ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Σελίδα 2 από 2 Επιστροφή  1, 2

Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Παρ Νοε 20, 2015 4:17 pm

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!



Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού

20 Νοεμβρίου 2015


Η UNICEF συνηγορεί υπέρ των πλέον ευάλωτων παιδιών του κόσμου.

Το κόστος της αδράνειας σε ηθικό, οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο είναι πολύ υψηλό.
Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού 2015Δίνοντας μια δίκαιη ευκαιρία σε κάθε παιδί - ιδιαίτερα στα πλέον ευάλωτα - είναι η μεγαλύτερη ελπίδα μας για να σπάσει ο φαύλος κύκλος της στέρησης και της φτώχειας. Αυτός είναι ο κεντρικός στόχος της «ατζέντας για ίσες ευκαιρίες» της UNICEF.

Σήμερα, την Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού και επέτειο της υιοθέτησης της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού, η UNICEF ξεκινά μια νέα, σε βάθος ανάλυση των στοιχείων που παρουσιάζει η έκθεσή της «Για κάθε παιδί μια δίκαιη ευκαιρία: Η υπόσχεση για ισότητα», η οποία βασίζεται στα στοιχεία και την εμπειρία από τις προσπάθειες της οργάνωσης να προσεγγίσει τα πλέον ευάλωτα παιδιά.

Η έκθεση της UNICEF υπογραμμίζει την έντονη αντίθεση μεταξύ της παγκόσμιας προόδου από τη μια πλευρά και των επειγουσών αναγκών που έχουν οι πλέον ευάλωτοι από την άλλη. Για παράδειγμα:

Η μείωση της παιδικής θνησιμότητας από το 2000 επέτρεψε κατ' εκτίμηση σε 48 εκατομμύρια επιπλέον παιδιά να δουν το 5ο έτος της ηλικίας τους. Ωστόσο, το 2015 κατ' εκτίμηση 5,9 εκατομμύρια παιδιά θα έχουν πεθάνει πριν κλείσουν τα 5 τους χρόνια.

Τα παιδιά κάτω των 5 ετών από τα φτωχότερα νοικοκυριά έχουν διπλάσιες πιθανότητες να πεθάνουν, σε σχέση με εκείνα από τα πλουσιότερα.
Τα παγκόσμια ποσοστά καχεξίας στα παιδιά κάτω των 5 ετών μειώθηκαν κατά 40% μεταξύ 1990 και 2014. Ωστόσο, ένα στα τέσσερα παιδιά κάτω των 5 ετών εξακολουθεί είναι καχεκτικό.

«Δεν πρέπει να συνεχίσουμε έτσι. Ξέρουμε πώς να ανακόψουμε και τελικά να σπάσουμε αυτό το φαύλο κύκλο.» Δηλώνει ο Εκτελεστικός Διευθυντής της UNICEF Anthony Lake.

Εν όψει των σημαντικών αποφάσεων και του διαλόγου για τις αναπτυξιακές και επενδυτικές προτεραιότητες για την Ατζέντα 2030, δύο επιχειρήματα δείχνουν την επείγουσα ανάγκη για μια παγκόσμια δέσμευση για να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ εκείνων που έχουν τα περισσότερα και εκείνων που έχουν τα ελάχιστα.

Πρώτον, ο κύκλος της ανισότητας μπορεί να σπάσει.

Ένας ευεργετικός κύκλος ευκαιριών μπορεί να τεθεί σε κίνηση με την υποστήριξη παρεμβάσεων που δίνουν στα μη προνομιούχα παιδιά ένα καλό ξεκίνημα στη ζωή τους.

Δεύτερον, το κόστος της αδράνειας θα γίνει αισθητό σε απώλεια ζωών και χαμένου δυναμικού.

Η αποτυχία να πραγματοποιηθούν βιώσιμες επενδύσεις σε βασικές υπηρεσίες και προστασία για κάθε παιδί θα έχει επιβλαβείς συνέπειες για τις επόμενες γενιές.

Και υπάρχει ο τρόπος:

Με τη βελτίωση της συλλογής και ανάλυσης δεδομένων. Τα αναλυτικά στοιχεία είναι κρίσιμα.

Ενίσχυση των συστημάτων προστασίας. Η διάσωση της ζωής και η προστασία των παιδιών εξαρτάται από την ικανότητα των κρατικών υπηρεσιών να παρέχουν σταθερές, υψηλής ποιότητας, δίκαιες υπηρεσίες.

Ενδυνάμωση των κοινοτήτων. Η εμπλοκή των τοπικών κοινοτήτων είναι απαραίτητη για την πρόοδο για τα παιδιά - από την κοινωνική προστασία μέχρι την υγιεινή.

Δημιουργία συνεργασιών. Οι συμμαχίες με κυβερνήσεις, δωρητές, και με τον ιδιωτικό τομέα, έχουν βοηθήσει να θεμελιωθούν πολλές πρόσφατες πρόοδοι για τα παιδιά.

Εξασφάλιση βιώσιμης χρηματοδότησης.

Ταυτόχρονα με τη δημοσίευση της έκθεσης αυτής η UNICEF ξεκινά την παγκόσμια εκστρατείας #FightUnfair για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών με στόχο να γίνει συνείδηση τι είναι πραγματικά «ανισότητα» όσον αφορά τα παιδιά - ιδιαίτερα για τα πλέον ευάλωτα και αποκλεισμένα. Πρεσβευτές Καλής Θέλησης της UNICEF παγκοσμίου φήμης θα δημοσιεύουν συγκλονιστικά στοιχεία σχετικά με την κατάσταση των παιδιών προσκαλώντας το κοινό να συμμετάσχει στην εκστρατεία στη σελίδα unicef.org/fightunfair χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


Ας γίνει και δικός μας στόχος η σημερινή παγκόσμια ημέρα για προστασία των πλέον ευάλωτων παιδιών. Ευάλωτα οικονομικά, κοινωνικά, ως προς την υγεία, ως προς τις ειδικές ανάγκες.

Ας δώσουμε μια δίκαιη ευκαιρία σε κάθε παιδί. Την αξίζει! Και αξίζουμε όλοι μας τα θετικά αποτελέσματα!

Και από τον κατάλογο των δικαιωμάτων του παιδιού, παραθέτουμε χαρακτηριστικά το ακόλουθο:

¶ρθρο 23

1. Τα Συμβαλλόμενα Κράτη αναγνωρίζουν ότι τα πνευματικώς ή σωματικώς ανάπηρα παιδιά πρέπει να διάγουν πλήρη και αξιοπρεπή ζωή, σε συνθήκες οι οποίες εγγυώνται την αξιοπρέπειά τους, ευνοούν την αυτονομία τους και διευκολύνουν την ενεργό συμμετοχή τους στη ζωή του συνόλου.

2. Τα Συμβαλλόμενα Κράτη αναγνωρίζουν το δικαίωμα των ανάπηρων παιδιών να τυγχάνουν ειδικής φροντίδας και ενθαρρύνουν και εξασφαλίζουν, στο μέτρο των διαθέσιμων πόρων, την παροχή, μετά από αίτηση, στα ανάπηρα παιδιά που πληρούν τους απαιτούμενους όρους και σε αυτούς που τα έχουν αναλάβει, μιας βοήθειας προσαρμοσμένης στην κατάσταση του παιδιού και στις περιστάσεις των γονέων του ή αυτών στους οποίους τα έχουν εμπιστευθεί.

3. Εν όψει των ειδικών αναγκών των ανάπηρων παιδιών, η χορηγούμενη σύμφωνα με την παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου βοήθεια παρέχεται δωρεάν, εφόσον αυτό είναι δυνατό, κατόπιν υπολογισμού των οικονομικών πόρων των γονέων τους και αυτών στους οποίους έχουν εμπιστευθεί το παιδί, και σχεδιάζεται κατά τέτοιον τρόπο ώστε τα ανάπηρα παιδιά να έχουν αποκλειστική πρόσβαση στην εκπαίδευση, στην επιμόρφωση, στην περίθαλψη, στην αποκατάσταση αναπήρων, στην επαγγελματική εκπαίδευση και στις ψυχαγωγικές δραστηριότητες, έτσι που να επιτυγχάνεται η όσο το δυνατόν πληρέστερη κοινωνική ένταξη και προσωπική τους ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένης της πολιτιστικής και πνευματικής τους εξέλιξης.

4. Μέσα σε πνεύμα διεθνούς συνεργασίας, τα Συμβαλλόμενα Κράτη προωθούν την ανταλλαγή κατάλληλων πληροφοριών στον τομέα της προληπτικής περίθαλψης και της ιατρικής, ψυχολογικής και λειτουργικής θεραπείας των ανάπηρων παιδιών, συμπεριλαμβανομένης της διάδοσης και της πρόσβασης στις πληροφορίες που αφορούν στις μεθόδους αποκατάστασης αναπήρων και στις υπηρεσίες επαγγελματικής κατάρτισης, με σκοπό να επιτραπεί στα Συμβαλλόμενα Κράτη να βελτιώσουν τις δυνατότητες και τις αρμοδιότητές τους και να διευρύνουν την πείρα τους σε αυτούς τους τομείς. Σ' αυτό το πεδίο λαμβάνονται ιδιαίτερα υπόψη οι ανάγκες των υπό ανάπτυξη χωρών.

Προσωπικά έχω πολλούς λόγους να είμαι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στις αναπηρίες των παιδιών. Όποιας μορφής και αν είναι αυτές. Γεννήθηκα κι εγώ ανάπηρη, με παράλυτο το αριστερό χέρι. Χάρη στο ίδρυμα ΕΛΕΠΑΠ κατάφεραν οι γονείς μου να βρουν τη δέουσα βοήθεια για να αποκατασταθεί πλήρως η υγεία μου. Σκέφτομαι και τρέμω πώς θα ήταν η ζωή μου αν δε μου είχε δοθεί βοήθεια. Και λέω με όλη τη δύναμη της φωνής μου πως όλα τα παιδιά αξίζουν μια δίκαιη ευκαιρία για να ζήσουν μια ευτυχισμένη ζωή!

Κανένα παιδί δε φταίει γιατί γεννήθηκε διαφορετικό ή με κάποιο πρόβλημα. Φταίμε όλοι οι άλλοι γιατί δεν το βοηθάμε να ενταχθεί ομαλά στην κοινωνία μας. Είτε βοηθώντας να ξεπεράσει το πρόβλημα, όσο είναι εφικτό, είτε με την αποδοχή του διαφορετικού.

Πονάει η ψυχή μου όταν διαπιστώνω πόσο πίσω είμαστε ακόμη σε τέτοια θέματα. Κι ας έχει καταργηθεί ο Καιάδας εδώ και αιώνες. Κι ας ανήκει η πατρίδα μας στην Ενωμένη Ευρώπη και υπάρχουν πλήθος νόμων προστασίας των παιδιών. Στα λόγια είναι αλλιώς μα στην πράξη;

Ευτυχώς που και οι γονείς της τάξης μας είναι ιδιαιτέρως ευαισθητοποιημένοι σε όλα αυτά. Και έχουν με όλες τους τις δυνάμεις στηρίξει ως τώρα το σύνθημα της τάξης μας: ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ - ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ!

Μάλιστα μόλις προχτές μια μητέρα ανέβασε στο κλειστό γκρουπ που έχουμε στο face book ένα υπέροχο γράμμα μιας ξένης δασκάλας. Με θέμα τα επιθετικά παιδιά. Λέω πως σε γενικές γραμμές θα μπορούσα να το έχω γράψει κι εγώ. Βρήκα τόσα κοινά...

Δίνω το σύνδεσμο για να διαβάσουν την επιστολή και όσοι γονείς δε συμμετέχουν στο face book:

http://www.daddy-cool.gr/2014/12/to-4.html

Και να θυμόμαστε ότι στη χάρτα των δικαιωμάτων του παιδιού περιλαμβάνονται και τα εξής:

¶ρθρο 40

1. Τα Συμβαλλόμενα Κράτη αναγνωρίζουν σε κάθε παιδί ύποπτο, κατηγορούμενο ή καταδικασμένο για παράβαση του ποινικού νόμου το δικαίωμα σε μεταχείριση που να συνάδει με το αίσθημα της αξιοπρέπειας του και της προσωπικής αξίας, που να ενισχύει το σεβασμό του για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις θεμελιώδεις ελευθερίες των άλλων και που να λαμβάνει υπόψη την ηλικία του, καθώς και την ανάγκη για επανένταξη στην κοινωνία και την ανάληψη από το παιδί ενός εποικοδομητικού ρόλου στην κοινωνία.

2. Για τον σκοπό αυτόν, και λαμβάνοντας υπόψη τις σχετικές διατάξεις των διεθνών οργάνων, τα Συμβαλλόμενα Κράτη επαγρυπνούν ιδιαίτερα ώστε:

α) Κανένα παιδί να μην καθίσταται ύποπτο, να μην κατηγορείται και να μην καταδικάζεται για παράβαση του ποινικού νόμου λόγω πράξεων ή παραλείψεων, που δεν απαγορεύονται από το εθνικό ή διεθνές δίκαιο κατά το χρόνο που διαπράχθηκαν.

β) Κάθε παιδί ύποπτο ή κατηγορούμενο για παράβαση του ποινικού νόμου να έχει τουλάχιστον το δικαίωμα στις ακόλουθες εγγυήσεις:

I) Να θεωρείται αθώο μέχρι να αποδειχθεί νόμιμα η ενοχή του.

II) Να ενημερώνεται χωρίς καθυστέρηση και απευθείας για τις εναντίον του κατηγορίες ή, κατά περίπτωση, μέσω των γονέων του ή των νόμιμων εκπροσώπων του και να έχει νομική ή οποιαδήποτε άλλη κατάλληλη συμπαράσταση για την προετοιμασία και την παρουσίαση της υπεράσπισής του.

III) Να κρίνεται η υπόθεσή του χωρίς καθυστέρηση από μια αρμόδια, ανεξάρτητη και αμερόληπτη αρχή ή δικαστικό σώμα, σύμφωνα με μια δίκαιη κατά το νόμο διαδικασία με την παρουσία ενός νομικού ή άλλου συμβούλου και την παρουσία των γονέων του ή των νόμιμων εκπροσώπων του, εκτός αν αυτό θεωρηθεί αντίθετο προς το συμφέρον του παιδιού, λόγω κυρίως της ηλικίας ή της κατάστασής του.

IV) Να μην υποχρεώνεται να καταθέσει ως μάρτυρας ή να ομολογήσει την ενοχή του, να υποβάλλει ερωτήσεις το ίδιο ή μέσω άλλου στους μάρτυρες κατηγορίας και να επιτυγχάνει την παράσταση και την εξέταση μαρτύρων υπεράσπισης κάτω από συνθήκες ισότητας.

V) Εάν κριθεί ότι παρέβη τον ποινικό νόμο, να μπορεί να προσφύγει κατ' αυτής της απόφασης και κατά οποιουδήποτε μέτρου που λήφθηκε ως συνέπεια αυτής ενώπιον μιας ανώτερης αρμόδιας, ανεξάρτητης και αμερόληπτης αρχής ή δικαστικού σώματος, σύμφωνα με το νόμο.

VI) Να έχει τη δωρεάν βοήθεια ενός διερμηνέα, σε περίπτωση που δεν καταλαβαίνει ή δεν μιλάει τη γλώσσα που χρησιμοποιείται.

VII) Να αντιμετωπίζεται η ιδιωτική του ζωή με απόλυτο σεβασμό σε όλα τα στάδια της διαδικασίας.

3. Τα Συμβαλλόμενα Κράτη προσπαθούν να προαγάγουν τη θέσπιση νόμων, διαδικασιών, αρχών και θεσμών εφαρμοζόμενων ειδικώς στα παιδιά που είναι ύποπτα, κατηγορούμενα ή καταδικασμένα για παράβαση του ποινικού νόμου και ιδιαίτερα:

α) Τη θέσπιση ενός ελάχιστου ορίου ηλικίας κάτω απ' το οποίο τα παιδιά θα θεωρούνται ότι δεν έχουν την ικανότητα παράβασης του ποινικού νόμου.

β) Την εισαγωγή μέτρων, εφόσον αυτό είναι δυνατόν και ευκταίο, για την αντιμετώπιση τέτοιων παιδιών, χωρίς ανάγκη προσφυγής στη δικαιοσύνη, με την προϋπόθεση βέβαια ότι τηρείται ο απόλυτος σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα και στις νόμιμες εγγυήσεις.

4. Μια σειρά διατάξεων σχετικών κυρίως με την επιμέλεια, την καθοδήγηση και την επιτήρηση, τους συμβούλους, τη δοκιμασία, την τοποθέτηση σε οικογένεια, τα προγράμματα γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και τις άλλες εναλλακτικές δυνατότητες πλην της επιμέλειας, θα εξασφαλίζει στα παιδιά μια μεταχείριση που να εγγυάται την ευημερία τους και που να είναι ανάλογη και με την κατάστασή τους και με την παράβαση.

https://www.unicef.gr/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%AE%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%8D%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%8D/a4-366-22


avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 763
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Δευ Νοε 23, 2015 4:35 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 23/11/2015


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε μόνο μία σελίδα - από το χοντρό βιβλίο, μάθημα 18, σελ. 50

ΓΛΩΣΣΑ: Μία ώρα μόνο κάθε Δευτέρα. Κάναμε ορθογραφία, ανάγνωση και αξιολόγηση της 7ης ενότητας, Τετράδιο Εργασιών, σελ. 42.

Έχουν για ανάγνωση τις ερωτήσεις της αξιολόγησης από τη σελίδα 42 και για ορθογραφία διάλεξαν την πρόταση:

"Έμαθα να φτιάχνω τα δικά μου παραμύθια."

ΦΙΛΑΓΝΩΣΙΑ: Διάβασαν τα δικά τους παραμύθια... Δεν προλάβαμε να ακούσουμε τα παραμύθια που έγραψαν οι Νεράιδες.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Πρόγραμμα αγωγής υγείας - τα δικαιώματα των παιδιών: Ο κανόνας του εσώρουχου. Μάθαμε ότι δεν πρέπει να επιτρέπουμε σε κανέναν να μας αγγίζει στην περιοχή του σώματός μας που καλύπτει το εσώρουχο. Πώς να αντιδρούμε αν κάποιος παραβιάσει αυτόν τον κανόνα κλπ.
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 763
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τρι Νοε 24, 2015 2:02 pm

ΤΡΙΤΗ, 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αύριο, Τετάρτη, 25/11/2015, το σχολείο δε θα λειτουργήσει λόγω συνδικαλιστικής άδειας των εκπαιδευτικών με σκοπό την πραγματοποίηση Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νέας Σμύρνης και αρχαιρεσιών.

Το σχολείο δε θα λειτουργήσει όμως και την Παρασκευή. Αυτή τη φορά για λόγους υπηρεσιακούς και συγκεκριμένα για υποχρεωτικό σεμινάριο από το σχολικό σύμβουλο με θέμα: ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

Κανονικά θα γίνει το πρόγραμμα την ημέρα Πέμπτη.

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ:

ΓΛΩΣΣΑ: Εισαγωγή στην 8η ενότητα του βιβλίου μαθητή. Επιτέλους ξεκίνησε το ταξίδι για τη Χωχαρούπα.

Αναφερθήκαμε στους στόχους της ενότητας (σελ. 69) - κάναμε ομαδοσυνεργατική διδασκαλία σχετικά με τον πίνακα ζωγραφικής του Σπύρου Κουρσάρη, μάθαμε να τεκμηριώνουμε την άποψή μας με επιχειρήματα και πως σε κάποια θέματα ο καθένας μπορεί να έχει μια διαφορετική άποψη.

Διαβάσαμε το κείμενο στη σελίδα 70 και κάναμε ερωτήσεις κατανόησης.

Εστιάσαμε στους γλωσσοδέτες και πήραμε την ομαδική εργασία της σελ. 71, συλλογή δηλαδή γλωσσοδετών (τους γράφει το κάθε παιδί σε φύλλο ντοσιέ και κερδίζει η ομάδα που έχει τους περισσότερους).

Ανάγνωση και Ορθογραφία πήραμε από τη σελίδα 71. Θα διαβάσουμε καλά τους γλωσσοδέτες της εργασίας 2 και θα γράψουμε πέντε φορές στο τετράδιο αντιγραφής τον πρώτο γλωσσοδέτη για τον πεύκο που πέφτει...

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τελειώσαμε το μάθημα 18 από το χοντρό βιβλίο (σελ. 51) και κάναμε από το Τετράδιο Εργασιών την εργασία α, σελ. 10.

Από την εργασία αυτή πήραμε για το σπίτι να φτιάξουμε ένα δικό μας πρόβλημα και να το γράψουμε στο τετράδιο με τα τετραγωνάκια. Πρέπει να λύνεται με πρόσθεση ίδιων αριθμών. Παράδειγμα:

Η μαμά μου μου δίνει 2 ευρώ κάθε μέρα για να ψωνίζω στο κυλικείο του σχολείου. Πόσα χρήματα θα μου δώσει ολόκληρη την εβδομάδα; (συνδυασμός με μαθήματα της Μελέτης Περιβάλλοντος για το χρόνο)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Σελίδα 44 από το βιβλίο. Έχουμε να συμπληρώσουμε στο βιβλίο το πρόγραμμα μαθημάτων. Αν το ξεχάσουν στο σχολείο, ας το γράψουν σε ένα φύλλο ντοσιέ.

________________________________________

Χρειαζόμαστε χαρτί Α4. Παρακαλούνται όσοι γονείς θέλουν να μας φέρουν ένα πακέτο.

Ξεκινήσαμε την προετοιμασία για το σκετσάκι που θα παρουσιάσουμε τα Χριστούγεννα. Το έργο λέγεται: Η μπουγάδα του Αϊ - Βασίλη και μπορείτε να το διαβάσετε εδώ:

http://www.kinderella.gr/christougenniatiko-theatriko-i-mpouga/

Το έργο είναι διασκευή από το ομώνυμο βιβλίο της Ιωάννας Κυρίτση.

Ενδεικτική κατανομή ρόλων:

Αϊ- Βασίλης: Έκτορας

Αφηγητές: (τα ίδια παιδιά που θα αναλάβουν τις ηπείρους) ή
Στρατής - Δημήτρης

Ξωτικά: Ελένη - Φίλιππος

Γράμματα: Εύα - Στέλλα

Παιδιά Αφρικής: Σιαμάκα – Λυδία
Παιδιά Ασίας: Αθηνά - Χριστίνα
Παιδιά Ευρώπης: Αναστασία - Ειρήνη
Παιδιά Αυστραλίας: Πάρης – ...........
Παιδιά Αμερικής: Ντεζιρέ – Αγγελική

Τάρανδοι: Αιμίλιος – Ιάσονας

Το θεατρικό μας είναι ενταγμένο στο περιβαλλοντικό μας πρόγραμμα με τον τίτλο "Ταξιδεύω, ταξιδεύω" και που υλοποιούμε σε συνεργασία με την Helmepa Junior. Ταυτόχρονα θα αναδείξει τον διαπολιτισμικό χαρακτήρα της τάξης μας, όπου φοιτούν παιδιά από τρεις ηπείρους και αρκετές ξένες χώρες. Όμως ο ¶γιος Βασίλης είναι κι αυτός ένας διαπολιτισμικός άγιος σήμερα. Και ταξιδεύει σε όλες τις γωνιές της Γης. Έρχεται πια από τη Λαπωνία και όχι από την Καισαρεία.

Για να έρθει χρειάζεται και τη γνωστή φορεσιά του... Έλα μου ντε που μια αναποδιά αφήνει τον ¶γιο Βασίλη χωρίς ρούχα. Και τότε τα παιδιά από όλες τις ηπείρους της Γης αναλαμβάνουν να στείλουν στον αγαπημένο τους άγιο ένα κομμάτι της στολής του. Το κάνουμε αυτό για όσους αγαπάμε. Τους βοηθάμε όταν έχουν ανάγκη...

Στην προετοιμασία της παράστασης θα μας βοηθήσουν και οι άλλοι εκπαιδευτικοί και κυρίως ο θεατρολόγος μας, ο κ. Σπύρος Πετρίτης και δάσκαλος της παράλληλης στήριξης, ο κ. Ανδρέας Βασιλείου, που έχει τελειώσει και δραματική σχολή!

Εννοείται πως είμαστε ανοιχτοί σε βοήθεια και από όποιον άλλο θέλει να πάρει μέρος στην προσπάθεια! Πχ οι μανούλες θα χρειαστεί να μας βοηθήσουν στις στολές μας και η οικογένειά μας να μάθουμε τους ρόλους μας.

Καλή επιτυχία μας! Στο όμορφο ταξίδι ενόψει των Χριστουγέννων!!!

avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 763
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Πεμ Νοε 26, 2015 3:27 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΓΛΩΣΣΑ: Εξέταση ανάγνωσης - ορθογραφίας

Διδασκαλία:
- Από το βιβλίο μαθητή οι εργασίες 3 και 4 στις σελ. 72 και 73.
- Από το τετράδιο εργασιών οι ασκήσεις 1,2,3 και 4 (στις σελίδες 43 έως 45)

Ανάγνωση για το σπίτι: Από το βιβλίο μαθητή, σελ. 73, το κείμενο της εργασίας 4 "Ο άντρας με το ακορντεόν και την άρπα".
Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής): Οι λέξεις στη σελίδα 73, με τίτλο "ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην τα μπερδεύεις".

* Φτιάχνω μια ιστορία με τις λέξεις της άσκησης 4 (τετράδιο εργασιών, σελ. 45). Στο σχολείο κάναμε προφορικές ιστορίες και στο σπίτι θα προσπαθήσουμε να γράψουμε μια ιστορία χρησιμοποιώντας όσο περισσότερες λέξεις αυτής της άσκησης. Νικητής είναι όποιον εντάξει στην ιστορία που θα γράψει ΟΛΕΣ τις λέξεις!!!

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τελειώσαμε το μάθημα 18 από το Τετράδιο Εργασιών (σελ. 10 και 11) και στη συνέχεια κάναμε και το μάθημα 19 από το χοντρό βιβλίο (σελ. 52 και 53)

Διαβάσαμε επίσης και λύσαμε ασκήσεις που είχαμε φτιάξει μόνοι μας στο σπίτι.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Από το βιβλίο σελ. 45 και 46 (μήνες και εποχές, η γιαγιά θυμάται)

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Προετοιμασία θεατρικού για τη χριστουγεννιάτικη γιορτή (είδαμε το παραμύθι σε βίντεο, παραλάβαμε τους ρόλους μας και κάναμε μια πρώτη ανάγνωση)

Στο σπίτι αυτό το τριήμερο θα προσπαθήσουμε να μάθουμε τους ρόλους μας.

_______________________________________________


Θυμίζουμε ότι αύριο, Παρασκευή, το σχολείο θα μείνει κλειστό λόγω υπηρεσιακού σεμιναρίου των εκπαιδευτικών.

Χρειαζόμαστε χαρτί Α4. Παρακαλούνται όσοι γονείς θέλουν να μας φέρουν ένα πακέτο.
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 763
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Δευ Νοε 30, 2015 3:38 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 19 από το τετράδιο εργασιών (σελ. 12 και 13)

ΓΛΩΣΣΑ (μόνο 1 ώρα τη Δευτέρα):

Διαβάσαμε από το βιβλίο το κείμενο:

Στη χώρα των αινιγμάτων


- Καλημέρα σας! Ψάχνουμε τη Χωχαρούπα. Μήπως ξέρετε πώς θα τη βρούμε;

- Γεια σας και σε σας. Για να βρείτε τη Χωχαρούπα, πρέπει να ξεκινήσετε μόλις βγει το…

- Ποιο;

- Εκείνο που «σαν κοιμάσαι, αυτό ξυπνάει και τη νύχτα όλη γυρνάει. Σαν ξυπνήσεις, αυτό κάνει μοναχό του νάνι νάνι». Εικόνα Επίσης, θα προχωρήσετε μέχρι να λιώσουν δύο ζευγάρια από αυτά που «όταν τα λύνεις, κάθονται και όταν τα δένεις, φεύγουν». Εικόνα Μετά θα ακολουθήσετε τα…

- Τι θα ακολουθήσουμε;

- Αυτά που είναι «από πάνω σαν τηγάνι, από κάτω σαν μπαμπάκι και από πίσω σαν ψαλίδι». Εικόνα Θα σας δείξουν το δρόμο για τη Χωχαρούπα. Καλή τύχη!

- Ουφ! Δεν κατάλαβα τίποτα! Τι έλεγε;

- Μα είναι απλό! Μας έλεγε αινίγματα. Για να βρούμε τη Χωχαρούπα, πρέπει να βρούμε τη λύση των αινιγμάτων.


Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής):

- Καλημέρα σας! Ψάχνουμε τη Χωχαρούπα. Μήπως ξέρετε πώς θα τη βρούμε;

Ανάγνωση για το σπίτι: Τα αινίγματα του κειμένου

Εργασία: Σε φύλλο ντοσιέ γράφω δύο ακόμη αινίγματα και τα φέρνω στο σχολείο.

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Διαβάσαμε τις ιστορίες που έγραψαν τα παιδιά.

Το υπόλοιπο της ώρας και την ώρα της Ευέλικτης Ζώνης τις διαθέσαμε στην προετοιμασία του θεατρικού: "Η μπουγάδα του Αϊ - Βασίλη".


_________________________________

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Στα παιδιά μοιράστηκε ανακοίνωση από το Δήμο Νέας Σμύρνης σχετικά με τη συλλογή πραγμάτων για το κοινωνικό παντοπωλείο.


avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 763
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τρι Δεκ 01, 2015 1:29 pm

ΤΡΙΤΗ, 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ! ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!


ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΓΛΩΣΣΑ: Εργαστήκαμε στο Τετράδιο Εργασιών, σελ. 46 και 47, ασκήσεις 5, 6 και 7

Ανάγνωση έχουμε τα στιχάκια της άσκησης 7 και ορθογραφία τα τρία πρώτα στιχάκια (4 φορές στο τετράδιο αντιγραφής).

Το μικρό το σαλιγκάρι
πήγε βόλτα στο φεγγάρι
για να βρει ένα μανιτάρι.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 20 από το χοντρό βιβλίο. Σελ. 54 και 55.

Από τα προβλήματα της σελίδας 5 εξετάσαμε μόνο το 1, 2 και 3. Τα άλλα θα τα διδαχτούμε αύριο μαζί με τις ασκήσεις του τετραδίου εργασιών.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Από το βιβλίο μαθητή σελ. 47, "Αλλαγές μέσα στο χρόνο".

Σύνδεση με τις αλλαγές στο περιβάλλον και τις επιπτώσεις στο κλίμα της Γης - διάσκεψη για το κλίμα στο Παρίσι.

- Πρόβα για το θεατρικό μας (σιγά σιγά να αρχίσουν να μαθαίνουν και απέξω τα λόγια τους)

avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 763
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 2 από 2 Επιστροφή  1, 2

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης