ΜΙΚΡΑ ΤΕΡΑΤΑΚΙΑ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Πήγαινε κάτω

ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Τρι Ιουν 04, 2019 1:56 pm

ΤΡΙΤΗ, 4 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ


Διδάχτηκε το μάθημα "Αρχαίοι μύθοι", από το βιβλίο (σελίδα 74) και από το τετράδιο εργασιών (σελίδα 78).

Τα παιδιά ήταν αποσυντονισμένα, αφενός λόγω εποχής και  αφετέρου λόγω  πολλών ημερών εκτός σχολείου. Αν και γράψαμε την άσκηση 1 στον πίνακα, τα περισσότερα ούτε να αντιγράψουν σωστά δεν μπορούσαν. Το κακό είναι πως και την Πέμπτη, 6 Ιουνίου,  πάλι το σχολείο θα είναι κλειστό (λόγω συνέλευσης των εκπαιδευτικών) ενώ η άλλη βδομάδα είναι η τελευταία. Ήταν και η ζέστη, ήταν και οι μουσικές από τις πρόβες της Έκτης....  Ευτυχώς που δεν έχουμε πρόβλημα με την ύλη μας και ουσιαστικά έχουμε τελειώσει τα μαθήματά μας για φέτος.

Για το σπίτι έχουμε ανάγνωση όλο το μάθημα από το βιβλίο. Αν δείτε να δυσκολεύεται το παιδί σας, περιορίστε τη δουλειά στην πρώτη παράγραφο.

Αντιγραφή 5 φορές:

Οι μικροί κότσυφες γεμίζουν με ζεστή άμμο το κουβαδάκι τους.

Επίσης σε φύλλο ντοσιέ γράφουμε εκθεσούλα με θέμα  μία ανάμνηση της φετινής χρονιάς.  Δεν ξεχνάμε να γράψουμε τίτλο στην έκθεσή μας.   Μπορούμε να γράψουμε για ένα από τα παρακάτω ή και  για όποιο άλλο  γεγονός της φετινής χρονιάς  θέλει το κάθε παιδί:

1.    Η μεγάλη εκδρομή στο αθλητικό πάρκο ΣΑΝ ΣΙΡΟ
2.    Χελωνίτσες της θάλασσας (για την επίσκεψη αυτή έχουμε ήδη γράψει)
3.    Λύκος και αρνί  (παιγνίδι που παίξαμε την πρώτη μέρα στο σχολείο)
4.    Βουτιά στον ωκεανό  (συμμετοχή στο διαγωνισμό ζωγραφικής της Helmepa Junior)
5.    Αργοναυτική Εκστρατεία  (Θεατρική Παράσταση)
6.    Βάλε τα σκουπίδια στη θέση τους (καθαρισμός παραλίας)
7.    Παιχνιδοεπίσκεψη  (επίσκεψη στο μουσείο παιχνιδιών)
8.    Πλανητάριο  
9.    Η πεντάμορφη και το τέρας  (θεατρική παράσταση)
10.  Επίσκεψη στη βιβλιοθήκη  (μια συγγραφέας στην τάξη μας)
11.  Επίσκεψη στο νηπιαγωγείο
12.  Η μπουγάδα του Αη – Βασίλη  (η γιορτή των Χριστουγέννων)
13. Τσουγκρίζοντας αυγά (επιστροφή στο σχολείο μετά το Πάσχα)
14. Το σχολείο των ερωτήσεων
15.  Ερωτήσεις στον κ. Μποτώνη  (ένα δημοσιογράφος στην τάξη μας)
16.  Μουσείο Παιδικής Τέχνης
17.  Κάλαντα στη γειτονιά
18.  Η χλωρίδα της γειτονιάς μας  (καταγραφή φυτών της γειτονιάς μας)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε το τελευταίο μάθημα της φετινής χρονιάς, το 63 από το Τετράδιο Εργασιών.

Οι ασκήσεις του μαθήματος αυτού είναι ενδεικτικές για τις επαναλήψεις και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Κυρίως φροντίζουμε να ξέρουν καλά προσθέσεις και αφαιρέσεις ως το 100. Επιτρέπουμε χρήση εποπτικού υλικού (δάκτυλα, κυβάκια, καλαμάκια) μόνο αν υπάρχει ανάγκη. Στόχος πια είναι να τα βρίσκουν απέξω.  

Η μέθοδος που ακολουθούμε, ανάλογα και με τις γνώσεις του κάθε παιδιού ακολουθεί τα παρακάτω βήματα:

1. Επιμένουμε πολύ στις προσθέσεις ως το 10 και μετά στις αφαιρέσεις ως το 10. Εδώ είναι η βάση των μαθηματικών. Αν δεν ξέρει αυτά το παιδί, θα δυσκολεύεται πολύ σε όλα τα άλλα παρακάτω. Αν χρειάζεται του γράφουμε ασκήσεις στο τετράδιο και ζητάμε να τις λύσει.

4+2, 5+3, 7+1 κλπ (φροντίζουμε σε αυτό το στάδιο να μην ξεπερνάμε το 10, δηλαδή να μη γίνεται υπέρβαση δεκάδας).

3-1, 4-2, 8-5, 7-3 κλπ

Συμπληρώματα: 2 και πόσο κάνει 5, 4 και πόσο κάνει 9, 3 και πόσο κάνει 7 κλπ.

Επιμένουμε σε περίπτωση δυσκολίας  να χρησιμοποιεί δάκτυλα ή να ζωγραφίζει την άσκηση. Πχ για το 4+2:

queen  queen  queen  queen  +  king  king

Το πιο εύκολο είναι να κάνει κυκλάκια ή και γραμμούλες.

Μην ξεχνάτε και το ηλεκτρονικό παιχνίδι:

https://www.nctm.org/Classroom-Resources/Illuminations/Interactives/Ten-Frame/



2. Συμπληρώματα ως το 10
Προσθέσεις του τύπου 9 και πόσο κάνει 10, 8 και πόσο κάνει 10, 5 και πόσο κάνει 10. (9+....=10,  8+....=10, 5+.....=10)

3. Τα διπλά αθροίσματα. Να τα ξέρουν απέξω και ανακατωτά!

1+1, 2+2, 3+3, 4+4, 5+5, 6+6, 7+7, 8+8, 9+9, 10+10

4. Προσθέσεις του τύπου 10 +2, 10 +3, 10+7 κλπ.
Αφαιρέσεις του τύπου 14-4, 16-6, 19-9 κλπ

5. Εξάσκηση και με το 20, 30 κλπ.

20+3, 20+8, 30+4, 30+5, 60+2, 60+7 κλπ

23-3, 28-8, 35-5, 36-6, 41-1, 43-3 κλπ

6. Προσθέσεις και αφαιρέσεις με δεκάδες

20+30, 40+20, 50+40 κλπ

40-20, 50-10, 70-60 κλπ  (επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουμε τις δεκάδες που έχουμε φτιάξει με καλαμάκια, στόχος όμως είναι να τα ξέρει απέξω)

Αν υπάρχει δυσκολία σε αυτές τις ασκήσεις,  επιμένουμε να μάθει να μετράει ως το 100 δέκα δέκα και να κατεβαίνει από το 100 ως το 10 και πάλι δέκα δέκα:  10, 20, 30, 40, 50, 60, κλπ.

Επίσης να βρίσκει τον αριθμό πριν και μετά: .... 22  ........  ή ....45 ...... κλπ

7. Ανεβαίνω 2 - 2 ως το 20. Ανεβαίνω 3 - 3 ως το 30. Ανεβαίνω 4 - 4 ως το 40. Ανεβαίνω 5 - 5 ως το 50. Ανεβαίνω 10 - 10 ως το 100. Και αντίστοιχα κατεβαίνω (αυτό βέβαια είναι πιο δύσκολο...)

8. Υπέρβαση δεκάδας (το πιο δύσκολο της πρώτης δημοτικού)

Ξεκινάμε με το 9 και τις προσθέσεις του και μετά περνάμε στο 8, στο 7 κλπ. Τονίζοντας πως κάθε πρόσθεση λύνεται και ανάποδα. Δηλαδή το 9+1 είναι το ίδιο με 1+9.

9+0=....
9+1=....
9+2=....
9+3=....
9+4=....
9+5=....
9+6=....
9+7=....
9+8=....
9+9=....
9+10=....

Σε αυτές τις προσθέσεις χρειάζεται στρατηγική, να βρει το παιδί πόσα χρειάζεται το 9 να γίνει 10 και πόσα ακόμη μένουν να προσθέσει. Πχ στο 9 και 6 πρώτα παίρνουμε το 1 από το 6 και φτιάχνουμε το 10 και μετά λέμε ότι μας έμειναν άλλα 5 και άρα 10 και 5 κάνει 15.

10. Κάνουμε την ανάποδη δουλειά με αφαιρέσεις.

18-9=....
17-9=....
16-9=....
15-9=....
14-9=....
13-9=....
12-9=....
11-9=....
10-9=....

11. Υπέρβαση δεκάδας με μεγαλύτερους αριθμούς

28+3, 37+5,  59+7  κλπ

Εδώ εξηγούμε πως προσθέτουμε πρώτα τις μονάδες και μετά βάζουμε και τις δεκάδες. Πχ 28 και 3 , πρώτα βρίσκω πόσο κάνει το 8 και 3 και μετά βάζω και τα 20.

12. Αντίστοιχες αφαιρέσεις

64-5=....  

Πρώτα βγάζω το 4 και μου μένουν 60, σκέφτομαι ότι για να βγάλω 5 πρέπει να αφαιρέσω ακόμη ένα και λέω 60 βγάζω 1 = 59.

42 - 4=....

Βγάζω πρώτα τα 2 και μου μένουν 40 και μετά άλλα 2 και μου μένουν 38. (πάντα προτρέπουμε το παιδί να κάνει ενδιάμεση στάση στο 10, και στις προσθέσεις και στις αφαιρέσεις)

13. Όλα τα παραπάνω εκτός από τις ασκήσεις με υπέρβαση δεκάδας τα δίνουμε να μας τα λύσουν και με κάθετες προσθέσεις ή αφαιρέσεις.

ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Yaa_aa10


ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Yaa_aa11

14. Προσθέσεις και αφαιρέσεις με οποιονδήποτε αριθμό αρκεί να κινούμαστε μέσα στην πρώτη εκατοντάδα.

Πχ 24 + 23,  67-12 κλπ

15. Λύνουμε προβλήματα. Πχ  Ο Γιάννης έχει 30 ευρώ και αγόρασε ένα παγωτό που κάνει 2 ευρώ. Πόσα χρήματα του έμειναν;

16. Φτιάχνουμε δικά μας προβλήματα.

Επίσης

Μαθαίνουμε καλά την ώρα.

Εξασκούμαστε στη χρήση χρημάτων.

Παίζουμε με γεωμετρικά σχήματα.

Δημιουργούμε μοτίβα.

Μετράμε πόδια σε πουλιά (προπαίδεια του 2), σε θηλαστικά (προπαίδεια του 4), σε αστερίες (προπαίδεια του 5).

ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Aua_410

Υπολογίζουμε ρόδες ποδηλάτου  με τρεις ρόδες (προπαίδεια του 3), αυτοκινήτου (προπαίδεια του 4).

ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Aya_310

_____________________________________________

Η τέταρτη ώρα αφιερώθηκε στις θαλάσσιες χελώνες. Ζωγραφίσαμε εικόνες από τη ζωή τους και γράψαμε περιβαλλοντικά συνθήματα.
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Τετ Ιουν 05, 2019 5:43 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 5 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ

Κάναμε το μάθημα "Η σπηλιά" από το βιβλίο (σελίδα 75) και από το τετράδιο εργασιών (σελίδα 79).

Γράψαμε έκθεση με θέμα τη συνέχεια της ιστορίας.

Για το σπίτι έχουμε να γράψουμε 5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής:

"Τρελαίνομαι για νέες περιπέτειες. Ποτέ δεν κάθομαι ήσυχος."

ΥΠΟΔΟΧΗ ΝΗΠΙΩΝ - ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Μετά το διάλειμμα υποδεχτήκαμε τους φίλους μας από το γειτονικό νηπιαγωγείο και μοιραστήκαμε μαζί τους τις ανησυχίες μας για το περιβάλλον με αφορμή τη σημερινή παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος.



      ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ 2019-h11                  

ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ 2019-h10        

Οι αφίσες της Helmepa Junior για το φετινό καλοκαίρι!




ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Τα νηπιάκια και η νηπιαγωγός τους, η κ. Αγγελική, μας κάλεσαν με τη σειρά τους στη γιορτή τους. Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2019, ώρα 6 και μισή, στην αυλή του 9ου νηπιαγωγείου.



ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε επανάληψη με τη βοήθεια του διαδικτύου.

_____________________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αύριο, Πέμπτη, το σχολείο είναι κλειστό λόγω συνέλευσης των εκπαιδευτικών.
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Παρ Ιουν 07, 2019 9:47 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 7 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ

Κάναμε το μάθημα "Η μπουρού" από το βιβλίο (σελίδα 76) και από το τετράδιο εργασιών (σελίδα 80).

Ανάγνωση για το σπίτι: Η δεύτερη παράγραφος του μαθήματος.

Ορθογραφία: Γράφουμε 5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής την τελευταία άσκηση του τετραδίου εργασιών:

Το χειμώνα δεν μπορείς να μπεις
στη σπηλιά. Αυτή γεμίζει με νερό.

ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Επισκεφθήκαμε επίσης τις Λέξεις - κλειδιά στη σελίδα 79 και 80 του βιβλίου. Εξηγήσαμε ότι με τις λέξεις αυτές μπορούμε να φτιάξουμε την περίληψη του κάθε μαθήματος που διδαχτήκαμε φέτος. (Υπάρχουν Λέξεις - κλειδιά και στο τέλος του 1ου τεύχους). Γράψαμε λοιπόν στη συνέχεια την περίληψη του σημερινού μαθήματος στο τετράδιο Αντιγραφής. Βάλαμε τον ίδιο τίτλο: "Η μπουρού" και με κάθε λέξη κλειδή φτιάξαμε μια πρόταση.

Για το καλοκαίρι μπορούν οι γονείς να οργανώσουν με τις λέξεις κλειδιά τις επαναλήψεις των παιδιών:

1. Δουλεύουμε με τις ΛΕΞΕΙΣ - ΚΛΕΙΔΙΑ  ενός μαθήματος κάθε φορά. Ζητάμε πρώτα πρώτα να διαβάσει τις λέξεις. Μετά να τις γράψει 5 φορές την καθεμιά για να μάθει την ορθογραφία τους. Να τις καταχωρήσει στο Ευρετήριο. Παίζουμε παιγνίδια με τις λέξεις:

- Πχ ζητάμε να μας πει το υποκοριστικό (μολύβι - μολυβάκι) ή το μεγεθυντικό (μολύβι - μολυβάρα).
- Να γράψει τον πληθυντικό (μολύβι - μολύβια).
- Να βρει αν υπάρχει την αντίθετη λέξη (μολύβι - στυλό) ή μια  σύνθετη λέξη (βιβλίο - βιβλιοθήκη).
- Να φτιάξει την οικογένεια της λέξης (πετρώνω: πέτρα, πετραδάκι, πέτρινος, πετροπόλεμος, πετρωμένος)

- Στα ΡΗΜΑΤΑ κάνουμε εξάσκηση στη γραμματική. Έχουμε κάνει ενεστώτα, αόριστο, παρατατικό και μέλλοντες ενεργητικής φωνής. Σημειώνουμε τις αντωνυμίες και ζητάμε από το παιδί να κλίνει το ρήμα στον ενεστώτα (όχι σε άλλους χρόνους):



ΕΝΙΚΟΣΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ
εγώ ζωγραφίζωεμείς ζωγραφίζουμε
εσύ ζωγραφίζειςεσείς ζωγραφίζετε
αυτός ζωγραφίζειαυτοί ζωγραφίζουν

Οι άλλοι χρόνοι που διδάχτηκαν τα παιδιά χρησιμεύουν μόνο για ασκήσεις χρονικής αντικατάστασης. Κυρίως από τον ενεστώτα στον αόριστο και το ανάποδο. Πχ το "εγώ ζωγραφίζω" ζητάμε να μας το πει για το χθες: "εγώ ζωγράφισα". Ή από τον ενεστώτα στον μέλλοντα και το ανάποδο: "παίζω - θα παίζω". Και από τον παρατατικό στον ενεστώτα: "Χτες όλη μέρα έπαιζα. Σήμερα, αυτή τη στιγμή, τι κάνω; ....................."

Θυμίζουμε τους απλούς γραμματικούς κανόνες ορθογραφίας των καταλήξεων των ρημάτων:

Τα ρήματα σε -ίζω γράφονται με γιώτα.
Τα ρήματα σε -ώνω γράφονται με ωμέγα και στα δύο ο.
Τα ρήματα σε -αίνω γράφονται με αι εκτός από τα ρήματα μένω, δένω και πλένω που γράφονται με έψιλον.

Να θυμάστε ότι τα παιδιά δεν είναι ακόμη σε θέση να διακρίνουν ποια λέξη είναι ρήμα και ποια ουσιαστικό κλπ. Ούτε ξέρουν ορολογία γραμματικής για να τους λέμε κλίνε μου τον ενεστώτα ή κάνε χρονική αντικατάσταση. Όλα αυτά τα εξηγούμε εμείς με απλά λόγια και δεν απαιτούμε να τα επαναλάβουν. Όμως η αναφορά της ορολογίας τα βοηθάει σιγά σιγά να τα μάθουν. Γραμματική από ξεχωριστό βιβλίο οι μαθητές διδάσκονται στην Ε΄δημοτικού, κάτι που ενδείκνυται με βάση τα πορίσματα της παιδοψυχολογίας καθώς τα παιδιά από την ηλικία αυτή και μετά μπορούν να αντιληφθούν σε βάθος τις έννοιες της Γραμματικής.

* Με κλίση ουσιαστικών δεν ασχολούμαστε καθόλου. Μόνο με αντικατάσταση του ενικού με πληθυντικό και το ανάποδο.

* Αν και κάναμε λίγες καταλήξεις ρημάτων στον ενεστώτα της παθητικής φωνής, δεν ασχολούμαστε καθόλου με αυτά, είναι ψιλά γράμματα για παιδιά που τώρα τελείωσαν την πρώτη. Μακάρι να μάθει να γράφει σωστά την κατάληξη -ω στο πρώτο πρόσωπο του ενεστώτα και να βάζει ει στο δεύτερο και τρίτο πρόσωπο. Ως εκεί όμως. Τα άλλα είναι ύλη για τις επόμενες τάξεις.

2. ΛΕΞΕΙΣ - ΚΛΕΙΔΙΑ: ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΗΓΗΣΗ

Ζητάμε με τις λέξεις κλειδιά να θυμηθεί τι έλεγε το αντίστοιχο μάθημα. Αν δυσκολεύεται πάμε στην επόμενη δραστηριότητα, στην Ανάγνωση του μαθήματος και ζητάμε να βάλει σε κύκλο με το μολύβι του τις λέξεις κλειδιά όταν τις συναντήσει μέσα στο κείμενο.

3. ΑΝΑΓΝΩΣΗ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ

Ζητάμε να μας διαβάσει από το βιβλίο το αντίστοιχο μάθημα. Κάνουμε ερωτήσεις κατανόησης του κειμένου ξεκινώντας με τις λέξεις:

- Ποιος;
- Πού;
- Πότε;
- Πώς;
- Τι;

Επίσης προχωράμε σε ερωτήσεις βαθύτερης κατανόησης που ξεκινάνε με το "Γιατί".
Ή και φαντασίας που ξεκινάνε με το "Αν" ή το "Τι νομίζεις ότι θα γινόταν αν..."

4. ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Ζητάμε από το παιδί να γράψει προτάσεις με τις λέξεις κλειδιά.  Θυμίζουμε να βάζει κεφαλαίο στην αρχή και τελεία ή άλλο κατάλληλο σημείο στίξης στο τέλος. Επιμένουμε να γράφει μικρές προτάσεις, κυρίως του τύπου ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ - ΡΗΜΑ - ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ και σιγά σιγά προτρέπουμε να βάζει και επιρρηματικούς προσδιορισμούς (πού έγινε κάτι, πότε). Επίσης να χρησιμοποιεί και κατάλληλα επίθετα δίπλα στα ουσιαστικά.

πχ. Για το μάθημα "Ο θείος Παύλος".

ταχυδρομείο: Η Ιωάννα πήγε με τη μαμά της στο ταχυδρομείο.
ταυτότητα: Δείξανε την ταυτότητα και παρέλαβαν ένα δέμα.  
μάσκα: Μέσα βρήκανε μια  μάσκα και άλλα δώρα.
αύριο: Η μαμά είπε στην Ιωάννα πως αύριο θα πάνε στο ταχυδρομείο.  

Βάζουμε τις προτάσεις στη σειρά για να φτιάξουμε την περίληψη του μαθήματος, κάνοντας και απαραίτητες διορθώσεις για να δέσουν μεταξύ τους οι προτάσεις. Δεν ξεχνώ να βάλω και τίτλο:

Ο θείος Παύλος


Η μαμά είπε στην Ιωάννα πως αύριο θα πάνε στο ταχυδρομείο.  
(Εκεί) δείξανε την ταυτότητα και παρέλαβαν ένα δέμα.  
Μέσα βρήκανε μια (μαύρη) μάσκα και άλλα δώρα.

____________________________________________

5. ΑΠΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ  ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ


Δεν είναι απαραίτητο σε κάθε μάθημα να δημιουργούμε περίληψη του μαθήματος. Μπορούμε να περιοριστούμε σε δημιουργία προτάσεων με τις λέξεις κλειδιά κι ας μην έχουν σχέση με το μάθημα.

Μπορούμε επίσης με τις ίδιες λέξεις να ζητήσουμε στο παιδί να σκεφτεί μια διαφορετική ιστορία από αυτήν του βιβλίου.

Παράδειγμα με τις προηγούμενες λέξεις:

ταχυδρομείο - ταυτότητα - μάσκα - αύριο:

Χτες πήγα να αγοράσω αποκριάτικη μάσκα. Στο δρόμο βρήκα μία ταυτότητα.
Αύριο θα πάω στο ταχυδρομείο. Θα στείλω την ταυτότητα στον άνθρωπο που την έχασε.


6. ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Ζητάμε από το παιδί να προτείνει το ίδιο λέξεις - κλειδιά για ένα μάθημα. Μετά το βάζουμε να συγκρίνει τις δικές του λέξεις με αυτές που έχει ο κατάλογος του βιβλίου.



ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Κάναμε το μάθημα "Αγαθά και επαγγέλματα". Βιβλίο σελ. 95 έως 99.

Στο τετράδιο Μελέτης Περιβάλλοντος γράφουμε λέξεις και κολλάμε εικόνες από διάφορα επαγγέλματα (πχ για το επάγγελμα των γονιών μας ή για το επάγγελμα που θα μας άρεσε να κάνουμε όταν μεγαλώσουμε).
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Δευ Ιουν 10, 2019 7:25 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ

Κάναμε το μάθημα "Το κοχύλι" από το βιβλίο (σελίδα 78) και από το τετράδιο εργασιών (σελίδες 81 και 82).

Για το σπίτι έχουμε ανάγνωση: Άσκηση 1 του τετραδίου εργασιών (σελ. 81) με τη σωστή σειρά. (δηλαδή πρώτα το 1, μετά το 2 κλπ)

Επίσης θα γράψουν την άσκηση 4 στο τετράδιο αντιγραφής (αλλαγή της λέξης κοχύλι και της λέξης ψάρια με άλλες κατάλληλες). Κάναμε αρκετή εξάσκηση προφορικά στο σχολείο.

Κάναμε εξάσκηση και με τις λέξεις κλειδιά για να ξέρουν πώς μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν για επαναλήψεις το καλοκαίρι και εξάσκηση στη γραπτή έκφραση.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Έχουμε τελειώσει την ύλη μας. Κάναμε επανάληψη λύνοντας προβλήματα που είχαν γράψει προ καιρού τα ίδια τα παιδιά.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Μιλήσαμε για τα παιχνίδια. Σελίδες 106 και 107 του βιβλίου.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

Αφιερώσαμε την ώρα στην προετοιμασία μας για τη λήξη του σχολικού έτους. (Φάκελοι με εργασίες του κάθε παιδιού)

_______________________________________

Πέμπτη, 16.05, όποιος γονέας δεν μπορεί να έρθει την Παρασκευή το πρωί στην απονομή των ενδεικτικών, και θέλει να ενημερωθεί για το παιδί του, πολύ ευχαρίστως να προσέλθει για συνεργασία με τη δασκάλα της τάξης.

Επίσης όσοι γονείς θέλουν και μπορούν ας έρθουν την ίδια ώρα να παραλάβουν τυχόν πράγματα που έχουν στο σχολείο. Πχ γλάστρες λουλουδιών, άβακες, cd player, καδράκι κλπ. Αλλιώς ας έρθουν προετοιμασμένοι την Παρασκευή να παραλάβουν και αυτά τα πράγματα.

Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Τρι Ιουν 11, 2019 1:38 pm

ΤΡΙΤΗ, 11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019

1. Έχουμε ανάγνωση το ποίημα "Τα τζιτζίκια", σελ. 77 του βιβλίου.

2. Αντιγραφή το τελευταίο μέρος του ποιήματος, από το σημείο "-Ε, σεις, τζιτζίκια μου άγγελοι," ως το τέλος. (μία φορά και κάνουμε σχετική ζωγραφιά)

3. Σήμερα ασχοληθήκαμε με την ανακύκλωση. Διαπιστώσαμε όμως ότι ο μπλε κάδος έξω από το σχολείο μας δε χώραγε τίποτε μέσα. Ούτε και ο κάδος που είναι μέσα στο πεζοδρόμιο. Και αποφασίσαμε να στείλουμε σε φύλλο ντοσιέ μια επιστολή διαμαρτυρίας προς τον κ. Δήμαρχο. Ως παιδιά της Νέας Σμύρνης αλλά και μικροί εθελοντές της Helmepa Junior.

4. Ετοιμάζουμε μια ζωγραφιά για τη δασκάλα μας και της γράφουμε ένα γράμμα για να τα κρατήσει για πάντα κοντά της τώρα που οι δρόμοι μας χωρίζουν.
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΟΥΝΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Τετ Ιουν 12, 2019 1:35 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 12 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019

Η μέρα μας σήμερα πέρασε με επαναλήψεις στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά.

Για το σπίτι δεν έχουμε τίποτε!

Όσα παιδιά δεν έφεραν γράμμα στη δασκάλα και ζωγραφιά, παρακαλώ να τα φέρουν αύριο.
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης