ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)
3 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 2
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)
ΠΕΜΠΤΗ, 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015
ΓΛΩΣΣΑ: Τετράδιο Εργασιών, σελ. 32, άσκηση 4 (χρήση διαλυτικών)
Βιβλίο Μαθητή, σελ. 55, "Στο καλό, χελιδονάκια"
Γραμματική: Το ενωτικό (γράψαμε σχετικά στο τετράδιο γραμματικής)
Ανάγνωση για το σπίτι: Ολόκληρο το κείμενο
Ορθογραφία: "Τα χελιδόνια φεύγουν. Πάνε σε ζεστές χώρες. Ελάτε να τα αποχαιρετήσουμε."
Επίσης αριθμήσαμε τις παραγράφους και φτιάξαμε χαρτογράφηση του κειμένου στον πίνακα για να μπορέσουμε να διηγηθούμε με δικά μας λόγια τι συμβαίνει στην ιστορία.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 15 από το χοντρό βιβλίο (σελ. 42 και 43). Η έννοια της περιμέτρου των γεωμετρικών σχημάτων - μέτρηση.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Από το βιβλίο, σελ. 40 και 41. Ο προσανατολισμός.
Μιλήσαμε για τα σημεία του ορίζοντα, τα εντοπίσαμε μέσα στην τάξη μας, τα είδαμε στον παγκόσμιο χάρτη. Μιλήσαμε για την πυξίδα, αναφέραμε πως είναι απαραίτητη και στα καράβια...
Γράφουμε στο σπίτι τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα και τον τίτλο του μαθήματος. Στο τετράδιο της Μελέτης Περιβάλλοντος. Στο λευκό χώρο φτιάχνουμε μια κατάλληλη ζωγραφιά.
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Διαθεματική με τη Γλώσσα, τη Μελέτη Περιβάλλοντος και τα πρότζεκτ που κάνουμε φέτος: Στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, το πρόγραμμα "Ταξιδεύω, ταξιδεύω", και στον τομέα του Πολιτισμού: "Η ιστορία του σχολείου μας".
Επικοινωνήσαμε μέσω διαδικτύου με τον παλιό απόφοιτο του σχολείου μας, κ. Μιχάλη Μέξη, υποπλοίαρχο του φορτηγού πλοίου ΑΛΚΥΩΝ.
Έγινε επίσης επιστροφή βιβλίων της δανειστικής βιβλιοθήκης και μάθαμε να γράφουμε τα στοιχεία ενός βιβλίου.
_____________________________________
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Αύριο, την 3η και 4η ώρα θα παρακολουθήσουν Κουκλοθέατρο στην αίθουσα τελετών. Επομένως δε θα γίνουν οι ώρες των Μαθηματικών και της Μελέτης Περιβάλλοντος.
ΓΛΩΣΣΑ: Τετράδιο Εργασιών, σελ. 32, άσκηση 4 (χρήση διαλυτικών)
Βιβλίο Μαθητή, σελ. 55, "Στο καλό, χελιδονάκια"
Γραμματική: Το ενωτικό (γράψαμε σχετικά στο τετράδιο γραμματικής)
Ανάγνωση για το σπίτι: Ολόκληρο το κείμενο
Ορθογραφία: "Τα χελιδόνια φεύγουν. Πάνε σε ζεστές χώρες. Ελάτε να τα αποχαιρετήσουμε."
Επίσης αριθμήσαμε τις παραγράφους και φτιάξαμε χαρτογράφηση του κειμένου στον πίνακα για να μπορέσουμε να διηγηθούμε με δικά μας λόγια τι συμβαίνει στην ιστορία.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 15 από το χοντρό βιβλίο (σελ. 42 και 43). Η έννοια της περιμέτρου των γεωμετρικών σχημάτων - μέτρηση.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Από το βιβλίο, σελ. 40 και 41. Ο προσανατολισμός.
Μιλήσαμε για τα σημεία του ορίζοντα, τα εντοπίσαμε μέσα στην τάξη μας, τα είδαμε στον παγκόσμιο χάρτη. Μιλήσαμε για την πυξίδα, αναφέραμε πως είναι απαραίτητη και στα καράβια...
Γράφουμε στο σπίτι τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα και τον τίτλο του μαθήματος. Στο τετράδιο της Μελέτης Περιβάλλοντος. Στο λευκό χώρο φτιάχνουμε μια κατάλληλη ζωγραφιά.
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Διαθεματική με τη Γλώσσα, τη Μελέτη Περιβάλλοντος και τα πρότζεκτ που κάνουμε φέτος: Στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, το πρόγραμμα "Ταξιδεύω, ταξιδεύω", και στον τομέα του Πολιτισμού: "Η ιστορία του σχολείου μας".
Επικοινωνήσαμε μέσω διαδικτύου με τον παλιό απόφοιτο του σχολείου μας, κ. Μιχάλη Μέξη, υποπλοίαρχο του φορτηγού πλοίου ΑΛΚΥΩΝ.
ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ!
ΜΕ ΑΓΑΠΗ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ Β΄1
ΤΟΥ 2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΦΟΡΤΗΓΟ ΠΛΟΙΟ "ΑΛΚΥΩΝ"
05 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015
ΩΡΑ 08:55
ΠΑΡΑΝΑΓΟΥΑ ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ
ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΧΗ!!
ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΕΞΗΣ
ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΤΟΥ "ΑΛΚΥΩΝ"
Έγινε επίσης επιστροφή βιβλίων της δανειστικής βιβλιοθήκης και μάθαμε να γράφουμε τα στοιχεία ενός βιβλίου.
_____________________________________
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Αύριο, την 3η και 4η ώρα θα παρακολουθήσουν Κουκλοθέατρο στην αίθουσα τελετών. Επομένως δε θα γίνουν οι ώρες των Μαθηματικών και της Μελέτης Περιβάλλοντος.
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)
Ο ΝΑΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΕΙΡΑΤΗΣ
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας νάνος που είχε ένα διαμάντι.
Ένα πρωί ήρθε ένας πειρατής και του άρπαξε το διαμάντι! Ο νάνος πήρε μια πυξίδα και έψαχνε να βρει τον πειρατή. Μπήκε σε μια άμαξα και άρχισε το ψάξιμο.
Ξαφνικά πετάει ένας παπαγάλος και κάθεται πάνω στην άμαξα.
- Ε, νάνε, αυτό που ψάχνεις είναι σε εκείνο το νησί.
- Ποιο νησί;
- Το νησί του ήλιου!!!
Παίρνει ο νάνος ένα βαρέλι, το κάνει βάρκα και τραβάει για το νησί. Στο δρόμο έπαιζε βιολί και τραγουδούσε:
«Διαμάντι, διαμαντάκι,
που είσαι στο νησάκι,
έλα πάλι στο νανάκι!»
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας νάνος που είχε ένα διαμάντι.
Ένα πρωί ήρθε ένας πειρατής και του άρπαξε το διαμάντι! Ο νάνος πήρε μια πυξίδα και έψαχνε να βρει τον πειρατή. Μπήκε σε μια άμαξα και άρχισε το ψάξιμο.
Ξαφνικά πετάει ένας παπαγάλος και κάθεται πάνω στην άμαξα.
- Ε, νάνε, αυτό που ψάχνεις είναι σε εκείνο το νησί.
- Ποιο νησί;
- Το νησί του ήλιου!!!
Παίρνει ο νάνος ένα βαρέλι, το κάνει βάρκα και τραβάει για το νησί. Στο δρόμο έπαιζε βιολί και τραγουδούσε:
«Διαμάντι, διαμαντάκι,
που είσαι στο νησάκι,
έλα πάλι στο νανάκι!»
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)
POS TO KANATE OLA AYTA KYRIA
paoyolo1234- Τεταρτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 232
Registration date : 07/02/2018
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Σελίδα 2 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|