ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ, 2 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
ΓΛΩΣΣΑ: Διδασκαλία του γκ και του γγ από το βιβλίο και το τετράδιο εργασιών
Για το σπίτι ανατέθηκε στα παιδιά τμήμα του κειμένου για ανάγνωση και ως αντιγραφή (ορθογραφία) η τελευταία άσκηση του τετραδίου εργασιών.
Αύριο το πρώτο δίωρο θα διατεθεί για το διαγωνισμό ζωγραφικής και θα γίνουν ασκήσεις εμπέδωσης για το γκ και γγ την έκτη ώρα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθημα 45 από το βιβλίο. Τάγκραμ!
Δείτε σχετική ανάρτηση στο ιστολόγιο
http://prwtakia2014.blogspot.gr/2015/03/blog-post.html
Παίζουμε τάγκραμ;
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Η ώρα διατέθηκε για το διαγωνισμό ζωγραφικής. Κατασκευή ομαδικού έργου με θέμα: Λιμάνια, ακτές και γαλάζιες θάλασσες. (Τα παιδιά έχουν μελετήσει το θέμα αυτό σε πρόσφατο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος και είχαν κατασκευάσει έργα με πλαστελίνη.)
ΓΛΩΣΣΑ: Διδασκαλία του γκ και του γγ από το βιβλίο και το τετράδιο εργασιών
Για το σπίτι ανατέθηκε στα παιδιά τμήμα του κειμένου για ανάγνωση και ως αντιγραφή (ορθογραφία) η τελευταία άσκηση του τετραδίου εργασιών.
Αύριο το πρώτο δίωρο θα διατεθεί για το διαγωνισμό ζωγραφικής και θα γίνουν ασκήσεις εμπέδωσης για το γκ και γγ την έκτη ώρα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθημα 45 από το βιβλίο. Τάγκραμ!
Δείτε σχετική ανάρτηση στο ιστολόγιο
http://prwtakia2014.blogspot.gr/2015/03/blog-post.html
Παίζουμε τάγκραμ;
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Η ώρα διατέθηκε για το διαγωνισμό ζωγραφικής. Κατασκευή ομαδικού έργου με θέμα: Λιμάνια, ακτές και γαλάζιες θάλασσες. (Τα παιδιά έχουν μελετήσει το θέμα αυτό σε πρόσφατο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος και είχαν κατασκευάσει έργα με πλαστελίνη.)
Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
Στιγμιότυπα από το διαγωνισμό ζωγραφικής που συμμετέχει η τάξη μας. Τον πανελλήνιο διαγωνισμό της παιδικής περιβαλλοντικής οργάνωσης Helmepa Junior. Θέμα του διαγωνισμού φέτος:
Λιμάνια, ακτές και γαλάζιες θάλασσες.
Να αναφέρουμε ότι το σχολείο μας, το 2ο δημοτικό Νέας Σμύρνης, έχει κατακτήσει στο διαγωνισμό αυτό το πρώτο βραβείο. Το 2006. Με μαθητές της τότε τετάρτης τάξης. Νικήτρια ομάδα ήταν τα κορίτσια μας. Η χαρά όμως ήταν τεράστια για όλους. Θυμάμαι μάλιστα τα αγόρια να πανηγυρίζουν περισσότερο από τα κορίτσια! Και ήταν λογικό. Γιατί τα έργα φτιάχτηκαν με συνεργασία και τα παιδιά καμάρωναν που με τη δύναμη της ομάδας πέτυχαν το στόχο. Το ίδιο προσδοκούμε και τώρα. Να διδαχθεί βιωματικά η αξία της συνεργασίας και του εθελοντισμού για έναν κοινό σκοπό, την προστασία της θάλασσας και των ακτών. Καλή μας επιτυχία! Και καλή μας διασκέδαση!
Η οργάνωση της τάξης. Έχουμε μετατραπεί όπως βλέπετε σε ατελιέ!
Χαμός πάνω στα τραπεζάκια. Εφημερίδες από κάτω να μη λερώσουμε. Και από πάνω μπουκαλάκια με νερό, παλέτες, μπογιές, πινέλα. Και φυσικά τα χαρτόνια που δημιουργούμε τα έργα μας!
Μετά το πέρας της εργασίας τακτοποιούμε τα εργαλεία στο περβάζι του παραθύρου. Πλένουμε και σκουπίζουμε τα πινελάκια μας και φροντίζουμε να μη χαλάσουν οι τριχούλες τους.
Οι ποδίτσες των μικρών Πικάσο! Και μπόλικο χαρτί κουζίνας...
Το έργο των κοριτσιών μετά το πέρας των εργασιών της πρώτης μέρας.
Το έργο των αγοριών την πρώτη μέρα. Μια άγρια αντρική θάλασσα!
Μέρα δεύτερη (Δευτέρα, 2 Μαρτίου 2015). Το έργο των κοριτσιών. Κουράγιο... έχουμε πολλά ακόμη να ζωγραφίσουμε. Και φυσικά να γράψουμε και τον τίτλο του διαγωνισμού.
Κι εδώ είναι το έργο των αγοριών. Εδώ κι αν έχουμε πολλή δουλειά ακόμη. Βέβαια τα αγόρια είναι λιγότερα, 7 αγόρια, 10 κορίτσια, και είναι και ... αγόρια. Μα η ουσία είναι η χαρά των παιδιών από τη συμμετοχή.
Λιμάνια, ακτές και γαλάζιες θάλασσες.
Να αναφέρουμε ότι το σχολείο μας, το 2ο δημοτικό Νέας Σμύρνης, έχει κατακτήσει στο διαγωνισμό αυτό το πρώτο βραβείο. Το 2006. Με μαθητές της τότε τετάρτης τάξης. Νικήτρια ομάδα ήταν τα κορίτσια μας. Η χαρά όμως ήταν τεράστια για όλους. Θυμάμαι μάλιστα τα αγόρια να πανηγυρίζουν περισσότερο από τα κορίτσια! Και ήταν λογικό. Γιατί τα έργα φτιάχτηκαν με συνεργασία και τα παιδιά καμάρωναν που με τη δύναμη της ομάδας πέτυχαν το στόχο. Το ίδιο προσδοκούμε και τώρα. Να διδαχθεί βιωματικά η αξία της συνεργασίας και του εθελοντισμού για έναν κοινό σκοπό, την προστασία της θάλασσας και των ακτών. Καλή μας επιτυχία! Και καλή μας διασκέδαση!
Η οργάνωση της τάξης. Έχουμε μετατραπεί όπως βλέπετε σε ατελιέ!
Χαμός πάνω στα τραπεζάκια. Εφημερίδες από κάτω να μη λερώσουμε. Και από πάνω μπουκαλάκια με νερό, παλέτες, μπογιές, πινέλα. Και φυσικά τα χαρτόνια που δημιουργούμε τα έργα μας!
Μετά το πέρας της εργασίας τακτοποιούμε τα εργαλεία στο περβάζι του παραθύρου. Πλένουμε και σκουπίζουμε τα πινελάκια μας και φροντίζουμε να μη χαλάσουν οι τριχούλες τους.
Οι ποδίτσες των μικρών Πικάσο! Και μπόλικο χαρτί κουζίνας...
Το έργο των κοριτσιών μετά το πέρας των εργασιών της πρώτης μέρας.
Το έργο των αγοριών την πρώτη μέρα. Μια άγρια αντρική θάλασσα!
Μέρα δεύτερη (Δευτέρα, 2 Μαρτίου 2015). Το έργο των κοριτσιών. Κουράγιο... έχουμε πολλά ακόμη να ζωγραφίσουμε. Και φυσικά να γράψουμε και τον τίτλο του διαγωνισμού.
Κι εδώ είναι το έργο των αγοριών. Εδώ κι αν έχουμε πολλή δουλειά ακόμη. Βέβαια τα αγόρια είναι λιγότερα, 7 αγόρια, 10 κορίτσια, και είναι και ... αγόρια. Μα η ουσία είναι η χαρά των παιδιών από τη συμμετοχή.
Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΡΙΤΗ, 3 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
ΓΛΩΣΣΑ: Εξάσκηση στην ανάγνωση και τη γραφή.
Φωτοτυπίες: Βιβλιαράκια και κάρτες συλλαβών για το γκ και το γγ. Τα καρτελάκια θα δοθούν αύριο.
Αντιγραφή: Ένας άγγελος γκαφατζής (να συνοδευτεί από σχετική ζωγραφιά αφού γίνει σχετική συζήτηση με τα παιδιά)
Να μελετήσουν και τις λέξεις - κλειδιά (σελ. 79 του βιβλίου): αγκάθι, σπάγκος, κλειδί, αγγίζω
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 45 από το τετράδιο εργασιών.
Πήραν φωτοτυπίες για να φτιάξουν τάγκραμ και να φέρουν αύριο στο σχολείο το έργο που θα δημιουργήσουν - κολλημένο σε χαρτί Α4 ή και σε φύλλο ντοσιέ.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Η ώρα διατέθηκε για το διαγωνισμό ζωγραφικής. Προχωράμε αρκετά καλά. Ελπίζουμε ως την Παρασκευή που λήγει η ημερομηνία να είμαστε έτοιμοι...
ΓΛΩΣΣΑ: Εξάσκηση στην ανάγνωση και τη γραφή.
Φωτοτυπίες: Βιβλιαράκια και κάρτες συλλαβών για το γκ και το γγ. Τα καρτελάκια θα δοθούν αύριο.
Αντιγραφή: Ένας άγγελος γκαφατζής (να συνοδευτεί από σχετική ζωγραφιά αφού γίνει σχετική συζήτηση με τα παιδιά)
Να μελετήσουν και τις λέξεις - κλειδιά (σελ. 79 του βιβλίου): αγκάθι, σπάγκος, κλειδί, αγγίζω
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 45 από το τετράδιο εργασιών.
Πήραν φωτοτυπίες για να φτιάξουν τάγκραμ και να φέρουν αύριο στο σχολείο το έργο που θα δημιουργήσουν - κολλημένο σε χαρτί Α4 ή και σε φύλλο ντοσιέ.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Η ώρα διατέθηκε για το διαγωνισμό ζωγραφικής. Προχωράμε αρκετά καλά. Ελπίζουμε ως την Παρασκευή που λήγει η ημερομηνία να είμαστε έτοιμοι...
Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ, 4 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε το μάθημα "Η ευχή" από το βιβλίο.
Ανάγνωση για το σπίτι: Το κείμενο που βρίσκεται ανάμεσα στα εισαγωγικά (το παραμυθάκι, δηλαδή, για το ψαράκι και τον ψαρά)
Αντιγραφή:
Ευτυχία, σε ευχαριστώ.
Λέξεις -κλειδιά: ελεύθερος, ευχαριστώ, ευχή, εύχομαι (να γραφτούν και στο ευρετήριο)
Φωτοτυπίες: Καρτελάκια, κάρτα συλλαβών και βιβλιαράκι γράμματος για το ευ = εφ. (αύριο θα πάρουν για το ευ = εβ)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 46 από το χοντρό βιβλίο.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Η ώρα διατέθηκε για το διαγωνισμό ζωγραφικής. Με τις ατυχίες να δίνουν το στίγμα τους κι αντί να πηγαίνουμε μπροστά να κάνουμε βήματα πίσω... Ας το διασκεδάσουμε λέγοντας πως μας φταίει η αυριανή πανσέληνος... Ευτυχώς αύριο μας βγαίνουν αρκετές ώρες από το πρόγραμμα να εργαστούμε και ελπίζουμε την Παρασκευή τα έργα να είναι έτοιμα. Δεν έχουμε βεβαίως καμιά αντίρρηση να κάνετε όλοι μια ευχή. Η θετική ενέργεια ποτέ κανέναν δεν έβλαψε.
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε το μάθημα "Η ευχή" από το βιβλίο.
Ανάγνωση για το σπίτι: Το κείμενο που βρίσκεται ανάμεσα στα εισαγωγικά (το παραμυθάκι, δηλαδή, για το ψαράκι και τον ψαρά)
Αντιγραφή:
Ευτυχία, σε ευχαριστώ.
Λέξεις -κλειδιά: ελεύθερος, ευχαριστώ, ευχή, εύχομαι (να γραφτούν και στο ευρετήριο)
Φωτοτυπίες: Καρτελάκια, κάρτα συλλαβών και βιβλιαράκι γράμματος για το ευ = εφ. (αύριο θα πάρουν για το ευ = εβ)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 46 από το χοντρό βιβλίο.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Η ώρα διατέθηκε για το διαγωνισμό ζωγραφικής. Με τις ατυχίες να δίνουν το στίγμα τους κι αντί να πηγαίνουμε μπροστά να κάνουμε βήματα πίσω... Ας το διασκεδάσουμε λέγοντας πως μας φταίει η αυριανή πανσέληνος... Ευτυχώς αύριο μας βγαίνουν αρκετές ώρες από το πρόγραμμα να εργαστούμε και ελπίζουμε την Παρασκευή τα έργα να είναι έτοιμα. Δεν έχουμε βεβαίως καμιά αντίρρηση να κάνετε όλοι μια ευχή. Η θετική ενέργεια ποτέ κανέναν δεν έβλαψε.
Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΕΜΠΤΗ, 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
ΓΛΩΣΣΑ: Ολοκλήρωση της διδασκαλίας του συνδυασμού ευ. (Μάθημα "Η ευχή) από το τετράδιο εργασιών)
Για ανάγνωση στο σπίτι ορίστηκε η άσκηση 1 στη σελίδα 26 του τετραδίου εργασιών.
Τα τετράδια αντιγραφής έχουν μείνει στο σχολείο. Τα παιδιά στο σπίτι πρέπει να γράψουν στο ευρετήριο τις ημέρες της εβδομάδας (σελ. 26 του τετραδίου εργασιών).
Αντιγραφή (ορθογραφία) για τη Δευτέρα: Ευχαριστώ. Είσαι πολύ ευγενικός.
Να μελετήσουν επίσης για τη Δευτέρα και τα ονόματα των ημερών της εβδομάδας.
Φωτοτυπίες: Τα καρτελάκια, η κάρτα συλλαβών και το βιβλιαράκι του ευ (=εβ)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθημα 46 από το τετράδιο εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ - ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Ολοκλήρωση των έργων ζωγραφικής που αύριο θα παραδώσουμε στην Helmepa Junior. (Μας βγήκε το λάδι αλλά καταφέραμε να τα τελειώσουμε!!!)
ΓΛΩΣΣΑ: Ολοκλήρωση της διδασκαλίας του συνδυασμού ευ. (Μάθημα "Η ευχή) από το τετράδιο εργασιών)
Για ανάγνωση στο σπίτι ορίστηκε η άσκηση 1 στη σελίδα 26 του τετραδίου εργασιών.
Τα τετράδια αντιγραφής έχουν μείνει στο σχολείο. Τα παιδιά στο σπίτι πρέπει να γράψουν στο ευρετήριο τις ημέρες της εβδομάδας (σελ. 26 του τετραδίου εργασιών).
Αντιγραφή (ορθογραφία) για τη Δευτέρα: Ευχαριστώ. Είσαι πολύ ευγενικός.
Να μελετήσουν επίσης για τη Δευτέρα και τα ονόματα των ημερών της εβδομάδας.
Φωτοτυπίες: Τα καρτελάκια, η κάρτα συλλαβών και το βιβλιαράκι του ευ (=εβ)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθημα 46 από το τετράδιο εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ - ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Ολοκλήρωση των έργων ζωγραφικής που αύριο θα παραδώσουμε στην Helmepa Junior. (Μας βγήκε το λάδι αλλά καταφέραμε να τα τελειώσουμε!!!)
Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα αριθμός 47 από το χοντρό βιβλίο (μάθημα σημαντικό για το μηχανισμό της αφαίρεσης μονοψήφιου αριθμού από διψήφιο)
ΓΛΩΣΣΑ: Μία ώρα επανάληψη στα τελευταία μαθήματα.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Διαβάσαμε το κείμενο "Φοβάμαι" της Ελένης Βαλαβάνη από το Ανθολόγιο.
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Απολογισμός της συμμετοχής μας στο διαγωνισμό ζωγραφικής, ελεύθερη δραστηριότητα με πινέλα, τέμπερες και ... φαντασία! (κάναμε αρκετή δουλίτσα την ώρα της φιλαναγνωσίας, συγκρίνοντας το κείμενο της Βαλαβάνη με την εικονογραφική απόδοση της Β. Λαμπίτση και με φωτογραφίες αληθινών μελισσοφάγων - μιλήσαμε επίσης την ώρα της Γλώσσας για τη μέρα κατά της σχολικής βίας... οπότε αναμένουμε να δούμε στα έργα των παιδιών τα αποτελέσματα... )
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα αριθμός 47 από το χοντρό βιβλίο (μάθημα σημαντικό για το μηχανισμό της αφαίρεσης μονοψήφιου αριθμού από διψήφιο)
ΓΛΩΣΣΑ: Μία ώρα επανάληψη στα τελευταία μαθήματα.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Διαβάσαμε το κείμενο "Φοβάμαι" της Ελένης Βαλαβάνη από το Ανθολόγιο.
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Απολογισμός της συμμετοχής μας στο διαγωνισμό ζωγραφικής, ελεύθερη δραστηριότητα με πινέλα, τέμπερες και ... φαντασία! (κάναμε αρκετή δουλίτσα την ώρα της φιλαναγνωσίας, συγκρίνοντας το κείμενο της Βαλαβάνη με την εικονογραφική απόδοση της Β. Λαμπίτση και με φωτογραφίες αληθινών μελισσοφάγων - μιλήσαμε επίσης την ώρα της Γλώσσας για τη μέρα κατά της σχολικής βίας... οπότε αναμένουμε να δούμε στα έργα των παιδιών τα αποτελέσματα... )
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ, 9 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε το μάθημα "Ο θείος Παύλος" από το βιβλίο (εκτός από την τελευταία άσκηση, συμπλήρωση του Αυ και αυ, στη σελίδα 29).
Ανάγνωση: Οι τελευταίες 5 γραμμές του κειμένου της σελ. 28 του βιβλίου.
Αντιγραφή: "Ο θείος Παύλος είναι ναυτικός"
Να γράψουν και τις λέξεις κλειδιά: ταχυδρομείο, ταυτότητα, μάσκα, αύριο
Φωτοτυπίες για το αυ = αφ (κάρτα συλλαβών, καρτελάκια, βιβλιαράκι)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 47 από το τετράδιο εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Γνωρίζω το σώμα μου (σελ. 83 του βιβλίου). Κατασκευή ανθρώπινου σώματος με πλαστελίνη.
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε το μάθημα "Ο θείος Παύλος" από το βιβλίο (εκτός από την τελευταία άσκηση, συμπλήρωση του Αυ και αυ, στη σελίδα 29).
Ανάγνωση: Οι τελευταίες 5 γραμμές του κειμένου της σελ. 28 του βιβλίου.
Αντιγραφή: "Ο θείος Παύλος είναι ναυτικός"
Να γράψουν και τις λέξεις κλειδιά: ταχυδρομείο, ταυτότητα, μάσκα, αύριο
Φωτοτυπίες για το αυ = αφ (κάρτα συλλαβών, καρτελάκια, βιβλιαράκι)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 47 από το τετράδιο εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Γνωρίζω το σώμα μου (σελ. 83 του βιβλίου). Κατασκευή ανθρώπινου σώματος με πλαστελίνη.
Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΡΙΤΗ, 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
Η δασκάλα λόγω γρίπης δεν κατάφερε να ενημερώσει το φόρουμ...
Η δασκάλα λόγω γρίπης δεν κατάφερε να ενημερώσει το φόρουμ...
Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ, 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε το επαναληπτικό μάθημα "Τα αγγελάκια του ουρανού".
Για το σπίτι έχουν ανάγνωση ολόκληρου του ποιήματος.
Αντιγραφή (1 φορά) η τρίτη στροφή και κατάλληλη εικονογράφηση.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 48 από το τετράδιο εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Γνωρίζω το σώμα μου - οι πέντε αισθήσεις.
Σελ. 84, 85 και 86 του βιβλίου.
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε το επαναληπτικό μάθημα "Τα αγγελάκια του ουρανού".
Για το σπίτι έχουν ανάγνωση ολόκληρου του ποιήματος.
Αντιγραφή (1 φορά) η τρίτη στροφή και κατάλληλη εικονογράφηση.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 48 από το τετράδιο εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Γνωρίζω το σώμα μου - οι πέντε αισθήσεις.
Σελ. 84, 85 και 86 του βιβλίου.
Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΕΜΠΤΗ, 12 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
ΓΛΩΣΣΑ: Ξεκινήσαμε τη νέα θεματική ενότητα "Καράβια". Μάθημα πρώτο: "Ένα γράμμα για την Ιωάννα".
Πλέον έχουν διδαχτεί όλα τα γράμματα και όλα τα δίψηφα και οι συνδυασμοί γραμμάτων. Δεν έμεινε άλλο. Η διδασκαλία λοιπόν του μαθήματος της Γλώσσας αποκτά νέα χαρακτηριστικά και μοιάζει με τη διδασκαλία του μαθήματος στις άλλες τάξεις του δημοτικού. Πχ ξεκινά η διδασκαλία της Γραμματικής. Ο βοηθός μας στη διδασκαλία της είναι το σκυλάκι ο Μολύβιος. Καθημερινά θα τον συναντούμε κάτω από το κείμενο του βιβλίου να μας υπενθυμίζει το γραμματικό φαινόμενο του μαθήματος. Για σήμερα ο Μολύβιος μας διδάσκει πότε το που και το πως παίρνουν τόνο και πότε όχι.
Αυτό το κειμενάκι θα το αντιγράψουν τα παιδιά στο τετράδιο αντιγραφής μία φορά και θα φτιάξουν σχετική ζωγραφιά.
Στο τετράδιο αντιγραφής θα μελετήσουν ως ορθογραφία και τις λέξεις κλειδιά του μαθήματος - 5 φορές την καθεμιά. Τις λέξεις κλειδιά τις καταχωρούμε και στο τετράδιο του Ευρετηρίου.
Ανάγνωση για το σπίτι: Ορίσαμε 6 γραμμές από το γράμμα του θείου προς την Ιωάννα. "Πήγα σε ένα πάρκο............ φωτογραφίες που τράβηξα."
Το κείμενο αυτό εισάγει τα παιδιά αφενός στις επιστολές και αφετέρου στα χειρόγραφα. Στο σχολείο εστιάσαμε στα τεχνικά χαρακτηριστικά μιας επιστολής, πού γράφουμε τι, το χώρισμα σε παραγράφους κλπ. Έγιναν επίσης ερωτήσεις κατανόησης. Με βάση αυτά συμπληρώθηκε η πρώτη άσκηση του Τετραδίου Εργασιών, το γράμμα που έγραψε η Ιωάννα στο θείο της, με μόνη διαφορά ότι βάλαμε στην υπογραφή το δικό μας όνομα.
Στη σελίδα 33 του βιβλίου υπάρχουν ασκήσεις παραγωγής γραπτού λόγου. Με αφορμή τις εικόνες τα παιδιά γράψανε ανάλογες προτάσεις. Προτάσεις απλές του τύπου υποκείμενο - ρήμα ή αν χρειαστεί και αντικείμενο.
πχ Οι μαϊμούδες κουβεντιάζουν.
Η καμηλοπάρδαλη τρώει.
Ο ελέφαντας πίνει νερό.
Μας ενδιαφέρει να ξέρουν τα παιδιά πως στην αρχή της πρότασης βάζουμε κεφαλαίο γράμμα και στο τέλος τελεία ή ανάλογο σημείο στίξης. Και βέβαια να βγαίνει σωστό νόημα από την πρόταση.
Στο τετράδιο εργασιών κάναμε και τις εργασίες 3 και 4. Αφήσαμε να συμπληρωθούν στο σπίτι οι δύο τελευταίες παύλες της άσκησης 4. Είναι εφαρμογή του γραμματικού κανόνα για το πού και που και λογικά τα παιδιά αφού διαβάσουν τι λέει η άσκηση θα μπορέσουν εύκολα να γράψουν το σωστό.
Τις εργασίες 2, 5 και 6 δεν τις κάναμε. Θα ασχοληθούμε με αυτές στο επόμενο μάθημα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 49 από το χοντρό βιβλίο. Πρόσθεση και αφαίρεση – Διψήφιοι και μονοψήφιοι αριθμοί.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Πώς φροντίζω το σώμα μου για να είμαι υγιής. (σελ. 87 και 88 του βιβλίου)
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ - ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Μαθαίνω να ζωγραφίζω το ανθρώπινο σώμα (διαθεματική με τη Μελέτη Περιβάλλοντος)
Ασχοληθήκαμε επίσης με τη δαχτυλοζωγραφική. Το σώμα μου γίνεται εργαλείο ζωγραφικής. (κατασκευή απλών σχημάτων με δακτυλικά αποτυπώματα)
ΓΛΩΣΣΑ: Ξεκινήσαμε τη νέα θεματική ενότητα "Καράβια". Μάθημα πρώτο: "Ένα γράμμα για την Ιωάννα".
Πλέον έχουν διδαχτεί όλα τα γράμματα και όλα τα δίψηφα και οι συνδυασμοί γραμμάτων. Δεν έμεινε άλλο. Η διδασκαλία λοιπόν του μαθήματος της Γλώσσας αποκτά νέα χαρακτηριστικά και μοιάζει με τη διδασκαλία του μαθήματος στις άλλες τάξεις του δημοτικού. Πχ ξεκινά η διδασκαλία της Γραμματικής. Ο βοηθός μας στη διδασκαλία της είναι το σκυλάκι ο Μολύβιος. Καθημερινά θα τον συναντούμε κάτω από το κείμενο του βιβλίου να μας υπενθυμίζει το γραμματικό φαινόμενο του μαθήματος. Για σήμερα ο Μολύβιος μας διδάσκει πότε το που και το πως παίρνουν τόνο και πότε όχι.
Πού πάει ο παπαγάλος που φεύγει;
Είπε πως θα πάει στην Αφρική. Πώς;
Είπε πως θα πάει στην Αφρική. Πώς;
Αυτό το κειμενάκι θα το αντιγράψουν τα παιδιά στο τετράδιο αντιγραφής μία φορά και θα φτιάξουν σχετική ζωγραφιά.
Στο τετράδιο αντιγραφής θα μελετήσουν ως ορθογραφία και τις λέξεις κλειδιά του μαθήματος - 5 φορές την καθεμιά. Τις λέξεις κλειδιά τις καταχωρούμε και στο τετράδιο του Ευρετηρίου.
Ανάγνωση για το σπίτι: Ορίσαμε 6 γραμμές από το γράμμα του θείου προς την Ιωάννα. "Πήγα σε ένα πάρκο............ φωτογραφίες που τράβηξα."
Το κείμενο αυτό εισάγει τα παιδιά αφενός στις επιστολές και αφετέρου στα χειρόγραφα. Στο σχολείο εστιάσαμε στα τεχνικά χαρακτηριστικά μιας επιστολής, πού γράφουμε τι, το χώρισμα σε παραγράφους κλπ. Έγιναν επίσης ερωτήσεις κατανόησης. Με βάση αυτά συμπληρώθηκε η πρώτη άσκηση του Τετραδίου Εργασιών, το γράμμα που έγραψε η Ιωάννα στο θείο της, με μόνη διαφορά ότι βάλαμε στην υπογραφή το δικό μας όνομα.
Στη σελίδα 33 του βιβλίου υπάρχουν ασκήσεις παραγωγής γραπτού λόγου. Με αφορμή τις εικόνες τα παιδιά γράψανε ανάλογες προτάσεις. Προτάσεις απλές του τύπου υποκείμενο - ρήμα ή αν χρειαστεί και αντικείμενο.
πχ Οι μαϊμούδες κουβεντιάζουν.
Η καμηλοπάρδαλη τρώει.
Ο ελέφαντας πίνει νερό.
(με αφορμή τις μαϊμούδες μιλήσαμε και για τα διαλυτικά)
Μας ενδιαφέρει να ξέρουν τα παιδιά πως στην αρχή της πρότασης βάζουμε κεφαλαίο γράμμα και στο τέλος τελεία ή ανάλογο σημείο στίξης. Και βέβαια να βγαίνει σωστό νόημα από την πρόταση.
Στο τετράδιο εργασιών κάναμε και τις εργασίες 3 και 4. Αφήσαμε να συμπληρωθούν στο σπίτι οι δύο τελευταίες παύλες της άσκησης 4. Είναι εφαρμογή του γραμματικού κανόνα για το πού και που και λογικά τα παιδιά αφού διαβάσουν τι λέει η άσκηση θα μπορέσουν εύκολα να γράψουν το σωστό.
Τις εργασίες 2, 5 και 6 δεν τις κάναμε. Θα ασχοληθούμε με αυτές στο επόμενο μάθημα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 49 από το χοντρό βιβλίο. Πρόσθεση και αφαίρεση – Διψήφιοι και μονοψήφιοι αριθμοί.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Πώς φροντίζω το σώμα μου για να είμαι υγιής. (σελ. 87 και 88 του βιβλίου)
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ - ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Μαθαίνω να ζωγραφίζω το ανθρώπινο σώμα (διαθεματική με τη Μελέτη Περιβάλλοντος)
Ασχοληθήκαμε επίσης με τη δαχτυλοζωγραφική. Το σώμα μου γίνεται εργαλείο ζωγραφικής. (κατασκευή απλών σχημάτων με δακτυλικά αποτυπώματα)
Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μισό μάθημα 49 από το τετράδιο εργασιών, δηλαδή τις ασκήσεις 1,2 και 3 στη σελίδα 40.
ΓΛΩΣΣΑ: Από το τετράδιο εργασιών, σελ. 33, οι ασκήσεις 5 (χρήση τελείας και ερωτηματικού) και 6.
Για το σπίτι έχουν επανάληψη στην ανάγνωση σε όλα τα διδαχθέντα κείμενα του 2ου τεύχους.
Στο τετράδιο αντιγραφής θα γράψουν 5 φορές την ορθογραφία τους:
"Πού πας;
Πάω στο λιοντάρι που με περιμένει."
Επίσης πρέπει να ολοκληρώσουν το γράμμα που ξεκίνησαν στην τάξη (σε φύλλο ντοσιέ) και να το στείλουν με το ταχυδρομείο στο πρόσωπο που θέλουν.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Το αλφαβητάρι της Παναγίας (με αφορμή την εορτή του Ευαγγελισμού σε λίγες ημέρες και των Χαιρετισμών). (Είδαμε τις διαφάνειες μέχρι το Ι,ι)
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Εικαστικές δημιουργίες παιδιών (είδαμε έργα παιδιών με διάφορα υλικά και τεχνικές για να πάρουμε ιδέες κι εμείς για τα δικά μας έργα)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μισό μάθημα 49 από το τετράδιο εργασιών, δηλαδή τις ασκήσεις 1,2 και 3 στη σελίδα 40.
ΓΛΩΣΣΑ: Από το τετράδιο εργασιών, σελ. 33, οι ασκήσεις 5 (χρήση τελείας και ερωτηματικού) και 6.
Για το σπίτι έχουν επανάληψη στην ανάγνωση σε όλα τα διδαχθέντα κείμενα του 2ου τεύχους.
Στο τετράδιο αντιγραφής θα γράψουν 5 φορές την ορθογραφία τους:
"Πού πας;
Πάω στο λιοντάρι που με περιμένει."
Επίσης πρέπει να ολοκληρώσουν το γράμμα που ξεκίνησαν στην τάξη (σε φύλλο ντοσιέ) και να το στείλουν με το ταχυδρομείο στο πρόσωπο που θέλουν.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Το αλφαβητάρι της Παναγίας (με αφορμή την εορτή του Ευαγγελισμού σε λίγες ημέρες και των Χαιρετισμών). (Είδαμε τις διαφάνειες μέχρι το Ι,ι)
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Εικαστικές δημιουργίες παιδιών (είδαμε έργα παιδιών με διάφορα υλικά και τεχνικές για να πάρουμε ιδέες κι εμείς για τα δικά μας έργα)
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Την Παρασκευή, ώρα 14.00 έως 15.00, το σχολείο θα δώσει βαθμούς για τις μεγάλες τάξεις. Εμείς, θα έχουμε όπως κάθε Παρασκευή προφορική ενημέρωση. Επιπλέον την ίδια ώρα μπορείτε να ενημερωθείτε και από άλλους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στην τάξη μας.
Επίσης την ώρα αυτή μπορείτε να πληρώσετε στους εκπροσώπους του συλλόγου γονέων το ποσό για τις φωτογραφίες.
ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΓΛΩΣΣΑ: Διδάχτηκε το μάθημα "Δώρα για την Ιωάννα" από το βιβλίο και από το τετράδιο εργασιών.
Ανάγνωση: "- Ποιο πακέτο θα ανοίξεις πρώτα; ............... Το πράσινο πακέτο ή τη σακούλα;"
Ορθογραφία: Η τελευταία άσκηση του τετραδίου εργασιών. Να τη γράψουν 5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής.
"Ποιος να πάρει το καπέλο;
Ο ποντικός ή η κότα;"
Και από τις λέξεις κλειδιά θα μελετήσουν: "δώρο, τύμπανο" (θα τις γράψουν 5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής και θα τις καταχωρίσουν στο ευρετήριο)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το υπόλοιπο από το μάθημα 49 από το τετράδιο εργασιών. (δηλαδή η σελ. 41)
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Ο αθλητισμός (σελ. 89 έως 94 του βιβλίου)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Την Παρασκευή, ώρα 14.00 έως 15.00, το σχολείο θα δώσει βαθμούς για τις μεγάλες τάξεις. Εμείς, θα έχουμε όπως κάθε Παρασκευή προφορική ενημέρωση. Επιπλέον την ίδια ώρα μπορείτε να ενημερωθείτε και από άλλους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στην τάξη μας.
Επίσης την ώρα αυτή μπορείτε να πληρώσετε στους εκπροσώπους του συλλόγου γονέων το ποσό για τις φωτογραφίες.
ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΓΛΩΣΣΑ: Διδάχτηκε το μάθημα "Δώρα για την Ιωάννα" από το βιβλίο και από το τετράδιο εργασιών.
Ανάγνωση: "- Ποιο πακέτο θα ανοίξεις πρώτα; ............... Το πράσινο πακέτο ή τη σακούλα;"
Ορθογραφία: Η τελευταία άσκηση του τετραδίου εργασιών. Να τη γράψουν 5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής.
"Ποιος να πάρει το καπέλο;
Ο ποντικός ή η κότα;"
Και από τις λέξεις κλειδιά θα μελετήσουν: "δώρο, τύμπανο" (θα τις γράψουν 5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής και θα τις καταχωρίσουν στο ευρετήριο)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το υπόλοιπο από το μάθημα 49 από το τετράδιο εργασιών. (δηλαδή η σελ. 41)
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Ο αθλητισμός (σελ. 89 έως 94 του βιβλίου)
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΡΙΤΗ 17 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
ΓΛΩΣΣΑ: "Τι κρύβει το μπαούλο" (από το βιβλίο, σελ. 35) και το τετράδιο εργασιών (σελ. 35 επίσης)
Ανατέθηκε εξάσκηση στην ανάγνωση "- Το κλειδί μου! Ποιος το έβαλε εδώ;....... Το μπαούλο με τους θησαυρούς μου, απάντησε ο θείος Παύλος."
Ορθογραφία: "Να πάω σ' ένα μακρινό νησί με τ' άσπρο μου καράβι."
(τη γράφουμε 5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)
Λέξεις κλειδιά: συρτάρι, μπαούλο, ταξίδι, μαζεύω (τις μελετούν στο τετράδιο αντιγραφής και τις καταχωρούν στο Ευρετήριο)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Από το χοντρό βιβλίο το μάθημα 50.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Αγαθά και επαγγέλματα (σελ. 95 έως 99 του βιβλίου)
ΓΛΩΣΣΑ: "Τι κρύβει το μπαούλο" (από το βιβλίο, σελ. 35) και το τετράδιο εργασιών (σελ. 35 επίσης)
Ανατέθηκε εξάσκηση στην ανάγνωση "- Το κλειδί μου! Ποιος το έβαλε εδώ;....... Το μπαούλο με τους θησαυρούς μου, απάντησε ο θείος Παύλος."
Ορθογραφία: "Να πάω σ' ένα μακρινό νησί με τ' άσπρο μου καράβι."
(τη γράφουμε 5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)
Λέξεις κλειδιά: συρτάρι, μπαούλο, ταξίδι, μαζεύω (τις μελετούν στο τετράδιο αντιγραφής και τις καταχωρούν στο Ευρετήριο)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Από το χοντρό βιβλίο το μάθημα 50.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Αγαθά και επαγγέλματα (σελ. 95 έως 99 του βιβλίου)
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ, 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε το μάθημα "Καράβια" από το βιβλίο και το τετράδιο εργασιών.
Εξάσκηση στην ανάγνωση: Η πρώτη και δεύτερη παράγραφος του κειμένου.
Ορθογραφία: Η τελευταία άσκηση του τετραδίου εργασιών. (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)
"Μαϊμού, κοίτα τον εαυτό σου
και μη με κοροϊδεύεις."
Λέξεις κλειδιά: "καράβι, καΐκι, συλλογή" (μελετάμε και καταχωρούμε στο ευρετήριο)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 50 από το τετράδιο εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Επικοινωνία... (η επικοινωνία άλλοτε και σήμερα)
σελ. 100. 101 και 102 του βιβλίου.
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε το μάθημα "Καράβια" από το βιβλίο και το τετράδιο εργασιών.
Εξάσκηση στην ανάγνωση: Η πρώτη και δεύτερη παράγραφος του κειμένου.
Ορθογραφία: Η τελευταία άσκηση του τετραδίου εργασιών. (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)
"Μαϊμού, κοίτα τον εαυτό σου
και μη με κοροϊδεύεις."
Λέξεις κλειδιά: "καράβι, καΐκι, συλλογή" (μελετάμε και καταχωρούμε στο ευρετήριο)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 50 από το τετράδιο εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Επικοινωνία... (η επικοινωνία άλλοτε και σήμερα)
σελ. 100. 101 και 102 του βιβλίου.
Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΕΜΠΤΗ, 19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
ΓΛΩΣΣΑ: "Παιχνίδια που ταξιδεύουν" (σελ. 38 του βιβλίου, για ανάγνωση έχουν τα υλικά και τις οδηγίες)
Τετράδιο Εργασιών: σελ. 37 και 38.
Ορθογραφία: "Εγώ θα πάρω αχλάδια από την αχλαδιά." (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)
Μελετάμε και τις λέξεις κλειδιά: οδηγίες, υλικά, κατάλογος
Κατασκευή πλοίου με βάση τις οδηγίες του μαθήματος. (για τη Δευτέρα)
Κάναμε εξάσκηση στα διαλυτικά - δείτε σχετικό υλικό εδώ:
http://sxoleio.forumotion.com/t61-topic
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το επαναληπτικό μάθημα αριθμ. 51 από το χοντρό βιβλίο (σελ. 50 και 51)
Η άσκηση 5 να γίνει στο σπίτι.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας και Ενημέρωσης (σελ. 103 έως 105 του βιβλίου)
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Το αλφαβητάρι του 1821
http://prwtaki.blogspot.gr/2014/03/blog-post_21.html
ΓΛΩΣΣΑ: "Παιχνίδια που ταξιδεύουν" (σελ. 38 του βιβλίου, για ανάγνωση έχουν τα υλικά και τις οδηγίες)
Τετράδιο Εργασιών: σελ. 37 και 38.
Ορθογραφία: "Εγώ θα πάρω αχλάδια από την αχλαδιά." (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)
Μελετάμε και τις λέξεις κλειδιά: οδηγίες, υλικά, κατάλογος
Κατασκευή πλοίου με βάση τις οδηγίες του μαθήματος. (για τη Δευτέρα)
Κάναμε εξάσκηση στα διαλυτικά - δείτε σχετικό υλικό εδώ:
http://sxoleio.forumotion.com/t61-topic
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το επαναληπτικό μάθημα αριθμ. 51 από το χοντρό βιβλίο (σελ. 50 και 51)
Η άσκηση 5 να γίνει στο σπίτι.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας και Ενημέρωσης (σελ. 103 έως 105 του βιβλίου)
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Το αλφαβητάρι του 1821
http://prwtaki.blogspot.gr/2014/03/blog-post_21.html
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|