ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Μαρ 27, 2015 1:17 pm

ΠΕΜΠΤΗ 26 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015

Καθυστερημένη προσέλευση, μετά την προσευχή.

Ξεκινώντας το μάθημα της γλώσσας διαπιστώσαμε πως δεν έχουμε μαζί μας κασετίνα. Αυτό μας δημιούργησε εκνευρισμό μέχρι να καταφέρουμε από τα "χαμένα αντικείμενα" να δανειστούμε μολύβι, γόμα και ξύστρα.

Επίσης δεν είχαμε το τετράδιο αντιγραφής. Υπήρχε όμως στη σάκα το παλιό τετράδιο που έχει τελειώσει από καιρό.

Ορθογραφία δεν καταφέραμε να γράψουμε Χρειάστηκε να τη δούμε σε άλλο τετράδιο (συμμαθητή) για να την αντιγράψουμε από κει.

Δυσκολευτήκαμε και στην άσκηση γραμματικής (ζ ή  σ) -  σμ, σβ, σγ

Στα Μαθηματικά τα πήγαμε πολύ καλά - ως συνήθως. Βοηθήσαμε τη δασκάλα να μοιράσει το νέο τεύχος του τετραδίου εργασιών. Κατόπιν μας έσπασε η μύτη του δανεικού μολυβιού και πάλι περάσαμε φάση εκνευρισμού μέχρι η δασκάλα να μας βρει λύση στο πρόβλημα.

Κατόπιν όμως δώσαμε πολλές απαντήσεις και όλες σωστές.   (ενότητα 8η,   μάθημα 52, οι αριθμοί ως το 70)

Ακολούθησε μάθημα Πληροφορικής και Μελέτη Περιβάλλοντος.

Μετά έκανε μάθημα στο τμήμα ένταξης την ώρα που το τμήμα έκανε εικαστικά (6η ώρα).

Στην ευέλικτη ζώνη επέμενε να παίξουμε επιτραπέζια και ήταν εκνευρισμένος που δεν το κάναμε.

Κατά την αναχώρηση τον στείλαμε στο Ολοήμερο και με τα άλλα παιδιά πήγαμε στην αυλόπορτα. Ήταν ήδη εκεί ο πατέρας του και τον αναζήτησε με τη φράση:

- Πού είναι ο τρομοκράτης;

Πήγε και τον πήρε από το Ολοήμερο.

Έγιναν συστάσεις στον πατέρα να μην ξεχνάει το παιδί την κασετίνα και τα τετράδια στο σπίτι.

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

Δημοσίευση από Admin Την / Το Δευ Μαρ 30, 2015 11:05 am

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Τις δύο πρώτες ώρες το τμήμα είχε Αγγλικά και Γυμναστική.

Χτυπήσαμε στο διάλειμμα το πόδι μας. Παιδί με το γρατσουνισμένο γόνατο...

Μας περιποιήθηκε ο κ. Θ. που έχει και θέλει να έχει φιλίες μαζί μας.

Πονάγαμε για αρκετές ώρες και γκρινιάζαμε, βρίζοντας το παιδί που μας χτύπησε με τη λέξη "κ....λ...παιδο". Το πρόβλημα εντοπιζόταν πως δεν μπορούμε να παίξουμε στην αυλή.  Δε δεχτήκαμε όμως να πάρει η δασκάλα τηλέφωνο στο σπίτι να φύγουμε. Προτιμήσαμε να μείνουμε στο σχολείο.

Στο τέλος της ημέρας ο πόνος πέρασε και ηρεμήσαμε.

Στην επανάληψη της Γλώσσας διαπιστώθηκε πως και πάλι δεν είχε μαζί του το τετράδιο αντιγραφής.

Στην τάξη διαβάσαμε Πινόκιο αλλά δεν καταφέρναμε να συγκεντρωθούμε στο άκουσμα και επιμέναμε να δούμε την ιστορία σε βίντεο.

Την τελευταία ώρα, στην Ευέλικτη ζώνη, παίξαμε επιτραπέζια (Γκρινιάρη) με τους συμμαθητές και μας άρεσε πολύ.

Κατόπιν, όταν χτύπησε κουδούνι, τον στείλαμε στο Ολοήμερο. Όπως και τα άλλα παιδάκια που φοιτούν εκεί. Πήγαμε με τους άλλους μαθητές στην αυλόπορτα και τους παραδώσαμε στους κηδεμόνες τους.

Λίγο αργότερα το παιδί το είδαμε με την υποδιευθύντρια μόνο του στην αυλόπορτα που φεύγουν οι εκπαιδευτικοί και φορτωμένο με τη σάκα του. Προφανώς περίμενε τον πατέρα του. Μόνος του και χωρίς επιτήρηση εκπαιδευτικού.

Λίγο αργότερα και προσπαθώντας να δούμε τι συμβαίνει, μας είπε η διευθύντρια ότι ο δάσκαλος του ολοήμερου δεν μπορεί να τον κρατήσει γιατί πάνε στο εστιατόριο για φαγητό και δε βλέπει από εκεί την πόρτα να την ανοίξει όταν έρχεται (καθυστερημένος) ο πατέρας του.

Κατά τις 2.15 εμφανίστηκε ο πατέρας και τον παρέλαβε.

Όταν είπα πως αυτό δεν πρέπει να γίνεται, και το παιδί πρέπει να μένει στο Ολοήμερο, και να τηρείται η σχετική διάταξη για μη αναχώρηση πριν τις 15.30 όταν ο πατέρας έρχεται καθυστερημένος, μου ειπώθηκε ότι έτσι θα τιμωρείται ολόκληρο το τμήμα του ολοήμερου.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Admin στις Δευ Μαρ 30, 2015 1:29 pm, 1 φορά
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

Δημοσίευση από Admin Την / Το Δευ Μαρ 30, 2015 11:53 am

ΔΕΥΤΕΡΑ,  30 ΜΑΡΤΗ 2015

Καθυστερημένη προσέλευση στο σχολείο, όταν τα άλλα παιδάκια έγραφαν ήδη ορθογραφία. (τον έφερε ο πατέρας του)

Έτσι δε γράψαμε ορθογραφία...

Μειωμένη συγκέντρωση στο μάθημα, έμοιαζε να νυστάζει και μάλιστα σε σχετική ερώτηση γιατί άργησε απάντησε πως έβλεπε την αγαπημένη μου εκπομπή και δεν ξύπνησε νωρίς το πρωί.

Διαβάσαμε το επαναληπτικό ποίημα "Μια Κυριακή του Μάρτη". Ακούσαμε και το τραγούδι από βίντεο και τα παιδιά μπορούσαν και να χορέψουν. Κάθισε στο θρανίο του και δεν έλαβε μέρος.

Τουλάχιστον διαπιστώσαμε πως έχει μαζί του το τετράδιο αντιγραφής και είχε γράψει την ορθογραφία του στο σπίτι.

Στο διάλειμμα που ακολούθησε ήταν και πάλι επιθετικός. Έσπρωξε ένα παιδί και το έριξε στις σκάλες, έσπρωξε ένα κορίτσι της τάξης μας. Έγινε σχετική συζήτηση, ζήτησε συγνώμη από τα παιδιά και υποσχέθηκε πως θα φέρνεται σωστά.

Στα Μαθηματικά (δεύτερο μάθημα στον πολλαπλασιασμό) δεν είχε μαζί του εποπτικό υλικό (καλαμάκια). Του δανείσαμε ξυλάκια αλλά ούτε αυτά δεχόταν να χρησιμοποιήσει. Κάποιες στιγμές πρόσεχε, κάποιες και πάλι υπήρχε διάσπαση. Ζήτησε να πει την άσκηση για ανέβασμα 2 - 2 ως το 20 και όταν του δόθηκε ο λόγος αρνήθηκε. Συνεχίσαμε με άλλα παιδιά και βάλαμε πλακίδια στον μαγνητικό που βοηθούσαν στην άσκηση. Ξαναζήτησε το λόγο και αυτή τη φορά είπε με επιτυχία την άσκηση. Προς το τέλος του μαθήματος ήταν πια αρκετά κουρασμένος και ούτε να γράψει από τον πίνακα τις ασκήσεις δεν ήθελε, κάνοντας τις χαρακτηριστικές κινήσεις με τα χεράκια και τελείως αφηρημένος.

Ακολούθησε μάθημα μουσικής.

Στο δεύτερο διάλειμμα οι εφημερεύοντες διαμαρτυρήθηκαν και πάλι για επιθετική συμπεριφορά. Πέταξε μια τυρόπιτα σε άλλο παιδί (δική του τυρόπιτα), τράβηξε τα μαλλιά ενός παιδιού, έσπρωξε ένα ακόμη, έβγαλε τη γλώσσα σε άλλο.

Οι εφημερεύοντες μας ζήτησαν να τηρηθεί η απόφαση του συλλόγου διδασκόντων και να μείνει στο γραφείο το επόμενο διάλειμμα.

Του ανακοινώθηκε η απόφαση μόλις μπήκαν μέσα για τη μελέτη περιβάλλοντος. Διαμαρτυρήθηκε πως δε θέλει να χάσει το διάλειμμα και του εξηγήσαμε πως αυτή είναι η απόφαση του σχολείου για όποιον δε σέβεται τους κανόνες καλής συμπεριφοράς.

Στη Μελέτη ασχοληθήκαμε με τα παιχνίδια του άλλοτε και του σήμερα (σελ 107) και το αγαπημένο μας παιγνίδι που έπρεπε το κάθε παιδί να παρουσιάσει. Συμμετείχε ελάχιστα και μόνο με τη συστηματική βοήθεια της δασκάλας κατάφερε να συμπληρώσει τον σχετικό πίνακα με τα παιχνίδια παλαιών ετών και παιχνίδια του σήμερα. Πάλι έκανε κινήσεις με τα χέρια, γύρναγε πίσω το κεφάλι, έβαζε τα χέρια στα αυτιά για να μην ακούει. Κάποια στιγμή διέκοψε το μάθημα για να ζητήσει να παίξουμε την τελευταία ώρα επιτραπέζια (του αρέσει πολύ ο Γκρινιάρης αν και  τον αποκαλεί φιδάκι).

Όταν ήρθε η ώρα του διαλείμματος φυσικά και δυσαρεστήθηκε που έμεινε μέσα και προσπάθησε να πετάξει πράγματα κάτω. Αντί για το γραφείο έμεινε στην αίθουσα και με την παρουσία της δασκάλας που μάζευε τα πράγματά της και του έκανε σχετική συζήτηση.

Προς το τέλος του διαλείμματος  μπήκε η γυμνάστρια που έφερε ένα ομαδικό έργο των παιδιών. Εκνευρισμένος χτύπησε το έργο και κατευθύνθηκε στο παράθυρο για να πειράξει άλλες εργασίες των παιδιών που ήταν εκεί. Μετά πέταξε στο πάτωμα μια κασετίνα συμμαθητή του. Σταμάτησε όταν του τονίστηκε πως με τέτοια συμπεριφορά θα μείνει μέσα και στο άλλο διάλειμμα.

Ακολούθησε μάθημα γυμναστικής και εικαστικών.
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τρι Μαρ 31, 2015 5:54 pm

ΤΡΙΤΗ, 31 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015

Ενημερώθηκα από τη συνάδελφο Ε. Ι. πως και σε επόμενο διάλειμμα χτες χρειάστηκε να μείνουν μέσα οι δυο τους.

Το πρωί σήμερα και πάλι έφτασε αργότερα, στις 8.20. Τα παιδιά και πάλι είχαν γράψει ορθογραφία. Ζήτησα να μου τη γράψει στον πίνακα. Αδύνατον. Όπως διαπιστώθηκε μετά είχε γράψει άλλη ορθογραφία στο τετράδιο αντιγραφής αν και είχαμε σημειώσει επάνω στο βιβλίο τι έχει να γράψει και πόσες φορές.

Οι πρώτες ώρες, δίωρο Γλώσσας, κύλησαν ήρεμα και συμμετείχε σε καλούτσικο βαθμό. Πάλι βέβαια είχε κενά στη συγκέντρωση και έκανε τις γνωστές κινήσεις με τα δάχτυλα. Εμφάνιζε επίσης σημάδια κούρασης και δεν μπορούσε να κάνει όσες ασκήσεις έκαναν οι άλλοι μαθητές. Και βέβαια μεγάλη δυσκολία στο να συμπληρώσει μόνος του τις ασκήσεις.

Στο διάλειμμα ήμουν εφημερία και το συζητήσαμε πως πρέπει να έχει καλή συμπεριφορά γιατί αλλιώς θα χρειαστεί στο επόμενο διάλειμμα να μείνουμε μέσα. Το τήρησε. Φρόντισα να είμαι στις σκάλες την ώρα που χτύπησε το κουδούνι, σημείο που συνηθίζει να σπρώχνει άλλα παιδιά. Τον πήρα από το χέρι και πήγαμε στην αίθουσα. Όλα καλά.

Έκαναν Αγγλικά και μετά Μουσική. Όπως με ενημέρωσε η μουσικός στο μάθημά της ήταν αδύνατον να συγκεντρωθεί και να λάβει μέρος στις δραστηριότητες.

Στο δεύτερο μεγάλο διάλειμμα έπαιξε (με τον τρόπο που παίζει... ) και δε δημιούργησε προβλήματα επιθετικότητας. Και πάλι στάθηκα στις σκάλες όταν χτύπησε το κουδούνι και πήγαμε μαζί στην αίθουσα.

Ώρα πέμπτη, Μαθηματικά. Μάθημα 54 (μετρήσεις) από το χοντρό βιβλίο. Ήταν πια εμφανώς κουρασμένος και ανήσυχος. Όμως κάναμε αρκετά καλά το μάθημα, αφού τα Μαθηματικά τα αγαπά και τον ενδιαφέρουν. Φυσικά με διαρκή ατομική στήριξη από τη δασκάλα. Κι εδώ αναδεικνύεται πόσο σημαντική θα ήταν η παρουσία της δασκάλας της παράλληλης στήριξης... Αλλά και πόσο θετικό που είμαστε μόνο 17 παιδιά στην τάξη και που η τάξη μας διαθέτει βιντεοπροβολέα, πράγμα που επιτρέπει να προβάλουμε το βιβλίο στον πίνακα.

Διάλειμμα: Κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα.

Ώρα έκτη, Μελέτη περιβάλλοντος. Ανακαλύπτουμε την ιστορία του τόπου μας. Τεράστια αδυναμία συγκέντρωσης και αρκετή γκρίνια.

Στο τελευταίο διάλειμμα είχαμε προβλήματα. Αφενός πήρε να φάει το σάντουιτς που του είχαν στην τσάντα του και δυσανασχέτησε γιατί όπως έχει πει και άλλη φορά δε θέλει τέτοιο κολατσιό, προτιμά μπισκότα. Βγήκε λοιπόν στην αυλή και το πέταξε κάτω. Το μάζεψα και το πήγα στον κάδο των σκουπιδιών και κάναμε σχετική κουβέντα. Εκεί και μου είπε ότι προτιμά μπισκότα.

Κατόπιν ήταν πολύ εκνευρισμένος και δήλωσε πως πεινάει. Μετά ξεκίνησε να χτυπά άλλα παιδιά. Έπιασε από το λαιμό το συμμαθητή του το Φ. και πέταξε κάτω ένα άλλο παιδί και πάλι το έπιασε από το λαιμό.

Είναι αρκετά έξυπνος και σίγουρα έπαιξε ρόλο πως δεν υπήρχε άλλο διάλειμμα για να μείνει μέσα και να το χάσει... Όμως υπήρχε μάθημα γυμναστικής. Και μαζί με τη δασκάλα της παράλληλης στήριξης που έχει πρόγραμμα μαζί του αυτή την ώρα τον κρατήσαμε λίγο στην αίθουσα και κάναμε τη γνωστή συζήτηση πως δεν πρέπει να χτυπά τα άλλα παιδιά. Φώναζε, με χτυπούσε και δε δεχόταν με τίποτα τη συνέπεια που ως σύλλογος διδασκόντων θεωρήσαμε ότι πρέπει να του επιβάλλουμε σε τέτοιες περιπτώσεις. Ζήτησα από τη δασκάλα της π.σ. να πάει στο γραφείο και μείναμε οι δυο μας. Του έδωσα ένα φιλάκι στο μάγουλο και μου είπε να μην τον ξαναφιλήσω. Ρώτησα γιατί, δε με αγαπάς; Και μου είπε: Εσύ δε με αγαπάς. Εξήγησα πως τον αγαπώ πολύ και όλα γίνονται για να τον βοηθήσω να γίνει καλύτερο παιδάκι. Ηρέμησε και μου ζήτησε να μην πω στον πατέρα του τι έκανε γιατί τον έχει προειδοποιήσει πως θα τον τιμωρήσει. Είπα πως δε θα το κάνω αρκεί και αυτός να γίνει καλός. Το υποσχέθηκε και πήγαμε να βρούμε την κ. Ε.Ι. για να βγούμε στην αυλή και να κάνουμε γυμναστική με τα άλλα παιδιά.

Όπως είδα παρακολούθησε αρκετά καλά τις δραστηριότητες αν και δύσκολα μπορεί να καταλάβει ακόμη και στη γυμναστική τους κανόνες και να τους τηρήσει. Πχ να πατάει σε τρία διαφορετικά στεφάνια. Στην επιθυμία του να βγει πρώτος, πάτησε μόνο το ένα και έτρεξε στο τέρμα.

Στις 2 τον στείλαμε στο Ολοήμερο. Ήταν ήδη εκεί ο πατέρας του και τον παρέλαβε αμέσως, όπως με ενημέρωσε η γυμνάστρια. Προσωπικά ήμουν εφημερία και ήμουν εκείνη την ώρα στην αυλόπορτα.

avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τετ Απρ 01, 2015 12:31 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ,  1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015

Πρωί πρωί δέχτηκα την επίσκεψη των γονέων της Ε. που είχαν παρατηρήσει σημάδια στα χέρια του παιδιού τους και υποψιάστηκαν πως τα έκανε ο συγκεκριμένος μαθητής. Με το σκεπτικό ότι πολλές φορές την έχει ενοχλήσει ως τώρα, τη φιλάει μάλιστα και στο στόμα και το κοριτσάκι τον φοβάται. Ο δε πατέρας του μαθητή όταν τον ενημερώσαμε μας απάντησε πως ο γιος του είναι ερωτευμένος με την μικρή και γέλαγε........  

Ούτε σήμερα ήρθε την ώρα της προσευχής. Ευτυχώς έφτασε αμέσως μετά και μπήκε με τα άλλα παιδιά στην τάξη.

Καθίσαμε στην ομάδα και εξηγήσαμε πως αν πειράξει κάποιο παιδί, θα τραβήξουμε το θρανίο μπροστά. Ευτυχώς δε χρειάστηκε. Μόνο σε κάποια στιγμή που μάζεψα τα παιδιά γύρω από ένα τραπέζι για να τους δείξω κάτι σχετικά με το εμβαδόν και πώς το μετράμε, βούτηξε από το χέρι τον Φ. και το παιδάκι τσίριξε από τον πόνο.

Εγώ τελείωσα τετράωρο σήμερα και δεν ξέρω πώς θα τα πάει μετά. Τελευταία ώρα έχει μάθημα στο τμήμα ένταξης. Συζήτησα με τη συνάδελφο και την ενημέρωσα τι κάναμε στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά για να κάνει κι εκείνη τα ανάλογα.

Μίλησα επίσης με τη συνάδελφο της παράλληλης στήριξης για το τι είδε στα διαλείμματα. Δεν είχαμε κάτι έντονο. Προσπαθούσε να παίξει μπάλα με τα άλλα παιδιά αν και δεν τον θέλουν και συνήθως όταν πιάσει μπαλιά καταστρέφει το παιχνίδι κλωτσώντας την πολύ δυνατά και σε λάθος κατεύθυνση.

Μας έφερε και υπεύθυνη δήλωση και χρήματα για την αυριανή επίσκεψη στο ναυτικό μουσείο. Επειδή θα πάμε μόνο το τμήμα μας, με  μικρό πουλμανάκι, έχουμε συνεννοηθεί με τη διευθύντρια να πάρουμε μαζί και τη συνάδελφο της παράλληλης στήριξης ενώ θα έρθει και η μητέρα ενός άλλου παιδιού.

Από έλεγχο που έγινε στο τετράδιο αντιγραφής είδα ότι είχε γράψει τη σωστή αντιγραφή. Γράμματα τσαπατσούλικα, αφού επιμένει να τα γράφει με λάθος φορά, από κάτω προς τα πάνω. Και χωρίς να έχει ζωγραφίσει.

Στα Μαθηματικά τα πήγε αρκετά καλά στο μέτρημα τετραγώνων (εμβαδόν) όχι όμως και στη μέτρηση της χωρητικότητας.

Στη Μελέτη Περιβάλλοντος ήταν αρκετά κουρασμένος και αφηρημένος. Έκανε τις γνωστές κινήσεις των χεριών και δεν έλαβε καθόλου μέρος στο μάθημα. Μιλήσαμε για τα μουσεία, με αφορμή και το Ναυτικό Μουσείο που θα επισκεφθούμε αύριο.

Να σημειώσω ότι δε χάνει ευκαιρία να βγάλει τη γλώσσα σε άλλα παιδιά. Και να παίξει το παιχνίδι φτάνω πρώτος στην πόρτα της τάξης.
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

Δημοσίευση από Admin Την / Το Πεμ Απρ 02, 2015 10:43 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015

Το πρώτο δίωρο κάναμε επιλογή των έργων της Helmepa Junior που θα ψηφίσουμε. Ήταν αδύνατον να λάβει μέρος. Φώναζε ναι εκεί που τα άλλα παιδιά έλεγαν όχι και το αντίθετο. Στο τέλος κουράστηκε και δεν μπορούσε καθόλου να συμμετέχει. Επειδή τα κορίτσια τελείωσαν νωρίτερα, τον έβαλα να παίξει γκρινιάρη που του αρέσει με τρία κοριτσάκια.

Μετά μπήκαμε στο πούλμαν για να πάμε στο ναυτικό μουσείο. Από λάθος μας κάθισε πίσω του η Ε. Γύρναγε και την ενοχλούσε και η συνάδελφος της παράλληλης στήριξης που καθόταν δίπλα του ήταν αδύνατον να τον συγκρατήσει.

Φτάνοντας στο μουσείο τα παιδιά έφαγαν και έπαιξαν με μπάλες. Παρά την προειδοποίηση για προσεκτικές μπαλιές, εκσφενδόνισε την μπάλα σε ένα στέγαστρο. Ευτυχώς κατάφερε να σκαρφαλώσει μια μητέρα που είχαμε μαζί και να την κατεβάσει.

Τον παρατηρούσα να παίζει και τον έβλεπα πάλι να κάνει τις γνωστές κινήσεις με τα δάχτυλα μπροστά στα μάτια. Παρουσίασε επίσης και κάποιες εκρήξεις θυμού. Ειδικά όταν του κάναμε παρατήρηση που πέταξε τη μπάλα στο στέγαστρο. Έφυγε τρέχοντας μακριά μας και τον κυνηγούσαμε. Τον ηρεμήσαμε και καταφέραμε να τον εντάξουμε και πάλι στην ομάδα παιχνιδιού.

Όταν ήρθε η ώρα για την ξενάγηση ήταν κουρασμένος και βαριόταν. Σύντομα κάθισε κάτω και δεν ήθελε να πάρει μέρος. Τον ανέλαβε η συνάδελφος της παράλληλης στήριξης. Πάλι είχαμε εκρήξεις θυμού με αφορμή τις κάρτες που αγόρασαν άλλα παιδιά και ήθελε να πάρει κι εκείνος ενώ δεν είχε φέρει χρήματα.

Στο πούλμαν και πάλι ενοχλούσε το πίσω παιδί. Που αυτή τη φορά φροντίσαμε να είναι ένα αγοράκι από τα πιο δυναμικά. Αφήσαμε να εξελιχθεί σε παιχνίδια ανάμεσα στους δυο και επιμένοντας να κρατηθούν όρια. Φυσικά δίπλα του κάθισε πάλι η συνάδελφος της παράλληλης στήριξης και παραδίπλα κι εγώ. Στα μπροστινά καθίσματα.

Επιστρέφοντας στο σχολείο χαλαρώσαμε στην αίθουσα και τελειώνοντας δήλωσε πως θα πάει ολοήμερο. Επέβλεψα την ασφαλή του άφιξη στο τμήμα του ολοήμερου και οδήγησα τα άλλα παιδιά στην αυλόπορτα.

10 λεπτά αργότερα τον είδαμε μόνο του στην αυλόπορτα να περιμένει τον πατέρα του. Μόλις τον είδαμε να φτάνει κι εκείνος, του άνοιξε η υποδιευθύντρια με το κουδούνι την πόρτα και ο γονέας τον παρέλαβε.

Να σημειώσω ότι πάλι είχαμε μικροεπιθέσεις σε βάρος άλλων παιδιών πχ κατά του μικροσκοπικού Φ.
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

Δημοσίευση από Admin Την / Το Παρ Απρ 03, 2015 4:34 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015

Σήμερα ξεκίνησα δουλειά στις 10. Όπως ενημερώθηκα από την καθηγήτρια των αγγλικών, ο μαθητής έφτασε στις 9 παρά τέταρτο στο σχολείο και ο μεν πατέρας έλεγε ότι φταίει αυτός ο δε μαθητής πως φταίει ο ίδιος μα ο μπαμπάς είπε ότι θα πάρει εκείνος την ευθύνη. Βγάλε συμπέρασμα......

Κάναμε Μελέτη Περιβάλλοντος, διήγηση για το Πάσχα. Ήταν αδύνατο να συγκεντρωθεί και να μας αφήσει και μας να κάνουμε μάθημα. Πήγε και κάθισε στο πάτωμα, έριχνε πράγματα κάτω, διαμαρτυρόταν πως δεν έφαγε το πρωί ούτε γάλα και δεν του έβαλαν φαγητό μαζί και πεινάει και δεν μπορεί να κάνει μάθημα. Την επόμενη διδακτική ώρα βάλαμε μπρος να φτιάξουμε πασχαλινά καλαθάκια και συνέχιζε να είναι εκνευρισμένος. Αναγκάστηκα να πάρω τηλέφωνο στη μητέρα του, δεν το σήκωσε. Στον πατέρα, απάντησε μεν αλλά μετά έκλεισε η γραμμή. Να τους πως να φέρουν στο παιδί τους να φάει...

Στη συνέχεια τον βοήθησα να φτιάξει καλαθάκι. Φυσικά δεν είχε φέρει υλικά. Έβαλα από τα δικά μου. Του το γέμισα και καραμελίτσες. Τότε μόνο ηρέμησε και άλλαξε τελείως. Λες και ήταν άλλο παιδί. Προσπάθησε μάλιστα να στολίσει το καλαθάκι και με δικές του ιδέες.

Ο κ. Γιάννης τους έκανε στην Ευέλικτη ανάγνωση κειμένων για το Πάσχα και τα έβαλε να ζωγραφίσουν πασχαλινά σχέδια που είχα φωτοτυπήσει. Έφτιαξε μια υπέροχη ζωγραφιά με πολύ μεράκι.

Την τελευταία ώρα βγήκαμε στη γειτονιά και είπαμε τα κάλαντα του Λάζαρου. Συμμετείχε με πολύ ενθουσιασμό και ζήτησε να βοηθήσει την πρόεδρο της τάξης και να παίρνει κι εκείνος στο καλαθάκι του χρήματα. Το δέχτηκα.

Τον παρέλαβε ο πατέρας του στις 14.15 και αφού είχαμε στείλει το παιδί για λίγο στο Ολοήμερο. Είπαμε τις ευχές μας, τον ενημέρωσα για τα σημερινά και τα χτεσινά και του ζήτησα να μην τον τιμωρήσει. Και πως θα τα πούμε αναλυτικά μετά το Πάσχα που περιμένω να έρθουν και από το ΚΕΔΔΥ να μιλήσουμε.
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης