ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Πήγαινε κάτω

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Την / Το Δευ Μαρ 04, 2019 6:23 pm

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Aaauaa10

Από την επίσκεψή μας στο Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης. Παρασκευή, 1/3/2019

ΔΕΥΤΕΡΑ, 4 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ: Ολοκληρώσαμε τη διδασκαλία του τσ. Διαβάσαμε ανάγνωση, γράψαμε ορθογραφία, εξετάσαμε την άσκηση 2 του τετραδίου εργασιών που είχαν για το σπίτι, είδαμε αντιγραφές και βιβλιαράκια του τσ.

Ανάγνωση για το σπίτι: Η άσκηση 2 του τετραδίου εργασιών.
Αντιγραφή 5 φορές η πρώτη πρόταση αυτής της άσκησης: "Ο κόκορας βάζει στον χιονάνθρωπο μια βούρτσα για μαλλιά."

Θερμή παράκληση να προετοιμάζονται καλύτερα για την Ορθογραφία οι μαθητές...  Ειδικά όταν μεσολαβούν τόσες ημέρες όπως τώρα. Κάνουμε σε αυτή την περίπτωση μια επανάληψη το βράδυ της Κυριακής.

Επίσης να έρχονται το πρωί στην ώρα τους. Παιδί που φτάνει μετά το κουδούνι ή και μετά την προσευχή, είναι αναστατωμένο και χρειάζεται μετά χρόνο μέχρι να προσαρμοστεί στο μάθημα.

Στη Γλώσσα σήμερα κάναμε και την άσκηση 1 από τη σελίδα 16 του τετραδίου εργασιών. Με την ευκαιρία αυτή μιλήσαμε για τα ρήματα, τονίζοντας την ορθογραφία της κατάληξης των ρημάτων που τελειώνουν σε -ει και δίνοντας παράδειγμα πώς κλίνεται ένα ρήμα (εγώ παίζω, εσύ παίζεις, αυτός παίζει, εμείς παίζουμε, εσείς παίζετε, αυτοί παίζουν). Έγινε και μια σύντομη αναφορά στα 10 μέρη του λόγου (άρθρο, ουσιαστικό, επίθετο, αντωνυμία, ρήμα, μετοχή, επίρρημα, σύνδεσμος, πρόθεση, επιφώνημα). Σ' αυτή τη φάση κάνουμε παρόμοιες αναφορές γραμματικής αλλά δε ζητάμε από τα παιδιά να παπαγαλίσουν αυτές τις αναφορές. Η συστηματική διδασκαλία της Γραμματικής αρχίζει στην Ε΄ τάξη κι εμείς ακόμη είμαστε στην Πρώτη.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Διδάχτηκε το μάθημα 46 και αξιοποιήθηκε στη διδασκαλία ο άβακας που μας κατασκεύασε ο πατέρας του Δαβίδ!

Σημειώνω εδώ ότι είναι απαραίτητο να φροντίζουμε ώστε στην τσάντα του παιδιού μας να βρίσκονται τα κυβάκια των μαθηματικών και τα καλαμάκια.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Διδασκαλία της σελίδας 77 από το βιβλίο (βασικές ανάγκες του ανθρώπου και επιθυμίες).

Εργασία για το σπίτι: Σε φύλλο ντοσιέ γράφουμε μια ή και περισσότερες προτάσεις περιγράφοντας τι μας αρέσει να κάνουμε. Πχ "Μου αρέσει το κολύμπι." "Θα ήθελα να κάνω κάθε μέρα ποδήλατο." κλπ. Δε γράφουμε όνομα στο φύλλο! Έτσι θα μπορούμε αύριο να παίξουμε το παιχνίδι της αναγνώρισης του συγγραφέα της κάθε επιθυμίας!

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

Με βάση τη σελίδα 78 του βιβλίου της Μελέτης Περιβάλλοντος:

Άτομα με ειδικές ανάγκες. Ενσυναίσθηση. (παιχνίδι με δέσιμο των ματιών και βοήθεια του παιδιού που έχει δεμένα τα μάτια - το επαναλαμβάνουμε στο σπίτι)

Η νοηματική γλώσσα. Πώς μπορώ να πω τη λέξη αγάπη με κινήσεις των χεριών.

Η θαυμαστή περίπτωση της Έλεν Κέλλερ που ήταν και τυφλή και κωφή. Και όμως κατάφερε να τελειώσει πανεπιστήμιο, να γίνει λέκτορας, συγγραφέας και να μάθει αρκετές ξένες γλώσσες. Η δύναμη της θέλησης. Η σωστή βοήθεια των άλλων στα άτομα με ειδικές ανάγκες (όχι οίκτος και συναισθήματα θλίψης αλλά κατάλληλη υποστήριξη για να γίνουν αυτόνομα και χρήσιμα άτομα στην κοινωνία).

Λεπτομέρειες από έργο που είδαμε στο Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης με θέμα τη διαφορετικότητα:

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Aaaua210

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Yaaa310
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 836
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τετ Μαρ 06, 2019 3:03 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 6/3/2019

ΓΛΩΣΣΑ


Ολοκλήρωση της διδασκαλίας των δίψηφων γκ και γγ.

Ανάγνωση έχουν την άσκηση 1 και την άσκηση 3 από το τετράδιο εργασιών.

Ορθογραφία:

Θα αντιγράψουν 10 φορές την τελευταία άσκηση του τετραδίου εργασιών (με πεζά γράμματα ή 5 φορές με πεζά και 5 με κεφαλαία)

Φωτοτυπίες: Τρεις (βιβλιαράκι, καρτελάκια και κάρτα με συλλαβές)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε το μάθημα 47 από το τετράδιο εργασιών - μόνο την πρώτη σελίδα.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Κάναμε τη σελίδα 79 από το βιβλίο - (ολοκλήρωση της ενότητας για τις ανάγκες μας) καθώς και τις σελίδες 80 και 81 (γνωριμία με το σώμα μας).

_______________________________________________

Αύριο είναι η μηνιαία απογευματινή συνάντηση της δασκάλας του τμήματος με τους γονείς της τάξης. Ώρα 16.05 - στην αίθουσα της τάξης μας.

Επίσης στις 20 του μήνα, ημέρα Τετάρτη, ώρα 13.15, το σχολείο θα κάνει την ενημέρωση τριμήνου και θα μπορείτε να μιλήσετε και με όλους τους άλλους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στο τμήμα μας.
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 836
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Την / Το Παρ Μαρ 08, 2019 10:47 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019

Πραγματοποιήθηκε χτες η μηνιαία ομαδική συνάντηση των γονιών της τάξης με τη δασκάλα. Από 16.15 έως 8 το βράδυ.  Εκπροσωπήθηκαν 12 από τις 19 οικογένειες της τάξης μας και σε αρκετές περιπτώσεις ήταν παρόντες και οι δύο γονείς. Πραγματοποιήθηκαν επίσης και ατομικές συνεργασίες κυρίως με γονείς που εργάζονται και αδυνατούν να προσέλθουν τα μεσημέρια που γίνονται τέτοιου είδους συναντήσεις. Από τη μεριά τη δική μου να τονιστεί ακόμη μία φορά η αναγκαιότητα της συνεργασίας της οικογένειας με το σχολείο, παράγοντας εκ των ων ουκ άνευ για την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού έργου. Παρατίθεται απόσπασμα από παιδαγωγική έρευνα με θέμα "ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ":

[...]Ο γονιός δεν είναι μόνο για να ενισχύει οικονομικά το σχολείο και να ρωτά το δάσκαλο   "πώς πάει το παιδί" . ( Τσακαλίδης , 1987 )

"Σε αποκεντρωτικά συστήματα , όπως αυτά που λειτουργούν στις Η.Π.Α.  και τη Βρετανία , οι σύλλογοι γονέων - εκπαιδευτικών είναι ομάδες που ασκούν μεγάλη πίεση στην εκπαιδευτική πολιτική του σχολείου . Στην Ελλάδα , οι σύλλογοι γονέων  (διότι κοινοί σύλλογοι γονέων - εκπαιδευτικών  δεν υπάρχουν) έχουν σαν μοναδική τους σχεδόν αρμοδιότητα την  είσπραξη χρημάτων ." ( Κόκκοτας , 1983)

Οι γονείς, όμως, τότε μόνο νιώθουν το σχολείο δικό τους, όταν συμμετέχουν στη λήψη των αποφάσεων . (Π. & Γ. Πασιαρδή , 1993)

Παράλληλα η   Henderson  παρατηρεί  πως  παιδιά που έχουν γονείς ενεργά αναμεμιγμένους στα σχολικά πράγματα  τείνουν να έχουν στατιστικά μεγαλύτερες πιθανότητες για ακαδημαϊκές επιτυχίες, ανεξάρτητα από την κοινωνικοοικονομική τάξη της οικογένειας.

Επομένως αν θέλουμε ένα αποτελεσματικό σχολείο είναι αδήριτη αναγκαιότητα η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή των γονιών σ’ αυτό.

Ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψη τα αποτελέσματα των ερευνών του   Bronfenbrenner  και της  Lightfoot  που έδειξαν τις αρνητικές συνέπειες της  διαταραγμένης  (ή και ανύπαρκτης)   επικοινωνίας  δασκάλων γονιών στη σχολική επίδοση του μαθητή .  (Οικογένεια και Σχολείο , τ. 104  : 116 - 117)[...]

Περισσότερα για την έρευνα αυτή μπορείτε να διαβάσετε στο ιστολόγιο της τάξης μας:

https://prwtakia2.blogspot.com/2019/03/blog-post_8.html

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:

ΓΛΩΣΣΑ: Έναρξη διδασκαλία του τζ. Από το βιβλίο μαθητή κάναμε μόνο την πρώτη σελίδα του βιβλίου. Διαβάσαμε το κείμενο στη σελίδα 24 και εργαστήκαμε με το υλικό του αρχείου για το τζ που μπορείτε να κατεβάσετε από την ακόλουθη διεύθυνση:

https://sites.google.com/site/protakiaa2/glossa/chameno-kleidi

Για το σπίτι τα παιδιά δικαιούνται αυτό το τριήμερο να μην κάνουν τίποτε! Είναι Απόκριες και καλό θα είναι να διασκεδάσουν και να ξεκουραστούν.

Αν τα ίδια το επιθυμούν, ας γράψουν 10 φορές στο τετράδιο αντιγραφής τον τίτλο του μαθήματος: "Κοντά στο τζάκι". Εναλλακτικά επιτρέπεται να αντικαταστήσουν τα πεζά με κεφαλαία, ώστε να γίνεται εξάσκηση και σε αυτά.

Επίσης αν θέλουν μπορούν να διαβάσουν ανάγνωση από την αρχή του κειμένου ως εκεί που λέει "...απάντησε ο Σαμπέρ."

Δόθηκαν και δύο φωτοτυπίες (βιβλιαράκι και καρτελάκια) που μπορούν να τις αφήσουν για την ημέρα Τρίτη, όταν θα διδαχτούν και το υπόλοιπο μάθημα για το τζ.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Εργαστήκαμε στο χοντρό βιβλίο. Μάθημα 48. Σελίδες 44 και 45. Μια ακόμη ενδιαφέρουσα στρατηγική για να μάθουν προσθέσεις μονοψηφίων που το άθροισμά τους ξεπερνά το 10. Εδώ τα παιδιά "σπάνε" τον αριθμό σε άθροισμα του τύπου 5+ν  (πχ το 7 πρέπει να το σπάσουν σε 5+2, το 9 σε 5+4) και μετά αθροίζουν αφενός τα 5άρια των δύο προσθετέων και αφετέρου τους δύο άλλους αριθμούς για να βρουν το τελικό άθροισμα.

Πχ για να προσθέσουμε το 6 και το 7 σκεφτόμαστε ότι:

6= 5+1
7= 5+2

Επομένως 6+7= (5+1)+(5+2) = (5+5) + (1+2) = 10 + 3 = 13

Για τη στρατηγική αυτή είναι πολύ χρήσιμα τα δάχτυλα των παιδιών. Ζητάμε να μας δείξουν τους αριθμούς με αξιοποίηση των δύο χεριών τους, με 5 δάχτυλα ανοιχτά στο ένα χέρι και όσα ακόμη χρειάζονται στο άλλο. Δείχνουμε με τον ίδιο τρόπο και εμείς τον άλλο αριθμό με τα χέρια μας και μετά κολλάμε τις παλάμες μας, τις δύο που δείχνουν το πέντε και τις άλλες δύο που δείχνουν τα υπόλοιπα.

ΕΥΕΛΙΚΗ ΖΩΝΗ:

Το θέμα μας σήμερα ήταν το καρναβάλι, τι άλλο; Ζωγραφίσαμε αποκριάτικα σχέδια, κόψαμε μάσκες, βγήκαμε στην αυλή του σχολείου και χορέψαμε με όλα τα άλλα παιδιά!

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3421

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3422

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3423

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3424

Καλές Απόκριες και ακόμη καλύτερα Κούλουμα!!!



ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Clowns10

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3425
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 836
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τρι Μαρ 12, 2019 3:13 pm

Καλή Σαρακοστή σε όλους!

Με υγεία και με χαρά!


ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3426

Η κυρα - Σαρακοστή που μας έστειλε η κ. Ελένη Ξ.

Την ευχαριστούμε θερμά! Υπέροχη κατασκευή!

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

ΓΛΩΣΣΑ

Συνεχίσαμε τη διδασκαλία του τζ. Σήμερα εργαστήκαμε στο Τετράδιο Εργασιών. Σελίδες 24 και 25.

Ανάγνωση έχουν ή την άσκηση 2 ή την άσκηση 3 (θα διαλέξουν μόνα τους).

Αντιγραφή: 10 φορές την άσκηση 4 (η τελευταία άσκηση είναι πάντα η ορισμένη από το Υπουργείο Ορθογραφία).

Σήμερα έδωσα στα παιδιά και το δεύτερο τετράδιο αντιγραφής που είχε μείνει στο σχολείο όλο αυτό το διάστημα, καθώς το πρώτο τετράδιο κάποιων παιδιών έφτασε στο τέλος τους. Θα συνεχίσουν λοιπόν να γράφουν στο άλλο τετράδιο. Όταν τελειώσει και αυτό, παρακαλώ να αντικατασταθεί με ένα όμοιο κίτρινου χρώματος.

Φωτοτυπία: Πήραν την κάρτα με τις συλλαβές. Αύριο θα φέρουν συμπληρωμένο το βιβλιαράκι του τζ που είχαν πάρει την Παρασκευή.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε το μάθημα 48 από το Τετράδιο Εργασιών (λεπτό βιβλίο)

Στο τετράδιο με τα τετραγωνάκια έχουν να γράψουν 5 φορές την άσκηση 1.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Συνεχίσαμε τη γνωριμία με το σώμα μας. Σελίδες 81, 82 και 83 του βιβλίου.

---------------------------------------------

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Την ημέρα Πέμπτη, 14/3, η δασκάλα της τάξης έχει ζητήσει κανονική άδεια για σοβαρούς προσωπικούς λόγους. Οι μαθητές τις τρεις πρώτες ώρες έχουν με άλλους συναδέλφους μάθημα, από τις 8.15 έως τις 11 παρά τέταρτο (10.45). Αμέσως μετά, αν παραμείνουν στο σχολείο, θα μοιραστούν σε άλλες αίθουσες ως τις 13.15 που λήγει το μάθημα.

Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 836
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τετ Μαρ 13, 2019 2:22 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ

Από το βιβλίο ανατέθηκε η άσκηση της σελίδας 25. Να συμπληρώσουν τα τζ και να μάθουν (όσο γίνεται) τον γλωσσοδέτη απέξω.

Έναρξη διδασκαλίας του συνδυασμού των γραμμάτων ε και υ, που άλλοτε διαβάζονται εφ και άλλοτε εβ.

Διαβάσαμε το κείμενο στο βιβλίο, σελ. 26.

Έχουμε για το σπίτι:

α)Ανάγνωση. Από την αρχή ως το σημείο που γράφει "Κράτησέ το και κάνε μια ευχή."

β)Αντιγραφή μία φορά: "- Είσαι πολύ ευγενικός, είπε το ψαράκι. Για να σε ευχαριστήσω σου χαρίζω τούτο το μαγικό κλειδί. Κράτησέ το και κάνε μια ευχή."

Μαζί με την αντιγραφή πρέπει να φτιάξουν και μια ταιριαστή ζωγραφιά.

Μιλήσαμε για τα ρήματα σε -εύω και αναφέραμε ότι η μόνη εξαίρεση είναι το ρήμα κλέβω. Μπορείτε και στο σπίτι να κάνετε σχετική εξάσκηση ζητώντας από τα παιδιά να πουν ρήματα σε - εύω και στη συνέχεια να τα γράψουν ή τα γράφετε εσείς και αφήνετε κενό το σημείο του ευ να το συμπληρώσουν εκείνα και να διαβάσουν. (πχ μαζεύω, χορεύω, κουρεύω, χαζεύω, ψαρεύω, δουλεύω, κλαδεύω, γυρεύω, λατρεύω, παιδεύω, πιστεύω, κοροϊδεύω, ανακατεύω, ζηλεύω, κινδυνεύω κλπ)

γ) Τις γνωστές 3 φωτοτυπίες (καρτελάκια, βιβλιαράκι, κάρτα συλλαβών) - η περίπτωση που το ευ διαβάζεται εφ.

Σημείωση: Επειδή χτες πήραν και τα δύο τετράδια αντιγραφής, παρακαλώ το ένα να το κρατήσουν οι γονείς στο σπίτι γιατί τα παιδιά μπερδεύονται όταν τα έχουν και τα δυο στην τσάντα και δεν ξέρουν ποιο να μου δώσουν να τους διορθώσω τι γράψανε.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Το μάθημα 49 από το χοντρό βιβλίο.

Την τελευταία άσκηση (διπλά αθροίσματα και αντίστοιχες αφαιρέσεις) να την αντιγράψουν 5 φορές στο τετράδιο με τα τετραγωνάκια.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Σελίδες 84, 85, 86 και 87 από το βιβλίο. (Γνωρίζω το σώμα μου - Γνωρίζω τον κόσμο με τις αισθήσεις - Πώς φροντίζω το σώμα μου για να είμαι υγιής.

Στο τετράδιο της Μελέτης Περιβάλλοντος (το μισό μισό) γράφουμε:

"Οι αισθήσεις είναι πέντε: όραση, ακοή, όσφρηση, γεύση, αφή. Με τις αισθήσεις γνωρίζουμε τον κόσμο γύρω μας."

_______________________________

Αύριο η δασκάλα της τάξης θα απουσιάσει με κανονική άδεια. Όμως τις 3 πρώτες ώρες διδάσκουν άλλοι συνάδελφοι και είναι κρίμα να χάσουν τα παιδιά τελείως τη μέρα τους. Μπορείτε αν θέλετε μετά να πάτε να τα πάρετε (ώρα 10.45) - αλλιώς θα μοιραστούν σε άλλες αίθουσες.

Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 836
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Μαρ 15, 2019 1:49 pm


Το βίντεο που μέρος του είδαμε σήμερα την ώρα της Ευέλικτης, μελετώντας το θέμα "Το πλαστικό στη ζωή μας". Αφορμή το προσπέκτους που μας χάρισε χτες η Helmepa Junior με τίτλο: ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ - ΛΕΩ ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ".

Για τη Δευτέρα θα θέλαμε ένα παλιό μακό μπλουζάκι για να το κόψουμε και να το κάνουμε πάνινη τσάντα. Όσοι έχετε τέτοιο μπλουζάκι, μας στέλνετε. Ευπρόσδεκτες κι οι μαμάδες την τελευταία ώρα της Δευτέρας για μας βοηθήσουν με βελόνες και κλωστές...

ΓΛΩΣΣΑ

Ολοκληρώσαμε τη διδασκαλία του συνδυασμού ευ (προσοχή, δεν είναι δίψηφο, λέγεται συνδυασμός).

Κάναμε από το βιβλίο τη  σελίδα 27 και πήραμε την πρώτη άσκηση για ανάγνωση (εναλλακτικά μπορεί όποιο παιδί θέλει να διαβάσει τη δεύτερη άσκηση).

Από το τετράδιο εργασιών κάναμε τις σελίδες 26 και 27. Η άσκηση 4 είναι η ορθογραφία μας (τη γράφουμε 10 φορές στο τετράδιο αντιγραφής).

Πήραμε επίσης 3 φωτοτυπίες με το ευ που διαβάζεται εβ. Για σύμβολο διαλέξαμε το ευρώ και με την ευκαιρία διαβάσαμε τον μύθο της Ευρώπης και του ταύρου. (Ανθολόγιο Ε'  δημοτικού).

Τις φωτοτυπίες - αν το παιδί σας έλειπε σήμερα - μπορείτε να τις κατεβάσετε από δω:

https://sites.google.com/site/protakiaa2/glossa/dipsepha

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Από το λεπτό βιβλίο. Μάθημα 49. Μόνο την 1η σελίδα. (σελίδα 40)
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 627
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Δευ Μαρ 18, 2019 12:28 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019

Μοιράσαμε σήμερα φωτοτυπίες με υπεύθυνες δηλώσεις για την επίσκεψη συγγραφέα που έχουμε την Τετάρτη. Παρακαλούμε αύριο να μας τις επιστρέψετε αφού πρώτα τις υπογράψετε.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Δηλώνω υπεύθυνα, ως κηδεμόνας του/της …………………………................................................... ...................................……......, μαθητή/μαθήτριας της Α΄2 τάξης του 2ου Δ.Σ. Νέας Σμύρνης, πως ενημερώθηκα για την επίσκεψη που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2019, στο χώρο του σχολείου από τη συγγραφέα κ. Λένα Βλασταρά και επιτρέπω τη συμμετοχή του παιδιού μου στην εκδήλωση γνωριμίας και συζήτησης με τη συγγραφέα.

Ο ΚΗΔΕΜΟΝΑΣ

(υπογραφή – με στυλό)..............................................................................

(ονοματεπώνυμο)...........................................................................................

(ημερομηνία) Νέα Σμύρνη, ...................... 2019

ΓΛΩΣΣΑ

Ξεκινήσαμε το αυ.

Εργαστήκαμε στο βιβλίο, σελίδες 28 και 29. Κείμενο "Ο θείος Παύλος".

Εντοπίσαμε με το φωσφοριζέ μας όλα τα αυ και διαβάσαμε με το μηχανισμό ανάγνωσης (συλλαβές - φωνές) τις λέξεις που τα περιέχουν (Αύριο, ταυτότητα, κλπ)

Διαβάσαμε ολόκληρο το κείμενο και η δασκάλα έκανε ερωτήσεις κατανόησης. Εξηγήσαμε τι σημαίνει ταυτότητα.

Ασκηθήκαμε ομαδικά στην ανάγνωση.

Ανάγνωση έχουν από το "Αύριο" ως το τέλος. Όσα παιδιά δυσκολεύονται είναι προτιμότερο να διαβάσουν το μισό απ' αυτό.

Ορθογραφία: "Ο θείος Παύλος είναι ναυτικός." - 10 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής.

Πήραμε 3 φωτοτυπίες με το συνδυασμό αυ όταν διαβάζεται αβ (αυγά).

Μπορείτε εδώ να βρείτε και να κατεβάσετε τις φωτοτυπίες:

https://sites.google.com/site/protakiaa2/glossa/dipsepha

Γράψαμε στο Ευρετήριο τη λέξη "ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ - ευρετήριο".

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Ολοκληρώσαμε το μάθημα 49 από το λεπτό βιβλίο - σελίδα 41. (προσθέσεις και αφαιρέσεις με υπέρβαση της δεκάδας)

Σ' αυτό το στάδιο πρέπει πλέον τα παιδιά να μπορούν και νοερά να κάνουν αυτές τις πράξεις.

Καλό είναι επίσης να τα εξασκούν οι γονείς και στο σπίτι με τις προσθέσεις και τις αφαιρέσεις ως το 10, με άθροισμα 10 στις προσθέσεις και μειωτέο 10 στις αφαιρέσεις. Δηλαδή:

9 και πόσο κάνει 10;

7 και πόσο κάνει 10;

10 βγάζω 4

10 βγάζω 5

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες ασκήσεις για να παίζετε με το παιδί σας:

https://www.nctm.org/Classroom-Resources/Illuminations/Interactives/Ten-Frame/

Επιλέξτε το FILL.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Ολοκληρώσαμε το κεφάλαιο για τη γνωριμία με το σώμα μας και το πώς φροντίζουμε την υγεία μας.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

Κατασκευή τσάντας από μπλουζάκι μακό.
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 627
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τρι Μαρ 19, 2019 12:54 pm

ΤΡΙΤΗ, 19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ

Ολοκλήρωση της διδασκαλίας του αυ.

Σήμερα εργαστήκαμε στο Τετράδιο Εργασιών, σελίδες 28 και 29.

Την άσκηση 1 (σελίδα 28 του τετραδίου εργασιών) την έχουμε για το σπίτι όπου και θα συμπληρωθεί με τη βοήθεια των γονέων. Προσοχή στα ονόματα, να είναι τα επίσημα και όχι τα υποκοριστικά που μας φωνάζουν. Θα γράψουμε δηλαδή Γεώργιος και όχι Γιώργος, Αικατερίνη και όχι Κατερίνα.

Ορθογραφία: Η άσκηση 4 (10 φορές αντιγραφή στο τετράδιο αντιγραφής). (Σε αυτή την αυλή υπάρχει ένας θησαυρός.)

Ανάγνωση: Από το βιβλίο μαθητή, σελίδα 29, η τελευταία άσκηση. (Ο Σταύρος, ο μικρούλης ταύρος κλπ.)

Φωτοτυπίες: 4 (βιβλιαράκι, καρτελάκια - με αυτοκίνητο και αυτί - κάρτα με συλλαβές).

Αύριο περιμένουμε στην τάξη μας μια συγγραφέα, την κ. Λένα Βλασταρά. Τα παιδιά πρέπει να προετοιμάσουν ερωτήσεις για να την γνωρίσουν (ταυτότητα του συγγραφέα) και να καταλάβουν τι κάνει ένας συγγραφέας. Πώς γράφονται και πώς εκδίδονται τα βιβλία κλπ.

Η επίσκεψη θα γίνει στις 10 το πρωί ως 11.30.

Για να παρακολουθήσουν οι μαθητές την εκδήλωση είναι απαραίτητο να δώσουν οι γονείς ενυπόγραφα την άδειά τους. Ήδη αρκετά παιδιά έφεραν συμπληρωμένο το έντυπο που μοιράσαμε, περιμένουμε και από τα υπόλοιπα.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Δηλώνω υπεύθυνα, ως κηδεμόνας του/της …………………………................................................... ...................................……......, μαθητή/μαθήτριας της Α΄2 τάξης του 2ου Δ.Σ. Νέας Σμύρνης, πως ενημερώθηκα για την επίσκεψη που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2019, στο χώρο του σχολείου από τη συγγραφέα κ. Λένα Βλασταρά και επιτρέπω τη συμμετοχή του παιδιού μου στην εκδήλωση γνωριμίας και συζήτησης με τη συγγραφέα.

Ο ΚΗΔΕΜΟΝΑΣ

(υπογραφή – με στυλό)..............................................................................

(ονοματεπώνυμο)...........................................................................................

(ημερομηνία) Νέα Σμύρνη, ...................... 2019

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε το μάθημα 50 από το χοντρό βιβλίο. Αναλύσαμε τι είναι ένα μαθηματικό πρόβλημα, μιλήσαμε για εκφώνηση, λύση, απάντηση, για δεδομένα και για ζητούμενα.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Ολοκληρώνοντας την ενότητα για τη γνωριμία με το σώμα μας, στολίσαμε την αίθουσά μας με τις ... παλάμες μας!

Παρόμοια άσκηση μπορούμε να κάνουμε στο σπίτι, αποτυπώνοντας τις παλάμες όλης της οικογένειας.
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 836
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Μαρ 20, 2019 4:32 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 20/3/2019

Σήμερα η μέρα μας αφιερώθηκε στη συγγραφέα κ. Λένα Βλασταρά,  που επισκέφθηκε την τάξη μας.

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3510

Δεν έχουμε λοιπόν μαθήματα για το σπίτι!

Προτείνουμε το απόγευμα τα παιδιά να διαβάσουν κάποιο λογοτεχνικό βιβλίο! Ή και να γράψουν μια δικιά τους ιστορία!
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 627
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Την / Το Πεμ Μαρ 21, 2019 10:17 am

ΠΕΜΠΤΗ, 21/3/2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Σήμερα θα αφιερώσουμε το μάθημα της Γλώσσας και της Μελέτης Περιβάλλοντος  στην Εθνική Γιορτή της 25ης Μαρτίου.

Προς το σκοπό αυτό θα αξιοποιήσουμε το ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΟΥ 1821 που μπορείτε να δείτε ή και να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://sites.google.com/site/protakiaa2/glossa/alphabeta

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Zez10

Πρόκειται για πρότυπη εργασία που συνδυάζει αφενός τις ιστορικές γνώσεις που πρέπει να διδάξουμε στα Πρωτάκια στο πλαίσιο της Μελέτης Περιβάλλοντος και αφετέρου την επανάληψη στο μάθημα της Γλώσσας πάνω στα δίψηφα και στους συνδυασμούς των γραμμάτων που αυτό το διάστημα έχουμε ολοκληρώσει τη διδασκαλία τους.

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Eiei10

Επομένως οι γονείς καλό είναι να αξιοποιήσουν και εκείνοι το υλικό από το ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΟΥ 1921 στο σπίτι. Δε θα ασχοληθούν όμως καθόλου με τα διαλυτικά γιατί αυτά ακόμη δεν έχουν διδαχτεί στο σχολείο.

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Ee_ssi10

Στο βιβλίο της Γλώσσας, σελίδες 40 - 41, υπάρχει αφιέρωμα στο 1821 και φυσικά θα το αξιοποιήσουμε και αυτό. (ανάθεση ανάγνωσης - αντιγραφής).

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Zzize_10

ΤΙ ΠΗΡΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

Από το βιβλίο της Γλώσσας, σελίδα 40, έχουμε για ανάγνωση τις δύο στροφές του Ύμνου στην Ελευθερία.

Αντιγραφή 1 φορά και σχετική ζωγραφιά: σελ. 41, ο Θούριος του Ρήγα.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Σκοπεύουμε να διδάξουμε το μάθημα 50 από το τετράδιο εργασιών (σελίδες 42 και 43).

------------------------------------

Για αύριο θυμίζουμε ότι τα παιδιά, σύμφωνα και με έντυπη ανακοίνωση που σας έστειλε η Διεύθυνση του σχολείου, θα έρθουν μόνο το πρώτο δίωρο για να παρακολουθήσουν τη γιορτή που ετοίμασαν τα τμήματα Ε2 και Ε3 του σχολείου μας. Δε θα κάνουμε μαθήματα και δε θα λειτουργήσει το Ολοήμερο.

Τη Δευτέρα, 25 Μαρτίου, είναι εθνική γιορτή και όλα τα σχολεία της Ελλάδας θα παραμείνουν κλειστά.

Θα ξαναβρεθούμε λοιπόν την Τρίτη, 26 Μαρτίου 2019.
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 836
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τρι Μαρ 26, 2019 7:59 am

ΤΡΙΤΗ, 26 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ: Παρακαλείσθε να τηρείτε τον κανονισμό του σχολείου ως προς την πρωινή προσέλευση. Είναι ανθρώπινο να αργήσουμε μια και δυο φορές, όχι όμως συνέχεια. Διασπάται η προσοχή όλων των παιδιών, χάνουμε πολύτιμο χρόνο και το μάθημα γίνεται με άγχος. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να είμαστε όλοι στην ώρα μας, 5 λεπτά τουλάχιστον πριν από το κουδούνι.

Επίσης να ελέγχουν οι γονείς ότι τα παιδιά έχουν όλα τα απαραίτητα για το σχολείο. Ανάμεσα στα απαραίτητα είναι και το ψαλιδάκι χειροτεχνίες και η κόλλα.

Ενόψει του Πάσχα θα φτιάξουμε την ώρα της Ευέλικτης Ζώνης καλαθάκια από άχρηστα υλικά. Σε πρώτη φάση θα χρησιμοποιήσουμε κεσεδάκια από γιαούρτι (πλυμένα και στεγνά) ή και παρόμοια κεσεδάκια από κρέμες, ρυζόγαλα κλπ.



ΓΛΩΣΣΑ

Από σήμερα ανεβαίνουμε ένα ακόμη σκαλοπάτι στη Γλώσσα, τελειώσαμε τα δίψηφα και τους συνδυασμούς, και πλέον το μάθημά μας θα μοιάζει με τον τρόπο που διδάσκονται τη Γλώσσα τα Δευτεράκια.

Μία από τις αλλαγές είναι ότι θα γράφουμε πια σε όλες τις γραμμές και δε θα αφήνουμε άδεια γραμμή! Αυτό σημαίνει πως θα μικρύνουμε το ύψος των γραμμάτων και τις ουρίτσες τους για να μην πέφτουν τα γράμματα της πάνω γραμμής στα γράμματα της κάτω.

Επίσης μπαίνει επίσημα στη διδασκαλία η κυρα - Γραμματική! Έτσι και πρέπει να αγοράσουμε ένα τετράδιο (σαν της αντιγραφής) για να γράφουμε τις σχετικές ασκήσεις. Το μάθημα Γραμματικής υπάρχει στο βιβλίο μαθητή, στο χρωματιστό περιθώριο κάτω από το κείμενο. Το παρουσιάζουν με μικρές προτάσεις που περιέχουν το εκάστοτε γραμματικό φαινόμενο τα ζωάκια - ήρωες του βιβλίου.

Ξεκινάμε και την παραγωγή γραπτού λόγου. Για το σκοπό αυτό τα παιδιά πρέπει να έχουν μαζί τους λίγα φύλλα ντοσιέ γιατί συχνά πυκνά θα γράφουμε εκθεσούλες. Το ντοσιέ ας μένει στο σπίτι για να μη βαραίνει η τσάντα. Τα φύλλα ας τα έχουν μέσα στην μπλε διαφανή θήκη (καμιά 10αριά φύλλα, δε χρειάζονται περισσότερα). Τα φύλλα να είναι στο μέγεθος του τετραδίου αντιγραφής και να έχουν δύο κανονικά περιθώρια (δεξιά κι αριστερά).

Πλέον τα πιο πολλά μαθήματα θα ολοκληρώνονται σε μια μέρα (δύο διδακτικές ώρες) και μόνο σε σπάνιες περιπτώσεις που είναι μεγάλο μάθημα θα του αφιερώνουμε 4 διδακτικές ώρες (όπως θα το κάνουμε με το σημερινό μάθημα).

Επειδή στα Μαθηματικά είμαστε πολύ μπροστά, την ώρα των Μαθηματικών της Πέμπτης θα την αφιερώσουμε στη Γλώσσα και κυρίως σε επαναλήψεις. Είναι η καλύτερη λύση τώρα που ζεσταίνει και ο καιρός γιατί οι Πέμπτες μας ήταν μέρες μαρτυρίου αφού 4η ώρα κάναμε Γλώσσα και 5η ώρα Μαθηματικά... Αυτή την Πέμπτη θα κάνουμε το επαναληπτικό από τη σελίδα 30 του τετραδίου εργασιών.

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Προχωρήσαμε στην 7η ενότητα με τον τίτλο: ΚΑΡΑΒΙΑ.

Κάναμε το μάθημα από το βιβλίο μαθητή, σελίδες 32 και 33 (εκτός από τη Γραμματική στο κάτω μέρος της σελίδας 32).

Μιλήσαμε για την αρχιτεκτονική ενός κειμένου και συγκεκριμένα μιας επιστολής. Τι θα πει παράγραφος, πρόλογος, επίλογος, κυρίως θέμα. Προσφώνηση, αποχαιρετισμός. Έγιναν ερωτήσεις κατανόησης του κειμένου, εξηγήθηκαν τα δύσκολα σημεία, αναφερθήκαμε γενικότερα στο θέμα αλληλογραφία.

Στην απέναντι σελίδα υπάρχει άσκηση παραγωγής γραπτού λόγου. (αυτός είναι ο σύγχρονος όρος για την έκθεση που λέγαμε παλιά)
Μιλήσαμε για τη δομή της πρότασης, το ρήμα, το υποκείμενο, το αντικείμενο. Αυτά είναι δύσκολα ακόμη για τα παιδιά και οι γονείς δεν πρέπει να κουράζουν τους μαθητές με τέτοια θέματα στο σπίτι εκτός και είναι εκπαιδευτικοί και ξέρουν πώς να το κάνουν.

Για το σπίτι πήραμε:

1) Ανάγνωση. Δεύτερη παράγραφος του γράμματος που έστειλε ο θείος Παύλος στην Ιωάννα.

2) Ορθογραφία. Θα γράψουμε 10 φορές στο τετράδιο αντιγραφής τον τίτλο του μαθήματος. (Ένα γράμμα για την Ιωάννα)

3) Φωτοτυπία με ασκήσεις Γραμματικής. Για τα παιδιά που έλειπαν σήμερα έχω ανεβάσει το φύλλο των ασκήσεων:

ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ


ΟΝΟΜΑ ΜΑΘΗΤΗ: ..........................................................................  26/3/2019

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ

δουλεία: όταν είναι κάποιος δούλος, σκλάβος, έχει χάσει την ελευθερία του.
δουλειά: η εργασία, το επάγγελμα που κάνει κάποιος για να ζήσει.

Μερικές φορές ο τόνος αλλάζει τελείως τη σημασία μιας λέξης.

Παράδειγμα:
Πάω στο σχολείο με τα πόδια.
Πάω στο σχολειό με τα πόδια.
Όταν ζωγραφίζουμε φοράμε ποδιά.

Σχολείο και σχολειό είναι το ίδιο, άλλο όμως πόδια και άλλο ποδιά.

Βάζω τόνους στις υπογραμμισμένες λέξεις:

Ο Κολοκοτρώνης λέγεται και Γερος του Μοριά.
Ο Κανάρης ήταν γερος αντίπαλος των Τούρκων.

Οι Σουλιώτισσες χόρεψαν το χορο του Ζαλόγγου.
Στο χωρο του Ζαλόγγου υπάρχει μνημείο για τις Σουλιώτισσες.

Βάζω τόνους στις παρακάτω λέξεις:

Ελλαδα, Τουρκια, Ελληνες, Τουρκοι

εκατο χρονια, τετρακοσια χρονια

Το Εικοσιενα ειναι  η χρονια που ξεκινησε η επανασταση.

Βάζω τόνους στις παρακάτω λέξεις: (προσοχή στις λέξεις που μοιάζουν αλλά παίρνουν σε άλλο σημείο τόνο γιατί έχουν διαφορετική σημασία)

Τα κανονια των Τουρκων
Επεσε μια κανονια.

Τα ντουφεκια των Ελλήνων
Εριξαν μια ντουφεκια.

Βάζω τόνους στις παρακάτω λέξεις: (προσοχή στα δίψηφα φωνήεντα)

Φιλικη Εταιρεια

Χαιρε, ω χαιρε ελευθερια!

Το πλοιο «Καλομοιρα»

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε από το χοντρό βιβλίο το επαναληπτικό μάθημα αριθμός 51.

Να μάθουμε καλά τα διπλά αθροίσματα των μεγάλων αριθμών (5+5, 6+6, 7+7, 8+8, 9+9, 10+10)

Επίσης οι ασκήσεις 4 και 5 (ζωγραφική και χρωμάτισμα) δόθηκαν για το σπίτι.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:

Προσοχή. Δεν ακολουθήσαμε την κανονική σειρά των ενοτήτων. Πήγαμε στη σελίδα 123, στα Φυτά, γιατί θέλουμε να ετοιμαστούμε για την επίσκεψη στον Εθνικό Κήπο. Επίσης την Παρασκευή, αν έχει καλό καιρό, θα βγούμε εκτός σχολείου τις δύο τελευταίες ώρες για να μελετήσουμε τη χλωρίδα της γειτονιάς μας.

Στο Τετράδιο της Μελέτης Περιβάλλοντος (το μισό μισό) έχουν να γράψουν ονόματα ανθρώπων που προέρχονται από το βασίλειο των φυτών. Πχ Τριανταφυλλιά, Τριαντάφυλλος, Γαρυφαλλιά, κλπ. (Μια καλή ιδέα για τους γονείς είναι να ζητήσουν από τα παιδιά να γράψουν για τα ονόματα που θα βρουν απλές προτάσεις με Υποκείμενο - Ρήμα ή αν είναι απαραίτητο και Αντικείμενο. Πχ Η Τριανταφυλλιά κολυμπάει. Ο Τριαντάφυλλος ζωγραφίζει. κλπ.)

Στο βιβλίο της Μελέτης Περιβάλλοντος κάναμε τις σελίδες 123, 124 και 125. (Εισαγωγή στην ενότητα και το μάθημα: Ποια φυτά ζουν στον τόπο μουWink.

Στη σελίδα 125 κάναμε τη σχετική άσκηση, κολλώντας εικονίτσες φυτών που βρήκαμε στη σελίδα 155 του βιβλίου και δημιουργώντας ομάδες φυτών που συναντάμε στο λιβάδι, στον κήπο, στο δάσος ή στο νερό.

Μην ξεχνάτε και τα Φυτολόγια που έχουμε εδώ και μήνες αναθέσει. Πλέον είναι η ώρα τους να ολοκληρωθούν και να έρθουν στο σχολείο για να μας βοηθήσουν και στη διδασκαλία των φυτών!

ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 627
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τρι Μαρ 26, 2019 7:15 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 27 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ

Εργαστήκαμε στο Τετράδιο Εργασιών του μαθήματος "Ένα γράμμα για την Ιωάννα".

Για το σπίτι ανατέθηκε ανάγνωση, αντιγραφή και ασκήσεις γραμματικής.

Ανάγνωση: Η προτελευταία άσκηση του τετραδίου εργασιών, σελίδα 33, άσκηση 5.

Αντιγραφή: Γράφουμε 10 φορές τι ρώτησε η τίγρη και τι της απάντησε ο παπαγάλος.

- Πού πας;

- Πάω στο λιοντάρι που με περιμένει.

Φωτοτυπία: Δόθηκε στα παιδιά σε μικρό μέγεθος για να μπορούν να την κολλήσουν μέσα στο τετράδιο Γραμματικής. Αν δεν το έχουν ακόμη προμηθευτεί, ας συμπληρώσουν κατευθείαν το χαρτάκι.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Μάθημα 51 από το Τετράδιο Εργασιών. Η τελευταία άσκηση (χρωμάτισμα των μπαλονιών ανάλογα με το άθροισμα ή τη διαφορά) ανατέθηκε για το σπίτι.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Από το βιβλίο μαθητή, σελίδες 126 και 127: Ποια είναι τα μέρη των φυτών.

Δείτε εδώ το μάθημα

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A105/220/1614,5066/

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Δόθηκε στα παιδιά η παρακάτω υπεύθυνη δήλωση:

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ


Δηλώνω υπεύθυνα, ως κηδεμόνας του/της …………………………................................................... ...................................……......, μαθητή/μαθήτριας της Α΄2 τάξης του 2ου Δ.Σ. Νέας Σμύρνης, πως ενημερώθηκα για τον διδακτικό περίπατο που θα κάνει το τμήμα του/της  την Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2019, από ώρα 11.45 έως 13.10,  στη γειτονιά του σχολείου και επιτρέπω τη συμμετοχή του παιδιού μου.

Ο ΚΗΔΕΜΟΝΑΣ

(υπογραφή – με στυλό)..............................................................................

(ονοματεπώνυμο)...........................................................................................

(ημερομηνία) Νέα Σμύρνη, ...................... 2019
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 836
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Πεμ Μαρ 28, 2019 2:11 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ

Αφιερώσαμε 2 ώρες σε επανάληψη των διδαχθέντων.

Από τη σελίδα 19 του τετραδίου εργασιών κάναμε την άσκηση 8.

Από τη σελίδα 30 του τετραδίου εργασιών κάναμε τις ασκήσεις 1 και 2 και πήραμε για το σπίτι τη συμπλήρωση της άσκησης 3 από τη σελίδα 31.

Ανάγνωση έχουμε την άσκηση 1 στη σελίδα 30.

Αντιγραφή μία φορά την άσκηση 2 στη σελίδα 30 και κατάλληλη ζωγραφική.

Τα τετράδια Γραμματικής έμειναν για διόρθωση στο σχολείο και θα τα πάρουμε αύριο με νέες ασκήσεις.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Βρείτε εδώ την άσκηση που κάναμε από το Φωτόδεντρο υπουργείου Παιδείας

http://mikrateratakia.forumotion.com/t416-topic#3131

Πατήστε το σύνδεσμο που θα βρείτε εκεί για να επαναλάβουν τα παιδιά τη δραστηριότητα και στο σπίτι και να εμπεδώσουν καλύτερα τα μέρη των φυτών.

Από το βιβλίο κάναμε τις σελίδες 128 και 129.

Στο τετράδιο της Μελέτης να γράψουμε ως αντιγραφή το συμπέρασμα που υπάρχει στο κάτω μέρος της σελίδας 127 (για τα μέρη των φυτών) και να ζωγραφίσουμε μια ρίζα, ένα φύλλο, ένα βλαστό, ένα άνθος και ένα καρπό.

---------------------

ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ....
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 627
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Μαρ 29, 2019 1:51 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 29 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ

Διδάχτηκε το μάθημα: "Δώρα για την Ιωάννα". Από το Τετράδιο Εργασιών και από το Βιβλίο Μαθητή. Τα περισσότερα μαθήματα έτσι θα διδάσκονται από δω και πέρα, θα ολοκληρώνονται σε ένα διδακτικό δίωρο.

Ανάγνωση: Από το βιβλίο, σελίδα 34. Έχουμε τον τίτλο και το πρώτο τμήμα του κειμένου ως εκεί που γράφει "μεγάλο καπέλο".

Στο κάτω μέρος της σελίδας 34 ο Μολύβιος παρουσιάζει το γραμματικό φαινόμενο του μαθήματος. Οι λέξεις ποια και για δεν παίρνουν τόνο. Παίρνει όμως τόνο μια λεξούλα που είναι μόνο ένα γράμμα, το ή το διαζευκτικό. (όταν ρωτάει ή όταν μας ζητά να διαλέξουμε ετούτο ή το άλλο).

Ορθογραφία: Η τελευταία άσκηση από το Τετράδιο Εργασιών - σελίδα 34.

Ποιος να πάρει το καπέλο;
Ο ποντικός ή η κότα;

Την αντιγράφουμε 10 φορές στο τετράδιο αντιγραφής.

Γραμματική: Ασκήσεις εμπέδωσης (τονισμός, σημεία στίξης).
Κολλήσαμε ήδη τη φωτοτυπία στο τετράδιο όσων παιδιών το είχαν φέρει από χτες.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Από το βιβλίο μαθητή διδαχτήκαμε το μάθημα 52, ξεκινώντας μια νέα ενότητα που θα μας οδηγήσει ως το 70 και θα μας γνωρίσει τον πολλαπλασιασμό.

Μοιράστηκε στους μαθητές το 4ο τεύχος του τετραδίου εργασιών και από Δευτέρα παρακαλά να φέρνουν αυτό το σχολείο.

Το 3ο τεύχος δεν το πετάμε, το χρησιμοποιούμε για ασκήσεις επανάληψης στο σπίτι.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

Γνωριμία με τη χλωρίδα της γειτονιάς του σχολείου μας!

Μαζέψαμε φύλλα, άνθη, καρπούς... μάθαμε ονόματα φυτών... μυρίσαμε και παρατηρήσαμε...

Σε φύλλο ντοσιέ θα γράψουμε κάτι για τη βόλτα μας. Το κάθε παιδί διαλέγει μόνο του τη μορφή του κειμένου. Μπορεί να είναι πεζό κείμενο, ποιηματάκι, διάλογος, επιστολή, ανέκδοτο, αίνιγμα κλπ.

Αφού τα διορθώσει η δασκάλα μας, θα αντιγράψουμε στο προσωπικό μας ημερολόγιο το κείμενό μας και θα βάλουμε μια φωτογραφία, μια ζωγραφιά ή και ένα φύλλο αποξηραμένο για διάκοσμο.


Καλό Σαββατοκύριακο και θυμηθείτε πως αλλάζει η ώρα! Μην αργήσουμε τη Δευτέρα!

ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 627
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τρι Απρ 02, 2019 4:07 pm

ΔΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΕΔΩ

http://mikrateratakia.forumotion.com/t417-topic#3135
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 627
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης