ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τρι Δεκ 01, 2015 1:39 pm

ΤΡΙΤΗ, 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ! ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!


ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΓΛΩΣΣΑ: Εργαστήκαμε στο Τετράδιο Εργασιών, σελ. 46 και 47, ασκήσεις 5, 6 και 7

Ανάγνωση έχουμε τα στιχάκια της άσκησης 7 και ορθογραφία τα τρία πρώτα στιχάκια (4 φορές στο τετράδιο αντιγραφής).

Το μικρό το σαλιγκάρι
πήγε βόλτα στο φεγγάρι
για να βρει ένα μανιτάρι.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 20 από το χοντρό βιβλίο. Σελ. 54 και 55.

Από τα προβλήματα της σελίδας 5 εξετάσαμε μόνο το 1, 2 και 3. Τα άλλα θα τα διδαχτούμε αύριο μαζί με τις ασκήσεις του τετραδίου εργασιών.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Από το βιβλίο μαθητή σελ. 47, "Αλλαγές μέσα στο χρόνο".

Σύνδεση με τις αλλαγές στο περιβάλλον και τις επιπτώσεις στο κλίμα της Γης - διάσκεψη για το κλίμα στο Παρίσι.


- Πρόβα για το θεατρικό μας (σιγά σιγά να αρχίσουν να μαθαίνουν και απέξω τα λόγια τους)



avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τετ Δεκ 02, 2015 2:02 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015


ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ, ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ, ΠΕΜΠΤΗ


ΓΛΩΣΣΑ: Γράψαμε άγνωστη οθρογραφία.

Διδασκαλία:

1. Από το βιβλίο μαθητή, σελ. 76 και 77, την εργασία 6. Διαβάσαμε το κείμενο, απαντήσαμε τις ερωτήσεις. Επιτέλους μάθαμε τι σημαίνει Χω-χαρου-πα!!! και μάλλον εδώ θα έπρεπε να στείλει το γράμμα του ο Άγιος Βασίλης για να το διαβάσουν όλα τα παιδιά της Γης!!!

Ανάγνωση: από τη σελίδα 76, "-Χωχαρούπα είναι η Χώρα των Χαρούμενων Παιδιών, της αγάπης, της ειρήνης, των γλυκών ζαχαρωτών." ως το τέλος της σελίδας.

Ορθογραφία (4 φορές στο τετράδιο αντιγραφής):  

"-Χωχαρούπα είναι η Χώρα των Χαρούμενων Παιδιών,
της αγάπης, της ειρήνης, των γλυκών ζαχαρωτών."

2. Από το τετράδιο εργασιών, σελ. 47 και 48, κάναμε τις ασκήσεις 8, 9 και 10.

Στο σπίτι να γράψουν σε φύλλο ντοσιέ και δικά τους στιχάκια (σύμφωνα με την άσκηση 10 ή και τελείως ελεύθερο θέμα)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τελειώσαμε το μάθημα 20 από το βιβλίο μαθητή και διδαχτήκαμε το ίδιο μάθημα και από το τετράδιο εργασιών (σελ. 14 και 15)

Παραδώσαμε στη δασκάλα μας την πρόσκληση που είχαμε να γράψουμε χτες στο σπίτι (σε φύλλο ντοσιέ)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Πήραμε το τετράδιο εργασιών για να κάνουμε άσκηση στο σπίτι. Σε χρωματιστό χαρτόνι θα κολλήσουμε φωτογραφίες μας με χρονολογική σειρά. Θα σημειώσουμε ημερομηνία και τίτλο για την καθεμιά, δημιουργώντας ένα φωτογραφικό λεύκωμα για τον εαυτό μας.

________________________________

Συνεχίσαμε και σήμερα τις πρόβες στο σκετς. Σιγά σιγά εκτός από τα λόγια να μαθαίνουμε και ανάλογες κινήσεις!

Οι μαμάδες να συνεννοηθούν με τη δασκάλα για τις στολές των παιδιών.


Αύριο έχουμε κανονικό μάθημα. Θεού βέβαια θέλοντος...
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Πεμ Δεκ 03, 2015 2:58 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ


ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

3η Δεκέμβρη 2015

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Κάθε χρόνο, αυτή τη μέρα, μας δίνεται η ευκαιρία ως κοινωνία να εστιάσουμε την προσοχή μας στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία, με στόχο να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής τους.

Ειδικά για την εκπαίδευση, η 3η Δεκέμβρη, μας υπενθυμίζει την υποχρέωση σχεδιασμού Ενός Σχολείου για Όλους, όπου όλα τα παιδιά θα απολαμβάνουν τα κοινωνικά και πολιτιστικά αγαθά και θα υποστηρίζονται στη σχολική πρόοδο και την ψυχική τους υγεία χωρίς εμπόδια και περιττούς διαχωρισμούς.

Από την πρώτη ημέρα που αναλάβαμε την ευθύνη του Υπουργείου, θέσαμε ως άμεση προτεραιότητα την ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήσαμε προσλήψεις αυξημένες κατά 50% έναντι της περασμένης χρονιάς.Ταυτόχρονα, επαναλαμβάνουμε τη δέσμευσή μας να υπάρξει πλήρης και σύγχρονη νομοθέτηση για την Ειδική Αγωγή, μέσα από έναν ουσιαστικό διάλογο που θα αποτελέσει τμήμα του ευρύτερου εθνικού – κοινωνικού διαλόγου για την παιδεία.

Με πίστη στις αρχές της διακήρυξης της Οικουμενικής Σύμβασης του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία, αναλαμβάνουμε δράση για την πρόοδο των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία, θέτοντας σε Διάλογο στην Κοινωνία και στην Εκπαιδευτική Κοινότητα :

την αναθεώρηση της εκπαιδευτικής νομοθεσίας για την Ειδική Εκπαίδευση με στόχο την ενσωμάτωσή της στο σύνολο της Εκπαιδευτικής Πολιτικής,

την ενδυνάμωση των σχολικών κοινοτήτων ώστε να μπορούν να εμπεριέχουν όλους τους τύπους μάθησης και

τη δημιουργία κατάλληλων αναλυτικών προγραμμάτων και προαγωγή των παιδαγωγικών προσεγγίσεων που κινητοποιούν και εμπλέκουν σε ενεργό συμμετοχή όλους τους μαθητές

Ενθαρρύνουμε τους εκπαιδευτικούς μας για την διοργάνωση δράσεων ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής κοινότητας και της τοπικής κοινωνίας, που στοχεύουν στη διαμόρφωση στάσεων σεβασμού της διαφορετικότητας, στην άρση των προκαταλήψεων και όλων των εμποδίων που επηρεάζουν την ένταξη και την ισότιμη συμμετοχή και παρουσία των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση, στη ψυχαγωγία,στην κοινωνική και επαγγελματική ζωή, καθώς και στην αλλαγή της νοοτροπίας που οδηγεί σε διακρίσεις.

ΓΛΩΣΣΑ: Αν όλα τα παιδιά της Γης!!! (βιβλίο μαθητή, σελ. 77)

Αφιέρωμα στην παγκόσμια ημέρα των ατόμων με αναπηρία - τη διαφορετικότητα - την αποδοχή των άλλων και του εαυτού μας.

Αντιγραφή 1 φορά: Ο τίτλος και η πρώτη στροφή

Ανάγνωση: Ολόκληρο το ποιηματάκι

ΜΟΥΣΙΚΗ (με την κ. Παυλίνα Κελαϊδή):

Διδάχτηκε το τραγούδι "Ρούντολφ, το ελαφάκι", απαραίτητο για τη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας αλλά και για τη σημερινή παγκόσμια ημέρα...

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθημα 21, από το χοντρό βιβλίο, σελ. 56 και 57

Η διαφορετικότητα εδώ μελετήθηκε μέσα από τις επιτυχίες των παιδιών στο μπάσκετ ή τα παιχνίδια που έχουν...

Βασική έννοια το "τόσα όσα". Και στα Μαθηματικά αλλά και για τα άτομα με ειδικές ανάγκες που πρέπει να τα βοηθάμε τόσο όσο το χρειάζονται. Ούτε λιγότερο, ούτε περισσότερο!

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Είδαμε τις εργασίες που έφεραν τα παιδιά με το φωτογραφικό λεύκωμα για τη ζωή τους. Και τις διαφορές που δημιούργησε στο καθένα τους ο χρόνος...

Αμέσως μετά διδαχτήκαμε από το χοντρό βιβλίο, σελ. 48 και 49, το μάθημα 5.1: ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ - Δικαίωμα στη ζωή

- Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες και το χρέος για ιδιαίτερη φροντίδα

Από το Τετράδιο Εργασιών, σελ. 15, ξεκινήσαμε τη συμπλήρωση των αναγκών μας και θα την ολοκληρώσουμε στο σπίτι (για όσα γράμματα βρούμε κάτι σχετικό)

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Το παραμύθι του Ρούντολφ με την κόκκινη μυτούλα...

Τα παιδιά που απουσίαζαν μπορούν να το διαβάσουν εδώ:

http://mikrateratakia.forumotion.com/t224-topic

______________________________

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στους μαθητές μοιράστηκαν σήμερα ακτινίδια. 1 κιλό στο καθένα. (από το υπουργείο παιδείας)
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Παρ Δεκ 04, 2015 12:13 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ


ΓΛΩΣΣΑ: Ολοκλήρωση της 8ης ενότητας και του πρώτου τεύχους του βιβλίου μαθητή (να μείνει πλέον στο σπίτι, από βδομάδα θα δώσουμε το 2ο τεύχος)

Διδάχτηκε το ποίημα του Διονυσίου Σολωμού: Η Ξανθούλα (βιβλίο μαθητή, σελ. 78). Το έχουμε ολόκληρο για αντιγραφή (1 φορά) και ανάγνωση. Δε θα το μάθουμε όμως απέξω. Αυτή την περίοδο μαθαίνουμε απέξω τους ρόλους μας για το θεατρικό που ετοιμάζουμε.

Διαβάσαμε επίσης το Γλωσσάριο, βιβλίο μαθητή, σελ. 79 - 81. Τις λέξεις αυτές πρέπει να τις γράψουμε στο τετράδιο ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ.

Στο Τετράδιο Εργασιών, σελ. 49, κάναμε αυτοαξιολόγηση όσων διδαχτήκαμε στην 8η ενότητα.

Κλείσαμε το μάθημα με τις παροιμίες και τους γλωσσοδέτες του Ανθολογίου (σελ. 135 και 136)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 21 από το λεπτό βιβλίο (δηλαδή το Τετράδιο Εργασιών) - σελ. 16 και 17 (λύση σύνθετων προβλημάτων)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Διαβάσαμε το αλφαβητάρι των αναγκών μας (που είχαμε για το σπίτι).

Διδασκαλία του 5.2 κεφαλαίου από το βιβλίο μαθητή, σελ. 50, ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ

_____________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ:

Τη Δευτέρα θα στολίσουμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο της τάξης. Θα μας βοηθήσετε αν στείλετε από ένα στολίδι ο καθένας ή και μια γιρλάντα.

Αυτή τη Δευτέρα στις 14.10 θα γίνει ατομική ενημέρωση για όσους γονείς το επιθυμούν.

Η ομαδική συνάντηση για το μήνα Δεκέμβρη θα γίνει στις 21/12, μέρα που όλο το σχολείο θα δώσει βαθμούς και ελέγχους. Έτσι οι γονείς της τάξης μας, και ας μην παίρνουμε εμείς βαθμούς, θα μπορέσουν να ρωτήσουν και τους άλλους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στο τμήμα μας.

Παρακαλώ το Σαββατοκύριακο να βοηθήσουμε τα παιδιά να μάθουν απέξω τους ρόλους τους για το σκετς.

avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Δευ Δεκ 07, 2015 4:01 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ,  7  ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 22 από το χοντρό βιβλίο. Σελ. 58 και 59, "Αναλύω αριθμούς μέχρι το 100 - Εισαγωγή στην προπαίδεια"

ΓΛΩΣΣΑ (Μόνο μία ώρα κάθε Δευτέρα): Μοιράστηκε το Β΄ τεύχος του βιβλίου μαθητή και έγινε εισαγωγή στην 9η ενότητα.

Ανάγνωση: Το κείμενο στη σελίδα 6.

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής): Η τελευταία σειρά από το κείμενο που έχουν για ανάγνωση.

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Ο χρόνος διατέθηκε στην πρόβα του χριστουγεννιάτικου σκετς.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Στόλισμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου της τάξης μας!!! Ευχαριστούμε πολύ για τα στολίδια που μας στείλατε!!!


__________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Την ερχόμενη ΤΡΙΤΗ, 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ θα πάμε στο θέατρο. Στους μαθητές μοιράστηκε έντυπη υπεύθυνη δήλωση για να τη συμπληρώσουν οι κηδεμόνες τους. Κόστος ανά μαθητή 9 ευρώ (6 για το θέατρο και 3 για το πούλμαν)
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τρι Δεκ 08, 2015 1:07 pm

ΤΡΙΤΗ, 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ


ΓΛΩΣΣΑ:

Διδάχτηκαν από το βιβλίο μαθητή οι εργασίες 2 και 3 (σελ. 8 και 9) καθώς και οι ασκήσεις 1,2 και 3 από το τετράδιο εργασιών (σελ. 51 και 52).

Ανάγνωση: Βιβλίο μαθητή, σελ. 8, εργασία 2, να διαβάσουν τα λόγια του Λουκά και της Γαλήνης (γαλάζιο και ροζ συννεφάκι).

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής): Βιβλίο μαθητή, εργασία 3, σελ. 9, μαθαίνουμε να γράφουμε σωστά τα επίθετα (λεπτός, χοντρός αδύνατος, όρθιος, καθιστός, μονόχρωμη, πολύχρωμη, μεγάλη, μικρή, ωραίο, παλιό, άσχημο, καινούριο).

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Από το λεπτό βιβλίο (δηλαδή το τετράδιο εργασιών) το μάθημα 22, σελ. 18 και 19. Από το τη 19 σελίδα διδάχτηκε μόνο το πρώτο μέρος της άσκησης γ. (δηλαδή η άσκηση με το χελωνάκι).

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Δουλέψαμε στο τετράδιο εργασιών και ολοκληρώσαμε το αλφαβητάρι των αναγκών μας.

_________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Η επίσκεψη στο θέατρο θα γίνει την ημέρα ΤΡΙΤΗ, 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ. Αρκετοί μαθητές έφεραν ήδη τις υπεύθυνες δηλώσεις και τα 9 ευρώ που κοστίζει η επίσκεψη. Περιμένουμε και από τους άλλους το συντομότερο δυνατό να φέρουν τις δηλώσεις για να κανονίσουμε ανάλογα και τα πούλμαν και τις θέσεις στο θέατρο.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Την ερχόμενη Δευτέρα, 14/12/2015, δε θα πραγματοποιηθεί ατομική ενημέρωση γονέων καθώς την ίδια ώρα έχει οριστεί συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου.

avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τετ Δεκ 09, 2015 1:50 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 9 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ


ΓΛΩΣΣΑ: Τετράδιο Εργασιών, το δεύτερο μέρος της άσκησης 3 (γράψιμο κειμένου περιγραφής του σπιτιού της γιαγιάς), άσκηση 4 και άσκηση 5 (σελίδες 52, 53 και 54)

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής): Τα επίθετα της άσκησης 5 (μόνο η πρώτη στήλη).

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τελειώσαμε το μάθημα 22 στο τετράδιο εργασιών (σελ. 19) και κάναμε δυο εύκολες ασκήσεις με μοτίβα στο χοντρό βιβλίο (στο επαναληπτικό μάθημα, σελ. 62, ασκήσεις 1 και 2). Προσοχή για τους απόντες: Δεν εργαστήκαμε καθόλου στη σελίδα 63 και δεν έχουν διδαχτεί οι σελίδες 60 και 61.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Εισαγωγή στην ενότητα "Ζώα". Βιβλίο μαθητή, σελ. 51 και 52

avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Πεμ Δεκ 10, 2015 7:12 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 10  ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ


ΓΛΩΣΣΑ: Από το βιβλίο μαθητή διδάχτηκαν οι σελίδες 10 και 11.

Ανάγνωση: από τη σελίδα 10, το κείμενο με τις παρομοιώσεις από το ημερολόγιο της Χαράς και από τον Τριγωνοψαρούλη του Ηλιόπουλου.

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής): Η λίμνη φαντάζει σαν ασημένιος κάμπος.

Διδάχτηκαν επίσης οι ασκήσεις 6 και 8 από το Τετράδιο Εργασιών (σελ. 54  και 55). Η άσκηση 7 ανατέθηκε για το σπίτι και προαιρετικά για όποιον θέλει να την κάνει.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθημα 23 από το χοντρό βιβλίο (σελίδες 60 και 61)

Κάνουμε σχετική εξάσκηση στο σπίτι βρίσκοντας το συμπλήρωμα του εκατό. Πχ πόσα θέλει το 55 για να γίνει 100; Πόσα να βγάλω από το 100 για να μείνουν 44; κλπ.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Σελίδες 53 έως 55 από το βιβλίο μαθητή. Πώς αναπτύσσονται τα ζώα.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Ζωγραφική για να στολίσουμε την τάξη - πρόβα στο θεατρικό που ετοιμάζουμε.

Ευχαριστούμε θερμά τη Χριστίνα και τη μαμά της για το πλυντηριάκι που μας έφεραν καθώς και για τα ρουχαλάκια του Αϊ - Βασίλη!
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Δεκ 11, 2015 12:29 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ


ΓΛΩΣΣΑ: Διδάχτηκε η σελίδα 14 από το βιβλίο μαθητή και οι ασκήσεις 9 και 10 από το Τετράδιο Εργασιών (σελ. 56 και 57).

Γραμματική: Γράψαμε στο τετράδιο Γραμματικής τα 10 μέρη του λόγου και τα ξεχωρίσαμε σε κλιτά και άκλιτα.

Ανάγνωση: Από το βιβλίο μαθητή, σελ. 14, το ποίημα Ο Κόρακας και η αλεπού. Και από το Τετράδιο Εργασιών, σελ. 57, οι λέξεις της άσκησης 10.

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής): Το ποίημα αυτό βγαίνει από έναν μύθο του Αισώπου.

Για το σπίτι: Να ολοκληρώσουν την άσκηση 10 από το Τετράδιο Εργασιών, σελ. 57

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Διδάχτηκε το μάθημα 23 από το Τετράδιο Εργασιών (σελ. 20 και 21)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Από το βιβλίο σελ. 56 και 57 (Πώς μεγαλώνουν τα ζώα τα μικρά τους)

Να γράψουν στο τετράδιο της Μελέτης (το μισό - μισό), τον τίτλο του μαθήματος, να κάνουν σχετική ζωγραφιά και να αντιγράψουν από το βιβλίο την περίληψη - σελίδα 57, πάνω πάνω:

Όλα τα ζώα αγαπούν και φροντίζουν τα μικρά τους!

Τα ταΐζουν.
Τα ζεσταίνουν.
Τα προστατεύουν από τους εχθρούς.
Τα μαθαίνουν να βρίσκουν την τροφή τους.





ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Κυρ Δεκ 13, 2015 2:08 pm

Η ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΥ


Λίγα λόγια για το έργο που θα παρακολουθήσουμε την Τρίτη στο θέατρο Βασιλάκου:


Στο ανακαινισμένο ιστορικό θέατρο της Κατερίνας Βασιλάκου, το Νέο Θέατρο ΒΑΣΙΛΑΚΟΥ, ιδρύθηκε, φέτος, η Παιδική Σκηνή ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΤΟΛΗ και παρουσιάζει το μούζικαλ-ύμνο στην καλοσύνη Η ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΥ, εμπνευσμένο από το πολυβραβευμένο παραμύθι του Τζεφ Μπραμπώ (Jeff Brumbeau) σε εικονογράφηση Γκέηλ Ντε Μάρκεν (Gail De Marcken), «Το δώρο της παπλωματούς» (The Qultmaker’s Gift).

Η ιστορία, που διδασκόταν στα σχολεία για πολλά χρόνια, υπήρξε αγαπημένη παιδιών και μεγάλων. Το θέμα του έργου είναι η καλοσύνη και η γενναιοδωρία, ενώ μέσα από τις συναρπαστικές εικόνες του μιούζικαλ , καταλύονται οι ταξικές διαφορές και αναδεικνύονται η αλληλεγγύη και η προσφορά χωρίς όρια, που φέρνει την ευτυχία. Έτσι οι πλούσιοι ηθελημένα γίνονται φτωχοί και βιώνουν τη χαρά της προσφοράς.
Τα μαγικά σκηνικά, η υπέροχη μουσική και οι ονειρικές εικόνες, με χορό, χιούμορ και ευαισθησία, θα αγγίξουν τις καρδιές μικρών και μεγάλων, υμνώντας την ανθρωπιά που τόσο λείπει από τις μέρες μας.

Οι 12 καλλιτέχνες που συμμετέχουν, είναι σπουδαίοι επαγγελματίες ηθοποιοί, τραγουδιστές και χορευτές, ειδικευμένοι στο μιούζικαλ.
Στον ρόλο της Παπλωματούς η Αντιγόνη Ψυχράμη. Στον ρόλο του άπληστου και αστείου βασιλιά ο Σωκράτης Μαιδώνης και στον ρόλο της μοδίστρας η Άννα Φιλιππάκη.

ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Μια γενναιόδωρη παπλωματού, με μαγικά δάχτυλα, φτιάχνει τα πιο όμορφα παπλώματα του κόσμου. Με χρώματα και σχέδια που δεν έχει ξαναδεί ανθρώπου μάτι, απαλά και ζεστά λες και τα γεμίζει με φτερά αγγέλων. Η παπλωματού, τα παπλώματα δεν τα πουλά. Γυρνά στους δρόμους τις κρύες νύχτες του χειμώνα και τα χαρίζει στους φτωχούς, στους άστεγους, σε αυτούς που τα έχουν ανάγκη.

Στο γειτονικό βασίλειο, βασιλεύει ένας άπληστος βασιλιάς, που μέσα στο παλάτι του έχει μαζεμένους όλους τους θησαυρούς του κόσμου. Υποχρεώνει τους φτωχούς και ταλαίπωρους υπηκόους του, να του χαρίζουν δώρα, αγορασμένα από το υστέρημά τους. Όμως κανένα δώρο δεν τον κάνει ευτυχισμένο. Ανικανοποίητος, ψάχνει ασταμάτητα να βρει εκείνο το δώρο, που θα του χαρίσει έστω ένα χαμόγελο. Εκείνο που θα διώξει έστω και για λίγο την πλήξη, την ανία, τη δυστυχία του.

Κάποτε, ο βασιλιάς μαθαίνει για την ξακουστή παπλωματού και τα περίφημα παπλώματά της. Ξεκινάει για να την βρει και όταν την συναντά της ζητά να αγοράσει ένα πάπλωμα. Μα όλοι ξέρουν πως η παπλωματού δεν πουλάει τα παπλώματα. Τα χαρίζει. Και κανείς δεν έχει τη δύναμη να της υποδείξει, σε ποιόν θα τα χαρίσει. Ούτε καν ένας βασιλιάς.

Για να χαρίσει η παπλωματού ένα πάπλωμα στον βασιλιά, πρέπει πρώτα ο βασιλιάς να χαρίσει όλα του τα δώρα και τα πλούτη.
Θα φτιάξει η παπλωματού ένα πάπλωμα για τον βασιλιά; Κι ο βασιλιάς θα μάθει τι σημαίνει να προσφέρεις; Μπορεί η παπλωματού να διδάξει στον βασιλιά την τέχνη της ευτυχίας; Κι αυτός τελικά, τι θα τους κάνει όλους αυτούς τους θησαυρούς που έχει μαζεμένους;

ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

«Το δώρο της παπλωματούς» το παραμύθι του Τζεφ Μπραμπώ, σε εικονογράφηση Γκέηλ Ντε Μάρκεν, έχει αποσπάσει πλήθος βραβείων και διακρίσεων:
New York Times bestseller
Βραβείο Book Sense: Παιδικό Βιβλίο της Χρονιάς
Βραβείο PW Off-the-Cuff (Cuffie): Καλύτερο Εικονογραφημένο Βιβλίο της Χρονιάς
Βραβείο ALA Notable Social Studies Trade Book for Young People
Βραβείο Επιλογής Γονέων: Ασημένια διάκριση
Βραβείο Ανεξάρτητων Εκδοτών Midwest: Καλύτερο Παιδικό Βιβλίο

ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία / Διασκευή: Μαριάννα Τόλη
Διανομή
Παπλωματού: Αντιγόνη Ψυχράμη
Άπληστος Βασιλιάς: Σωκράτης Μαϊδώνης
Μοδίστρα / Πουλί: Άννα Φιλιππάκη
Δικαστής – Αγόρι: Στέλιος Κέλερης
Παλιατζής: Σταύρος Βόλκος
Κορίτσι: Βερονίκη Κυριακοπούλου
Αρκούδα: Γιώργος Βούντας
Πλούσια Κυρία: Κέλυ Γιακουμάκη
Ένορκος / Αυλικός: Γιάννης Πλιάκης
Κυρία της Αυλής: Δήμητρα Γιακουμόγλου
Κυρία της Αυλής: Μαρία Δελετζέ
Επιλογή μουσικής / Στίχοι: Μαριάννα Τόλη
Χορογραϕίες: Αλέξανδρος Κουζίτσκιν
Μουσικές ενορχηστρώσεις / Μουσική Διδασκαλία: Αλέκος Μπαζάνης
Σκηνικά: Μιχάλης Σδούγκος
Κοστούμια: Μιχάλης Σδούγκος, Μαριάννα Τόλη
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Βίντεο: Χρήστος Δήμας
Φωτογραφίες: Γιώργος Καλφαμανώλης
Διεύθυνση Παραγωγής: Νικόλας Λιβιεράτος Θεοτοκάτος
Σχεδιασμός Ήχου: Βαγγέλης Παπακύριος
Υπεύθυνη Θεάτρου: Γεωργιάννα Τσακίρη
Υπεύθυνη Προγραμματισμού Παραστάσεων: Ευγενία Πομόνη
Προβολή / Επικοινωνία: BrainCo ΑΕ
Εταιρεία Παραγωγής: ART AND ETHER
Διάρκεια: 90′
Διάλειμμα: 10′

http://vasilakou.theater/%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%BB%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%8D-%CE%B8%CE%AD%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%85/


Στη δική μας θεατρική παράσταση, τη ΜΠΟΥΓΑΔΑ ΤΟΥ ΑΪ - ΒΑΣΙΛΗ, τα δώρα δεν είναι παπλώματα. Δεν είναι ούτε τα δώρα που φέρνει ο Άγιος Βασίλης στα παιδιά κάθε Πρωτοχρονιά. Αυτή τη φορά τα ίδια τα παιδιά θα πρέπει να κάνουν δώρο στον Άγιο. Ρουχαλάκια για τη στολή του! Αφού η δική του καταστράφηκε και δεν του χωρά ούτε στο μικρό του δαχτυλάκι!

Η ανταπόκριση των παιδιών θα κάνει τον Άγιο Βασίλη να καταλάβει και ο ίδιος γιατί τα παιδιά τον περιμένουν με τόση λαχτάρα. Τι όμορφο που είναι να σου στέλνουν δώρα! Τι συναισθήματα χαράς πλημμυρίζουν την καρδιά σου από την καλοσύνη των άλλων ανθρώπων!

Διαβάστε το σχετικό παραμύθι της Ιωάννας Κυρίτση εδώ:

http://www.flipsnack.com/5577CE6BDC9/fzu8wp3k.html

διασκευή του οποίου αποτελεί η θεατρική μας παράσταση.

Και οι δύο παραστάσεις αποτελούν μέρος του εκπαιδευτικού προγράμματος της τάξης μας στον τομέα της Αγωγής Υγείας με τίτλο:

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ


(Δείτε τη σχετική αίτηση του προγράμματος

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxwcm90YWtpYTIwMTR8Z3g6NDU1ZmFhZDlhNTIwMTZlZg )

Η καλοσύνη σε κάθε περίπτωση είναι το αντίδοτο στη βία που στιγματίζει το σημερινό κόσμο με πολλές μορφές. Κι αυτήν την καλοσύνη, την αγάπη για το συνάνθρωπο, προσπαθούμε από την πρώτη στιγμή στην τάξη μας να την κάνουμε πράξη. Γιατί, όπως έλεγε ο Τσάρλι Τσάπλιν, χρειάζεσαι δύναμη μόνο όταν θέλεις να κάνεις κάτι επιβλαβές. Για όλα τα άλλα, αρκεί η αγάπη!


ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Δευ Δεκ 14, 2015 3:58 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

Δείτε παρακαλώ ακριβώς παραπάνω πληροφορίες για το θεατρικό έργο που θα παρακολουθήσουν αύριο, Τρίτη, τα παιδιά.

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το επαναληπτικό μάθημα από το χοντρό βιβλίο. Σελίδα 63. (τις ασκήσεις της σελίδας 62 τις είχαμε κάνει την προηγούμενη εβδομάδα)

ΓΛΩΣΣΑ (μόνο μία ώρα κάθε Δευτέρα)

Αξιολογήσαμε την ενότητα που τελειώσαμε. Τετράδιο Εργασιών, σελ. 58

Γράψαμε ένα μικρό τεστάκι σε φύλλο ντοσιέ με λέξεις από την άσκηση 10 του τετραδίου εργασιών (σελ. 57) και την ορθογραφία της ημέρας. Κλίναμε προφορικά αρσενικά ουσιαστικά σε -ας.

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Διαβάσαμε το παραμύθι της Ι. Κυρίτση, "Η μπουγάδα του Αϊ - Βασίλη", διασκευή του οποίου αποτελεί το θεατρικό που ετοιμάζουμε.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Πρόβα στο θεατρικό μας εργάκι.

Για το σπίτι τα παιδιά έχουν να ετοιμάσουν καλύτερα τους ρόλους τους. Να μάθουν τα λόγια τους όσοι ακόμη δεν το έχουν πετύχει και να τα λένε:

1. Δυνατά
2. Καθαρά
3. Αργά

4. Κάνοντας ανάλογες κινήσεις

______________________________

Αύριο που θα πάμε στο θέατρο, οι μαθητές θα έρθουν κανονικά όπως κάθε μέρα στο σχολείο. Και κανονικά όπως κάθε μέρα θα γίνει και η αποχώρηση.

Παρακαλούνται οι γονείς να εφοδιάσουν τα παιδιά με χαρτομάντιλα, να είναι κατάλληλα ντυμένα (ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες) και το πρωινό τους να είναι τέτοιο που να μην τους δημιουργήσει προβλήματα στο στομαχάκι τους κατά τη μεταφορά με το πούλμαν (να αποφύγουμε δηλαδή τα πολλά υγρά και τροφές που δημιουργούν οξύτητα). Το κολατσιό τους να το έχουν μαζί τους σε μικρό σακίδιο περασμένο ή στον ώμο ή στις πλάτες. Θέλουμε να έχουν ελεύθερα τα χέρια τους όταν περπατάνε και κυρίως κατά την είσοδο και έξοδο από το πούλμαν.

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Δεκ 16, 2015 2:52 am

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΟΠΩΣ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ:


Σας ενημερώνω ότι το Β΄1 τμήμα έλαβε μέρος στην προγραμματισμένη διδακτική επίσκεψη με τα άλλα τμήματα της Δευτέρας και της Πρώτης τάξης του σχολείου μας στο θέατρο Βασιλάκου:

Τίτλος παράστασης: Η Παπλωματού
Ημερομηνία: Τρίτη, 15/12/2015 - Ώρες: 10 - 12.25
Αριθμός μαθητών: 17 - Απών: 1 μαθητής - Συνοδός: Λαμπρίδου Μαρία
Κόστος συμμετοχής ανά μαθητή: 9 ευρώ (6 για το θέατρο και 3 για το πούλμαν)
Χρήματα που συγκεντρώσαμε: 17 Χ 9= 153 ευρώ
Στο θέατρο πληρώσαμε 16 εισιτήρια (μας χαρίστηκε ένα): 96 ευρώ
Στο πούλμαν, που το μοιραστήκαμε με το Α΄3 τμήμα, πληρώσαμε 45 ευρώ.
Σύνολο εξόδων: 96 + 45 = 141 ευρώ.
Υπόλοιπο χρημάτων στο ταμείο της τάξης: 12 ευρώ

Από την προηγούμενη διδακτική μας επίσκεψη στο θέατρο Ακάδημος, μαζί με την υπόλοιπη Δευτέρα τάξη, στις 22/10/2015, και στο έργο "Ο πόλεμος της κουτσουλιάς", έχουμε υπόλοιπο 27 ευρώ.
ΣΥΝΟΛΟ ΕΣΟΔΩΝ: 18 Χ 9 = 162 ευρώ (Απόντες: κανένας)
Από αυτά πληρώσαμε:
33 ευρώ για το πούλμαν (το μοιραστήκαμε με το Β2 και το Β3)
17 Χ 6 = 102 ευρώ για το θέατρο (μας χάρισαν λόγω κρίσης ένα εισιτήριο!)
ΣΥΝΟΛΟ ΕΞΟΔΩΝ: 33 + 102 = 135 €
ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ: 162 - 135 = 27 €


Παρακολουθήσαμε επίσης στις 6 Νοεμβρίου 2015, ημέρα Παρασκευή, και από ώρα 10 έως 11.30, στην αίθουσα τελετών του σχολείου μας την παράσταση του κουκλοθεάτρου Φιλφαρί με τίτλο: "Ο Μήτρος και ο Τζίμης", μαζί με την Πρώτη τάξη του σχολείου μας. Παρόντες και οι 18 μαθητές του τμήματος, 4 ευρώ εισιτήριο. Σύνολο εσόδων και εξόδων: 72 €. Υπόλοιπο 0 €.

ΓΕΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ: 27 + 12 = 39 €


Τα χρήματα αυτά θα τα κρατήσουμε για να καλύψουμε έξοδα επόμενων διδακτικών επισκέψεων, όπως κάναμε και πέρυσι, εν γνώσει και των γονέων της τάξης τους οποίους και ενημερώνουμε κάθε φορά που πάμε επίσκεψη για τα χρήματα που ξοδέψαμε και το υπόλοιπο που μας έμεινε.

Η εκπαιδευτικός

Μαρία Λαμπρίδου


Φωτογραφίες από τη θεατρική παράσταση "Η Παπλωματού":











Δείτε και σχετική ανάρτηση στο ιστολόγιο της τάξης, σε σχέση και με την παιδαγωγική αξιοποίηση της θεατρικής παράστασης που παρακολουθήσαμε στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών μας προγραμμάτων και του θεατρικού που ετοιμάζουμε για τα Χριστούγεννα με τίτλο: Η μπουγάδα του Αϊ - Βασίλη:

http://prwtakia2014.blogspot.gr/2015/12/blog-post.html

Η ΜΠΟΥΓΑΔΑ ΤΟΥ ΑΪ - ΒΑΣΙΛΗ, Ο ΡΟΥΝΤΟΛΦ ΤΟ ΕΛΑΦΑΚΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΥ!!!


ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Δεκ 16, 2015 2:27 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

Δείτε παρακαλώ ακριβώς παραπάνω πληροφορίες για το θεατρικό έργο που παρακολουθήσαμε χτες και τον οικονομικό απολογισμό για τις έως τώρα διδακτικές μας επισκέψεις.

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ


ΓΛΩΣΣΑ: Παραλείψαμε δύο ενότητες για να μπορέσουμε να κάνουμε τα επίκαιρα με τα Χριστούγεννα μαθήματα. (Οι ενότητες αυτές θα διδαχτούν τον Ιανουάριο.)

Διδάχτηκαν από το βιβλίο του μαθητή οι σελίδες 38 και 39.

Στη σελίδα 38 διαβάσαμε το τραγούδι "Πάει ο παλιός ο χρόνος" και το έχουμε για ανάγνωση και στο σπίτι.

Ορθογραφία (3 φορές στο τετράδιο αντιγραφής): Οι τέσσερις πρώτοι στίχοι.

Εξάσκηση στους όρους των απλών προτάσεων (υποκείμενο, ρήμα, αντικείμενο), περιγραφή προσώπων (εστιάζοντας στον Άγιο Βασίλη).

Παραδώσαμε στη δασκάλα μας τις εκθέσεις που γράψαμε για τη χτεσινή διδακτική επίσκεψη και τις ζωγραφιές που φτιάξαμε για τη δική μας θεατρική παράσταση, την Μπουγάδα του Αϊ - Βασίλη.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Διδάχτηκε το επαναληπτικό μάθημα από το τετράδιο εργασιών (σελίδες 22 και 23).

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Έγινε πρόβα στο θεατρικό μας. Κι επειδή στην αρχαία Ελλάδα η θεατρική παράσταση λεγόταν και διδασκαλία, αξιοποιήσαμε την πρόβα για να γνωρίσουμε καλύτερα τις ηπείρους και τους ωκεανούς της Γης στον παγκόσμιο χάρτη και στην υδρόγειο.




Εξηγώντας και τα χρώματα των ολυμπιακών κύκλων (ποιος κύκλος συμβολίζει την κάθε ήπειρο και γιατί)


ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Η κ. Άννα Καψάλη δίδαξε από το ανθολόγιο τη σχετική με τη θεατρική μας παράσταση ενότητα: "Ο Αϊ - Βασίλης θα βρει το δρόμο του",

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A111/671/4457,20039/

στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα για τα δικαιώματα των παιδιών: ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ. Και ειδικά τα παιδιά που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες.


ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Δεκ 19, 2015 12:57 pm

ΣΑΒΒΑΤΟ, 19 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

Η προετοιμασία της γιορτής δεν επέτρεψε τις δυο τελευταίες ημέρες να ενημερώσω το φόρουμ για το τι κάναμε στο σχολείο. Καθώς την Πέμπτη χρειάστηκε να μείνω στην αίθουσα ως τα μεσάνυχτα και την Παρασκευή ως αργά το απόγευμα. Θέλω να πιστεύω ότι το αποτέλεσμα θα μας ικανοποιήσει όλους και κυρίως θα αφήσει στα παιδιά μια υπέροχη εμπειρία. Έχουν δουλέψει πολύ και αξίζει και οι υπόλοιποι να βοηθήσουμε για να είναι όλα τέλεια. Όσο γίνεται...

Οι στολές των παιδιών πιστεύω πως είναι πια έτοιμες. Μπορείτε αν θέλετε να τα στείλετε την Τετάρτη από το πρωί ντυμένα με τη στολή τους. Αν η συγκεκριμένη στολή επιτρέπει κάτι τέτοιο. Πχ ο Άγιος Βασίλης θα φορά στην αρχή τις πιτζάμες του, άρα δε γίνεται να έρθει έτσι ντυμένος για τις πρώτες τέσσερις ώρες.  Στις περιπτώσεις αυτές, που θα πρέπει τα παιδιά να αλλάξουν, οι μανούλες θα πρέπει να έρθουν από τις 11.30 για να ετοιμάσουν τα παιδιά.

Παρόμοια σας χρειαζόμαστε από τις 11.30 για να στολίσουμε το μικρό μπουφέ με τα χριστουγεννιάτικα εδέσματα. Μην πάρετε πολλά πράγματα και μας μείνουν. Και καλύτερα να υπάρξει συνεργασία μεταξύ σας για το τι θα φέρετε. Θα χρειαστεί και ένα τραπεζομάντιλο να στρώσουμε στα τραπεζάκια. Ει δυνατόν χριστουγεννιάτικο...

Η γιορτή μας θα αρχίσει ακριβώς στις 12 το μεσημέρι. Φωτογραφίες και βίντεο επιτρέπονται αλλά με τη ρητή προειδοποίηση πως δε θα ανέβουν στο διαδίκτυο με φανερά τα πρόσωπα των παιδιών. Θα ήταν καλύτερο για τα βίντεο να είχαμε κάποιον ειδικό που θα το τραβήξει και μετά να μας το βγάλει σε dvd για να το έχουμε όλοι.

Να τονίσω ότι όλα τα παιδιά θα πρέπει την Τετάρτη να βρίσκονται στο σχολείο από το πρωί στις 8. Θα γίνουν οι τελευταίες ετοιμασίες και τους χρειάζεται και ο χρόνος προετοιμασίας για να παίξουν τους ρόλους τους. Οι μανούλες που θα βοηθήσουν θα έρθουν στις 11.30. Οι άλλοι επισκέπτες στις 12 παρά δέκα.

Η γιορτή μας κρατά μία ώρα. Υπολογίζουμε λοιπόν ότι ως τις 13.00 θα έχουμε τελειώσει. Μπορείτε μετά να πάρετε τα παιδιά μαζί σας ή και να τα αφήσετε στο σχολείο που θα λειτουργήσει κανονικά ως τις 14.00 και αυτή την ημέρα. Κανονικά θα λειτουργήσει και το Ολοήμερο.

Οι καρέκλες που έχουμε φτάνουν για ένα επισκέπτη για κάθε παιδί και μπορούμε με τα τραπεζάκια να εξασφαλίσουμε θέση και για ένα πρόσωπο ακόμη. Μικρά παιδιά μπορούν να καθίσουν κάτω με τα μαξιλαράκια που έχουμε στην αίθουσα.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Την Τετάρτη να μη φέρουν τα παιδιά τσάντες. Δε θα έχουμε πού να τις βάλουμε την ώρα της παράστασης. Εξάλλου εκείνη την ημέρα δε θα κάνουμε μάθημα. Το κολατσιό τους μπορείτε να το βάλετε σε μια τσαντούλα πλαστική και να το τοποθετήσουν στο ράφι του θρανίου.

Για οποιαδήποτε απορία με ρωτάτε τη Δευτέρα το μεσημέρι, στις 14.00 που έχουμε συνάντηση για το τρίμηνο.

Καλού κακού υπενθυμίζω τις στολές που θα φορέσουν τα παιδιά:

1. Άγιος Βασίλης (Έκτορας): Στην αρχή θα φορά τις πιτζάμες του και στα πόδια κάλτσες. Αργότερα θα φορέσει την κατακόκκινη καλή στολή του! Και μαύρα παπούτσια.


2. Αφηγητές (Δημήτρης και Στρατής): Επέλεξαν να μη φορέσουν στολή. Άρα θα είναι με τα καλά τους ρουχαλάκια.

3. Ξωτικά (Ελένη και Φίλιππος): Ανάλογη στολή για ξωτικούλια...


4. Γράμματα (Εύα και Στέλλα): Στολή αγγέλου (την έχουν έτοιμη από πέρυσι...)


5. Παιδιά από τις 5 ηπείρους της Γης (στην έκτη δεν κατοικούν παιδιά, μόνο επιστήμονες...):  Μπορούν να είναι ντυμένα με τα καλά τους ρουχαλάκια αφού παίζουν το ρόλο παιδιών ή και με παραδοσιακές στολές της ηπείρου που εκπροσωπούν.

ΑΦΡΙΚΗ (Σιαμάκα και Λυδία)


ΑΣΙΑ (Αθηνά και Χριστίνα)


ΑΜΕΡΙΚΗ (Αγγελική και Ντεζιρέ)

ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ (Ιάσονας και Πάρης)


ΕΥΡΩΠΗ (Αναστασία και Ειρήνη)

6. Τάρανδος (που παριστάνει περισσότερο τον Ρούντολφ, το κοκκινομύτικο ελάφι). Ο Αιμίλιος. Ανάλογη στολή και μυτούλα βαμμένη με λίγο ρουζ ή κραγιόν.


__________________________________________________________________________


ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΕΜΠΤΗΣ


ΓΛΩΣΣΑ:  Από το βιβλίο μαθητή οι σελίδες 40 και 41.

Ανάγνωση το κείμενο "Η τελευταία επίσκεψη του Αϊ - Βασίλη"

Ορθογραφία: Όταν ο αδελφός μου κι εγώ ήμασταν μικρά παιδιά...

Από το τετράδιο εργασιών κάναμε τις ασκήσεις 1,2 και 4 (σελίδες 73 και 75)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Από το βιβλίο μαθητή το μάθημα 24, σελ. 66 και 67

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ - ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Προετοιμασία της γιορτής (πρόβα και ανάλυση των μηνυμάτων της παράστασης)


ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ:

ΓΛΩΣΣΑ: Από το βιβλίο μαθητή κάναμε τις σελίδες 42 και 43.

Ανάγνωση: Το τμήμα του κειμένου "Το αστέρι των Χριστουγέννων" που βρίσκεται στη σελίδα 43.

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής): Το αστεράκι όμως γρήγορα βαρέθηκε να βλέπει μόνο δέντρα, τα οργωμένα χωράφια, τα πλοία και τους ελέφαντες στην Ινδία.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 24 από το Τετράδιο Εργασιών (σελ. 24 και 25)

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑΣ  ΜΕ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Η όμορφη ιστορία για το αστεράκι των Χριστουγέννων μας έδωσε την ευκαιρία να διηγηθούμε την ιστορία της Γέννησης του Χριστούλη και να μιλήσουμε για τη σημασία της γιορτής των Χριστουγέννων, την αγάπη και ειδικά στα παιδιά.

Το στόλισμα της αίθουσας την προηγούμενη μέρα βοήθησε να τα συνδέσουμε όλα αυτά  και με τη θεατρική παράσταση που ετοιμάζουμε. Και που είναι σε συνάρτηση με τα δύο μας εκπαιδευτικά προγράμματα, το περιβαλλοντικό πρόγραμμα "Ταξιδεύω, ταξιδεύω" και το πρόγραμμα αγωγής υγείας "Όλα τα παιδιά αξίζουν μια δίκαιη ευκαιρία".


Το ταμπλό της τάξης μας που είναι αφιερωμένο στα δικαιώματα των παιδιών. Το διακοσμήσαμε με αφίσες της Unicef αλλά και υλικό που πήραμε από το Μουσείο Παιδικής Τέχνης, όταν πέρυσι παρακολουθήσαμε εκεί πρόγραμμα για τα δικαιώματα των παιδιών. Στο πάνω μέρος βάλαμε κάρτες χριστουγεννιάτικες της Unicef, για να υπενθυμίσουμε πως τέτοιες μέρες αποτελούν ένα σημαντικό τρόπο για να βοηθήσουμε όλα τα παιδιά του κόσμου που έχουν την ανάγκη μας. Εκεί και ένα μπούμερανγκ από την Αυστραλία! Να μας θυμίζει πως ό,τι δίνουμε, παίρνουμε. Πώς αλλιώς ο Άγιος Βασίλης θα έπαιρνε καινούργια στολή από τα παιδιά όλου του κόσμου;


Στη γωνιά της Helmepa Junior προσθέσαμε μία καρτούλα με τον Άγιο Βασίλη (που είναι το κεντρικό σύμβολο της φετινής μας γιορτής, τόσο γιατί ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο όσο και για τα δώρα που φέρνει σε όλα τα παιδιά) από το Σύλλογο Αργώ (για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες με γονείς ναυτικούς).

Γεμίσαμε επίσης τις τσαντούλες ανακύκλωσης (προσφορά της μητέρας της Αναστασίας και της Λυδίας) με παλιά χριστουγεννιάτικα  στολίδια που ανακαλύψαμε σε μια κούτα στην αποθήκη του σχολείου. Φτιάχτηκαν από άχρηστα κουτάκια και χαρτί περιτυλίγματος δώρων από τα Πρωτάκια του 2008 - 2009.  Μην ξεχνάτε πως έχουμε και ένα ακόμη εκπαιδευτικό πρόγραμμα που λέγεται "Πες μου ιστορίες για το σχολείο μας". Όπως κάναμε κι εμείς πέρυσι. Και πάντα στο πλαίσιο της συνεργασίας του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Σμύρνης με την παιδική περιβαλλοντική οργάνωση Helmepa Junior!


Στο πρεβάζι τοποθετήσαμε και άλλες κάρτες με τον Άγιο Βασίλη. Από το Χαμόγελο του Παιδιού, την Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών και από παλιούς μαθητές του σχολειού μας. Και πολλά πολλά αστεράκια. Να μας θυμίζουν το αστέρι των Χριστουγέννων που διαβάσαμε στο βιβλίο της Γλώσσας.


Εδώ είναι η γωνιά από το φετινό αφιέρωμα στην πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού. Αφιερωμένη στους Ολυμπιακούς Αγώνες και τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Στις μασκότ μας υπάρχει ο γνωστός Φοίβος αλλά και Πρωτέας, το σύμβολο τα Παραολυμπιακών αγώνων. Προσθέσαμε για τη γιορτή μας και μια κάρτα με το έλκηθρο του Άγιου Βασίλη που ζωγράφισε ένας καλλιτέχνης με το όνομα Ιβάν (όπως και ο μικρός Ιβάν που συναντήσαμε πρόσφατα στο Ανθολόγιο, εκεί που ο Αϊ - Βασίλης βρήκε το δρόμο του...) όχι όμως με το χέρι αλλά με το στόμα!


Εδώ είναι η ομαδική εργασία που έφτιαξαν τα παιδιά για την περσινή ημέρα του σχολικού αθλητισμού, την αφιερωμένη ενάντια στο ρατσισμό. Το σύνθημα που έγραψαν λέει: ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ! Από κάτω ο Ρούντολφ! Να μας θυμίζει πως η διαφορετικότητα ομορφαίνει τη ζωή μας!



Ήδη θα καταλάβατε γιατί θα παρουσιάσουμε τη θεατρική μας παράσταση μέσα στην τάξη και όχι στην άνετη αίθουσα τελετών με την ωραία σκηνή. Γιατί η γιορτή μας είναι συνδεδεμένη με όσα άλλα διδασκόμαστε στο σχολείο. Και όχι απλά μια εκδήλωση για τα Χριστούγεννα. Γι' αυτό και σας τα εξηγήσαμε αναλυτικά όλα τα παραπάνω. Να καταλαβαίνετε και εσείς όλα όσα βλέπετε τριγύρω σας τη μέρα της παρουσίασης.


Ακόμη και το ρόλο της υδρογείου στο κέντρο της σκηνής μας... με τα γραμματάκια τριγύρω...

Είμαστε μια τάξη διαφορετική εμείς! Σας θυμίζουμε, κλείνοντας, και το σύνθημα που φτιάξαμε πέρυσι:

ΓΔΑΣ, ΓΔΑΣ, προσοχή σε μας!
Γοργόνες, Δελφινάκια, Αετοί και Σκιουράκια!
Του Α΄1 τα παιδιά, τα τρομερά Πρωτάκια.
Από τη Νέα Σμύρνη, το 2ο σχολείο,
κι από 3 ηπείρους, δε σου λέμε αστείο!
Ευρώπη, Αφρική και Αμερική!
Σε λίγο θα μας μάθει ολόκληρη η Γη!

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Δευ Δεκ 21, 2015 8:18 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 21  ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Εργαστήκαμε στο βιβλίο μαθητή. Μάθημα 25, σελ. 68 και 69. (προπαίδεια του 2 και του 4).

Τα Χριστούγεννα καλό θα είναι τα παιδιά να εξασκηθούν στην προπαίδεια. Με τις μεθόδους που προτείνει το βιβλίο τους. Πχ με τα δάχτυλα, ζωγραφίζοντας, με την αριθμογραμμή, με ποτήρια πλαστικά που μέσα βάζουμε καλαμάκια, με τα κυβάκια των μαθηματικών.

ΓΛΩΣΣΑ - ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Ασχοληθήκαμε με τον δικό μας Αϊ - Βασίλη και τους άλλους "Αϊ - Βασίληδες" στον κόσμο. Βιβλίο μαθητή, σελ. 45.

Ανάγνωση: Ολόκληρο το κείμενο "Ο δικός μας Αϊ - Βασίλης".

Ορθογραφία: "Γιαγιάκα μου, λες να μην τη βρει την Αθήνα ο Αϊ - Βασίλης με τόσο πολύ νέφος;"

Ανατέθηκε εργασία στο σπίτι να γράψουν για το δικό τους Αϊ - Βασίλη σε φύλλο ντοσιέ ή να τον ζωγραφίσουν.

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Αφιερώθηκε στην πρόβα του θεατρικού μας, διασκευή από το βιβλίο της Ιωάννας Κυρίτση "Η μπουγάδα του Αϊ - Βασίλη".

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τρι Δεκ 22, 2015 10:23 pm

ΤΡΙΤΗ, 22  ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΓΛΩΣΣΑ: Τετράδιο Εργασιών, άσκηση 7, σελ. 77. Δημιουργία πρότασης, οι όροι της πρότασης: Υποκείμενο, ρήμα, αντικείμενο, τοπικοί και χρονικοί προσδιορισμοί.

Την περίοδο των γιορτών τα παιδιά καλό είναι να διαβάσουν λογοτεχνία, να γράψουν ημερολόγιο, να πάνε σε παιδικά θέατρα. Και βεβαίως να παίξουν και να ξεκουραστούν!

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο Εργασιών, μάθημα 25, σελ. 26 και 27.

Την περίοδο των γιορτών να κάνουν εξάσκηση στην προπαίδεια.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
: Προετοιμασία γιορτής.

____________________________________

Αύριο η μεγάλη μέρα. Σας περιμένουμε όλους να μας τιμήσετε με την παρουσία σας!

Τα παιδιά να είναι στο σχολείο από τις 8, οι μανούλες που θα βοηθήσουν για τον μπουφέ και τις στολές στις 11.30 και οι άλλοι επισκέπτες στις 12 παρά δέκα. Η γιορτή θα αρχίσει ακριβώς στις 12! Και υπολογίζουμε πως θα τελειώσει γύρω στις 13.00.

Στις 13.30 όλα τα παιδιά του σχολείου θα συγκεντρωθούν στο προαύλιο για να πούνε τα κάλαντα και τις ευχές για τα Χριστούγεννα και το νέο έτος!



















ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης