ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τρι Μαρ 01, 2016 2:58 pm

ΤΡΙΤΗ, 1η ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!



ΓΛΩΣΣΑ: "Χελιδόνισμα", από το Ανθολόγιο, σελ. 141 και 142

Ανάγνωση το Χελιδόνισμα και ΜΙΑ φορά αντιγραφή στο τετράδιο Αντιγραφής ή σε φύλλο ντοσιέ ολόκληρο. Να γίνει κατάλληλη εικονογράφηση.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μοιράστηκε το 4ο τεύχος του Εργασιών και διδάχτηκε το μάθημα 41 - σελίδα 6 και 7.

Εξάσκηση στο σπίτι με ανάλογες ασκήσεις.

Πχ ανεβαίνω - κατεβαίνω ως το 1000, μετρώντας 100 - 100.

Γράφω τριψήφιους αριθμούς που μου υπαγορεύουν. Πχ μου λένε "διακόσια ογδόντα εφτά" και γράφω 287.

Αναλύω αριθμούς σε εκατοντάδες, δεκάδες και μονάδες: 524 = 500 + 20 + 4

Βρίσκω τον τριψήφιο αριθμό: 789, ..... 791 (προφορικά και γραπτά)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Διαγωνισμός Helmepa Junior - φυλλάδιο για τους κινδύνους που απειλούν τον πλανήτη μας.

______________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ:

Μοιράστηκε στα παιδιά ανακοίνωση του συλλόγου γονέων για αποκριάτικο πάρτι την Κυριακή το πρωί στο σχολείο.

Την ερχόμενη Δευτέρα, 7 του μήνα, λήγει ο διαγωνισμός της Helmepa Junior και η δασκάλα της τάξης θα πρέπει να μεταβεί στα γραφεία της οργάνωσης για να παραδώσει τα έργα των παιδιών. Έτσι δε θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με τους γονείς.

avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τετ Μαρ 02, 2016 2:17 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 2  ΜΑΡΤΙΟΥ 2016


ΓΛΩΣΣΑ: Εισαγωγή στην 16η ενότητα "Νιώθω". Σελίδες 75 και 76 από το βιβλίο μαθητή. Ορίστηκε ανάγνωση και αντιγραφή από το κείμενο "Το παιδί με το ακορντεόν". (Επιλογή των ίδιων των παιδιών για μικρή ή μεγάλη αντιγραφή ή ανάγνωση)

Μικρή ορθογραφία: Το παιδί με το ακορντεόν (10 φορές)

Μεγάλη ορθογραφία: Όμως το πιο σπουδαίο ήταν ότι όλοι μαζί κέρδισαν το βραβείο της φιλίας. (5 φορές)

Μικρή ανάγνωση: Τίτλος και πρώτη παράγραφος (ως το "φανερά συγκινημένος")

Μεγάλη ανάγνωση: 2η, 3η και 4η παράγραφος (από το "Ο ενθουσιασμός των τριών παιδιών" ως το τέλος του κειμένου)


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθημα 42 από το χοντρό βιβλίο - σελίδες 38 και 39. Γνωρίζω το μέτρο...

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Η ώρα διατέθηκε στο διαγωνισμό ζωγραφικής.
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Παρ Μαρ 04, 2016 1:01 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 3 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016


ΓΛΩΣΣΑ:

Βιβλίο Μαθητή, σελίδα 77 - το ποίημα της εργασίας 2 για ανάγνωση στο σπίτι.

Τετράδιο εργασιών, σελίδα 27, άσκηση 1. Τα ουσιαστικά της άσκησης αποτελούν την ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής). Επίσης στο τετράδιο αντιγραφής θα γραφτούν με αλφαβητική σειρά τα ρήματα της ίδιας άσκησης.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 42 από το τετράδιο εργασιών - σελίδες 8 και 9. (Γνωρίζω το μέτρο)

_____________

Οι άλλες ώρες διατέθηκαν στο διαγωνισμό ζωγραφικής.

avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Παρ Μαρ 04, 2016 1:10 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 4  ΜΑΡΤΙΟΥ 2016


ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο μαθητή, σελίδα 78. "Ένα δέντρο ταξιδεύει".

Ανάγνωση ολόκληρο το κείμενο - εκτός αν συντρέχει λόγος για μειωμένη ανάγνωση. (- Το δεντράκι θέλει να ταξιδέψει .... ως το τέλος του κειμένου)

Ορθογραφία η πρώτη πρόταση του κειμένου (Από "Η δροσοσταλίδα" ...  έως "να κλαίει.")  - 5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής.

Μειωμένη Ορθογραφία: "¶κουσε το δεντράκι να κλαίει." (10 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 43 από το χοντρό βιβλίο (σελίδες 40 και 41).

Να κόψουν στο σπίτι τα ψηφία 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 και 9 από το παράρτημα του πρώτου τεύχους και να κάνουν εξάσκηση με αυτά.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Η ώρα διατέθηκε στο διαγωνισμό ζωγραφικής.





avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Δευ Μαρ 07, 2016 4:08 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 43 από το Τετράδιο Εργασιών - σελίδες 10 και 11

ΓΛΩΣΣΑ: Από το βιβλίο μαθητή και τη σελίδα 79 - 80 διαβάσαμε το κείμενο "Μαζί είναι καλύτερα", επίκαιρο αφενός για την Καθαρή Δευτέρα που πλησιάζει αλλά και με το διαγωνισμό της Helmepa Junior που λήγει σήμερα. Και στο διαγωνισμό αυτό το "Μαζί είναι καλύτερα!"

Ανάγνωση: 3η, 4η και 5η παράγραφο του κειμένου (από το " - Παιδιά, ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί με έναν χαρταετό! προτείνει η Χαρά." ως το τέλος του κειμένου). Όσοι δυσκολεύονται στην ανάγνωση ας διαβάσουν μόνο την τελευταία παράγραφο.

Ορθογραφία:

- Παιδιά, ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί με έναν χαρταετό! προτείνει η Χαρά. (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)

ή τον τίτλο του κειμένου (Μαζί είναι καλύτερα) δέκα φορές.

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ:

Διαβάσαμε το διήγημα "Οριζόντιο ύψος" του Αργύρη Χιόνη και το παραλληλίσαμε με το κείμενο "Ένα δέντρο ταξιδεύει" που διδαχτήκαμε προχτές στο βιβλίο μαθητή αλλά και το σημερινό κείμενο.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Τελευταία ματιά στα έργα ζωγραφικής που ετοιμάσαμε για το διαγωνισμό της Helmepa Junior - απολογισμός εμπειριών και συναισθημάτων.


______________________________

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα έργα παραδόθηκαν λίγο μετά τη λήξη των μαθημάτων στην Helmepa. Ευτυχώς τα γραφεία της είναι στη Νέα Σμύρνη και έχουμε το προνόμιο να παραδίδουμε χέρι με χέρι τα έργα. Καλή μας επιτυχία πλέον!
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τρι Μαρ 08, 2016 3:35 pm

ΤΡΙΤΗ, 8 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

ΓΛΩΣΣΑ:

"Ο χαρταετός" - σελίδα 80 του βιβλίου μαθητή.

Ανάγνωση όλο το ποίημα.

Ορθογραφία: Η πρώτη στροφή (3 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)

Τετράδιο Εργασιών, σελίδες 28 και 29 - ασκήσεις 2, 3, 4 και 5.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθημα 44 από το βιβλίο μαθητή (σελίδες 42 και 43)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Πέρα στους πέρα κάμπους... (βιβλίο μαθητή, σελ. 92 και 93)



avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τετ Μαρ 09, 2016 2:06 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 9 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

ΓΛΩΣΣΑ: Από το βιβλίο μαθητή οι σελίδες 81, 82 και 83.

Ανάγνωση: Η τρίτη παράγραφος από το μύθο του Αισώπου, σελ. 82 και 83 (Την επόμενη μέρα ήρθε η σειρά του λέλεκα.... ως το τέλος του κειμένου)

Ορθογραφία: "Το παράδειγμα σου ακολουθώ, τίποτε παραπάνω". (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 44 από το τετράδιο εργασιών (σελίδες 12 και 13). Λύση προβλημάτων με μεγάλους αριθμούς.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Στο χωριό και στην πόλη (βιβλίο μαθητή, σελ. 94 και 95)

_______________________________

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Την επόμενη Πέμπτη, 17/3, θα πάμε στο θέατρο και θα δούμε το ΜΑΓΟ ΤΟΥ ΟΖ. Στα παιδιά δόθηκε σήμερα σχετική ανακοίνωση και υπεύθυνη δήλωση για τους γονείς. Κόστος ανά μαθητή 10 ευρώ (7 για το θέατρο και 3 για το πούλμαν).
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Πεμ Μαρ 10, 2016 2:32 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

ΓΛΩΣΣΑ: Διδάχτηκε από το ανθολόγιο το κείμενο: Θα σ' αγαπώ ό,τι κι αν γίνει. Σελίδα 22 - 23

Ο τίτλος του κειμένου είναι η Ορθογραφία μας (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής - εικονογράφηση ανάλογη με τη 2η δραστηριότητα: Φτιάξε τον δικό σου "ουρανό της αγάπης". Γράψε στ' αστέρια το όνομα των αγαπημένων σου προσώπων και χρωμάτισέ τα με χρώματα που σου αρέσουν.

Ανάγνωση η τελευταία παράγραφος του κειμένου (σελίδα 23)

«Κοίτα, Μικρέ, τ' αστεράκια πώς λάμπουνε στον ουρανό. Ξέρεις πως πολλά απ΄ αυτά έχουν πεθάνει εδώ και χρόνια πια; Τα βλέπεις όμως πώς φωτίζουν ακόμα στον ουρανό; Η αγάπη είναι σαν τ' αστέρια: ποτέ δεν πεθαίνει και πάντα φωτίζει».

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A111/671/4451,19997/


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το επαναληπτικό μάθημα στις σελίδες 44 και 45 του βιβλίου μαθητή.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Ο τόπος μας - φύλλο εργασίας από το τετράδιο εργασιών σελίδα 26. Συμπληρώνουμε και στο σπίτι ζώα και φυτά του τόπου που ζούμε με τη βοήθεια των γονιών μας.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Αφιέρωμα στους χαρταετούς - Τα τσερκένια της Σμύρνης

Oι χαρταετοί


Kοσμάς Πολίτης

Eίδες ποτέ σου πολιτεία να σηκώνεται ψηλά; Δεμένη από χιλιάδες σπάγγοι νΆ ανεβαίνει στα ουράνια; E, λοιπόν, ούτε είδες ούτε θα μεταδείς ένα τέτοιο θάμα. Aρχινούσανε την Kαθαρή Δευτέρα–ήτανε αντέτι–και συνέχεια την κάθε Kυριακή και σκόλη, ώσαμε των Bαγιών. Aπό του Xατζηφράγκου τΆ Aλάνι κι από το κάθε δώμα κι από τον κάθε ταρλά του κάθε μαχαλά της πολιτείας, αμολάρανε τσερκένια. Πήχτρα ο ουρανός. Tόσο, που δε βρίσκανε θέση τα πουλιά. Για τούτο, τα χελιδόνια τα φέρνανε οι γερανοί μονάχα τη Mεγαλοβδομάδα, για να γιορτάσουνε την Πασχαλιά μαζί μας. Oλάκερη τη Mεγάλη Σαρακοστή, κάθε Kυριακή και σκόλη, η πολιτεία ταξίδευε στον ουρανό. Aνέβαινε στα ουράνια και τη βλόγαγε ο Θεός. Δε χώραγε το μυαλό σου πώς μπόραγε να μένει κολλημένη χάμω στη γης, ύστερΆ από τόσο τράβηγμα στα ύψη. Kαι όπως κοιτάγαμε όλο ψηλά, τα μάτια μας γεμίζανε ουρανό, ανασαίναμε ουρανό, φαρδαίνανε τα στέρνα μας και κάναμε παρέα με αγγέλοι. Ίδια αγγέλοι κι αρχαγγέλοι κορωνίζανε ψηλά. Θα μου πεις, κι εδώ, την Kαθαρή Δευτέρα, βγαίνουνε κάπου εδώ γύρω κι αμολάρουνε τσερκένια. Eίδες όμως ποτέ σου τούτη την πολιτεία νΆ αρμενίζει στα ουράνια; Όχι. Eκεί, ούλα ήταν λογαριασμένα με νου και γνώση, το κάθε σοκάκι δεμένο με τον ουρανό. Kαι χρειαζότανε μεγάλη μαστοριά και τέχνη για νΆ αμολάρεις το τσερκένι σου.
O Σταυράκης, ο Σταυράκης του Aμανατζή, θα γινότανε σπουδαίος τσερκενάς. Mα χαραμίστηκε η ζωή του. Aς είναι... Που λες, θα γινότανε σπουδαίος τσερκενάς. Παιδί ακόμα, ήτανε μάνα στις μυρωδιές. Nα σου εξηγηθώ. Συμφωνούσες μΆ έναν άλλον που αμόλαρε τσερκένι–όλα γίνονταν με συμφωνία, τίμια, δίχως χιανετιά–συμφωνούσες μαζί του να παίρνετε μυρωδιές. Δηλαδή ποιος θα ξούριζε την οριά του αλλουνού. O Σταυράκης άφηνε σπάγγο, έφερνε το τσερκένι του πιο πέρα και λίγο πιο κάτω από το τσερκένι τΆ αλλουνού, τράβαγε τότε σπάγγο με δυνατές χεριές, και χραπ! του ξούριζε την οριά. Ήξερε κι άλλα κόλπα ο Σταυράκης. Kαι τα τσιγαροχαρτάκια της οριάς γινόντουσαν άσπρα πουλάκια, πεταρίζανε στα ουράνια, ώσπου τα Άχανες από τα μάτια σου. Tο κολοβό τσερκένι αρχίναγε να παίρνει τάκλες–να, όπως γράφουνε τώρα κάποιες φορές οι εφημερίδες για τΆ αεροπλάνα–και σαν ήπεφτε με το κεφάλι, δεν είχε γλυτωμό: χτύπαγε κάπου, ήσπαζε ο γιαρμάς στη μέση, και το τσερκένι σωριαζότανε ίδιο κορμί με τσακισμένη ραχοκοκκαλιά. Ήτανε μάνα ο Σταυράκης.
Mα εξόν από τις μυρωδιές, ήτανε και τα παρσίματα. Mπλέκανε τα δυο τσερκένια, τράβαγες σπάγγο, τεζάρανε, κι όποιος ήσπαζε το σπάγγο τΆ αλλουνού του Άπαιρνε το τσερκένι. Kι αυτό με τίμια συμφωνία. Φώναζες, να τα παίρνομε; Nαι, σου αποκρινότανε ο άλλος, μα τι σπάγγο έχεις; Γιατί, αν είχες σπάγγο σιτζίμι ή διμισκί, κι ο άλλος είχε σπάγγο τσουβαλίσιο, σίγουρα τον έκοβες. Έπρεπε να Άναι ισοπλία, που λένε. Bέβαια, γινόντουσαν και χιανετιές καμμιά φορά. Σπάνια όμως.
Tα τσερκένια δεν ήτανε σαν τα εδώ, τετράγωνα ή με πολλές γωνίες. Nα σου εξηγηθώ. Φαντάσου ένα καλαμένιο τόξο–μισό τσέρκι, δηλαδή–με την κόρδα και με τη σαΐτα του. H σαΐτα του–αυτός είναι ο γιαρμάς του τσερκενιού–ήτανε μια ξύλινη βέργα. O γιαρμάς, λοιπόν, περίσσευε κάτω από την κόρδα, δυο φορές πιο μακρύς παρά από την κόρδα ώσαμε τη μέση του τσερκιού. Aυτό, για την ισοροπία. Ήτανε δεμένος στην κορφή του τσερκιού, το ίδιο και καταμεσής στην κόρδα. Kάτω, η μύτη του είχε μια χαρακιά. Ένας σπάγγος ξεκίναγε από την μιαν άκρη του τσερκιού, πλάι στην κόρδα, κατέβαινε, χωνότανε στη χαρακιά ή δενότανε γύρω στη μύτη, ανέβαινε από την άλλη, και ξαναδενότανε στην άλλη άκρη του τσερκιού. Tο τσερκένι, λοιπόν, ήτανε ένα τόξο, που τέλειωνε κάτω μυτερό, σε σφήνα. Aυτός ήτανε ο σκελετός. Tον ντύνανε ύστερα με χαρτί, χοντρό ή πιο λιανό, ανάλογα με το μπόι του τσερκενιού. Bέβαια, το καλό τσερκένι, ήπρεπε να Άναι καλοζυγιασμένο, να μη γέρνει ούτε από τη μια μπάντα ούτε από την άλλη. Mα, να σου πω την αμαρτία μου, εμένα μΆ άρεσε να γέρνει λιγάκι από τη μια. Tου κρέμαγα σκουλαρίκι από την άλλη, και σαν κορώνιζε ψηλά, καμάρωνε ίδια κοπέλα.
Tο πιο φτηνό τσερκένι ήτανε ο Tούρκος: ένα μονοκόματο κόκκινο χαρτί, με κολλημένα πάνω το μεσοφέγγαρο και τΆ άστρο. Ύστερα ερχότανε ο Φραντσέζος, μπλου, άσπρο, κόκκινο, κολλημένα πλάι πλάι με τσιρίσι. Aκόμα πιο ακριβός ήτανε ο Έλληνας. Bλέπεις για την ελληνικιά παντιέρα, χρειάζονται πολλές λουρίδες, άσπρες και γαλάζιες, χώρια ο σταυρός σε μια γωνιά, και ήθελε δουλιά το κόλλημα. Στο κόστος τού παράβγαινε ο Aμερικάνος, κόκκινες και άσπρες λουρίδες, και τΆ άστρα στη γωνιά. Mα πιο ακριβό απΆ ούλα τα τσερκένια, πανάκριβο, ώσαμε οχταράκι, μπορεί και δέκα μεταλλίκια–σου μιλάω για τρεχούμενο μπόι, κοντά ένα μέτρο–ήτανε το μπακλαβουδωτό. Oύλο μικρά μικρά τρίγωνα και μπακλαβουδάκια, χρώματα χρώματα. Eξόν από τον κόπο για το κόλλημα, χρειαζότανε και μεγάλη τέχνη, για να Άναι ούλα τα κομματάκια ταιριαστά στο σχέδιο και στο χρώμα. Πήγαινε και πολύ τσιρίσι... Aκριβούτσικο ήτανε κι ο ουρανός με τΆ άστρα, σκούρο μαβί, με κολλημένα πάνω του, από χρυσόχαρτο, ούλα τΆ άστρα και οι κομήτες τΆ ουρανού. Kαι πού να δεις κάτι θεόρατα τσερκένια, πάνω από μπόι ανθρώπου. Aυτά, τΆ αμολάρανε οι μεγάλοι, όχι με σπάγγο, με σκοινάκι. Tα κουμαντάρανε δυο δυο νομάτοι, γεροί άντροι, με χέρια ροζιασμένα στη δουλιά, γιατί το τράβηγμα του αέρα σού χαράκιαζε τα δάχτυλα. Tα μάτωνε. Aμόλαρα κι εγώ ένα τέτοιο τσερκένι μια βολά.
Aυτά είχα να σου πω. Ήτανε θάμα να βλέπεις ολάκερη την πολιτεία νΆ ανεβαίνει στα ουράνια. Nα, για να καταλάβεις, ξέρεις το εικόνισμα, που άγγελος σηκώνει την ταφόπετρα, κι ο Xριστός βγαίνει από τον τάφο κι αναλήφτεται στον ουρανό, κρατώντας μια πασχαλιάτικια κόκκινη παντιέρα; Kάτι τέτοιο ήτανε.



(από το βιβλίο: Kοσμάς Πολίτης, Στου Xατζηφράγκου, εκδόσεις A. Kαραβία 1963)
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Μαρ 11, 2016 12:30 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

ΓΛΩΣΣΑ: Ολοκληρώσαμε το 2ο τεύχος του βιβλίου μαθητή. (άσκηση με αντίθετα στη σελίδα 84). Το τεύχος αυτό να μείνει πλέον στο σπίτι. Την Τρίτη θα διανεμηθεί στους μαθητές το 3ο και τελευταίο τεύχος.

Γράψαμε Ορθογραφία, διαβάσαμε εκθεσούλες που είχαν γράψει χτες και τις αξιοποιήσαμε για επανάληψη σε γνωστούς κανόνες Ορθογραφίας.

Διαβάσαμε τις εργασίες των μαθητών για τους Χαρταετούς και την ιστορία τους.

Για το τριήμερο Αποκριάς - Καθαράς Δευτέρας οι μαθητές δεν έχουν υποχρεώσεις σχολικές κατ' οίκον. Να παίξουν και να διασκεδάσουν χωρίς άγχος!


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το επαναληπτικό μάθημα από το Τετράδιο Εργασιών. Σελίδες 14 και 15.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Αποκριάτικες ώρες στην αίθουσα...  Με τις στολές μας, με σερπαντίνες και ομαδικά παιχνίδια!


_____________________________________________

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Διανεμήθηκε στους μαθητές μια ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων για ομαδική  παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων (Καπλάνι της Βιτρίνας στις 2 Απριλίου και Σολομώντεια Λύση στις 10 Απριλίου.



ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!





ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τρι Μαρ 15, 2016 1:06 pm

ΤΡΙΤΗ, 15 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!


ΓΛΩΣΣΑ: Διανομή στους μαθητές του 3ου και τελευταίου τεύχους του βιβλίου μαθητή. Εισαγωγή στη ενότητα 17 - Εφημερίδες! Εφημερίδες!

Αφιέρωμα σε έντυπα μαθητικών εφημερίδων του σχολείου μας και άλλων σχολείων ή φορέων (πχ Γλαράκια της Helmepa Junior) - στο πλαίσιο και του πρότζεκτ που κάνουμε για την ιστορία του σχολείου μας.


Κάναμε τις σελίδες 6 και 7.

Ορθογραφία:

"Η Εφημερίδα μας"

"Ο βυθός της γνώσης"

"Μαθητικός Λόγος"

και εναλλακτικά μπορούν να μελετήσουν τίτλους εφημερίδων που δείξαμε στην τάξη, πχ

"Μικρά Τερατάκια"
"Τα Ξεφτέρια"
"Λιλιπούτειοι Δημοσιογράφοι"

Γράφουν συνολικά 3 τίτλους εντύπων - πέντε φορές στο τετράδιο αντιγραφής. Και στο τέλος γράφουν τη δική τους πρόταση για το όνομα της εφημερίδας που θα εκδώσει η τάξη μας.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Βιβλίο Μαθητή, μάθημα 45, σελίδα 46 και μόνο την άσκηση 1 από τη σελίδα 47.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Εργαστήκαμε στο Τετράδιο Εργασιών. Σελίδες 26, 27, 28 και 29. Στην 29 σελίδα έχουν να γράψουν στο σπίτι το μήνυμα που ζητά η άσκηση για διατήρηση καθαρών θαλασσών και παραλιών. Η άσκηση να γίνει σε φύλλο ντοσιέ και να εικονογραφηθεί κατάλληλα. Θα θεωρηθεί ταυτόχρονα δραστηριότητα του περιβαλλοντικού μας προγράμματος (Helmepa Junior)

Ανάγνωση: Ορίσαμε για ανάγνωση τα κείμενα που συνοδεύουν τις ταμπέλες στη σελίδα 27 του Τετραδίου Εργασιών της Μελέτης Περιβάλλοντος. (Συμπληρώσαμε μόνοι μας δύο ταμπέλες με τα εξής κείμενα:

Μην ανάβετε φωτιά!
Μην κάνετε θόρυβο!

Και έχουμε στο σπίτι να ζωγραφίσουμε κατάλληλα τις δύο τελευταίες ταμπέλες αυτής της σελίδας (Μην πετάτε σκουπίδια - Απαγορεύεται το κυνήγι)



ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Μαρ 16, 2016 2:24 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ,  16  ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο Μαθητή, σελίδες 8,9 και τις ερωτήσεις στην αρχή της σελίδας 10.

Ανάγνωση: Τα κορίτσια θα ασκηθούν στους διαλόγους της Χαράς και της Γαλήνης και τα αγόρια στους διαλόγους του Λουκά και του Αρμπέν στο κείμενο της εργασίας 2 - σελίδα 8 του βιβλίου.

Ορθογραφία: Οι τρεις πρώτες γραμμές του ίδιου κειμένου (- Τι διαβάζεις, Λουκά ... η πέμπτη τάξη του σχολείου μας.) 5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 45 με τα σύνθετα προβλήματά του! Τελειώσαμε τις ασκήσεις από το βιβλίο μαθητή και κάναμε και τις ασκήσεις αυτού του μαθήματος από το τετράδιο εργασιών.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Διαβάσαμε τα περιβαλλοντικά μηνύματα που έγραψαν οι μαθητές για καθαρές θάλασσες και παραλίες.

___________________________________


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:


Αύριο πάμε θέατρο. Στο Μάγο του Οζ! Συμμετοχή έχουν δηλώσει όλοι οι μαθητές του τμήματος. Αν δείτε βροχερό καιρό, εφοδιάστε τα παιδιά με αδιάβροχα κατά προτίμηση και στην ανάγκη με παιδικές ομπρελίτσες. Φυσικά να φοράν κατάλληλα παπούτσια για νερά...


Τα άσχημα νέα από το σχολείο είναι πως ο βιντεοπροβολέας οροφής χάλασε. Ο κ. Διευθυντής τον αποσύνδεσε και το απόγευμα θα τον πάει στο "γιατρό" για τα περαιτέρω. Ας ευχηθούμε να αποκατασταθεί το συντομότερο δυνατό η "υγεία" του γιατί η βοήθειά του στη διδασκαλία των μαθημάτων (το καταλάβαμε καλά σήμερα) είναι τεράστια!!!


Το σχολείο θα δώσει βαθμούς και θα κάνει ενημέρωση τριμήνου την ερχόμενη Τρίτη, 22 Μάρτη, ώρα 14.00 έως 15.00. Μοιράστηκε από τη Διεύθυνση του Σχολείου και σχετική έντυπη ανακοίνωση στους μαθητές.

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Μαρ 18, 2016 4:32 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

ΓΛΩΣΣΑ: Σελίδες 10 και 11 από το βιβλίο μαθητή.

Ανάγνωση: Το ποίημα "Τα παιδιά στην πόλη" του Χάρη Σακελλαρίου, στη σελίδα 11 του βιβλίου μαθητή.

Ορθογραφία: Η πρώτη στροφή του ποιήματος (3 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)

Τετράδιο Εργασιών - άσκηση 1 στη σελίδα 33 (οι γονείς να βοηθήσουν στο σπίτι τα παιδιά να γράψουν σωστά τη διεύθυνσή τους και ειδικά τον Τ.Κ.)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 46 από το βιβλίο μαθητή - σελίδα 48 και 49. Στρατηγικές νοερών υπολογισμών.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Τετράδιο Εργασιών, σελίδα 30. Ο μεγάλος εχθρός του κυρίου ... Αγκάθη!!!


ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Δευ Μαρ 21, 2016 3:44 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθημα 46 από το τετράδιο εργασιών. Στρατηγικές νοερών υπολογισμών.

ΓΛΩΣΣΑ: Επανάληψη σε θέματα ορθογραφίας.

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Παρουσιάσεις βιβλίων.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Αφιέρωμα στις 6!!!!!! παγκόσμιες ημέρες που γιορτάζονται την 21η Μαρτίου.

21 Μαρτίου - Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού
21 Μαρτίου - Παγκόσμια Ημέρα Δασοπονίας
21 Μαρτίου- Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης
21 Μαρτίου - Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
21 Μαρτίου - Παγκόσμια Ημέρα για το Σύνδρομο Down


Στα παιδιά δόθηκαν οι πέντε και ζητήθηκε να ψάξουν στο σπίτι ποια είναι η έκτη.

Για ορθογραφία θα γράψουν μία από τις πέντε μέρες που δόθηκαν - 10 φορές στο τετράδιο αντιγραφής. Ή και τις πέντε ημέρες 2 φορές. (τις έχουν γράψει στο τετράδιο το πρόχειρο με τη μορφή χαρτογράφησης)

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η έκτη είναι:

21 Μαρτίου - Παγκόσμια Ημέρα Κουκλοθεάτρου

Διαβάσαμε επίσης τιμώντας την ημέρα Δασοπονίας τα 2 πρώτα κεφάλαια από τα Ψηλά Βουνά του Ζαχαρία Παπαντωνίου - απόσπασμα από το βιβλίο αυτό θα διδαχθούμε και στο αυριανό μάθημα της Γλώσσας.

Ας χαρούμε και μερικές φωτογραφίες από την ομορφιά του δάσους:












ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τρι Μαρ 22, 2016 1:17 pm

ΤΡΙΤΗ, 22 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

ΓΛΩΣΣΑ: Τα ψηλά βουνά του Ζαχαρία Παπαντωνίου, βιβλίο μαθητή, σελίδα 12. Ανάγνωση όλο το κείμενο και ορθογραφία η τελευταία πρόταση.

Διδάχτηκε επίσης η σελίδα 13 του βιβλίου και οι ασκήσεις 2 και 3 από το Τετράδιο Εργασιών (σελίδες 33 και 34).

Εργασία κατ' οίκον: Όλα τα παιδιά να διαβάσουν ένα βιβλίο από τη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου και να φέρουν γραπτή βιβλιοπαρουσίαση. Παράδοση εργασίας την πρώτη ημέρα μετά τις διακοπές του Πάσχα (9 Μαΐου).

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 47 (ΤΟ ΡΟΛΟΪ) από το βιβλίο μαθητή και από το τετράδιο εργασιών.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Αφιέρωμα στη σημερινή παγκόσμια ημέρα του νερού - βιβλίο μαθητή σελίδες 97, 98, 99.

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Μαρ 23, 2016 10:36 am

ΤΕΤΑΡΤΗ, 23 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

ΓΛΩΣΣΑ: Αφιέρωμα στην 25η Μαρτίου. Από το βιβλίο μαθητή διδάχτηκε "Το μήνυμα του Κολοκοτρώνη", σελ. 21 και 22. Ορίστηκε η ορθογραφία που προτείνει στο βιβλίο (σελίδα 22 - η απάντηση του Κολοκοτρώνη στον Ασημάκη για το ντουφέκι).

Έγινε ανάγνωση από το Ανθολόγιο του κειμένου "Ο αγωνιστής με την πένα", σελίδα 128 και ορίστηκε ως ανάγνωση ο Εθνικός Ύμνος που υπάρχει στον επίλογο του κειμένου.

4η και 5η ώρα: Οι μικροί μαθητές θα παρακολουθήσουν την τελική πρόβα της γιορτής που ετοίμασε η Στ΄ τάξη για την 25η Μαρτίου.

ΑΥΡΙΑΝΗ ΓΙΟΡΤΗ: Όσοι μαθητές επιθυμούν μπορούν να έρθουν και αύριο το πρωί. Προσέλευση 8.30. Διάρκεια γιορτής περίπου μία ώρα. Κατόπιν οι μαθητές θα αναχωρήσουν με τη συνοδεία των γονέων τους από το σχολείο. (Βιβλία δε θα φέρουν και το Ολοήμερο δε θα λειτουργήσει.) Η Παρασκευή είναι επίσημη αργία για όλα τα σχολεία της Ελλάδας. Μάθημα επομένως θα ξαναέχουμε τη Δευτέρα.


ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Δευ Μαρ 28, 2016 2:38 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 48 από το Βιβλίο Μαθητή (σελίδες 52 και 53) και από το Τετράδιο Εργασιών (σελ. 22 και 23). Διαβάζω το ρολόι: Η ώρα "και μισή".

Εξάσκηση στο σπίτι με την έννοια του μισού. Κάποια παιδιά ακόμη δεν έχουν κατακτήσει πως από τα δυο μισά γεννιέται το 1 ολόκληρο. Χρησιμοποιούμε μήλα, αχλάδια, ποτήρια με νερό, μπουκάλια κλπ.

ΓΛΩΣΣΑ (μία ώρα κάθε Δευτέρα): Από το Βιβλίο Μαθητή (σελίδα 14). Το ποίημα του Σεφέρη "Λίγο ακόμα" - ανάγνωση και μία φορά αντιγραφή ολόκληρο στο τετράδιο αντιγραφής (με κατάλληλη εικονογράφηση).

Γραμματική: Η κλίση των ουδετέρων.

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Συνεχίσαμε την ανάγνωση από το βιβλίο "Τα ψηλά βουνά" του Ζαχαρία Παπαντωνίου

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Μαθαίνουμε να δανειζόμαστε βιβλία με χρήση κάρτας αναγνώστη.

Προσοχή: Κάποιοι μαθητές έχουν δανειστεί από καιρό βιβλία και δεν τα έχουν επιστρέψει. Πρέπει να τα φέρουν στο σχολείο.

avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τρι Μαρ 29, 2016 1:28 pm

ΤΡΙΤΗ, 29 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

ΓΛΩΣΣΑ: Από το Βιβλίο Μαθητή διδάχτηκε η σελίδα 15 (μετατροπή επιθέτων σε τροπικά επιρρήματα, δημιουργία πρότασης).

Τετράδιο Εργασιών: Διδάχτηκαν οι ασκήσεις 4, 5, 6, 7, 8 και 9 (σελίδες 35, 36 και 37).

Η άσκηση 4 ορίστηκε ως ανάγνωση για το σπίτι. (σελ. 35 του Τετραδίου Εργασιών)

Στο τετράδιο Γραμματικής να αντιγράψουν τους δύο κανόνες που υπάρχουν στη σελίδα 37 του Τετραδίου Εργασιών για τα ρήματα σε -ίζω και τα ρήματα σε -αίνω καθώς και τις εξαιρέσεις τους.

Στο τετράδιο Αντιγραφής θα μελετήσουν ως ορθογραφία τα ρήματα που αποτελούν εξαιρέσεις για τους παραπάνω κανόνες:

πήζω, κελαρύζω, δακρύζω, αθροίζω, δανείζω

μένω, δένω, πλένω

(5 φορές το κάθε ρήμα)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 49 από το Βιβλίο Μαθητή (σελίδες 54 και 55) καθώς και άλλα σύνθετα προβλήματα που έβαλε η δασκάλα.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Από το Βιβλίο Μαθητή οι σελίδες 97 και 98 (Νερό παντού - Ο κύκλος του νερού)

avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τρι Μαρ 29, 2016 1:48 pm

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ:

Ήρθε η ώρα να ψηφίσουμε τα καλύτερα έργα του διαγωνισμού ζωγραφικής. Παρακαλούνται οι μαθητές να δουν τα έργα μέσω διαδικτύου και να επιλέξουν εκείνα που τους αρέσουν ώστε να διευκολυνθεί η επιλογή έργου στην τάξη.



Δείτε τη σχετική ανακοίνωση της Helmepa Junior - εκεί και τα αρχεία με τα έργα που λαμβάνουν μέρος στο διαγωνισμό:

http://www.helmepajunior.gr/dnews2.php?article_id=688


Τα παιδιά να σημειώσουν στο πρόχειρο τετράδιο τον αριθμό των έργων που τους αρέσουν.

Τα δικά μας έργα είναι το 212 και το 213 - και σημειώνουμε ότι δεν έχουμε δικαίωμα να ψηφίσουμε τα δικά μας έργα!

avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τετ Μαρ 30, 2016 2:44 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

ΓΛΩΣΣΑ: Εισαγωγή στην ενότητα 18 - Ένα βιβλίο που ταξιδεύει.

Για ανάγνωση στο σπίτι το κείμενο για τις Μηλιές του Πηλίου στη σελίδα 17.

Ορθογραφία: Η πρώτη πρόταση του ίδιου κειμένου.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο Εργασιών, μάθημα 49, σελίδες 24 και 25.


ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
: Πώς δημιουργείται η βροχή, το χαλάζι, το χιόνι, η ομίχλη... (βιβλίο μαθητή, σελίδα 98 - σύνδεση με τα φαινόμενα του καιρού)

avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Πεμ Μαρ 31, 2016 2:35 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 31 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο Μαθητή, σελίδες 18, 19 και 20.

Ανάγνωση: Ένα από τα δύο ποιήματα της σελίδας 19 - το μαθαίνουν και απέξω. Αν δυσκολευτούν, ας μάθουν μόνο μία στροφή.

Ορθογραφία: Όσοι προτιμήσουν το πρώτο ποίημα (Πατρίδα του Γ. Μαρίνου), θα μελετήσουν την 1η στροφή (3 φορές στο τετράδιο αντιγραφής).
Όσοι προτιμήσουν το δεύτερο ποίημα (Ελλάδα της Μ. Γουμενοπούλου) θα μελετήσουν τη 2η στροφή (3 φορές στο τετράδιο αντιγραφής).

Τετράδιο Γραμματικής: Κλίνουμε το κύμα (σελίδα 20 του βιβλίου μαθητή)

Κάναμε επίσης από το Τετράδιο Εργασιών την άσκηση 1 - σελίδα 39.

______________________________

Τις άλλες ώρες τις αφιερώσαμε στο διαγωνισμό ζωγραφικής της Helmepa Junior και την επιλογή των καλύτερων έργων.

Η Ομάδα 1813 (Α) με αρχηγό την Αναστασία - ψήφισε:

214, 265 και 256 από την κατηγορία των μικρών παιδιών.
266 και 316 από την κατηγορία των μεγάλων παιδιών.

Η Ομάδα 1814 με αρχηγό τον Αιμίλιο - ψήφισε:

44, 73 και 215 από την κατηγορία των μικρών παιδιών.
68, 13, 61 από την κατηγορία των μεγάλων παιδιών.


Το e-mail στάλθηκε ήδη στην Helmepa Junior!

Καλή επιτυχία σε όλους και ας κερδίσει η καλύτερη ομάδα το βραβείο!

Έτσι κι αλλιώς η προσπάθεια μετράει σε τέτοιους διαγωνισμούς και όλοι όσοι συμμετείχαν θεωρούνται νικητές!


avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης