ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Σελίδα 1 από 1
ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Για κάθε καινούργιο γράμμα που διδάσκεται, ζητάμε από τα παιδιά να δημιουργήσουν το βιβλιαράκι του. Και συγκεκριμένα δίνουμε στους μαθητές μια φωτοτυπία που είναι σε μέγεθος Α4 και διπλωμένη στη μέση. Στο εξωτερικό της μέρος έχουμε το νέο γράμμα για να το χρωματίσει το παιδί και ένα σκιτσάκι ταιριαστό με το γράμμα. Πχ παπάκι για π, άλογο για το α και τηλέφωνο για τ.
Ζητάμε να χρωματίσει και το σκιτσάκι καθώς και να γράψει το όνομά του στην μπροστινή σελίδα (εξώφυλλο).
Στο εσωτερικό της διπλωμένης φωτοτυπίας καλούμε το μαθητή να βρει λέξεις σε διάφορα έντυπα (περιοδικά, εφημερίδες) που να περιέχουν το γράμμα για το οποίο δημιουργεί το βιβλιαράκι. Κατά προτίμηση του λέμε να αναζητήσει λέξεις που έχουν το γράμμα στην αρχή, δεν απαγορεύεται όμως να βρει και λέξεις που το έχουν ενδιάμεσα ή και στο τέλος.
Τις λέξεις αυτές τις ψαλιδίζει και τις κολλά στο βιβλιαράκι του. Στη συνέχεια τσεκάρι με μαρκαδοράκι φωσφοριζέ το νέο γράμμα ή και το κυκλώνει με το μολύβι του. Θα πρέπει να προσέξει ώστε το γράμμα να φαίνεται καλά μετά από τη διαδικασία αυτή και όχι να καλυφθεί από το χρώμα και να μη διαβάζεται.
Μπορεί επίσης να βρει σχετικές εικόνες. Πχ για το ε έναν ελέφαντα ή για το τ μια τίγρη. Στην περίπτωση αυτή καλό είναι να γράψει με το μολύβι του το όνομα κάτω από την εικόνα - με τη βοήθεια των ενηλίκων - και να τσεκάρει και πάλι το γράμμα με το φωσφοριζέ του.
Σε περίπτωση που δεν έχουμε έντυπα, βοηθάμε το παιδί να γράψει κάποιες λέξεις που περιέχουν το νέο γράμμα και του ζητάμε να ζωγραφίσει μόνο του κάποιες εικόνες.
Δείτε κάποια από τα βιβλιαράκια που έχουμε δημιουργήσει στην τάξη μας φέτος:
Για το Ε,ε:
Για το Σ,σ,ς:
Ζητάμε να χρωματίσει και το σκιτσάκι καθώς και να γράψει το όνομά του στην μπροστινή σελίδα (εξώφυλλο).
Στο εσωτερικό της διπλωμένης φωτοτυπίας καλούμε το μαθητή να βρει λέξεις σε διάφορα έντυπα (περιοδικά, εφημερίδες) που να περιέχουν το γράμμα για το οποίο δημιουργεί το βιβλιαράκι. Κατά προτίμηση του λέμε να αναζητήσει λέξεις που έχουν το γράμμα στην αρχή, δεν απαγορεύεται όμως να βρει και λέξεις που το έχουν ενδιάμεσα ή και στο τέλος.
Τις λέξεις αυτές τις ψαλιδίζει και τις κολλά στο βιβλιαράκι του. Στη συνέχεια τσεκάρι με μαρκαδοράκι φωσφοριζέ το νέο γράμμα ή και το κυκλώνει με το μολύβι του. Θα πρέπει να προσέξει ώστε το γράμμα να φαίνεται καλά μετά από τη διαδικασία αυτή και όχι να καλυφθεί από το χρώμα και να μη διαβάζεται.
Μπορεί επίσης να βρει σχετικές εικόνες. Πχ για το ε έναν ελέφαντα ή για το τ μια τίγρη. Στην περίπτωση αυτή καλό είναι να γράψει με το μολύβι του το όνομα κάτω από την εικόνα - με τη βοήθεια των ενηλίκων - και να τσεκάρει και πάλι το γράμμα με το φωσφοριζέ του.
Σε περίπτωση που δεν έχουμε έντυπα, βοηθάμε το παιδί να γράψει κάποιες λέξεις που περιέχουν το νέο γράμμα και του ζητάμε να ζωγραφίσει μόνο του κάποιες εικόνες.
Δείτε κάποια από τα βιβλιαράκια που έχουμε δημιουργήσει στην τάξη μας φέτος:
Για το Ε,ε:
Για το Σ,σ,ς:
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Δεν ξεχνάμε το τσεκάρισμα του γράμματος!
Βοηθάμε το παιδί να βρει λέξεις σημαντικές από το λεξιλόγιο που χρησιμοποιεί προφορικά και όχι λέξεις άγνωστες που δεν τις καταλαβαίνει.
Εδώ μπορείτε να βρείτε τα αρχεία με όλα τα βιβλιαράκια:
https://sites.google.com/site/prwtakia/glossa/kartelakia-grammaton
Βοηθάμε το παιδί να βρει λέξεις σημαντικές από το λεξιλόγιο που χρησιμοποιεί προφορικά και όχι λέξεις άγνωστες που δεν τις καταλαβαίνει.
Εδώ μπορείτε να βρείτε τα αρχεία με όλα τα βιβλιαράκια:
https://sites.google.com/site/prwtakia/glossa/kartelakia-grammaton
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|