ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Πήγαινε κάτω

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Δευ Οκτ 01, 2018 5:29 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 1 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018


1. ΓΛΩΣΣΑ:

Οοο, σήμερα κάναμε το ο,
γιατί μπήκαμε στο μήνα που αρχίζει από Ο!
Κι όλοι κάναν "πο πο πο"
κι εύχονταν μήνα καλό!



- Γράφω στο τετράδιο την αντιγραφή που μου έβαλε η δασκάλα μου. Προσέχω σήμερα το θαυμαστικό, !,  που δε φωνάζει όπως τα γραμματάκια αλλά με κάνει να διαβάζω με θαυμασμό!

- Φωτοτυπία δεν έχουμε σήμερα. Όμως τις παλιές φωτοτυπίες που μου επέστρεψε διορθωμένες η δασκάλα, τις αφήνω σπίτι (στο ντοσιέ με έλασμα όμορφα τακτοποιημένες κατά ημερομηνία).

-Εξασκούμαι στην ανάγνωση στη σελίδα 15 του βιβλίου Γλώσσας.

-Παίζω ψηφιακά παιγνίδια που παίξαμε και στο σχολείο φτιάχνοντας λεξούλες από τα γράμματά τους:


Αν μπορώ παίζω και το τελευταίο παιχνίδι που είναι λίγο πιο δύσκολο, σέρνω ολόκληρες λέξεις και φτιάχνω πρόταση!

- Κατεβάζω το αρχείο και κάνω εξάσκηση στην ανάγνωση σε όσα έμαθα ως τώρα:



2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Δουλέψαμε στο χοντρό βιβλίο, μάθημα 6.  Μόνο τη σελίδα 22.

Συνδυάσαμε τη διδασκαλία του Ο με το μηδενικό! Μας αρέσει πολύ να συνδυάζουμε τα μαθήματα γιατί έτσι καταλαβαίνουμε καλύτερα αυτόν τον κόσμο τον μικρό, τον μέγα. Άλλο που παιδεύουμε γονείς και δασκάλα που δεν μπορούν να καταλάβουν πως τα καταφέρνουμε να κάνουμε τόσες ζαβολιές. Όπως σήμερα που παρά τις οδηγίες που μας δόθηκαν για το διάλειμμα σε βρεγμένο προαύλιο, καταφέραμε το ένα τρίτο της τάξης να μουσκέψουμε παπούτσια, κάλτσες, παντελονάκια. Κι άντε μετά η Μαριορή να παίρνει μαμάδες και μπαμπάδες από το κινητό της γιατί και το τηλέφωνο του σχολείου έκανε σήμερα ζαβολιές και δε δούλευε! Η δασκάλα λέει πως επειδή εκείνη δεν μπορεί να θυμώσει μαζί μας και ούτε και πρέπει, να βρούνε τρόπο οι γονείς μας στο σπίτι να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο όπως σήμερα και που είχε αποτέλεσμα να κάνουμε το μισό μάθημα στα Μαθηματικά και το μισό στη Μελέτη Περιβάλλοντος. Λέει ακόμη να μας έχετε μια στεγνή φορεσιά στην τσάντα σε περίπτωση που σαν παιδιά που είμαστε την ξαναπατήσουμε με τα νερά της βροχής. Διότι δεν μπορεί όλη μέρα να διαβάζεις πού είναι το παπί και όταν βλέπεις νερά να μην ορμάς κι εσύ και να γίνεσαι παπί! Νομίζω;;;



3. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Μετρήσαμε την τάξη μας και τα πράγματά της. Με τις παλάμες μας, με τις πατούσες μας κλπ. Στο τέλος καταλάβαμε πως δεν είναι σίγουρος τρόπος αυτός γιατί ο καθένας εύρισκε άλλα, και πήραμε μεζούρα! Δηλαδή τη μεζούρα της δασκάλας.  Δεν είναι όμως κακή ιδέα να αποκτήσουμε και μια δική μας μεζούρα!!! Ή και μέτρο ξύλινο. Να χορτάσουμε μέτρημα!!!  


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ: Την Πέμπτη, 4 Οκτώβρη, ώρα 16.05, έχουμε τη 2η ομαδική συγκέντρωση των γονιών της τάξης με τη δασκάλα. Αυτή η συγκέντρωση θα αφιερωθεί κυρίως σε ατομικές συνεργασίες και ειδικά για όσους δεν τα έχουν ακόμη πει ιδιαιτέρως με τη δασκάλα.

Ήρθε η απάντηση από την Helmepa Junior!!! Είμαστε πια και επίσημα μέλη της! Σας παραθέτουμε και το μήνυμα που έστειλαν στη δασκάλα μας:


Αγαπητή κυρία Λαμπρίδου,                                                

Με χαρά λάβαμε την αίτηση συμμετοχής της Τάξης σας στο νέο Πρόγραμμα  της «Παιδικής HELMEPA» με τίτλο «Βουτιά στον Ωκεανό» που στόχο έχει να ενημερώσει και να δραστηριοποιήσει τη νέα γενιά για την προστασία του θαλάσσιου κόσμου. Οι κωδικοί των Ομάδων σας είναι ................. και θα πρέπει να τους αναφέρετε σε κάθε επικοινωνία που έχετε με την «Παιδική HELMEPA», για δική μας και δική σας διευκόλυνση.

Σκοπός σας είναι να πραγματοποιήσετε τουλάχιστον 15 από τις 32 προτεινόμενες δραστηριότητες του Προγράμματος.

Για τη σωστή λειτουργία του Προγράμματος παρακαλούμε διαβάστε τις ενότητες «Λειτουργία Προγράμματος», «Υποχρεώσεις Εκπαιδευτικών/Ομάδων», «Υποστήριξη Εκπαιδευτικών/Ομάδων» και «Ετήσια Συνάντηση Αντιπροσώπων Παιδικής HELMEPA» που βρίσκονται στην αρχική σελίδα του προγράμματος, https://helmepajunior.wordpress.com/ και επιπλέον λάβετε υπόψη τα παρακάτω:

Τα έξοδα των Ομάδων Δημόσιων Σχολείων πρέπει να αφορούν μόνο δραστηριότητες του Προγράμματος και να μην υπερβαίνουν τα € 60 ανά Ομάδα.

Ο κάθε Εκπαιδευτικός θα πρέπει να στέλνει τα δικά του τιμολόγια ή αποδείξεις ξεχωριστά στην τελική του αναφορά, στην οποία να συμπεριλαμβάνεται αριθμός τραπεζικού λογαριασμού της Σχολικής Επιτροπής ή προσωπικός (ALPHA BANK) για την κατάθεση των χρημάτων. Τα παραστατικά δαπανών πρέπει να είναι πρωτότυπα.

Τιμολόγια δεν κόβονται απευθείας στη HELMEPA αλλά στο σχολείο (σχολική επιτροπή) ή συλλέγονται αποδείξεις. Στην περίπτωση που έχετε συγκεντρώσει αποδείξεις και δεν φαίνεται τι αφορούν, στο πίσω μέρος πρέπει να αναγράφεται τι αγοράστηκε και για ποια δράση χρησιμοποιήθηκε.

Επίσης, σας προτείνουμε να δηλώσετε συμμετοχή στο Μήνα Δράσης για το Θαλάσσιο Περιβάλλον, μέχρι τέλος Οκτωβρίου 2018, που πραγματοποιούμε φέτος με Στρατηγικό Συνεργάτη Επικοινωνίας το National Geographic. Το σύνθημα της φετινής εκστρατείας είναι «Στο κυνήγι του χαμένου… πλαστικού»  και πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Εθελοντικού Καθαρισμού Ακτών, της μεγαλύτερης εθελοντικής δράσης του είδους της στον κόσμο, που συντονίζει η HELMEPA με τη δική σας πολύτιμη συμβολή, για 28η συνεχή χρονιά στη χώρα μας.

Η διαδικασία είναι απλή: συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα με τα στοιχεία του καθαρισμού σας και θα χαρούμε να θέσουμε τη δράση υπό την αιγίδα της HELMEPA, να σας στείλουμε οδηγίες, το δελτίο καταγραφής απορριμμάτων και την ηλεκτρονική αφίσα της εκστρατείας. Επίσης, μετά τον καθαρισμό, θα στείλουμε αναμνηστικά διπλώματα συμμετοχής για εσάς ως συντονιστή/συντονίστρια της δράσης, το σχολείο και τους μαθητές σας.

Σας ευχόμαστε καλή επιτυχία στο εθελοντικό σας έργο!

Με εκτίμηση,

Δημήτρης Καζάς



Τον δικό μας εθελοντικό καθαρισμό παραλίας θα τον πραγματοποιήσουμε στις 12 Οκτώβρη,

που θα επισκεφθούμε τις χελωνίτσες της Γλυφάδας!

Παρακαλούμε για το σκοπό αυτό να μας συνοδεύσουν στην επίσκεψη και μερικοί από τους γονείς!!!

Αμ' έπος, αμ' έργο, που λένε!!!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΜΑΡΙΟΡΗ στις Τετ Οκτ 03, 2018 6:13 pm, 2 φορές συνολικά
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Πεμπτάκι
Πεμπτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 520
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τρι Οκτ 02, 2018 5:09 pm

Η ανακοίνωση που θα σας στείλουμε για τη διδακτική μας επίσκεψη και η υπεύθυνη δήλωση που πρέπει να συμπληρώσετε και να μας στείλετε. Η συμπλήρωση γίνεται πάντα με στυλό και είναι απαραίτητη η υπογραφή του γονέα.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΟΝΕΑ

ΘΕΜΑ: Συμμετοχή σε διδακτική  επίσκεψη
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ: Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 2018
ΤΟΠΟΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ:   Κέντρο Διάσωσης Θαλάσσιας Χελώνας «ΑΡΧΕΛΩΝ»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1: Μαθαίνουμε για τις θαλάσσιες χελώνες
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2: Μετά την επίσκεψη στο «Αρχέλων», θα γίνει συμβολικός καθαρισμός παραλίας που βρίσκεται απέξω (3η Μαρίνα Γλυφάδας) υπό την αιγίδα της Helmepa Junior.
ΣΥΝΟΔΟΣ: Η  δασκάλα του Α΄2, κ. Μαρία Λαμπρίδου  
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 2109330490
ΕΞΟΔΑ: 9  € ανά μαθητή (5 ευρώ είναι για το πούλμαν και 4 για το πρόγραμμα)

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

Παρακαλούμε τους κηδεμόνες των μαθητών να φροντίσουν ώστε τα παιδιά να φορούν κατάλληλα για τις καιρικές συνθήκες ρούχα και αν ο καιρός είναι βροχερός να φοράνε αδιάβροχα ή να έχουν παιδικές ομπρέλες χωρίς επικίνδυνες «μύτες».

Επίσης να δοθεί προσοχή στο πρωινό τους, να μην περιέχει μεγάλες ποσότητες υγρών τροφών και έχουμε ζαλάδες στο λεωφορείο. Νερό και φαγητό παρακαλούμε να έχουν μαζί τους τα παιδιά καθώς και χαρτομάντιλα, τοποθετημένα όλα σε ένα μικρό σακίδιο πλάτης για να μένουν ελεύθερα τα χεράκια τους στις μετακινήσεις. Στο Κέντρο υπάρχει πωλητήριο και τα παιδιά μπορούν να ψωνίσουν κάρτες ή άλλα μικροπράγματα αν κι εφόσον οι γονείς θελήσουν να τους δώσουν χαρτζιλίκι.


Θα σας δοθεί σε έντυπη μορφή:

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

Δηλώνω υπεύθυνα, ως κηδεμόνας τ.……   ............................................... ........................................., μαθητ...... της Α΄ τάξης, τμήμα 2  του   2ου Δ.Σ. Νέας Σμύρνης, πως ενημερώθηκα για τη διδακτική επίσκεψη που θα πραγματοποιήσει η τάξη του στις 12/10/2018, ημέρα Παρασκευή,  στο Κέντρο Διάσωσης Θαλάσσιας Χελώνας στη Γλυφάδα και το Συμβολικό Καθαρισμό Παραλίας που θα υλοποιήσουν στη συνέχεια τα παιδιά και    επιτρέπω τη συμμετοχή του. Τηλέφωνο στο οποίο μπορεί το σχολείο να με ειδοποιήσει εκείνη την ημέρα σε περίπτωση ανάγκης είναι : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Ο ΚΗΔΕΜΟΝΑΣ

(υπογραφή)..............................................................

(ονοματεπώνυμο)..................................................................

Νέα Σμύρνη,....................................................2018
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Πεμπτάκι
Πεμπτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 520
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τρι Οκτ 02, 2018 5:20 pm

ΤΡΙΤΗ, 2  ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018


1. ΓΛΩΣΣΑ:

- Γράφω στο τετράδιο την αντιγραφή που μου έβαλε η δασκάλα μου. Σήμερα έχουμε δύο σελίδες, μία με το "τόπι" και μία με την ερώτηση "Πού είναι;" - προσέχουμε το ερωτηματικό και θυμόμαστε όσα είπαμε στο σχολείο για τις προτάσεις (πως φτιάχνονται με λέξεις που μπαίνουν στη σωστή σειρά, αρχίζουν με κεφαλαίο και τελειώνουν συνήθως με τελεία αλλά και με θαυμαστικό ή ερωτηματικό.)

- Συμπληρώνω τη φωτοτυπία με το "τόπι".

-Εξασκούμαι στην ανάγνωση στη σελίδα 16 του βιβλίου Γλώσσας.

Στο σχολείο σήμερα κάναμε εξάσκηση και με το αρχείο:

ΠΑΠΙ.ppt

View https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxwcm90YWtpYWEyMjAxOHxneDpiNmViZjU1NDBlYzc3ZmQ

Download https://sites.google.com/site/protakiaa22018/glossa/%CE%A0%CE%91%CE%A0%CE%99.ppt?attredirects=0&d=1



- Τα τετράδια εργασιών της Γλώσσας τα κράτησε η δασκάλα στο σχολείο.



2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τελειώσαμε το μάθημα 6 στο χοντρό βιβλίο και στη συνέχεια και στο Τετράδιο Εργασιών.

Έχουμε να γράψουμε στο Τετράδιο με τα τετραγωνάκια τον αριθμό 4 και να ζωγραφίσουμε το 4 που έβαλε η δασκάλα με σφραγίδα καθώς και τα 4 βατραχάκια.


3. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Πήγαμε στη σελίδα 20 και κουβεντιάσαμε πώς πρέπει να ζούμε στο σχολείο εφαρμόζοντας κανόνες. Και πως όλοι μα όλοι υπακούμε σε κανόνες. Και ο Διευθυντής του σχολείου μας και ο Υπουργός Παιδείας και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Για να ζούμε αρμονικά ο ένας με τον άλλο.  


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ: Την Πέμπτη, 4 Οκτώβρη, ώρα 16.05, έχουμε τη 2η ομαδική συγκέντρωση των γονιών της τάξης με τη δασκάλα. Αυτή η συγκέντρωση θα αφιερωθεί κυρίως σε ατομικές συνεργασίες και ειδικά για όσους δεν τα έχουν ακόμη πει ιδιαιτέρως με τη δασκάλα. Οπότε αν δε θέλετε ατομικό ραντεβού, μπορείτε και να μην έρθετε.
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Πεμπτάκι
Πεμπτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 520
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Οκτ 03, 2018 6:18 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 3 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018


1. ΓΛΩΣΣΑ:

- Γράφω στο τετράδιο την αντιγραφή που μου έβαλε η δασκάλα μου. Σήμερα έχουμε δύο σελίδες, μία με ένα νέο φωνήεν, το Ε - ε, και μία με την προτασούλα "Έλα, έλα!" Η πρόταση αυτή αποτελεί την πρώτη μας ορθογραφία και θα πρέπει αύριο να μπορούμε να τη γράψουμε απέξω στο τετράδιο Ορθογραφίας (οι γονείς μας να ελέγξουν ότι το έχουμε στη σάκα μας).
Η δασκάλα μας θα υπαγορεύσει την ορθογραφία κι εμείς θα προσέξουμε να τα γράψουμε όλα σωστά. Θα ξεκινήσουμε με κεφαλαίο γράμμα την πρόταση και θα βάλουμε σωστά τους τόνους, προσέχοντας ιδιαίτερα πού μπαίνει ο τόνος στα κεφαλαία γράμματα. Τα σημεία στίξης (το κόμμα και το θαυμαστικό) θα μας τα υπαγορεύσει και αυτά η δασκάλα.

- Συμπληρώνω τη φωτοτυπία με το "έλα".

-Εξασκούμαι στην ανάγνωση στη σελίδα 17 του βιβλίου Γλώσσας.

- Τα Τετράδια Εργασιών της Γλώσσας δεν προλάβαμε να τα συμπληρώσουμε, χτύπησε το κουδούνι. Τις ασκήσεις της σελίδας 13 θα τις ολοκληρώσουμε αύριο.

- Πρότζεκτ Γλώσσας: Φτιάχνουμε τη δική μας παραλία φέρνοντας στο σχολείο κοχύλια και βότσαλα που μαζέψαμε μόνοι μας (όχι αγορασμένα).


2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τελειώσαμε το μάθημα 7 στο χοντρό βιβλίο. (μπήκαμε στις προσθέσεις...)

Το τετράδιο με τα τετραγωνάκια έμεινε στο σχολείο να το ελέγξει η δασκάλα και να μας γράψει το επόμενο μάθημα.


3. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Ολοκληρώσαμε τη σελίδα 20 του βιβλίου για το πώς ζούμε στο σχολείο.

Για αύριο που είναι η παγκόσμια ημέρα των ζώων, θα φέρουμε στο σχολείο μια φωτογραφία μας με ένα ζωάκι ή μια εικόνα με ζώα από περιοδικό ή μια δική μας ζωγραφιά που θα δείχνει ζωάκια.


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ:

α) Την Πέμπτη, 4 Οκτώβρη, ώρα 16.05, έχουμε τη 2η ομαδική συγκέντρωση των γονιών της τάξης με τη δασκάλα. Αυτή η συγκέντρωση θα αφιερωθεί κυρίως σε ατομικές συνεργασίες και ειδικά για όσους δεν τα έχουν ακόμη πει ιδιαιτέρως με τη δασκάλα. Οπότε αν δε θέλετε ατομικό ραντεβού, μπορείτε και να μην έρθετε.

β) Μοιράστηκε στα παιδιά ανακοίνωση από το Διευθυντή του σχολείου σχετικά με τη μεταφορά της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού.

γ) Τα παιδιά παρέλαβαν την ανακοίνωση - υπεύθυνη δήλωση για τη διδακτική επίσκεψη στις 12 Οκτώβρη στις χελωνίτσες της Γλυφάδας και παρακαλούμε αύριο να μας επιστρέψετε συμπληρωμένη την υπεύθυνη δήλωση και να στείλετε και το χρηματικό ποσό εφόσον επιθυμείτε να λάβει μέρος το παιδί σας στην επίσκεψη. Τις δηλώσεις και τα χρήματα μπορούν να τα φέρουν τα ίδια τα παιδιά ή εσείς στην απογευματινή μας συγκέντρωση.

δ) Υπενθυμίζω ότι η δασκάλα της τάξης θα κάνει στάση εργασίας την Παρασκευή 5/10 από ώρα 11 και ως τη λήξη της βάρδιας. Οι γονείς θα πρέπει να ενημερωθούν από το Διευθυντή του Σχολείου τι θα κάνουν εκείνη την ημέρα με τα παιδιά τους.


avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Πεμπτάκι
Πεμπτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 520
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Πεμ Οκτ 04, 2018 11:29 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018


1. ΓΛΩΣΣΑ (μόνο μία ώρα κάθε Πέμπτη):

- Αντιγραφή στο κίτρινο τετράδιο. "Το παπί με το πανί." - "Λα λα λα"

- Συμπλήρωση φωτοτυπίας με το παπί - πανί

- Ανάγνωση: Επανάληψη σε όλα όσα διδαχτήκαμε ως τώρα (σελίδες 6 - 18 του βιβλίου).


2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθημα 7 στο Τετράδιο Εργασιών - αντιγραφή του 3 στο τετράδιο με τα τετραγωνάκια.


3. ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Αφιέρωμα στην παγκόσμια ημέρα των ζώων.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ:

Αύριο δε θα γίνουν μαθήματα λόγω της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού. Θα φέρουν τσάντα με κασετίνα, χρώματα, ψαλίδι, κόλλα. Βιβλία και τετράδια δε χρειάζονται.

Συγκεντρώθηκαν οι πρώτες υπεύθυνες δηλώσεις για τη διδακτική επίσκεψη στις 12 Οκτώβρη.

Αύριο η δασκάλα της τάξης θα κάνει στάση εργασίας από ώρα 11 και ως τη λήξη της βάρδιας. Οι γονείς θα πρέπει να ενημερωθούν από το Διευθυντή του Σχολείου τι θα κάνουν με τα παιδιά τους.

avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Πεμπτάκι
Πεμπτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 520
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Οκτ 05, 2018 10:39 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018

ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ




Τις δύο πρώτες ώρες είδαμε έργα ζωγραφικής από παιδιά με θέμα τον αθλητισμό από το βιβλίο του Μουσείου Ελληνικής Παιδικής Τέχνης "Ένα άθλημα που αγαπώ".



Με αφορμή τις ζωγραφιές μιλήσαμε για διάφορα αθλήματα.



Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε ο καθένας το δικό του αγαπημένο άθλημα και τοποθετήσαμε τις ζωγραφιές μας στα παράθυρα της τάξης για να τις δουν και τα άλλα παιδιά του σχολείου.

Την τρίτη ώρα κάναμε σχετικό με την ημέρα πρόγραμμα με τη γυμνάστριά μας ενώ στο λίγο χρόνο της 4ης ώρας που είχαμε τη δασκάλα μας μιλήσαμε για τους Ολυμπιακούς και τους Παραολυμπιακούς αγώνες, είδαμε αφίσες από τους Ολυμπιακούς της Αθήνας το 2004 και αναφερθήκαμε στον κότινο που κέρδιζαν οι αθλητές στην αρχαία Ελλάδα.

Στις 11 η ώρα ξεκίνησε η στάση εργασίας της δασκάλας μας και οι περισσότεροι από μας φύγαμε με τους γονείς και τους κηδεμόνες μας για τα σπίτια μας. Όσα παιδάκια παρέμειναν στο σχολείο, μοιράστηκαν σε άλλες τάξεις, σύμφωνα με την κατάσταση που έχει παραδοθεί στη Διεύθυνση του σχολείου.


avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Πεμπτάκι
Πεμπτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 520
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Δευ Οκτ 08, 2018 6:14 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018


1. ΓΛΩΣΣΑ:

- Γράφω στο τετράδιο την αντιγραφή που μου έβαλε η δασκάλα μου. (Μαρίνα, πάμε. - Ένα, ένα!)

- Συμπληρώνω τη φωτοτυπία.

-Εξασκούμαι στην ανάγνωση στις σελίδες 18 και 19 του βιβλίου Γλώσσας.

- Στο Τετράδιο Εργασιών ξαναβλέπω τις ασκήσεις που κάναμε στη σελίδα 14.

Σήμερα γράψαμε την πρώτη μας Ορθογραφία. Τα τετράδια Ορθογραφίας θα μένουν στο σχολείο. Η δασκάλα μας υπαγόρευσε τα εξής:

- πα
- πι
- τόπι
- πατάτα
- έλα


2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τελειώσαμε το μάθημα 8 και στο χοντρό βιβλίο και στο λεπτό. Γιατί όπως λέει η δασκάλα μας είμαστε πολύ δυνατή τάξη στα Μαθηματικά!

Το τετράδιο με τα τετραγωνάκια έμεινε στο σχολείο να το ελέγξει η δασκάλα και να μας γράψει το επόμενο μάθημα.


3. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Παρακολουθήσαμε το Αλφαβητάρι της θάλασσας στο πλαίσιο της προετοιμασίας μας για την πρώτη διδακτική μας επίσκεψη.

Δείτε περισσότερα εδώ: https://prwtakia2.blogspot.com/2018/10/blog-post.html (αν δε σας ανοίγει το λινκ, κάντε κόπι πέιστ τη διεύθυνση - συνήθως συμβαίνει κάτι τέτοιο σε όσους δεν είναι μέλη του φόρουμ)

__________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ:

Μοιράστηκε κάποια ανακοίνωση στα παιδιά τις ώρες που δεν ήμουν πια μαζί τους. Δεν πρόλαβα κι εγώ να δω το κείμενο. Ψάξτε στις τσαντούλες τους...


avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Πεμπτάκι
Πεμπτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 520
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τρι Οκτ 09, 2018 5:39 pm

ΤΡΙΤΗ, 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018


1. ΓΛΩΣΣΑ:

- Ανάγνωση: Κάναμε τη σελίδα 15 του Τετραδίου Εργασιών. Κυκλώσαμε το κειμενάκι της άσκησης 1 και γράψαμε δίπλα "ΑΝ.", που σημαίνει ότι το έχουμε για ανάγνωση στο σπίτι. Διαβάσαμε το κείμενο με τον κανονικό τρόπο, ομάδα - ομάδα στον πίνακα. Κατόπιν θυμηθήκαμε πώς διαβάζει η Μάγισσα Ανάποδη και το διαβάσαμε και με αυτό τον τρόπο: "πανί ένα με παπί ένα να Α"  κλπ. Έπειτα διαβάσαμε με τον Μάγο Μπερδεμένο. Η δασκάλα μας έδειχνε διάφορες λέξεις μέσα στο κείμενο κι εμείς τις διαβάζαμε. Ή μας ζητούσε να βρούμε λέξεις μέσα στο κείμενο. Με αυτούς τους δυο Μάγους, την Ανάποδη και τον Μπερδεμένο, θα αποφύγουμε την παπαγαλία! Σημαντικό είναι να διαβάζουμε έτσι την ανάγνωση και στο σπίτι!

- Γράφω στο τετράδιο την αντιγραφή που μου έβαλε η δασκάλα μου. Είναι η πρώτη σειρά από την ανάγνωσή μας: "Α, να μια πιπίλα."
- Συμπληρώνω τη φωτοτυπία.

- Γράψαμε Ορθογραφία. Μας είναι ακόμη πολύ δύσκολο να γράφουμε Ορθογραφία. Η δασκάλα μας υπαγόρευσε την Αντιγραφή που είχαμε για το σπίτι. Βλέποντας πως δυσκολευόμαστε πολύ, φώναξε ένα παιδί στον πίνακα και του υπαγόρευσε την Ορθογραφία: "Μαρίνα, πάμε." Κατόπιν διορθώσαμε ο καθένας το τετράδιό του. Θα πρέπει και στο σπίτι να μας υπαγορεύετε την αντιγραφή και να τη γράφουμε στο Πρόχειρο. Μετά θα βάζουμε δίπλα το βιβλίο ή το τετράδιο Αντιγραφής και θα διορθώνουμε τα λάθη μας. Μπορείτε να μας υπαγορεύετε και λέξεις και συλλαβές που έχουμε ήδη διδαχθεί.

2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 9 από το χοντρό βιβλίο. Μπήκαμε δηλαδή στη 2η Ενότητα. Μας δυσκόλεψε αρκετά η έννοια "πλατύ - στενό". Καλό θα ήταν να μας κάνουν οι γονείς μας λίγη εξάσκηση στο σπίτι.

Γράφουμε το 2 στο Τετράδιο με τα τετραγωνάκια.

3. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Σελίδα 17 του βιβλίου. "Πώς ζούμε στο σχολείο", αναφορά στις εκδρομές. Κανόνες που πρέπει να τηρούμε για να περνάμε καλά στις εκδρομές μας. Τι να έχουμε μαζί μας, τι πρέπει να κάνουμε μέσα στο πούλμαν, τι απαγορεύεται να κάνουμε.


__________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ:

- Η χτεσινή ανακοίνωση που δόθηκε στα παιδιά από την κ. Λούσι Ονικιάν, την καθηγήτρια των Αγγλικών, αφορά όπως είδα τη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Γονέων που θα γίνει αύριο, 10 Οκτώβρη, ώρα 19.00, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου, καθώς και τις αρχαιρεσίες για ανάδειξη νέου ΔΣ αλλά και εκπροσώπων στην Ένωση Γονέων και στη Σχολική Επιτροπή.

- Μοίρασα σε όσα παιδιά έχουν δηλώσει συμμετοχή στη διδακτική επίσκεψη της Παρασκευής, ανακοίνωση της Helmepa για τον παγκόσμιο εθελοντικό καθαρισμό παραλιών καθώς και ένα έντυπο - υπεύθυνη δήλωση με το οποίο οι γονείς θα ενημερώσουν το σχολείο αν επιτρέπουν ή όχι να φωτογραφηθούν τα παιδιά τους κατά τη διάρκεια αυτής της επίσκεψης - δράσης στις 12 του Οκτώβρη. Πλέον στις μέρες μας είναι υποχρεωτικό να ζητάμε υπεύθυνη δήλωση από τους γονείς για να φωτογραφίσουμε τις δράσεις των παιδιών, γιατί η εικόνα ενός παιδιού θεωρείται ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο. Οπότε εσείς αποφασίζετε! Να τονίσω εδώ ότι και οι γονείς που δέχτηκαν να μας έρθουν μαζί μας στην επίσκεψη, θα πρέπει να σεβαστούν αυτόν τον κανόνα και να μη φωτογραφίσουν κανένα άλλο παιδί πέρα από το δικό τους. Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να θυμόμαστε ότι πρέπει να αποφεύγουμε την ανάρτηση φωτογραφιών των παιδιών στο διαδίκτυο με φανερά τα προσωπάκια τους. Ή τραβάμε πλάτη ή θολώνουμε τα πρόσωπα ή βρίσκουμε έναν έξυπνο τρόπο να τα καλύψουμε.
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Πεμπτάκι
Πεμπτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 520
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Οκτ 10, 2018 2:08 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018


1. ΓΛΩΣΣΑ:

- Ανάγνωση: Διαβάσαμε το ποιηματάκι που ολοκληρώνει την ενότητα "Πού είναι ο Άρης", στη σελίδα 20 και έχουμε εξάσκηση και στο σπίτι με στόχο να το λέμε απέξω... Εξεταστήκαμε και στην ανάγνωση που είχαμε χτες.

- Γράφω στο πράσινο τετράδιο την αντιγραφή: "Πού είναι ο Άρης;". Αν απουσίαζα, μου γράφει η μητέρα μου αυτή τη φράση στο κίτρινο τετράδιο.

- Γράψαμε Ορθογραφία. Δυσκολευτήκαμε και πάλι αλλά όχι τόσο όσο χτες.

2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 9 το λεπτό βιβλίο, δηλαδή το Τετράδιο Εργασιών. Το κράτησε η δασκάλα στο σχολείο για να δει πώς τα πήγαμε. Κράτησε και το τετράδιο με τα τετραγωνάκια για να δει το 2 που είχαμε να γράψουμε.

3. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Σελίδα 25 του βιβλίου. Μιλήσαμε για την οικογένεια και κατόπιν ζωγραφίσαμε την οικογένειά μας.


__________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ:

- Από τη Διεύθυνση μοιράστηκε στους μαθητές ο Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου.

Την Παρασκευή θυμίζω ότι θα πάμε στις Χελωνίτσες. Οι γονείς που δήλωσαν ότι θα έρθουν μαζί μας, να έχουν γάντια μιας χρήσης για να βοηθήσουν κι εκείνοι στον καθαρισμό. Αν θέλει και κάποιος άλλος γονέας να έρθει, να μου το δηλώσει ως αύριο.

Προσοχή στη διατροφή των παιδιών την Παρασκευή για να αποφύγουμε τους εμετούς. Το πρωί όχι γάλα και χυμούς. Γενικά αποφεύγουμε τα πολλά υγρά και τις τροφές που προκαλούν όξινη γεύση στο στομάχι.
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Πεμπτάκι
Πεμπτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 520
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Πεμ Οκτ 11, 2018 1:41 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 11 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018


1. ΓΛΩΣΣΑ:

Την Πέμπτη έχουμε μόνο μία ώρα Γλώσσα. Κάναμε επανάληψη στην Ενότητα που τελειώσαμε και γράψαμε στο τετράδιο Ορθογραφίας την αντιγραφή που είχαμε για το σπίτι. Αρκετά παιδιά κατάφεραν και την έγραψαν. Λίγο πριν η δασκάλα έδειξε στον πίνακα την πρόταση: "Πού είναι ο Άρης;" και ζήτησε από τα παιδιά να την παρατηρήσουν καλά καλά και να τη φωτογραφίσουν με τα ματάκια τους. Στη συνέχεια ζήτησε να κλείσουν τα μάτια και να δουν τη "φωτογραφία" μέσα στο μυαλουδάκι τους. Είναι μία τεχνική που μπορούμε και στο σπίτι να εφαρμόσουμε για να μάθουν τα παιδιά την ορθογραφία.

Για το σπίτι έχουμε αντιγραφή στο κίτρινο τετράδιο. Ταιριαστή με την ενότητα που τελειώσαμε αλλά και την αυριανή επίσκεψη: "Πάμε παραλία."

Αυτή η αντιγραφή είναι για τη Δευτέρα, αύριο πάμε επίσκεψη και δε θα φέρουμε καθόλου βιβλία και τετράδια.

2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 10 στο χοντρό βιβλίο. Ξεκινήσαμε τους αριθμούς από το 6 ως το 10. Στο Τετράδιο με τα τετραγωνάκια έχουμε να γράψουμε το 6 και να ζωγραφίσουμε τα 6 χελωνάκια που μας τύπωσε η δασκάλα με σφραγιδάκι. Για τη Δευτέρα. Αύριο, ξαναλέμε, δε θα κάνουμε μαθήματα. Είναι μέρα διδακτικής επίσκεψης!


3. ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Συζητήσαμε για τις θαλάσσιες χελώνες και συνδέσαμε το σύνθημα της Helmepa Junior για καθαρές θάλασσες και ακτές με την επιβίωση των θαλάσσιων πλασμάτων.


__________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ:

Αύριο πάμε παραλία! Οι γονείς που δήλωσαν ότι θα έρθουν μαζί μας, να έχουν γάντια μιας χρήσης για να βοηθήσουν κι εκείνοι στον καθαρισμό. Αν θέλει και κάποιος άλλος γονέας να έρθει, να μου το δηλώσει ως αύριο.

Προσοχή στη διατροφή των παιδιών την Παρασκευή για να αποφύγουμε τους εμετούς. Το πρωί όχι γάλα και χυμούς. Γενικά αποφεύγουμε τα πολλά υγρά και τις τροφές που προκαλούν όξινη γεύση στο στομάχι.


avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Πεμπτάκι
Πεμπτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 520
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Δευ Οκτ 15, 2018 6:18 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 15  ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018


1. ΓΛΩΣΣΑ:

Σήμερα διδαχτήκαμε το Α. Θα συνεχίσουμε και αύριο με το ίδιο γράμμα. Για το σπίτι έχουμε:

- Αντιγραφή. Το γράμμα Α,α και τον τίτλο του μαθήματος. (Αντίο, θάλασσα)

- Ανάγνωση: Τον τίτλο του μαθήματος και το χρωματισμένο με γαλάζιο χρώμα τμήμα του κειμένου (σελίδα 22 του βιβλίου)

- Φωτοτυπίες: Βιβλιαράκι γράμματος, καρτελάκια, ζωγραφίζω το κεφαλαίο Α.

(Το βιβλιαράκι του γράμματος το γεμίζουμε εσωτερικά με λεξούλες που αρχίζουν από α ή και εικόνες πραγμάτων που το όνομά τους αρχίζει από α. Τα βρίσκουμε σε περιοδικά, εφημερίδες, διαφημιστικά έντυπα - τα ψαλιδίζουμε και τα κολλάμε στη φωτοτυπία μας. Αν δεν έχουμε τέτοια έντυπα τότε γράφουμε μόνοι μας λεξούλες που αρχίζουν από α και ζωγραφίζουμε ανάλογες ζωγραφιές.)

- Είδαμε το βίντεο για την Αχτένιστη Αγελάδα και ξετρελαθήκαμε! Θέλαμε να σηκωθούμε να χορέψουμε!


2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 10 στο Τετράδιο Εργασιών. Αφήσαμε τα τετράδια με τα τετραγωνάκια στη δασκάλα μας.


3. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Σελίδα 22 του βιβλίου. Ζωγραφίσαμε με την εμπειρία της προχτεσινής επίσκεψης τι χρειαζόμαστε μαζί μας όταν πάμε εκδρομή με το σχολείο. Μετά παίξαμε το παιγνίδι βρίσκω πράγματα από α που χρειάζομαι μαζί μου ή και πράγματα που τελειώνουν σε α.

_________________________________________

Ανακοίνωση: Αύριο προσπαθούμε να φέρουμε για κολατσιό κάτι που αρχίζει από α...  

Πάρτε ιδέες τι άλλο να κάνετε στο σπίτι από την ανάρτηση στο ιστολόγιο:

https://prwtakia2.blogspot.com/2018/10/blog-post_47.html

Κάθε γράμμα και μια γιορτή! (Ιδέες για το μάθημα της Γλώσσας)

Οδηγίες για τα καρτελάκια θα βρείτε εδώ:

https://prwtakia2.blogspot.com/2018/10/blog-post_8.html
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Πεμπτάκι
Πεμπτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 520
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τρι Οκτ 16, 2018 3:50 pm

ΤΡΙΤΗ, 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018


1. ΓΛΩΣΣΑ:

Ολοκληρώσαμε τη διδασκαλία του Α,α. Για το σπίτι έχουμε:

- Αντιγραφή. Τη λέξη ΜΑΜΑ - μαμά. Πρέπει να ξέρουμε να τη γράψουμε απέξω αύριο. Κολλάμε μια φωτογραφία της μαμάς μας δίπλα στη λέξη.

- Ανάγνωση: Οι μεγάλοι βοηθούν τα παιδιά να πουν τραγουδιστά τον "Αχινό" και προαιρετικά διαβάζουμε το τραγουδάκι στη σελίδα 23. Δεν επιμένουμε στην ανάγνωση του τραγουδιού. Κάνουμε επανάληψη στην ανάγνωση που είχαμε χτες.

- Φωτοτυπίες: Πήραμε δύο φωτοτυπίες με το πεζό α. Χρωματίζουμε και γράφουμε το α στη φωτοτυπία με τα αχλαδάκια και τα άνθη. Χρωματίζουμε το μεγάλο α και όσα ζωάκια αρχίζουν από α στην άλλη.

Να ξαναδούμε τα καρτελάκια και τα βιβλιαράκια όσοι δεν δε τα είχαμε φτιάξει σωστά. Τα βιβλιαράκια που ήταν εντάξει τα κράτησε η δασκάλα στο σχολείο. Θα τα πάρουμε πίσω τον Ιούνιο, μαζί με τις άλλες εργασίες που θα μένουν στους φακέλους μας στην τάξη.

- Είδαμε το βίντεο με το τραγουδάκι του Αχινού:



2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 11 στο χοντρό βιβλίο. Πήραμε το τετράδιο με τα τετραγωνάκια κι έχουμε να γράψουμε το 7.


3. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Σελίδες 26 και 27. Συζητήσαμε για οικογένειες και οικογένειες, μικρές, μεγάλες, μονογονεϊκές, οικογένειες ζώων. Μιλήσαμε για τις αλλαγές που παθαίνει η οικογένεια (αύξηση - μείωση μελών της οικογένειας).

_________________________________________

Ανακοίνωση: Αύριο θα διδαχτεί το πρώτο μέρος του Τ. Καλό είναι να υποδεχτούμε το μεσημέρι τα πρωτάκια μας με φαγάκι που αρχίζει από τ. Ή και να μαγειρέψουμε μαζί κάτι από τ! Αν μπορεί να έρθει και την Πέμπτη στο σχολείο σαν κολατσιό, ακόμη καλύτερα. Και σήμερα αρκετοί φάγαμε πρωινό με α: Αυγά βραστά, αγγουράκι, αμύγδαλα κλπ.



avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Πεμπτάκι
Πεμπτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 520
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Οκτ 17, 2018 1:49 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 17  ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018


1. ΓΛΩΣΣΑ:

Σήμερα διδαχτήκαμε το Τ,τ. Θα συνεχίσουμε και αύριο με το ίδιο γράμμα. Για το σπίτι έχουμε:

- Αντιγραφή: Το γράμμα Τ,τ και από τον τίτλο του μαθήματος γράφουμε "Τιτίνα".  Ζωγραφίζουμε τις σφραγιδούλες με το Τ και το τ, συμπληρώνουμε τ στη μικρή φωτοτυπία  που είναι κολλημένη στο τετράδιο και την κολλάμε καλύτερα.

- Ανάγνωση: Τον τίτλο του μαθήματος και το χρωματισμένο με γαλάζιο χρώμα τμήμα του κειμένου. (σελίδα 24 του βιβλίου)

Τιτίνα, η κότα

- Τιτίνα! Τιτίνα, έλα, πίτα!

- Πάμε.

- Φωτοτυπίες: Στο σχολείο ζωγραφίσαμε την τραμπάλα του Τ και κρεμάσαμε τα έργα μας στο σκοινάκι. Στο σπίτι φτιάχνουμε το Βιβλιαράκι του Τ και  τα Καρτελάκια του.  

(Το βιβλιαράκι του γράμματος το γεμίζουμε εσωτερικά με λεξούλες που αρχίζουν από τ ή και εικόνες πραγμάτων που το όνομά τους αρχίζει από τ. Τα βρίσκουμε σε περιοδικά, εφημερίδες, διαφημιστικά έντυπα - τα ψαλιδίζουμε και τα κολλάμε στη φωτοτυπία μας. Αν δεν έχουμε τέτοια έντυπα τότε γράφουμε μόνοι μας λεξούλες που αρχίζουν από τ και ζωγραφίζουμε ανάλογες ζωγραφιές.)

- Είδαμε το βίντεο για το Τρομερό Ταμπούρλο


και παίξαμε με τη Μαγική Γραμμούλα (ψηφιακό παιγνίδι του υπουργείου παιδείας για την πρώτη ανάγνωση - θα το βρείτε στο ιστολόγιο, δεξιά στήλη περιεχομένων)

http://prwtakia2.blogspot.com


2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 11 στο Τετράδιο Εργασιών.  


3. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Σελίδα 28 του βιβλίου, "Ο γιος της μαμάς μου είμαι εγώ". Προετοιμάζουμε για το επόμενο μάθημα το τραγουδάκι αυτό προσαρμοσμένο στον εαυτό μας. Πχ:

"Η κόρη της Σπυριδούλας είμαι εγώ,
η κόρη του Θεόφιλου είμαι εγώ,  
η αδερφή του Αλέξανδρου είμαι εγώ,
η εγγονή του Θεολόγου  είμαι εγώ κλπ,


ανάλογα και με τις δυνατότητες του κάθε παιδιού.

_________________________________________

Ανακοίνωση: Αύριο προσπαθούμε να φέρουμε για κολατσιό κάτι που αρχίζει από τ...
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Πεμπτάκι
Πεμπτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 520
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Πεμ Οκτ 18, 2018 2:11 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018


1. ΓΛΩΣΣΑ:

Μία ώρα μόνο. Ασχοληθήκαμε με επαναλήψεις. (με καρτελάκια κλπ)

- Αντιγραφή: ΠΙΤΑ - πίτα

- Ανάγνωση: Από την κάρτα με τις συλλαβές που πήραμε σε φωτοτυπία

- Φωτοτυπίες: Κάρτα με συλλαβές, εξάσκηση στο Τ


2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 12 στο βιβλίο - το αφήσαμε στο σχολείο για να ελέγξει η δασκάλα τι κάναμε... Είδαμε το μαθηματικό παραμύθι για τον Γίγαντα και το Νάνο για να καταλάβουμε τα σύμβολα του μικρότερου < , του μεγαλύτερου > , και του ίσον = .


3. ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Είδαμε το Αλφαβητάρι με τα ζώα! Μπορείτε να το δείτε και από το σπίτι, είναι αναρτημένο στο ιστολόγιο.


avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Πεμπτάκι
Πεμπτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 520
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Χθες στις 2:14 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018


1. ΓΛΩΣΣΑ:

Ολοκλήρωση της διδασκαλίας του Τ,τ.
Γράψαμε Ορθογραφία, συμπληρώσαμε μια φωτοτυπία με ασκήσεις οπτικής και ακουστικής διάκρισης του νέου γράμματος, κάναμε τις ασκήσεις στο τετράδιο εργασιών καθώς και την άσκηση στο βιβλίο. Είδαμε το βίντεο για το Τ από τη σειρά "Λάχανα και Χάχανα".



- Αντιγραφή: Ο Τοτός ο αετός ή Ο αετός ο Τοτός.

- Ανάγνωση: Επανάληψη των κειμένων στο βιβλίο και των συλλαβών από την κάρτα του Τ.

- Φωτοτυπίες: Μία φωτοτυπία για το σπίτι με ασκήσεις επανάληψης για το Α.


2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 12 στο τετράδιο εργασιών και έχουμε να γράψουμε το 8 στο τετράδιο με τα τετραγωνάκια.


3. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Σελίδες 29 και 30 του βιβλίου. Πώς ζούμε στην οικογένεια, υπάρχουν και προβλήματα...

4. ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Συζητήσαμε με τα καμάρια μας πώς πρέπει να οργανώνουμε την τσάντα μας και τα πράγματά μας για να γίνεται πιο εύκολα το μάθημα. Θερμή παράκληση να μας βοηθήσουν και οι μεγάλοι ώστε να μην κουβαλάμε περιττά πράγματα στο σχολείο. Η τσάντα μας πρέπει να είναι όσο πιο ελαφριά γίνεται.
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Πεμπτάκι
Πεμπτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 520
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης