ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ Λ, λ
Σελίδα 1 από 1
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ Λ, λ
Λ λ
ΛΑ ΛΕ ΛΗ ΛΟ ΛΙ
ΑΛ ΕΛ ΗΛ ΟΛ ΙΛ
Λα Λε Λη Λο Λι
αλ ελ ηλ ολ ιλ
λα λε λη λο λι
μήλα - καμήλα
καλά - καλάμι - καλάθι - σαλάμι
καλαμάκι - καλαθάκι - σαλαμάκι
καλάμια - καλάθια - σαλάμια
αλάτι - παλάτι - κανάτι - πλάτη
μάγος - πάγος - μεγάλος - παπαγάλος
λίγος - λαγός - γάλος - κάλος
έλα - κοπέλα - καραμέλα - καπέλα - κανέλα - σέλα
όλα - σόλα - σέλα - σάλα - γάλα - γέλα - κόλα
Λένα - Λίνα - Λόλα - Λέλα - Λίλα - Λιλή - Λιλίκα
Ηλίας - Λάκης
Ελίνα - Ελένη - Έλενα
λιμάνι - λιμανάκι - λιμενικός
λεμόνι - λεμονιά
μήλο - μηλιά
ελιά - παλιά - μαλλιά - θηλιά
έλα - ελάτε - μιλάτε - μιλάνε
- Σσς! Μη μιλάτε!
σαλόνι, κανόνι, μακαρόνι, πεπόνι, παγόνι
σαλόνια, κανόνια, κανελόνια, μακαρόνια, πεπόνια, παγόνια
Παίζουμε με τις παραπάνω λέξεις. Όχι με όλες. Διαλέγουμε κάποιες από τις ομάδες που προτείνονται και επιλέγουμε παιχνίδι:
1. Ανάγνωση με ανάλυση της λέξης σε συλλαβές και γράμματα.
2. Ζητάμε από το παιδί να γράψει τη λέξη.
3. Γράφουμε τον ενικό και ζητάμε να μετατρέψει τη λέξη σε πληθυντικό: πχ σαλάμι - σαλάμια.
4. Ζητάμε να γράψει το υποκοριστικό. Πχ σαλόνι - σαλονάκι
5. Δίνουμε μια ομάδα λέξεων και ζητάμε από το παιδί να επιλέξει μία από αυτές με βάση κάποια ιδιότητα. Πχ δίνουμε τις λέξεις: "όλα - σόλα - σάλα - γάλα". Ζητάμε να βρει ποιο μπορούμε να το πιούμε και να το βάλει σε κύκλο.
6. Μια απλή άσκηση αλλά αρκετά ωφέλιμη είναι σε μια σειρά λέξεων να ζητήσουμε από το παιδί να τσεκάρει με το φωσφοριζέ μαρκαδοράκι του το νέο γράμμα.
7. Γράφουμε σε χαρτί συλλαβές που αντιστοιχούν σε μια σειρά λέξεων και ζητάμε από το παιδί να δημιουργήσει τις λέξεις. Πχ γράφουμε: σα, ο, λα, γα, γε, σε. Καλούμε το παιδί να κάνει συνδυασμούς και να γράψει λέξεις που βρίσκει μόνο του ή που του ζητάμε εμείς. Πχ γράψε γέλα. Άλλαξέ το να λέει γάλα. Τώρα να το κάνεις να λέει όλα. Και μετά σάλα. Και τώρα να το βάλουμε σέλα στο άλογο!
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|