ΜΙΚΡΑ ΤΕΡΑΤΑΚΙΑ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΓΛΩΣΣΑ 2 - ΔΕΥΤΕΡΑ, 16/3/2020

Πήγαινε κάτω

ΓΛΩΣΣΑ 2 - ΔΕΥΤΕΡΑ, 16/3/2020 Empty ΓΛΩΣΣΑ 2 - ΔΕΥΤΕΡΑ, 16/3/2020

Δημοσίευση από Admin Κυρ Μαρ 15, 2020 11:28 pm

ΓΛΩΣΣΑ 2 - ΔΕΥΤΕΡΑ, 16/3/2020 Hpim8910

ΜΑΚΑΡΙ



Τα παιδιά στην τάξη συχνά κάνουν το μάθημα παιχνίδι. Σήμερα παίζουν με προτάσεις που έχουν μέσα το «θα ήθελα» και το «μακάρι».

ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ: Θα ήθελα να πηγαίναμε αύριο εκδρομή.

ΟΛΗ Η ΤΑΞΗ: Μακάρι να πηγαίναμε!

ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ: Θα ήθελα να κάναμε κάθε μέρα γυμναστική.

ΟΛΗ Η ΤΑΞΗ: Μακάρι να κάναμε!

ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ: Θα ήθελα να είχε κάθε γειτονιά ένα οικόπεδο ελεύθερο.

ΟΛΗ Η ΤΑΞΗ: Μακάρι να είχε!

ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ: Θα ήθελα και τα βιβλία του σχολείου να ήταν αστεία σαν τα μικιμάους.

ΟΛΗ Η ΤΑΞΗ: Μακάρι να ήταν!

ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ: Θα ήθελα νΆ άφηναν εμάς τα παιδιά μια βδομάδα να κυβερνήσουμε τον κόσμο.

ΟΛΗ Η ΤΑΞΗ: Μακάρι να μας άφηναν!

ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ: Εσείς, κυρία, τι θα θέλατε;

ΔΑΣΚΑΛΑ: Θα ήθελα, Νικόλα, να γινόμουν πάλι παιδί σαν κι εσάς.

ΟΛΗ Η ΤΑΞΗ: Ζήτω η δασκάλα μας!

ΑΣΚΗΣΕΙΣ


1. Γράφω κι εγώ σύμφωνα με το παρακάτω παράδειγμα δύο δικές μου προτάσεις:  (στο τετράδιο γραπτής έκφρασης και συμπληρώνω με μια ωραία ζωγραφιά)

Μακάρι να πηγαίναμε εκδρομή! Πόσο θα το ήθελα!

Μακάρι να ………………………………………………………………………………………………………………….

Μακάρι να ………………………………………………………………………………………………………………….

2. Δύο από τις παρακάτω λέξεις δεν είναι στη σωστή αλφαβητική τους θέση. Τις βρίσκω και τις υπογραμμίζω:

αύριο, βιβλίο, γυμναστική, σχολείο, εκδρομή, ζήτω, κόσμος, μακάρι, οικόπεδο, παιδιά, δασκάλα


3. Ορθογραφία: (5 φορές στο πρόχειρο τετράδιο)

Θα ήθελα να κάναμε κάθε μέρα γυμναστική.

4. Γραμματική. Γράφω στο τετράδιο Γλώσσας μία φορά τον παρατατικό του ρήματος είμαι:

εγώ ήμουν
εσύ ήσουν
αυτός, αυτή, αυτό ήταν
εμείς ήμασταν
εσείς ήσασταν
αυτοί, αυτές, αυτά ήταν


5. Ανάγνωση: Διαβάζω μία φορά ολόκληρο το μάθημα και έπειτα μελετώ μερικές ακόμη φορές  από την αρχή ως το σημείο  που όλη η τάξη λέει: «Μακάρι να είχε!»

Διαβάζω στους γονείς μου την ανάγνωση που ετοίμασα. Εναλλακτικά:

- Παίρνω τηλέφωνο τη δασκάλα μου και της διαβάζω την ανάγνωση.

- Ηχογραφώ την ανάγνωση σε mp3 και στέλνω το αρχείο στο mail της δασκάλας: mlampridoy@yahoo.gr

Δείχνω τις γραπτές μου εργασίες στους γονείς μου και με βοηθούν να τις διορθώσω. Εναλλακτικά:

- Στέλνω με mail ή με προσωπικό μήνυμα στο face book τις γραπτές μου εργασίες στη δασκάλα μου.

Παίζω το παιχνίδι που έπαιξαν τα παιδιά στην τάξη τους με την οικογένειά μου.




______________________________________

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ:

ΓΛΩΣΣΑ 2 - ΔΕΥΤΕΡΑ, 16/3/2020 Hpim8912

Το κείμενο και οι περισσότερες ασκήσεις είναι από το βιβλίο Γλώσσα της Β΄Δημοτικού που χρησιμοποιούσαμε παλιότερα:

Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ
για τη Β΄ δημοτικού
ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ - σελ. 93 - 95
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ
ΑΘΗΝΑ, 1991

Συντακτική ομάδα: Α. Βελαλίδης, Α. Βουγιούκας, Κ. Καλαπανίδας, Ν. Κανάκης
Εικονογράφηση: Βάσω Ψαράκη
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης