ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2016)

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Ιαν 08, 2016 12:36 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΓΕΝΑΡΗ 2016

Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά σε όλους!

Με υγεία και χαρά και αγάπη στην καρδιά!



ΓΛΩΣΣΑ: Προσαρμογή στη σχολική εργασία. Ανακοινώσεις παιδιών για τις μέρες των διακοπών. Παραμύθι από τη δασκάλα για την Πρωτοχρονιά που πάγωσε και λίγο έλειψε να μην έρθει φέτος ο Αϊ - Βασίλης.

http://mikrateratakia.forumotion.com/t228-topic

Βιβλίο Μαθητή: Εισαγωγή στη 10η ενότητα που την είχαμε παραλείψει προκειμένου να διδαχτεί η επίκαιρη με τα Χριστούγεννα ενότητα 12.

Κάναμε τις σελίδες 15 και 16.

Ανάγνωση: σελ. 16, η ανακοίνωση που υπάρχει στο πάνω μέρος της σελίδας.

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής):

Να φτιάχνεις και εσύ μικρές αγγελίες και αφίσες.

Στη συνέχεια φτιάξαμε τις δικές μας γιορτινές αφισούλες με τις ευχές μας για το νέο χρόνο και τις τοποθετήσαμε στο διάδρομο για να τις δει και το υπόλοιπο σχολείο!

Παραδώσαμε επίσης στη δασκάλα μας τα ημερολόγια που γράψαμε και τη Δευτέρα μπορούν να φέρουν και όσοι τα ξέχασαν σπίτι.

Η νέα ενότητα έχει ως αντικείμενο θεματικό τα βιβλία και τα παραμύθια. Γι' αυτό κι εμείς καλέσαμε την κ. Λένα Βλασταρά να μας παρουσιάσει κάποια από τις επόμενες μέρες το παραμύθι της "Τα γενέθλια του δράκου Κυριάκου". Θα τη συνοδεύει και η εικονογράφος του βιβλίου, κ. Λήδα Βαρβαρούση. Δείτε περισσότερα για το βιβλίο:

http://www.captainbook.gr/book/205072/ta-genethlia-tou-drakou-kuriakou



ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 26 από το χοντρό βιβλίο, σελ. 70 και 71. (προπαίδεια του 8 - την οποία και μελετάμε και στο σπίτι για να τη μάθουμε καλά - καλά!)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Τα ιδιαίτερα γνωρίσματα των ζώων



Από το βιβλίο μαθητή, σελ. 58

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Δευ Ιαν 18, 2016 2:25 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 18 ΓΕΝΑΡΗ 2016

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθημα 27 από το βιβλίο και από το τετράδιο εργασιών (προπαίδεια του 7)

ΓΛΩΣΣΑ - ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Γιορτές βιβλίου!

Σελ. 18 από το βιβλίο μαθητή

Άσκηση 1, σελ. 59 του τετραδίου εργασιών

Με βάση την άσκηση 2, σελ. 60, φτιάχνουμε αφίσα για την επίσκεψη του Δράκου Κυριάκου στο σχολείο μας: Παρασκευή, 22 Γενάρη 2016, ώρα 9 το πρωί, στην αίθουσα τελετών. (Παρουσίαση βιβλίου από τη συγγραφέα Λένα Βλασταρά και την εικονογράφο Λήδα Βαρβαρούση).



Ορθογραφία(5 φορές):

Η αφίσα θέλει να τραβήξει την προσοχή μας.

Ανάγνωση:

Βιβλίο, σελ. 18, το πράσινο συννεφάκι με τα λόγια της Βάγιας Κουκουβάγιας

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Κόψαμε την πίτα μας, φλουρί δε βρήκαμε...
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τρι Ιαν 19, 2016 4:56 pm

ΤΡΙΤΗ, 19 ΓΕΝΑΡΗ 2016

ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο μαθητή, σελ. 19 και 20

Τετράδιο Εργασιών, σελ. 60 και 61, οι ασκήσεις 3 και 4

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής):

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ.

ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.

ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ.

Ανάγνωση: Η επανάσταση των παραμυθιών (βιβλίο, σελ. 20)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Από το χοντρό βιβλίο το μάθημα 28 (σελ. 74 και 75)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Από το βιβλίο οι σελ. 59, 60 και 61
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Ιαν 20, 2016 2:13 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 20 ΓΕΝΑΡΗ 2016

ΓΛΩΣΣΑ:

Βιβλίο μαθητή, σελ. 20, 21 και 22

Ανάγνωση: Το ποίημα «Πέντε ποντικοί», σελ. 22

Ορθογραφία: Το πρώτο δίστιχο του ποιήματος (ΠΡΟΣΟΧΗ: 10 φορές στο τετράδιο αντιγραφής γιατί παρατηρήθηκε πτώση επίδοσης και πρέπει να ξαναβρούμε τους ρυθμούς μας. Όποιος θα γράψει αύριο άριστα, θα επανέλθει στο 5 φορές, όποιος κάνει λάθη, θα παραμείνει στο 10 φορές.)

Γραμματική: Αντιγράφουμε μία φορά στο τετράδιο Γραμματικής τους πίνακες κλίσης του οριστικού άρθρου (σελ. 21 του βιβλίου) και των αρσενικών ουσιαστικών σε –ης (σελ. 22 του βιβλίου). Τις καταλήξεις στο δεύτερο πίνακα τις γράφουμε με κόκκινο (στυλό ή μολύβι).

Από το τετράδιο εργασιών κάναμε τις ασκήσεις 5, 6 και 7, στη σελίδα 62.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθημα 28 από το λεπτό βιβλίο (σελ. 32 και 33)

Αύριο επαναληπτικό…  Κάνουμε στο σπίτι μας  επανάληψη στην προπαίδεια!

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Οι φωλιές των ζώων (βιβλίο μαθητή, σελ. 62 και 63)

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Πεμ Ιαν 21, 2016 3:00 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 21 ΓΕΝΑΡΗ 2016

ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο μαθητή, σελ. 23

Ανάγνωση το κείμενο της εργασίας 8 - σελ. 23 του  βιβλίου μαθητή.

Τετράδιο Εργασιών, σελ. 63 (άσκηση 8 )  και 64 (αυτοαξιολόγηση)

Ορθογραφία: Από το τετράδιο εργασιών, σελ. 63, οι λέξεις με τα διπλά όμοια σύμφωνα. (Όσοι έγραψαν "Άριστα" στη σημερινή ορθογραφία, θα τη γράψουν 5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής, οι άλλοι θα τη γράψουν 10 φορές)


Αύριο η ώρα της Γλώσσας θα αφιερωθεί σε πρόγραμμα βιβλιοπαρουσίασης (Τα γενέθλια του Δράκου Κυριάκου από τη συγγραφέα κ. Λένα Βλασταρά και την εικονογράφο, κ. Λήδα Βαρβαρούση)

Προαιρετική εργασία: Ετοιμάζουμε μια ζωγραφιά να τη χαρίσουμε στο Δράκο Κυριάκο!

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Έγινε το επαναληπτικό μάθημα από το χοντρό βιβλίο και το λεπτό βιβλίο.

Εξάσκηση στο σπίτι: Τα τετράγωνα των αριθμών ως το 10 (2Χ2=4,  3Χ3=9, 4Χ4=16 κλπ)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Κάναμε ασκήσεις στο τετράδιο εργασιών. Φύλλα εργασίας 12, 14 και 15. (σελ. 16, 18 και 19)

Στο σπίτι ολοκληρώνουμε το φύλλο εργασίας 12, γράφοντας τη συνέχεια της ιστορίας που ξεκινήσαμε στο σχολείο.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Με αφορμή την αυριανή επίσκεψη του Δράκου Κυριάκου, είδαμε σχετικά βίντεο (πώς μια ιστορία γίνεται βιβλίο)

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Ιαν 23, 2016 10:25 am

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 22 ΓΕΝΑΡΗ 2016

ΓΛΩΣΣΑ: Το δίωρο της Γλώσσας αφιερώθηκε στην παρουσίαση του βιβλίου: "Τα Γενέθλια του Δράκου Κυριάκου". Στην αίθουσα τελετών του σχολείου μας και με την παρουσία της συγγραφέως κ. Λένα Βλασταρά και της εικονογράφου, κ. Λήδας Βαρβαρούση.


Μία από τις αφίσες που έφτιαξαν τα παιδιά για την εκδήλωση:


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Ολοκλήρωση της επανάληψης και διανομή νέων βιβλίων: Β' τεύχος του βιβλίου Μαθηματικών - Γ΄τεύχος του Τετραδίου Εργασιών. Τα παλιά τεύχη παρακαλούμε τους γονείς να τα κρατήσουν στο σπίτι και να τα χρησιμοποιούν για επαναλήψεις.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Διαβάσαμε τα κείμενα που έγραψαν τα παιδιά και διδάχτηκε από το βιβλίο το κεφάλαιο 6.6, Τα ζώα προσαρμόζονται στο περιβάλλον (σελ. 64 και 65)

___________________________

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ: Τη Δευτέρα, 25 Γενάρη, ώρα 14.05, μπορεί όποιος γονέας θέλει να έρθει στην αίθουσα της τάξης μας για ατομική ενημέρωση από τη δασκάλα.


ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Δευ Ιαν 25, 2016 3:56 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 25 ΓΕΝΑΡΗ 2016

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 29 από το χοντρό και το λεπτό βιβλίο.

Σπίτι: Μαθαίνω καλά την προπαίδεια του 9.

ΓΛΩΣΣΑ: Σελ. 24, 25 και 26 από το βιβλίο μαθητή - Μαθαίνω να χρησιμοποιώ λεξικό.

Εξάσκηση και στο σπίτι με το λεξικό.

ΣΠΙΤΙ: Βρίσκω στο λεξικό τις λέξεις που είχαμε προχτές για ορθογραφία (θάλασσα, άμμος κλπ) και σημειώνω τη σελίδα του λεξικού (στο τετράδιο αντιγραφής)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το λεξικό να μείνει στο σπίτι - στο σχολείο έχουμε άλλα αντίτυπα.

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ - ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ:

σελ. 154 - "Ο Σαλίγκαρος βγαίνει αμαξάδα".

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A111/720/4765,21459/

Ανάγνωση: Ολόκληρο το κείμενο.

Ορθογραφία: Η τελευταία πρόταση του κειμένου. Στο τετράδιο αντιγραφής και με ζωγραφιά σύμφωνα με την τελευταία άσκηση του μαθήματος.


ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τρι Ιαν 26, 2016 2:03 pm

ΤΡΙΤΗ, 26 ΓΕΝΑΡΗ 2016

ΓΛΩΣΣΑ: Από το βιβλίο μαθητή, σελ. 26 και 27

Η εργασία 3 του βιβλίου πρέπει να γίνει στο σπίτι. (να βρουν δηλαδή το όνομά τους πού θα ήταν στο λεξικό - σε ποια σελίδα και ανάμεσα σε ποιες λέξεις)

Τετράδιο Εργασιών, οι ασκήσεις 1,2,3 και 4 στις σελίδες 65 και 66.

Ορθογραφία:

α) Τις λέξεις της άσκησης 2 - σελ. 65: βαγόνι, ιατρείο, φαγητό, λαβράκι, όαση, άβολος, ζαβολιά
β) Την πρόταση της άσκησης 4 - σελ. 66 (τη συμβουλή της Βάγιας): Όποιος βιάζεται σκοντάφτει


Αντί για ανάγνωση, να γίνει εξάσκηση στη χρήση του λεξικού. Σημειώνουμε και πάλι πως τα λεξικά θα τα κρατούν οι μαθητές στο σπίτι τους. Στο σχολείο έχουμε εξασφαλίσει μερικά αντίτυπα για να εργάζονται τα παιδιά.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Σελίδα 9 από το χοντρό βιβλίο.


ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Τα ζώα έχουν ιδιαίτερα χαρίσματα (βιβλίο μαθητή, σελ. 66 και 67)




ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Ιαν 27, 2016 2:03 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 27 ΓΕΝΑΡΗ 2016

ΓΛΩΣΣΑ

Διδάχτηκαν:
1) Β΄τεύχος βιβλίο μαθητή, σελ. 28 και 29.
2)Τετράδιο Εργασιών, Α΄τεύχος, σελ. 67, άσκηση 5

Ορθογραφία: Η πρώτη λέξη του λεξικού μου είναι η λέξη άβολος.
(Θα την αντιγράψουν στο τετράδιο αντιγραφής ανάλογα με το βαθμό επιτυχίας στη σημερινή ορθογραφία - οι ασθενείς 5 φορές)

Εργασία κατ' οίκον για εξάσκηση στη χρήση του λεξικού:

Βρίσκω στο λεξικό τις λέξεις: μπροστά, άδειος, αλμυρός, μαρμελάδα.
Αντιγράφω στο τετράδιο αντιγραφής ένα παράδειγμα για καθεμιά λέξη.
(Πρόκειται για την εργασία 6 του βιβλίου - σελ. 30)


Ανάγνωση: Ορίστηκε από τη Μελέτη Περιβάλλοντος, σελ. 68 του βιβλίου, ο μύθος του Πλάτωνα για τη δημιουργία των ζώων.



ΠΩΣ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΖΩΑ


Κάποτε οι θεοί αποφάσισαν πως είχε έρθει η ώρα να δημιουργή-σουν τα ζώα. Τα έπλασαν τότε με χώμα και φωτιά και τα έδωσαν στον Επιμηθέα, για να τα στολίσει και να τους μοιράσει χαρίσματα.

Ο Επιμηθέας, που ήταν σοφός και δίκαιος, άρχισε αμέσως τη μοιρασιά. Σε άλλα έδωσε δύναμη, ενώ στα πιο αδύναμα έδωσε ταχύτητα. Όσα ήταν μικρόσωμα, τα έκανε είτε να πετούν είτε να κατοικούν κάτω από τη γη. Στη συνέχεια, για να αντέχουν στις αλλαγές των εποχών, τα έντυσε με δέρμα και πυκνό τρίχωμα. Κι όλα αυτά τα έκανε από φόβο μήπως κάποιο είδος εξαφανιστεί.

Όσο για την τροφή, φρόντισε άλλα να τρώνε βότανα και χόρτα, άλλα καρπούς δέντρων και άλλα ρίζες. Μερικά θα ζούσαν τρώγο-ντας άλλα ζώα. Αποφάσισε όμως αυτά να μη γεννούν πολλά μικρά. Αντίθετα, αυτά που τρώγονται σκέφτηκε να γεννούν πολλά μικρά, για να σωθεί το είδος τους.


Διασκευή από τον Πρωταγόρα του Πλάτωνα


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Διδάχτηκαν:

1)Από το χοντρό βιβλίο η σελίδα 8 (μάθημα 30ο)
2)Από το τετράδιο εργασιών οι σελίδες 8 και 9

Εξάσκηση στο σπίτι στην προπαίδεια και ειδικά στην αντίστροφη μορφή της που μας βοηθά να κάνουμε διαιρέσεις. Παραδείγματα:

64 = 8 Χ ....
25 = 5 Χ ....

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Από το βιβλίο, σελ. 68. (Ο μύθος του Πλάτωνα για τη δημιουργία των ζώων)

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL110/288/2056,7107/



ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Πεμ Ιαν 28, 2016 3:10 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 28 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2016

ΓΛΩΣΣΑ

Διδάχτηκαν:
1)Βιβλίο Μαθητή, σελ. 30, 31, 32 - οι εργασίες 7 και 8.
2)Τετράδιο Εργασιών, σελ. 67 και 68 - οι ασκήσεις 7,8 και 9.

Εργασίες κατ' οίκον:

1) Από το βιβλίο μαθητή, και την εργασία 7:

Κάθε παιδί θα δημιουργήσει σε φύλλο ντοσιέ ένα λήμμα για το ομαδικό λεξικό της τάξης. Υποχρεωτικό θέμα για όλους: Ζώα της θάλασσας. Το λήμμα που θα δημιουργήσει ο μαθητής θα πρέπει να έχει αρχικό γράμμα ίδιο με το αρχικό του δικού του ονόματος ή και του επωνύμου ή και του χαϊδευτικού ονόματος. Πχ αν ένα κορίτσι ονομάζεται Ζωή Θωμοπούλου, θα πρέπει να βρει λήμμα που αρχίζει ή από ζήτα ή από θήτα και βεβαίως να είναι ζώο της θάλασσας.

Η αναζήτηση στο λεξικό ή σε εγκυκλοπαίδεια μπορεί να βοηθήσει πολύ.

Η δημιουργία θα στηριχτεί στο εικονογραφημένο λεξικό των μαθητών. Θα γραφτεί με έντονο χρώμα το λήμμα, με μαύρο χρώμα ο ορισμός, με μπλε (στυλό) ένα σχετικό παράδειγμα και βεβαίως θα χρειαστεί και σχετική ζωγραφιά ή εικόνα από περιοδική, ίντερνετ κλπ.

Ιδέες μπορείτε να πάρετε και από την αφίσα της Helmepa Junior:


2)Εργασία 6 από το τετράδιο εργασιών (σελ. 67)

Γράφω στο τετράδιο αντιγραφής τους ορισμούς των λέξεων: δάσκαλος, σκύλος, μολύβι, χαρά, καλοσύνη, γελώ, μικρός (μπορώ να συμβουλευτώ το λεξικό ή να τους γράψω μόνος μου).

Ανάγνωση:

Από το βιβλίο μαθητή, σελ. 32, το κείμενο για τον Αδαμάντιο Κοραή.

Ορθογραφία τα λόγια του Κοραή:

Το πρώτο βιβλίο κάθε έθνους είναι το λεξικό της γλώσσας του.

(5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Διδάχτηκε το μάθημα 31 από το χοντρό βιβλίο και από το τετράδιο εργασιών.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Σελίδα 69 από το βιβλίο (τα ζώα εμπνέουν)

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ:

Αλφαβητάρι της θάλασσας (ομαδική εργασία)


ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Παρ Ιαν 29, 2016 1:56 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 29 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2016

ΓΛΩΣΣΑ:

Διδασκαλία:
1)Βιβλίο μαθητή, σελ. 33, δραστηριότητα 9η. (Σμύρνη - πόλη, Γαλλία - χώρα, Ευρώπη - ήπειρος, Έλληνες - λαός)
2)Τετράδιο Εργασιών, σελ. 69 και 70 - οι ασκήσεις 10, 11, 12 και 13.

Ανάγνωση από το τετράδιο εργασιών, σελ. 70, το κείμενο της άσκησης 13.

Ορθογραφία: Η πρώτη πρόταση από το κείμενο που έχουν για ανάγνωση (Στην Κρήτη βασίλευε ο Μίνωας, ο γιος του Δία και της Ευρώπης.)
Θα τη γράψουν στο τετράδιο αντιγραφής ανάλογα με με τα λάθη που έκαναν στη σημερινή ορθογραφία στο σχολείο. Όσοι μαθητές είναι ασθενείς, τη γράφουν 5 φορές.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Το 32ο μάθημα από το βιβλίο και από το τετράδιο εργασιών. (Μετρώ το χρόνο που πέρασε)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:

Ολοκλήρωση της ενότητας για τα ζώα - βιβλίο, σελ. 70 (Τι μάθαμε για τα ζώα)

avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Δευ Φεβ 01, 2016 3:22 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 1 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Το 33ο μάθημα από το βιβλίο και από το τετράδιο εργασιών. (Γνωρίζω καλύτερα τις μονάδες μέτρησης του χρόνου)

Για το σπίτι: Η εργασία 1 του βιβλίου μαθητή (σελίδα 15). Συμπλήρωση του εβδομαδιαίου προγράμματος κάθε παιδιού.

ΓΛΩΣΣΑ

Έγινε επανάληψη και από το βιβλίο μαθητή διδάχτηκε η σελίδα 35.


Ανάγνωση από το βιβλίο μαθητή, σελ. 35, "Ιστορίες της Ποντικούπολης"

Ορθογραφία: Άνθρωπος αγράμματος, ξύλο απελέκητο.

Θα τη γράψουν στο τετράδιο αντιγραφής ανάλογα με με τα λάθη που έκαναν στη σημερινή ορθογραφία στο σχολείο. Όσοι μαθητές είναι ασθενείς, τη γράφουν 5 φορές.


ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ - ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

Ιστορίες του Κουτσοφλέβαρου...
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης