ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016)
Σελίδα 1 από 1
ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο Μαθητή, σελίδες 22, 23 και το κείμενο "Καλάβρυτα" στη σελίδα 24.
Ολόκληρο το κείμενο "Καλάβρυτα" για εξάσκηση στην ανάγνωση στο σπίτι.
Τετράδιο Αντιγραφής (5 φορές): μοναστήρι, χιονοδρομικό κέντρο, άσφαλτος, οδοντωτός σιδηρόδρομος.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 50 από το βιβλίο μαθητή.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Υδραγωγείο, Βιολογικός καθαρισμός (σελίδα 99 του βιβλίου μαθητή)
ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο Μαθητή, σελίδες 22, 23 και το κείμενο "Καλάβρυτα" στη σελίδα 24.
Ολόκληρο το κείμενο "Καλάβρυτα" για εξάσκηση στην ανάγνωση στο σπίτι.
Τετράδιο Αντιγραφής (5 φορές): μοναστήρι, χιονοδρομικό κέντρο, άσφαλτος, οδοντωτός σιδηρόδρομος.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 50 από το βιβλίο μαθητή.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Υδραγωγείο, Βιολογικός καθαρισμός (σελίδα 99 του βιβλίου μαθητή)
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016)
ΔΕΥΤΕΡΑ, 4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 50 από το Τετράδιο Εργασιών - σελίδες 26 και 27.
ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο Μαθητή, σελίδες 24 και 25.
Ανάγνωση στο σπίτι: Ο πίνακας στη σελίδα 25 (ποιες πληροφορίες βρίσκουμε σε έναν τουριστικό οδηγό)
Τετράδιο Εργασιών: Άσκηση 4 στη σελίδα 41 και έναρξη της άσκησης 5 στις σελίδες 42 και 43.
Τετράδιο Αντιγραφής (5 φορές):
Πώς θα φτάσουμε σε αυτό το μέρος.
Πού μπορούμε να μείνουμε.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Διάβασμα του βιβλίου "Τα ψηλά βουνά" του Ζαχαρία Παπαντωνίου
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Τουριστικοί οδηγοί από διάφορα μέρη της Ελλάδας.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 50 από το Τετράδιο Εργασιών - σελίδες 26 και 27.
ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο Μαθητή, σελίδες 24 και 25.
Ανάγνωση στο σπίτι: Ο πίνακας στη σελίδα 25 (ποιες πληροφορίες βρίσκουμε σε έναν τουριστικό οδηγό)
Τετράδιο Εργασιών: Άσκηση 4 στη σελίδα 41 και έναρξη της άσκησης 5 στις σελίδες 42 και 43.
Τετράδιο Αντιγραφής (5 φορές):
Πώς θα φτάσουμε σε αυτό το μέρος.
Πού μπορούμε να μείνουμε.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Διάβασμα του βιβλίου "Τα ψηλά βουνά" του Ζαχαρία Παπαντωνίου
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Τουριστικοί οδηγοί από διάφορα μέρη της Ελλάδας.
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016)
ΤΡΙΤΗ, 5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
ΓΛΩΣΣΑ: Τετράδιο Εργασιών: Άσκηση 5 στις σελίδες 42 και 43. Εξάσκηση με χάρτες άλλων νησιών (Σκιάθος, Πάρος, Αμοργός) - Υπόμνημα, σύμβολα. Άσκηση 6, σελίδα 44.
Ανάγνωση: Άσκηση 5, σελίδα 42.
Ορθογραφία - Τετράδιο Αντιγραφής (5 φορές):
Πρόσεξε τα σύμβολα που έχει ο χάρτης της Ρόδου και γράψε:
Πού έχει οργανωμένες παραλίες;
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Βιβλίο μαθητή, το επαναληπτικό μάθημα στις σελίδες 58 και 59.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Βιβλίο μαθητή, σελίδα 100 - Τι καιρό θα κάνει αύριο. - Μετεωρολογική Υπηρεσία (ΕΜΥ)
ΓΛΩΣΣΑ: Τετράδιο Εργασιών: Άσκηση 5 στις σελίδες 42 και 43. Εξάσκηση με χάρτες άλλων νησιών (Σκιάθος, Πάρος, Αμοργός) - Υπόμνημα, σύμβολα. Άσκηση 6, σελίδα 44.
ΟΜΑΔΑ ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ: Ταξιδεύοντας στη Σκιάθο
Ανάγνωση: Άσκηση 5, σελίδα 42.
Ορθογραφία - Τετράδιο Αντιγραφής (5 φορές):
Πρόσεξε τα σύμβολα που έχει ο χάρτης της Ρόδου και γράψε:
Πού έχει οργανωμένες παραλίες;
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Βιβλίο μαθητή, το επαναληπτικό μάθημα στις σελίδες 58 και 59.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Βιβλίο μαθητή, σελίδα 100 - Τι καιρό θα κάνει αύριο. - Μετεωρολογική Υπηρεσία (ΕΜΥ)
___________________________________________
ΟΜΑΔΑ ΚΕΡΑΥΝΟΙ: Αναζητώντας παραλίες στην Αμοργό
Οι Νεράιδες στην Πάρο!
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016)
ΤΡΙΤΗ, 5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Αύριο, Πέμπτη, 7 Απριλίου, η δασκάλα της τάξης θα λάβει μέρος στην 24ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ.
ΓΛΩΣΣΑ:
Βιβλίο μαθητή, σελίδα 26, εργασία 8. - Το Ανθολόγιο που ακολουθεί έχει ήδη διδαχτεί με αφορμή την 25η Μαρτίου (Ο αγωνιστής με την πένα)
Επανάληψη στις καταλήξεις σε -ι, -η και -ει. Τετράδιο Γραμματικής: Τα 10 μέρη του λόγου.
Ανάγνωση: Τετράδιο Εργασιών, σελίδα 44, τις ερωτήσεις του πίνακα της Αυτοαξιολόγησης (να συμπληρώσουν ανάλογα και τις απαντήσεις).
Ορθογραφία η πρώτη ερώτηση του παραπάνω πίνακα (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής):
Έμαθα να βρίσκω πληροφορίες σε χάρτες και σε τουριστικούς οδηγούς.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Επανάληψη στην προπαίδεια, σε σύνθετα προβλήματα κλπ.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Βιβλίο μαθητή σελίδες 101, 102 και 103 (Ο καιρός από τόπο σε τόπο, ο καιρός επηρεάζει τη ζωή μας, Ο καιρός και τα σπίτια σε διάφορους τόπους)
________________________________________
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η ομαδική εργασία που είχαν τα παιδιά για αύριο (δημιουργία τουριστικού οδηγού της Νέας Σμύρνης και ευρύτερα της Αθήνας) μεταφέρεται λόγω της απεργίας για τη μέρα Δευτέρα που έχουμε ξανά Ευέλικτη Ζώνη.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Αύριο, Πέμπτη, 7 Απριλίου, η δασκάλα της τάξης θα λάβει μέρος στην 24ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ.
ΓΛΩΣΣΑ:
Βιβλίο μαθητή, σελίδα 26, εργασία 8. - Το Ανθολόγιο που ακολουθεί έχει ήδη διδαχτεί με αφορμή την 25η Μαρτίου (Ο αγωνιστής με την πένα)
Επανάληψη στις καταλήξεις σε -ι, -η και -ει. Τετράδιο Γραμματικής: Τα 10 μέρη του λόγου.
Ανάγνωση: Τετράδιο Εργασιών, σελίδα 44, τις ερωτήσεις του πίνακα της Αυτοαξιολόγησης (να συμπληρώσουν ανάλογα και τις απαντήσεις).
Ορθογραφία η πρώτη ερώτηση του παραπάνω πίνακα (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής):
Έμαθα να βρίσκω πληροφορίες σε χάρτες και σε τουριστικούς οδηγούς.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Επανάληψη στην προπαίδεια, σε σύνθετα προβλήματα κλπ.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Βιβλίο μαθητή σελίδες 101, 102 και 103 (Ο καιρός από τόπο σε τόπο, ο καιρός επηρεάζει τη ζωή μας, Ο καιρός και τα σπίτια σε διάφορους τόπους)
________________________________________
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η ομαδική εργασία που είχαν τα παιδιά για αύριο (δημιουργία τουριστικού οδηγού της Νέας Σμύρνης και ευρύτερα της Αθήνας) μεταφέρεται λόγω της απεργίας για τη μέρα Δευτέρα που έχουμε ξανά Ευέλικτη Ζώνη.
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
.....
.....
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016)
ΔΕΥΤΕΡΑ, 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Από το χοντρό βιβλίο το μάθημα 51 - σελίδες 60 και 61. (Κάθετες ευθείες, ορθή γωνία, χρήση γνώμονα)
ΓΛΩΣΣΑ: Επανάληψη (Ορθογραφία, χρήση επιθέτου)
Δόθηκε ορθογραφία για το σπίτι (5 φορές):
"Έτσι, αυτά επέστρεψαν στο φυσικό τους περιβάλλον."
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Συνεχίσαμε την ανάγνωση του βιβλίου του Ζαχαρία Παπαντωνίου: Τα ψηλά βουνά. (φτάσαμε στη βρύση, σελίδα 31...)
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Κατασκευή τουριστικού οδηγού της πόλης μας.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Από το χοντρό βιβλίο το μάθημα 51 - σελίδες 60 και 61. (Κάθετες ευθείες, ορθή γωνία, χρήση γνώμονα)
ΓΛΩΣΣΑ: Επανάληψη (Ορθογραφία, χρήση επιθέτου)
Δόθηκε ορθογραφία για το σπίτι (5 φορές):
"Έτσι, αυτά επέστρεψαν στο φυσικό τους περιβάλλον."
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Συνεχίσαμε την ανάγνωση του βιβλίου του Ζαχαρία Παπαντωνίου: Τα ψηλά βουνά. (φτάσαμε στη βρύση, σελίδα 31...)
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Κατασκευή τουριστικού οδηγού της πόλης μας.
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016)
ΤΡΙΤΗ, 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
Ανακοινώθηκαν τα φετινά βραβεία του διαγωνισμού ζωγραφικής της Helmepa Junior:
ΓΛΩΣΣΑ: Από το βιβλίο μαθητή η εργασία 2, σελίδες 30 και 31.
Ανάγνωση το κείμενο της εργασίας με τίτλο "Νεαροί μαθητές αναλαμβάνουν δράση!"
Ορθογραφία: "Το δασάκι μάς χαρίζει οξυγόνο. Μην το κάνετε σκουπιδότοπο."
Στο Τετράδιο Γραμματικής να γράψουν το επίθετο "μεγάλος".
(Προσοχή στο "μάς", παίρνει τόνο αν και είναι μονοσύλλαβη λέξη.)
Κάναμε και την άσκηση 1, στη σελίδα 45 του Τετραδίου Εργασιών (συμφωνία επιθέτου σε γένος, αριθμό και πτώση με το ουσιαστικό που συνοδεύει).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο Εργασιών, μάθημα 51, μόνο η σελίδα 30.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Τετράδιο Εργασιών. Σελίδες 33 και 34.
________________________________________
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ:
1. Χτες μοιράστηκαν στα παιδιά οι φωτογραφίες που έβγαλαν από το Σύλλογο Γονέων. Αν σας αρέσουν και θέλετε να τις κρατήσετε, σας παρακαλούμε να στείλετε στο σχολείο 9 Ευρώ. Αλλιώς θα πρέπει να επιστρέψετε το τσαντάκι με όλο το υλικό.
2. Τη Δευτέρα, 18 Απριλίου 2016, το σχολείο μας θα παραμείνει κλειστό. Οι εκπαιδευτικοί αυτή τη μέρα θα παρακολουθήσουν σεμινάριο για την ειδική αγωγή που διοργανώνουν οι αρμόδιοι σχολικοί σύμβουλοι, κ. Λαζαρίδης (της γενικής αγωγής) και κ. Μουταβελής (της ειδικής αγωγής).
3. Πλησιάζει Πάσχα... Την Τετάρτη, 20 Απριλίου, τις δύο πρώτες ώρες, το σχολείο θα παρακολουθήσει τη θεία λειτουργία στον ιερό ναό της Αγίας Παρασκευής. Αν κάποιο παιδάκι θέλετε να λάβει τη θεία κοινωνία, να το προετοιμάσετε ανάλογα και να με ειδοποιήσετε με γραπτό σημείωμα.
4. Την Πέμπτη, 14/4, θα φτιάξουμε πασχαλινά καλαθάκια. Απαραίτητα υλικά:
- καθαρά κεσεδάκια από γιαούρτι (θα έχω κι εγώ αρκετά μαζί μου αλλά καλό είναι να μας στείλετε κι εσείς αν έχετε)
- κόλλες γκοφρέ
- ψαλιδάκι χειροτεχνίας
- κόλλα
Ανακοινώθηκαν τα φετινά βραβεία του διαγωνισμού ζωγραφικής της Helmepa Junior:
http://www.helmepajunior.gr/dnews2.php?article_id=694
Κατηγορία 5-7 ετών και Κέντρων Ειδικής Αγωγής
- Α' Βραβείο: Δημοτικό Σχολείο Αρμενοχωρίου Φλώρινας, Ομάδα 1700(Α), 6 ετών
- Β' Βραβείο: 7ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων, Ομάδες 1754(Ν)-1755(Ν), 5 ετών
- Γ' Βραβείο: Δημοτικό Σχολείο Λουτροχωρίου, 1704(Α), 7 ετών
Κατηγορία 8-12 ετών
- Α' Βραβείο: 4ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης, Ομάδες 2539(Β)-2540(Β)-2541(Β), 8 ετών
- Β' Βραβείο: 11ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου, Ομάδα 2494(Β), 9 ετών
- Γ' Βραβείο: 11ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου, Ομάδα 2495(Β), 9 ετών
Υπενθυμίζεται πως τα δύο Α Βραβεία θα εκτυπωθούν ως Αφίσες και θα δημοσιευτεί σχετικό Δελτίο Τύπου.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν με τα πρωτότυπα έργα τους!
ΓΛΩΣΣΑ: Από το βιβλίο μαθητή η εργασία 2, σελίδες 30 και 31.
Ανάγνωση το κείμενο της εργασίας με τίτλο "Νεαροί μαθητές αναλαμβάνουν δράση!"
Ορθογραφία: "Το δασάκι μάς χαρίζει οξυγόνο. Μην το κάνετε σκουπιδότοπο."
Στο Τετράδιο Γραμματικής να γράψουν το επίθετο "μεγάλος".
(Προσοχή στο "μάς", παίρνει τόνο αν και είναι μονοσύλλαβη λέξη.)
Κάναμε και την άσκηση 1, στη σελίδα 45 του Τετραδίου Εργασιών (συμφωνία επιθέτου σε γένος, αριθμό και πτώση με το ουσιαστικό που συνοδεύει).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο Εργασιών, μάθημα 51, μόνο η σελίδα 30.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Τετράδιο Εργασιών. Σελίδες 33 και 34.
________________________________________
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ:
1. Χτες μοιράστηκαν στα παιδιά οι φωτογραφίες που έβγαλαν από το Σύλλογο Γονέων. Αν σας αρέσουν και θέλετε να τις κρατήσετε, σας παρακαλούμε να στείλετε στο σχολείο 9 Ευρώ. Αλλιώς θα πρέπει να επιστρέψετε το τσαντάκι με όλο το υλικό.
2. Τη Δευτέρα, 18 Απριλίου 2016, το σχολείο μας θα παραμείνει κλειστό. Οι εκπαιδευτικοί αυτή τη μέρα θα παρακολουθήσουν σεμινάριο για την ειδική αγωγή που διοργανώνουν οι αρμόδιοι σχολικοί σύμβουλοι, κ. Λαζαρίδης (της γενικής αγωγής) και κ. Μουταβελής (της ειδικής αγωγής).
3. Πλησιάζει Πάσχα... Την Τετάρτη, 20 Απριλίου, τις δύο πρώτες ώρες, το σχολείο θα παρακολουθήσει τη θεία λειτουργία στον ιερό ναό της Αγίας Παρασκευής. Αν κάποιο παιδάκι θέλετε να λάβει τη θεία κοινωνία, να το προετοιμάσετε ανάλογα και να με ειδοποιήσετε με γραπτό σημείωμα.
4. Την Πέμπτη, 14/4, θα φτιάξουμε πασχαλινά καλαθάκια. Απαραίτητα υλικά:
- καθαρά κεσεδάκια από γιαούρτι (θα έχω κι εγώ αρκετά μαζί μου αλλά καλό είναι να μας στείλετε κι εσείς αν έχετε)
- κόλλες γκοφρέ
- ψαλιδάκι χειροτεχνίας
- κόλλα
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016)
ΤΕΤΑΡΤΗ, 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
ΓΛΩΣΣΑ: "Άσκηση για περίπτωση πυρκαγιάς", σελίδα 31 και 32 στο βιβλίο μαθητή.
Ανάγνωση: Η τελευταία παράγραφος με τον υπότιτλο "Η πυροσβεστική στην ώρα της".
Ορθογραφία: Η πρώτη πρόταση του κειμένου (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)
"Την Παρασκευή 29 Απριλίου το σχολείο μας έκανε μια άσκηση για την περίπτωση που πιάσει πυρκαγιά."
Τετράδιο Εργασιών: Ασκήσεις 2, 3 και 4 (σελίδες 46 και 47).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Στο χοντρό βιβλίο το μάθημα 52 - σελίδες 62 και 63.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Τετράδιο Εργασιών - ασκήσεις σχετικές με τον καιρό. (σελίδες 35 και 36)
ΓΛΩΣΣΑ: "Άσκηση για περίπτωση πυρκαγιάς", σελίδα 31 και 32 στο βιβλίο μαθητή.
Ανάγνωση: Η τελευταία παράγραφος με τον υπότιτλο "Η πυροσβεστική στην ώρα της".
Ορθογραφία: Η πρώτη πρόταση του κειμένου (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)
"Την Παρασκευή 29 Απριλίου το σχολείο μας έκανε μια άσκηση για την περίπτωση που πιάσει πυρκαγιά."
Τετράδιο Εργασιών: Ασκήσεις 2, 3 και 4 (σελίδες 46 και 47).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Στο χοντρό βιβλίο το μάθημα 52 - σελίδες 62 και 63.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Τετράδιο Εργασιών - ασκήσεις σχετικές με τον καιρό. (σελίδες 35 και 36)
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016)
ΠΕΜΠΤΗ, 14 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο μαθητή οι εργασίες 5 και 6, σελίδες 33 και 34.
Ανάγνωση: Το ποίημα "Το φεγγαράκι χαρταετός", σελίδα 33 του βιβλίου.
Ορθογραφία: Η πρώτη στροφή του ποιήματος (3 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)
Τετράδιο Εργασιών: Οι ασκήσεις 5 και 6 στη σελίδα 48.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο Εργασιών, σελίδες 31, 32 και 33.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Βιβλίο μαθητή σελίδες 105 και 106.
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Καλαθάκια πασχαλινά - από κεσεδάκια γιαουρτιού.
ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο μαθητή οι εργασίες 5 και 6, σελίδες 33 και 34.
Ανάγνωση: Το ποίημα "Το φεγγαράκι χαρταετός", σελίδα 33 του βιβλίου.
Ορθογραφία: Η πρώτη στροφή του ποιήματος (3 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)
Τετράδιο Εργασιών: Οι ασκήσεις 5 και 6 στη σελίδα 48.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο Εργασιών, σελίδες 31, 32 και 33.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Βιβλίο μαθητή σελίδες 105 και 106.
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Καλαθάκια πασχαλινά - από κεσεδάκια γιαουρτιού.
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
ΓΛΩΣΣΑ: Παραλείψαμε την ενότητα 20 (θα διδαχτεί αργότερα) και ξεκινήσαμε την ενότητα 21 που είναι επίκαιρη για το Πάσχα!
Από το βιβλίο μαθητή διδάχτηκαν οι σελίδες 43, 44 και 45.
Ανάγνωση: Ένα από τα τρία έθιμα της σελίδας 44 (όποιο θέλει το κάθε παιδί)
Ορθογραφία: Τα καράβια χαιρετούν τον Επιτάφιο σφυρίζοντας δυνατά. (5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής)
Εργασία σε φύλλο ντοσιέ: Γράφω ένα πασχαλινό έθιμο (ρωτώ τους γονείς μου ή τους παππούδες μου ή κάνω αναζήτηση στο διαδίκτυο). Το περιγράφω με λίγα λόγια και φτιάχνω σχετική ζωγραφιά.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Χοντρό βιβλίο (δηλαδή βιβλίο μαθητή), το μάθημα 53, σελίδες 64 και 65. Λύνω και φτιάχνω σύνθετα προβλήματα.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Στερεά - υγρά και αέρια (βιβλίο μαθητή, σελίδα 107)
____________________________________
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Το σχολείο θα μείνει κλειστό τη Δευτέρα λόγω σεμιναρίου που θα παρακολουθήσουν υποχρεωτικά οι εκπαιδευτικοί για θέματα Ειδικής Αγωγής.
ΓΛΩΣΣΑ: Παραλείψαμε την ενότητα 20 (θα διδαχτεί αργότερα) και ξεκινήσαμε την ενότητα 21 που είναι επίκαιρη για το Πάσχα!
Από το βιβλίο μαθητή διδάχτηκαν οι σελίδες 43, 44 και 45.
Ανάγνωση: Ένα από τα τρία έθιμα της σελίδας 44 (όποιο θέλει το κάθε παιδί)
Ορθογραφία: Τα καράβια χαιρετούν τον Επιτάφιο σφυρίζοντας δυνατά. (5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής)
Εργασία σε φύλλο ντοσιέ: Γράφω ένα πασχαλινό έθιμο (ρωτώ τους γονείς μου ή τους παππούδες μου ή κάνω αναζήτηση στο διαδίκτυο). Το περιγράφω με λίγα λόγια και φτιάχνω σχετική ζωγραφιά.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Χοντρό βιβλίο (δηλαδή βιβλίο μαθητή), το μάθημα 53, σελίδες 64 και 65. Λύνω και φτιάχνω σύνθετα προβλήματα.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Στερεά - υγρά και αέρια (βιβλίο μαθητή, σελίδα 107)
____________________________________
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Το σχολείο θα μείνει κλειστό τη Δευτέρα λόγω σεμιναρίου που θα παρακολουθήσουν υποχρεωτικά οι εκπαιδευτικοί για θέματα Ειδικής Αγωγής.
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016)
ΤΡΙΤΗ, 19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο μαθητή σελίδες 46 και 47.
Τετράδιο Εργασιών: Οι ασκήσεις 1, 2, 3 και 4 στις σελίδες 57, 58 και 59. (η άσκηση 1 έγινε προφορικά)
Ανάγνωση: Βιβλίο μαθητή, σελίδα 46, "Το μυρωδάτο πορτοκάλι".
Ορθογραφία: 5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής από τη σελίδα 47 του βιβλίου μαθητή την τρίτη οδηγία στη συνταγή "Μπισκότα με σταφίδες".΄
Αντιγραφή μία φορά στο τετράδιο αντιγραφής τις προτάσεις που περιέχουν οδηγία στην άσκηση 3, σελ. 58 του τετραδίου εργασιών.
Εργασία: Φέρνω στο σχολείο ένα φυλλάδιο ή ένα βιβλιαράκι με οδηγίες.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο εργασιών, σελίδα 34. Για αύριο φέρνουμε σε φύλλο ντοσιέ ένα δικό μας πρόβλημα. Να μην είναι λυμένο. Θα λύσουμε στο σχολείο τα προβλήματα που θα συγκεντρώσουμε.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Κάναμε τη δραστηριότητα στη σελίδα 106 του βιβλίου (βρίσκοντας αντικείμενα από διάφορα υλικά) και συμπληρώσαμε την άσκηση 32, στη σελίδα 37 του Τετραδίου Εργασιών (στερεά - υγρά και αέρια).
__________________________________________
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αύριο τις δύο πρώτες ώρες οι μαθητές θα εκκλησιαστούν. Οπότε δε θα γίνει το μάθημα της Γλώσσας και δε χρειάζεται να φέρουν τα σχετικά βιβλία και τετράδια. Όλα τα άλλα μαθήματα θα γίνουν κανονικά. Αν πρόκειται να κοινωνήσουν, μην ξεχάσετε να στείλετε γραπτό σημείωμα που να το γράφετε.
ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο μαθητή σελίδες 46 και 47.
Τετράδιο Εργασιών: Οι ασκήσεις 1, 2, 3 και 4 στις σελίδες 57, 58 και 59. (η άσκηση 1 έγινε προφορικά)
Ανάγνωση: Βιβλίο μαθητή, σελίδα 46, "Το μυρωδάτο πορτοκάλι".
Ορθογραφία: 5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής από τη σελίδα 47 του βιβλίου μαθητή την τρίτη οδηγία στη συνταγή "Μπισκότα με σταφίδες".΄
Κόβετε με φορμάκια στο ζυμάρι τα σχήματα που θέλετε.
Αντιγραφή μία φορά στο τετράδιο αντιγραφής τις προτάσεις που περιέχουν οδηγία στην άσκηση 3, σελ. 58 του τετραδίου εργασιών.
Ψήνετε για ένα τέταρτο.
Βάζετε το ταψί στο φούρνο.
Προσθέτετε λάδι και αλάτι.
Εργασία: Φέρνω στο σχολείο ένα φυλλάδιο ή ένα βιβλιαράκι με οδηγίες.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο εργασιών, σελίδα 34. Για αύριο φέρνουμε σε φύλλο ντοσιέ ένα δικό μας πρόβλημα. Να μην είναι λυμένο. Θα λύσουμε στο σχολείο τα προβλήματα που θα συγκεντρώσουμε.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Κάναμε τη δραστηριότητα στη σελίδα 106 του βιβλίου (βρίσκοντας αντικείμενα από διάφορα υλικά) και συμπληρώσαμε την άσκηση 32, στη σελίδα 37 του Τετραδίου Εργασιών (στερεά - υγρά και αέρια).
__________________________________________
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αύριο τις δύο πρώτες ώρες οι μαθητές θα εκκλησιαστούν. Οπότε δε θα γίνει το μάθημα της Γλώσσας και δε χρειάζεται να φέρουν τα σχετικά βιβλία και τετράδια. Όλα τα άλλα μαθήματα θα γίνουν κανονικά. Αν πρόκειται να κοινωνήσουν, μην ξεχάσετε να στείλετε γραπτό σημείωμα που να το γράφετε.
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016)
ΤΕΤΑΡΤΗ, 20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
2 πρώτες ώρες: Εκκλησιασμός
5η ώρα, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Λύσαμε προβλήματα που έφεραν τα παιδιά. Φτιάξαμε αντίθετα προβλήματα, ίδιο πρόβλημα με άλλους αριθμούς, ίδιο πρόβλημα με άλλα λόγια.
6η ώρα, ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Σελίδα 108 του βιβλίου μαθητή, "Ενέργεια".
_______________________
Αύριο στην Ευέλικτη Ζώνη θα ασχοληθούμε και πάλι με πασχαλινά καλαθάκια. Θα πρέπει λοιπόν να έχουν μαζί τους ψαλίδι, κόλλα, γκοφρέ.
2 πρώτες ώρες: Εκκλησιασμός
5η ώρα, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Λύσαμε προβλήματα που έφεραν τα παιδιά. Φτιάξαμε αντίθετα προβλήματα, ίδιο πρόβλημα με άλλους αριθμούς, ίδιο πρόβλημα με άλλα λόγια.
6η ώρα, ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Σελίδα 108 του βιβλίου μαθητή, "Ενέργεια".
_______________________
Αύριο στην Ευέλικτη Ζώνη θα ασχοληθούμε και πάλι με πασχαλινά καλαθάκια. Θα πρέπει λοιπόν να έχουν μαζί τους ψαλίδι, κόλλα, γκοφρέ.
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016)
ΠΕΜΠΤΗ, 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο μαθητή σελίδες 48 και 49.
Ανάγνωση: Ή το κείμενο "Πασχαλιάτικη καμπάνα" ή το ποίημα "Χριστός ανέστη".
Ορθογραφία: Η δεύτερη στροφή του ποιήματος.
Τετράδιο Εργασιών: σελίδες 59, 60 και 61 - ασκήσεις 5,6 και 7. Από την εργασία 5 επιλέγουμε τις πιο δύσκολες ονομασίες λαχανικών για μελέτη στο τετράδιο αντιγραφής. (κολοκύθι, μελιτζάνα, αγγούρι, παντζάρι)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Ολοκλήρωση της επίλυσης των προβλημάτων που έφεραν τα ίδια τα παιδιά.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Ήλιος, πηγή ενέργειας. (βιβλίο μαθητή σελίδα 109 )
ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο μαθητή σελίδες 48 και 49.
Ανάγνωση: Ή το κείμενο "Πασχαλιάτικη καμπάνα" ή το ποίημα "Χριστός ανέστη".
Ορθογραφία: Η δεύτερη στροφή του ποιήματος.
Τετράδιο Εργασιών: σελίδες 59, 60 και 61 - ασκήσεις 5,6 και 7. Από την εργασία 5 επιλέγουμε τις πιο δύσκολες ονομασίες λαχανικών για μελέτη στο τετράδιο αντιγραφής. (κολοκύθι, μελιτζάνα, αγγούρι, παντζάρι)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Ολοκλήρωση της επίλυσης των προβλημάτων που έφεραν τα ίδια τα παιδιά.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Ήλιος, πηγή ενέργειας. (βιβλίο μαθητή σελίδα 109 )
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 23 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
ΓΛΩΣΣΑ: Ολοκλήρωση της 21ης ενότητας - μετά τις διακοπές του Πάσχα θα διδαχτεί η 20 ενότητα που την είχαμε παραλείψει.
Συγκεκριμένα διδάχτηκαν από το βιβλίο μαθητή, σελ. 49 και 50, το κείμενο για τα αυγά και το ποίημα "Προσευχή του μικρού κοριτσιού" του Ζαχαρία Παπαντωνίου.
Εθελοντικά μπορούν να συμπληρώσουν τον πίνακα αυτοαξιολόγησης στο Τετράδιο Εργασιών. (σελ. 62)
Υποχρεωτικές εργασίες για τις ημέρες των διακοπών δε δόθηκαν. Καλό είναι να δοθεί χρόνος στα παιδιά να ξεκουραστούν και να χαλαρώσουν. Να παίξουν αλλά και να βιώσουν τα όμορφα έθιμα αυτών των ημερών. Θα ήταν ευχάριστο αν τα παιδιά θελήσουν να διαβάσουν παραμύθια ή κατάλληλα λογοτεχνικά βιβλία για την ηλικία τους. Μπορούν και οι γονείς να βοηθήσουν στο θέμα της ανάγνωσης, η ουσία είναι να περάσει στο παιδί η αφήγηση.
Βρίσκουμε επίσης χρόνο τις ημέρες αυτές για ανάπτυξη του προφορικού λόγου των παιδιών μας, κάνοντας συζητήσεις μαζί τους πέρα από τα τετριμμένα της καθημερινότητας. Επιδέξια μπορούμε αυτές τις συζητήσεις να τις μεταφέρουμε και στο χαρτί. Στέλνουμε ένα γράμμα στο παιδί μας και ζητάμε να μας απαντήσει με τον ίδιο τρόπο. Ανάλογα αξιοποιούμε το έθιμο των ημερών για κάρτες με ευχές. Με τη συνεργασία του παιδιού ετοιμάζουμε καρτούλες για συγγενείς και φίλους.
Κι ακόμη το παρακινούμε να καταγράφει στο ημερολόγιό του πώς περνά την κάθε μέρα. Το ημερολόγιο περιμένουμε να το φέρει και στο σχολείο μόλις επιστρέψουμε από τις διακοπές.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Ολοκληρώσαμε το μάθημα 53 από το Τετράδιο Εργασιών. (σελίδα 35)
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Επίκαιρη ενότητα για το Πάσχα και την Ανάσταση.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!
________________________________________
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Επιστροφή στο σχολείο: Δευτέρα του Θωμά, 9 Μαΐου 2016
ΓΛΩΣΣΑ: Ολοκλήρωση της 21ης ενότητας - μετά τις διακοπές του Πάσχα θα διδαχτεί η 20 ενότητα που την είχαμε παραλείψει.
Συγκεκριμένα διδάχτηκαν από το βιβλίο μαθητή, σελ. 49 και 50, το κείμενο για τα αυγά και το ποίημα "Προσευχή του μικρού κοριτσιού" του Ζαχαρία Παπαντωνίου.
Εθελοντικά μπορούν να συμπληρώσουν τον πίνακα αυτοαξιολόγησης στο Τετράδιο Εργασιών. (σελ. 62)
Υποχρεωτικές εργασίες για τις ημέρες των διακοπών δε δόθηκαν. Καλό είναι να δοθεί χρόνος στα παιδιά να ξεκουραστούν και να χαλαρώσουν. Να παίξουν αλλά και να βιώσουν τα όμορφα έθιμα αυτών των ημερών. Θα ήταν ευχάριστο αν τα παιδιά θελήσουν να διαβάσουν παραμύθια ή κατάλληλα λογοτεχνικά βιβλία για την ηλικία τους. Μπορούν και οι γονείς να βοηθήσουν στο θέμα της ανάγνωσης, η ουσία είναι να περάσει στο παιδί η αφήγηση.
Βρίσκουμε επίσης χρόνο τις ημέρες αυτές για ανάπτυξη του προφορικού λόγου των παιδιών μας, κάνοντας συζητήσεις μαζί τους πέρα από τα τετριμμένα της καθημερινότητας. Επιδέξια μπορούμε αυτές τις συζητήσεις να τις μεταφέρουμε και στο χαρτί. Στέλνουμε ένα γράμμα στο παιδί μας και ζητάμε να μας απαντήσει με τον ίδιο τρόπο. Ανάλογα αξιοποιούμε το έθιμο των ημερών για κάρτες με ευχές. Με τη συνεργασία του παιδιού ετοιμάζουμε καρτούλες για συγγενείς και φίλους.
Κι ακόμη το παρακινούμε να καταγράφει στο ημερολόγιό του πώς περνά την κάθε μέρα. Το ημερολόγιο περιμένουμε να το φέρει και στο σχολείο μόλις επιστρέψουμε από τις διακοπές.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Ολοκληρώσαμε το μάθημα 53 από το Τετράδιο Εργασιών. (σελίδα 35)
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Επίκαιρη ενότητα για το Πάσχα και την Ανάσταση.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!
________________________________________
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Επιστροφή στο σχολείο: Δευτέρα του Θωμά, 9 Μαΐου 2016
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|