ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
2 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 2
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Απ: ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΡΙΤΗ, 27/11/2018
ΓΛΩΣΣΑ:
Ολοκλήρωση της διδασκαλίας του Θ,θ
Κάναμε τις ασκήσεις στο Τετράδιο Εργασιών, διαβάσαμε το ποίημα στη σελίδα 47 του βιβλίου και είδαμε το σχετικό βίντεο για τον Καραγκιόζη:
Για το σπίτι τα παιδιά πήραν αντιγραφή ("Θα πας θέατρο;" - "ΚΙΘΑΡΑ, κιθάρα") και 3 φωτοτυπίες (βιβλιαράκι, καρτελάκια και την κάρτα των συλλαβών με την οποία και κάνουν εξάσκηση στην ανάγνωση).
Στο τετράδιο - ευρετήριο γράψαμε χτες τη λέξη ΘΕΑΤΡΟ - θέατρο και σήμερα τη λέξη ΘΕΟΣ - θεός.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Στο χοντρό βιβλίο κάναμε το μάθημα 25 - μαθαίνουμε τους αριθμούς ως το 50.
Ζητήθηκε από τα παιδιά να πάρουν πλαστικά καλαμάκια και να τα δέσουν 10 - 10 με λαστιχάκι για να φτιάξουν δεκάδες. Στο σχολείο θα φέρνουν 5 τέτοιες δεκάδες για να κάνουν εξάσκηση στα Μαθηματικά. Για να μην πιάνουν μεγάλο όγκο τα καλαμάκια, μπορούν οι γονείς να τα κόψουν σε μικρότερο μέγεθος.
Για εξάσκηση κατεβάστε το αρχείο ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΩΣ ΤΟ ΔΕΚΑ.ppt από τον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://sites.google.com/site/protakiaa2/home/mathematika
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Μιλήσαμε για τον ήλιο στη μυθολογία (σελίδες 45, 46 και 47 του βιβλίου) αλλά και για τη σημερινή προσπάθεια του ανθρώπου να ανακαλύψει τα μυστικά του διαστήματος. Είδαμε φωτογραφίες και βίντεο από το χτεσινοβραδινό κατόρθωμα της NASA, την προσεδάφιση στον πλανήτη Άρη του διαστημικού σκάφους Insight:
συνδυάζοντας τα ονόματα των πλανητών με τη χτεσινή αναφορά στους θεούς του Ολύμπου λόγω του Θ,θ στη Γλώσσα.
Η Ντεμπόρα έφερε το φυτολόγιο που ζητήθηκε χτες και εξηγήθηκε στα παιδιά πώς θα εργαστούν για να φτιάξουν ως τις αρχές Μαρτίου (τέλος 2ου τριμήνου) το δικό τους φυτολόγιο. Θα έχει δομή αλφαβητική και σε κάθε σελίδα θα μπουν δύο γράμματα. Για κάθε γράμμα κολλάμε φύλλα ή άνθη από φυτό που αρχίζει το όνομά του από το γράμμα αυτό. Πχ για το Α μπορούμε να βάλουμε φύλλα ακακίας ή κλαδάκι άνηθου, για το Β βασιλικό κλπ. Τα φύλλα και τα άνθη πρέπει να στεγνώσουν καλά από τους χυμούς τους πριν τα βάλουμε στο φυτολόγιο. Τα τοποθετούμε ανάμεσα σε δυο κομμάτια χαρτί κουζίνας και τα σκεπάζουμε με αρκετά βιβλία. Τα αφήνουμε έτσι περίπου 10 ημέρες. Κατόπιν τα κολλάμε στο φυτολόγιο με κόλλα τύπου UHU.
Φροντίζουμε να συμπληρώνουμε το κάθε γράμμα την περίοδο που διδάσκεται. Πχ για το θ μπορούμε να βάλουμε θυμάρι και για το μ που θα κάνουμε αύριο λίγο μαϊντανό ή φύλλα και άνθη μηλιάς ή μανταρινιάς ή και κάποια μαργαρίτα. Για γράμματα που δυσκολευόμαστε να βρούμε τα κατάλληλα φυτά, επιτρέπεται να κολλήσουμε φωτογραφίες.
Δείτε σχετική ανάρτηση στο ιστολόγιο της τάξης μας:
https://prwtakia2.blogspot.com/2018/11/blog-post_27.html
_________________________________
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ: Ευχαριστούμε θερμά την κ. Χαρά Στεφάνου για το πλυντήριο που μας έφερε! Πώς αλλιώς θα βάλει μπουγάδα ο Αϊ - Βασίλης;;;
Το αυριανό μάθημα της γλώσσας για το Μ,μ θα γίνει εκτός βιβλίου καθώς το σχετικό κείμενο έχει απαγορευτεί από το Υπουργείο Παιδείας:
http://www.fresh-education.gr/%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%AD%CF%80/
ΓΛΩΣΣΑ:
Ολοκλήρωση της διδασκαλίας του Θ,θ
Κάναμε τις ασκήσεις στο Τετράδιο Εργασιών, διαβάσαμε το ποίημα στη σελίδα 47 του βιβλίου και είδαμε το σχετικό βίντεο για τον Καραγκιόζη:
Μπαμπάκο, τι θα φάμε;
Για το σπίτι τα παιδιά πήραν αντιγραφή ("Θα πας θέατρο;" - "ΚΙΘΑΡΑ, κιθάρα") και 3 φωτοτυπίες (βιβλιαράκι, καρτελάκια και την κάρτα των συλλαβών με την οποία και κάνουν εξάσκηση στην ανάγνωση).
Στο τετράδιο - ευρετήριο γράψαμε χτες τη λέξη ΘΕΑΤΡΟ - θέατρο και σήμερα τη λέξη ΘΕΟΣ - θεός.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Στο χοντρό βιβλίο κάναμε το μάθημα 25 - μαθαίνουμε τους αριθμούς ως το 50.
Ζητήθηκε από τα παιδιά να πάρουν πλαστικά καλαμάκια και να τα δέσουν 10 - 10 με λαστιχάκι για να φτιάξουν δεκάδες. Στο σχολείο θα φέρνουν 5 τέτοιες δεκάδες για να κάνουν εξάσκηση στα Μαθηματικά. Για να μην πιάνουν μεγάλο όγκο τα καλαμάκια, μπορούν οι γονείς να τα κόψουν σε μικρότερο μέγεθος.
Για εξάσκηση κατεβάστε το αρχείο ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΩΣ ΤΟ ΔΕΚΑ.ppt από τον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://sites.google.com/site/protakiaa2/home/mathematika
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Μιλήσαμε για τον ήλιο στη μυθολογία (σελίδες 45, 46 και 47 του βιβλίου) αλλά και για τη σημερινή προσπάθεια του ανθρώπου να ανακαλύψει τα μυστικά του διαστήματος. Είδαμε φωτογραφίες και βίντεο από το χτεσινοβραδινό κατόρθωμα της NASA, την προσεδάφιση στον πλανήτη Άρη του διαστημικού σκάφους Insight:
συνδυάζοντας τα ονόματα των πλανητών με τη χτεσινή αναφορά στους θεούς του Ολύμπου λόγω του Θ,θ στη Γλώσσα.
Η Ντεμπόρα έφερε το φυτολόγιο που ζητήθηκε χτες και εξηγήθηκε στα παιδιά πώς θα εργαστούν για να φτιάξουν ως τις αρχές Μαρτίου (τέλος 2ου τριμήνου) το δικό τους φυτολόγιο. Θα έχει δομή αλφαβητική και σε κάθε σελίδα θα μπουν δύο γράμματα. Για κάθε γράμμα κολλάμε φύλλα ή άνθη από φυτό που αρχίζει το όνομά του από το γράμμα αυτό. Πχ για το Α μπορούμε να βάλουμε φύλλα ακακίας ή κλαδάκι άνηθου, για το Β βασιλικό κλπ. Τα φύλλα και τα άνθη πρέπει να στεγνώσουν καλά από τους χυμούς τους πριν τα βάλουμε στο φυτολόγιο. Τα τοποθετούμε ανάμεσα σε δυο κομμάτια χαρτί κουζίνας και τα σκεπάζουμε με αρκετά βιβλία. Τα αφήνουμε έτσι περίπου 10 ημέρες. Κατόπιν τα κολλάμε στο φυτολόγιο με κόλλα τύπου UHU.
Φροντίζουμε να συμπληρώνουμε το κάθε γράμμα την περίοδο που διδάσκεται. Πχ για το θ μπορούμε να βάλουμε θυμάρι και για το μ που θα κάνουμε αύριο λίγο μαϊντανό ή φύλλα και άνθη μηλιάς ή μανταρινιάς ή και κάποια μαργαρίτα. Για γράμματα που δυσκολευόμαστε να βρούμε τα κατάλληλα φυτά, επιτρέπεται να κολλήσουμε φωτογραφίες.
Δείτε σχετική ανάρτηση στο ιστολόγιο της τάξης μας:
https://prwtakia2.blogspot.com/2018/11/blog-post_27.html
_________________________________
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ: Ευχαριστούμε θερμά την κ. Χαρά Στεφάνου για το πλυντήριο που μας έφερε! Πώς αλλιώς θα βάλει μπουγάδα ο Αϊ - Βασίλης;;;
Το αυριανό μάθημα της γλώσσας για το Μ,μ θα γίνει εκτός βιβλίου καθώς το σχετικό κείμενο έχει απαγορευτεί από το Υπουργείο Παιδείας:
http://www.fresh-education.gr/%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%AD%CF%80/
Απ: ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ, 28/11/2018
ΓΛΩΣΣΑ
Διδασκαλία του Μ, μ. Δε χρησιμοποιήθηκε το βιβλίο γιατί έχει απαγορευτεί από το Υπουργείο Παιδείας το αντίστοιχο κείμενο (θίγονται λέει σωματικά χαρακτηριστικά).
Δείτε εδώ το κείμενο που διαβάσαμε
https://mikrateratakia.forumotion.com/t404-topic#3067
Έγινε η 2η άσκηση από το Τετράδιο Εργασιών (η 1η έχει απαγορευτεί κι αυτή).
Για το σπίτι πήραν αντιγραφή (το νέο γράμμα και τη λέξη ΜΑΜΑ, μαμά)
Και 2 φωτοτυπίες (βιβλιαράκι γράμματος και καρτελάκια)
Αύριο στην επανάληψη θα χρειαστούμε τα καρτελάκια, παρακαλώ να τα έχουν ΟΛΑ μαζί.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Το μάθημα 25 από το τετράδιο εργασιών. Να γράψουν τους αριθμούς ως το 50 στο τετράδιο με τα τετραγωνάκια και να λύσουν τα διπλά αθροίσματα.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Οι βλαβερές συνέπειες του ήλιου - μέτρα προστασίας. (βιβλίο μαθητή σελ. 48)
ΓΛΩΣΣΑ
Διδασκαλία του Μ, μ. Δε χρησιμοποιήθηκε το βιβλίο γιατί έχει απαγορευτεί από το Υπουργείο Παιδείας το αντίστοιχο κείμενο (θίγονται λέει σωματικά χαρακτηριστικά).
Δείτε εδώ το κείμενο που διαβάσαμε
https://mikrateratakia.forumotion.com/t404-topic#3067
Έγινε η 2η άσκηση από το Τετράδιο Εργασιών (η 1η έχει απαγορευτεί κι αυτή).
Για το σπίτι πήραν αντιγραφή (το νέο γράμμα και τη λέξη ΜΑΜΑ, μαμά)
Και 2 φωτοτυπίες (βιβλιαράκι γράμματος και καρτελάκια)
Αύριο στην επανάληψη θα χρειαστούμε τα καρτελάκια, παρακαλώ να τα έχουν ΟΛΑ μαζί.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Το μάθημα 25 από το τετράδιο εργασιών. Να γράψουν τους αριθμούς ως το 50 στο τετράδιο με τα τετραγωνάκια και να λύσουν τα διπλά αθροίσματα.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Οι βλαβερές συνέπειες του ήλιου - μέτρα προστασίας. (βιβλίο μαθητή σελ. 48)
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΕΜΠΤΗ, 29/11/2018
ΓΛΩΣΣΑ (1 ώρα): Επανάληψη
Για το σπίτι πήραν αντιγραφή στο τετράδιο ("Μία μάσκα"), φωτοτυπία με το κείμενο που έχουν για ανάγνωση και τη φωτοτυπία με τις συλλαβές του Μ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 26 από το βιβλίο (χάραξη γραμμών)
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: σελ. 49 του βιβλίου - Στο τετράδιο θα ζωγραφίσουν μια εικόνα με κάτι καλό που προσφέρει ο ήλιος και δίπλα μια εικόνα που να δείχνει έναν κίνδυνο από τον ήλιο. Στις γραμμούλες θα γράψουν λέξεις που λέμε για τον ήλιο, τη μέρα και τη νύχτα.
ΓΛΩΣΣΑ (1 ώρα): Επανάληψη
Για το σπίτι πήραν αντιγραφή στο τετράδιο ("Μία μάσκα"), φωτοτυπία με το κείμενο που έχουν για ανάγνωση και τη φωτοτυπία με τις συλλαβές του Μ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 26 από το βιβλίο (χάραξη γραμμών)
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: σελ. 49 του βιβλίου - Στο τετράδιο θα ζωγραφίσουν μια εικόνα με κάτι καλό που προσφέρει ο ήλιος και δίπλα μια εικόνα που να δείχνει έναν κίνδυνο από τον ήλιο. Στις γραμμούλες θα γράψουν λέξεις που λέμε για τον ήλιο, τη μέρα και τη νύχτα.
Απ: ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΝΟΕΜΒΡΗ 2018
Παρακαλώ να έχουν τα παιδιά στην τσάντα τους γεωμετρικά όργανα (χάρακα, τρίγωνο).
ΓΛΩΣΣΑ:
Έναρξη διδασκαλίας του Η,η. Διαβάσαμε το μάθημα στη σελίδα 50 του βιβλίου και γράψαμε το Η,η στη σελίδα 42 στο Τετράδιο Εργασιών.
Αντιγραφή το Η,η, "ΗΛΙΟΣ, ήλιος", "Καλό μήνα!"
3 φωτοτυπίες (βιβλιαράκι, καρτελάκια, χρωμάτισμα του κεφαλαίου Η)
Εξάσκηση στην ανάγνωση (σκιασμένο τμήμα κειμένου) και στο γράψιμο λέξεων που έχουν διδαχτεί ως τώρα στο τετράδιο αντιγραφής. (υπαγορεύουμε λέξεις στα παιδιά και όταν τις γράψουν τους δείχνουμε πώς γράφεται σωστά η λέξη και ζητάμε να διορθώσουν τα λάθη τους - επιμένουμε ιδιαίτερα να βάζουν σωστά τον τόνο)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Κάναμε το μάθημα 26 από το Τετράδιο Εργασιών - να ολοκληρώσουν το χριστουγεννιάτικο δεντράκι. Στο Τετράδιο με τα τετραγωνάκια γράφουν τις προσθέσεις του 9 και δίπλα τις ξαναγράφουν αντίστροφα. Δηλαδή για το 0+9=9 η αντίστροφη πρόσθεση είναι 9=9+0
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ
Ο μύθος για τον Ήφαιστο - αναφορά στην αναπηρία ενόψει της 3ης Δεκέμβρη που είναι η παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΑΤ για τη φετινή ημέρα:
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/274808_keat-i-3i-dekembrioy-pagkosmia-imera-atomon-me-anapiria
Παρακαλώ να έχουν τα παιδιά στην τσάντα τους γεωμετρικά όργανα (χάρακα, τρίγωνο).
ΓΛΩΣΣΑ:
Έναρξη διδασκαλίας του Η,η. Διαβάσαμε το μάθημα στη σελίδα 50 του βιβλίου και γράψαμε το Η,η στη σελίδα 42 στο Τετράδιο Εργασιών.
Αντιγραφή το Η,η, "ΗΛΙΟΣ, ήλιος", "Καλό μήνα!"
3 φωτοτυπίες (βιβλιαράκι, καρτελάκια, χρωμάτισμα του κεφαλαίου Η)
Εξάσκηση στην ανάγνωση (σκιασμένο τμήμα κειμένου) και στο γράψιμο λέξεων που έχουν διδαχτεί ως τώρα στο τετράδιο αντιγραφής. (υπαγορεύουμε λέξεις στα παιδιά και όταν τις γράψουν τους δείχνουμε πώς γράφεται σωστά η λέξη και ζητάμε να διορθώσουν τα λάθη τους - επιμένουμε ιδιαίτερα να βάζουν σωστά τον τόνο)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Κάναμε το μάθημα 26 από το Τετράδιο Εργασιών - να ολοκληρώσουν το χριστουγεννιάτικο δεντράκι. Στο Τετράδιο με τα τετραγωνάκια γράφουν τις προσθέσεις του 9 και δίπλα τις ξαναγράφουν αντίστροφα. Δηλαδή για το 0+9=9 η αντίστροφη πρόσθεση είναι 9=9+0
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ
Ο μύθος για τον Ήφαιστο - αναφορά στην αναπηρία ενόψει της 3ης Δεκέμβρη που είναι η παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΑΤ για τη φετινή ημέρα:
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/274808_keat-i-3i-dekembrioy-pagkosmia-imera-atomon-me-anapiria
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Σελίδα 2 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|