ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΪΟΣ 2016)

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΪΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Δευ Μαϊος 09, 2016 6:44 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ,  9 ΜΑΪΟΥ 2016


ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Με υγεία και χαρά σε όλα τα σπίτια και καλή πρόοδο για τα παιδάκια μας!



ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ;

Βασικά προσπαθήσαμε να προσαρμοστούμε ξανά στη σχολική ζωή!

Ξεκινήσαμε τσουγκρίζοντας τα αβγά μας. Ποιος νίκησε; Χμ… αυτό είναι λίγο περίπλοκο! Εξάλλου για κάποια πράγματα ισχύει η παλιά κινέζικη παροιμία: «Όσα κάνουμε στην τάξη μην τα μάθει ο κόσμος όλος!»


Έπειτα μοιραστήκαμε με τους συμμαθητές μας τις πασχαλινές μας αναμνήσεις και μερικοί διάβασαν και τα ημερολόγια που έγραψαν. Μάθαμε πως βαφτίστηκε το αδερφάκι της Στέλλας και της ευχηθήκαμε να τους ζήσει ο νεοφώτιστος! Πως ο Πάρης έμαθε ποδήλατο και ο Δημήτρης πήγε στη Νεμέα. Η Σιαμάκα ετοιμάζει βαλίτσες για Γερμανία και η Ρηνούλα μας ενημέρωσε πως τους έσπασαν και φέτος τους μπότηδες στην Κέρκυρα! Ο Αιμίλιος δήλωσε ενθουσιασμένος από την εκδρομή με την ομάδα του στο Σοφικό και ο Ιάσονας από τον Ίντεφιξ, τον τετράποδο φίλο του! Αλλά και όλοι οι άλλοι είπαν πως χόρτασαν παιχνίδι και πέρασαν υπέροχα!

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Συνεχίσαμε την πορεία μας για τα ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ παρέα με τους ήρωες του Ζαχαρία Παπαντωνίου αλλά και τον Ίντεφιξ του Ιάσονα!!!  

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθαμε να υπολογίζουμε με ακρίβεια στην ηλικία μας και ταυτόχρονα πως η Αθηνά σε τρεις μέρες κλείνει τα οκτώ!!!
Συνεχίσαμε με επαναλήψεις σε προσθέσεις ως το 10.

ΓΛΩΣΣΑ: (1 ώρα τη Δευτέρα)

Εισαγωγή στη νέα ενότητα. Βιβλίο μαθητή, σελίδα 35 – «Ποιος είναι; Τι κάνει;»

Ορθογραφία:
Να βρίσκεις πληροφορίες σε ένα δελτίο ταυτότητας. (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)

Ανάγνωση:
Θα διαβάσουμε μία ή το πολύ δύο φορές το κείμενο «Η χελώνα καρέτα καρέτα» στη σελίδα 37. Το κείμενο δε διδάχτηκε στο σχολείο, η διδασκαλία του θα γίνει αύριο.

Εργασία:
Με τη βοήθεια των γονιών μας ετοιμάζουμε σε ένα χαρτονάκι το προσωπικό μας δελτίο ταυτότητας. Ιδέες παίρνουμε από τη σελίδα 35 του βιβλίου μας.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ:

Ομαδοσυνεργατική εργασία με θέμα «Τα επαγγέλματα της θάλασσας».

__________________________________

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Παρακαλούμε να έρθουν στο σχολείο οι εξής εργασίες:

1. Το φυτολόγιο (ισχύει για όσους μαθητές δεν το έχουν ήδη φέρει)

2. Η βιβλιοκριτική (για ένα βιβλίο που διάβασαν πρόσφατα οι μαθητές)



ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΪΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τρι Μαϊος 10, 2016 2:22 pm

ΤΡΙΤΗ, 10 ΜΑΪΟΥ 2016

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

ΓΛΩΣΣΑ:


Βιβλίο μαθητή, σελίδα 36 και 37 – 20η ενότητα: «Ποιος είναι; Τι κάνει;»

Τετράδιο εργασιών: Σελίδα 50, άσκηση 1 (προαιρετική συμπλήρωση της 2 στο σπίτι με βάση τα δελτία ταυτότητας που ετοίμασε ήδη ο κάθε μαθητής).

Ορθογραφία:

Ο Μαξ τρώει τραγανιστά κόκαλα και κυνηγά πεταλούδες. (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)

Ή
Ο κόλπος του Λαγανά είναι ο πιο σημαντικό βιότοπος της θαλάσσιας χελώνας καρέτα καρέτα. (3 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)

Ανάγνωση:

Θα διαβάσουμε πολύ καλά μία από τις παραγράφους του κειμένου «Η χελώνα καρέτα καρέτα» στη σελίδα 37. Το κείμενο διδάχτηκε πλέον και στο σχολείο, όμως η προσπάθεια να μάθουμε να το διαβάζουμε σωστά δε σταματά.

Εργασία:

Με τη βοήθεια του λεξικού μας θα κάνουμε στο σπίτι την τελευταία εργασία της σελίδας 37. (γράφουμε την ερμηνεία των λέξεων «βιότοπος», «κόλπος», «κέλυφος» και «κλίμα» στο Ευρετήριο – αν δεν έχουμε Ευρετήριο, ας τις γράψουμε στο τετράδιο Αντιγραφής)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Βιβλίο μαθητή (χοντρό βιβλίο). Μάθημα 54, σελίδες 66 και 67. «Αναγνωρίζω τους τετραψήφιους αριθμούς».

Οι γονείς μπορούν να κάνουν ανάλογη εξάσκηση στο σπίτι. Γράφουν οι ίδιοι κάποιους τετραψήφιους αριθμούς και ζητάνε από τα παιδιά να τους διαβάσουν. Για να γίνει πιο ενδιαφέρουσα η διαδικασία, διαλέγουμε τετραψήφιους αριθμούς που έχουν κάποιο νόημα για το παιδί και την οικογένεια. Πχ τη χρονολογία γέννησης άλλων μελών της οικογένειας, τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, το ύψος βουνών της Ελλάδας, χρηματικά ποσά, αριθμοί επιβατών πλοίου, ζώα σε ένα δάσος, ζωολογικό κήπο κλπ. Παρόμοια ζητάμε από το παιδί να γράψει τετραψήφιους αριθμούς. Ή να εντοπίσει σε καταλόγους έναν τετραψήφιο που του ζητάμε. Πχ από τον υψομετρικό κατάλογο των βουνών της Ελλάδας:

Όλυμπος 2917 Θεσσαλία, Κεντρική Μακεδονία (Λάρισα, Πιερία)
Σμόλικας 2637 Βόρεια Πίνδος (Γρεβενά, Ιωάννινα )
Βόρας 2524 Κεντρική Μακεδονία (Πέλλα, π.Γ.Δ.Μ.)
Γράμμος 2520 Δυτική Μακεδονία (Καστοριά, Ιωάννινα, Αλβανία)
Παρνασσός 2457 Στερεά (Φωκίδα, Βοιωτία, Φθιώτιδα)
Ίδη 2456 Κρήτη (Ρέθυμνο)
Λευκά όρη 2453 Κρήτη (Χανιά)
Ταΰγετος 2407 Πελοπόννησος (Λακωνία)
Μαίναλο 1980 Πελοπόννησος (Αρκαδία)
Όσσα 1978 Θεσσαλία (Λάρισα)
Πάρνωνας 1940 Πελοπόννησος (Λακωνία, Αρκαδία)
Μιτσικέλι 1810 Ιωάννινα (Βόρεια Πίνδος)
Όρη Τσαμαντά 1806 Θεσπρωτία, Αλβανία
Δίρφη 1743 Εύβοια
Μαύρο Βουνό 1653 Κεντρική Μακεδονία
Αίνος 1628 Επτάνησα (Κεφαλλονιά)
Πήλιο 1624 Θεσσαλία (Μαγνησία)
Όρη Σουλίου 1613 Θεσπρωτία, Ιωάννινα
Σάος 1611 Θράκη (νήσος Σαμοθράκη)
Πάρνηθα 1413 Αττική (Αττική)
Όρος Πατέρας 1132 Αττική
Πεντέλη 1107 Αττική
Υμηττός 1026 Αττική
Ζεύς 1000 Κυκλάδες (Νάξος)


ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:

Βιβλίο μαθητή, σελίδα 109: Η ταυτότητα του ήλιου – οι 9 πλανήτες (μαθαίνω πώς να μαθαίνω καταλόγους με ονόματα).

Μνημονική τεχνική

Ήταν μια φορά κι έναν καιρό ο θεός Ερμής, νέος και όμορφος πολύ. Και είδε μπροστά του την Αφροδίτη και αμέσως την ερωτεύτηκε. Αποφάσισαν να πάνε οι δυο τους ένα ταξιδάκι στο γαλάζιο πλανήτη, τη ΓΗ. Όμως τους είδε ο Άρης, κοκκίνισε από τη ζήλεια του και βάλθηκε να τους χωρίσει! Ο Δίας, βλέποντας τους τσακωμούς, άρχισε να τους πετά κεραυνούς για να τους χωρίσει. Τότε εμφανίστηκε ο πατέρας του, ο Κρόνος, και όρμησε να τον φάει. Τρέχανε οι δυο τους στον Ουρανό και τότε ήρθε ο Ποσειδώνας να βοηθήσει το Δία. Βούτηξε με την τρίαινα τον Κρόνο και τον πέταξε στον Άδη, το βασίλειο του Πλούτωνα!!!

(Διασκευή από το βιβλίο της Μαγδαληνής Αγραφιώτη: «Μελετώ αποδοτικά», σελ. 110 -111. Εκδόσεις ΔΙΟΔΟΣ, 1996. Στρατηγικές μελέτης για σπουδαστές και μαθητές. Για καλύτερους βαθμούς – περισσότερη συγκέντρωση – καλύτερη οργάνωση και μνήμη – λιγότερο άγχος.)

Αν σας άρεσε αυτή η μέθοδος, φροντίστε να τη χρησιμοποιείτε όπου αλλού σας είναι χρήσιμη, φτιάχνοντας τις δικές σας ιστορίες.

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΪΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Μαϊος 11, 2016 2:15 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 11 ΜΑΪΟΥ 2016

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ


ΓΛΩΣΣΑ:


Βιβλίο μαθητή, σελίδα 37 και 38 ως τη μέση περίπου – 20η ενότητα: «Ποιος είναι; Τι κάνει;»

Τετράδιο εργασιών: Σελίδα 51, άσκηση 3

Ορθογραφία από το Τετράδιο Εργασιών:

Τα αγριοκάτσικα ζουν στην Κρήτη από πολύ παλιά. (5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής)

Ανάγνωση:

Η ταυτότητα του Κρι – κρι (Τετράδιο Εργασιών, άσκηση 3, σελίδα 51)

Εργασία:

Δημιουργώ προτάσεις με τις πληροφορίες της άσκησης που έχουμε για ανάγνωση. (σε φύλλο ντοσιέ ή αν δεν έχουμε σε ένα τετράδιο της Γλώσσας)
Παραδείγματα (τα γράψαμε ήδη στο σχολείο):

Το Κρι – κρι είναι αγριοκάτσικο και κατοικεί σε απόκρημνα βουνά. Τα κέρατά του έχουν μήκος ένα μέτρο. Η ουρά του είναι κοντή και ο λαιμός του χοντρός.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο Εργασιών (λεπτό βιβλίο). Μάθημα 54, σελίδες 36 και 37. «Αναγνωρίζω τους τετραψήφιους αριθμούς».

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:

Βιβλίο μαθητή, σελίδες 110 και 111:
«Φύσα, αεράκι» (αιολική ενέργεια)
«Τρέχει, τρέχει, τρέχει το νερό» (ενέργεια του νερού)

__________________________________________

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

1. Πραγματοποιήθηκε σήμερα με επιτυχία η άσκηση της αντισεισμικής προστασίας. Ώρα 9.20 - 9.40


2. Ευχαριστούμε θερμά την Αθηνά που μοιράστηκε μαζί μας την τούρτα γενεθλίων της και της ευχόμαστε να τα εκατοστίσει! Με υγεία και με χαρά και με προκοπή!


ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΪΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Πεμ Μαϊος 12, 2016 2:56 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 12 ΜΑΪΟΥ 2016

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

ΓΛΩΣΣΑ:

Βιβλίο μαθητή, σελίδες 39 έως το μέσο της 41.

Τετράδιο εργασιών: Οι ασκήσεις 4, 5 και 6 στις σελ. 52 και 53.

Ορθογραφία:

Τι δουλειά κάνατε, όταν ήσασταν νέος; (5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής)

Ανάγνωση:

Βιβλίο μαθητή, σελ. 39, «Η συνέντευξη με τον κυρ Παντελή», οι δύο τελευταίες παράγραφοι (Αρμπέν: Και πού βάζατε …. ως … με ήλιους και λουλούδια…)

Εργασία:

Ομαδοσυνεργατική, χρόνος μία εβδομάδα. Παρουσίαση την ερχόμενη Πέμπτη, την ώρα της Ευέλικτης ζώνης. Θέμα: Παίρνουμε συνέντευξη από κάποιον μεγαλύτερο και του ζητάμε να μας μιλήσει για το επάγγελμά του.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το επαναληπτικό των κεφαλαίων 51 – 54. Βιβλίο Μαθητή, σελ. 68 και 69.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:

Βιβλίο μαθητή, σελίδα 112: Τι μάθαμε για τα υλικά και την ενέργεια.

Τετράδιο Εργασιών, σελ. 38.

_______________________________________

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αύριο το σχολείο θα είναι χωρίς νερό, όπως ενημερωθήκαμε από την ΕΥΔΑΠ, λόγω εργασιών στην ευρύτερη περιοχή. Παρακαλούμε να έχουν όλα τα παιδιά μπουκαλάκι με νερό μαζί τους και υγρό για τα χέρια ή μαντηλάκια ειδικά για απολύμανση. Τα δύσκολα βέβαια θα είναι στην τουαλέτα… Ας ελπίσουμε να μην κρατήσει η διακοπή νερού για πολλές ώρες.

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΪΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Μαϊος 13, 2016 6:27 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 13  ΜΑΪΟΥ 2016

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

ΓΛΩΣΣΑ:


Βιβλίο μαθητή, σελίδες 41 (από τη μέση και κάτω) και σελίδα 42 ολόκληρη.  

Τετράδιο εργασιών: Οι ασκήσεις 7, 8, 9, 10 και 11  στις σελ. 54, 55 και 56.  

Ορθογραφία: Σελίδα 42 του βιβλίου μαθητή, η δεύτερη στροφή του ποιήματος «Δουλειές». (3  φορές στο τετράδιο Αντιγραφής)

Ανάγνωση:

Το ποίημα «Δουλειές» - μία στροφή (όποια θέλουν) να τη μάθουν απέξω. (ανάγνωση ρυθμική)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το επαναληπτικό των κεφαλαίων 51 – 54. Τετράδιο Εργασιών, σελ. 38 και 39.

Τη Δευτέρα να έχουν μαζί τους έναν υπολογιστή τσέπης.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:

Βιβλίο μαθητή, σελίδες  113 και 114:  Μεταφορές – Μέσα Μεταφοράς – Συγκοινωνίες

Εργασία σε φύλλο ντοσιέ: Περιγράφω με τη φαντασία μου ένα αεροπορικό ταξίδι στη Γερμανία – χρησιμοποιώ τις λέξεις που υπάρχουν στο κάτω μέρος της σελίδας 114 για τα αεροπλάνα: αεροδρόμιο, πιλότος, προσγείωση, απογείωση, αεροσυνοδός, διάδρομος

___________________________________________________

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:  Τις ευχές μας στη Σιαμάκα, να περάσει υπέροχα στο ταξίδι της και να μας φέρει περιγραφή της αληθινής  εμπειρίας ενός ταξιδιού με αεροπλάνο!


Εργασίες σε εξέλιξη:

1. Ομαδοσυνεργατική, χρόνος μία εβδομάδα. Παρουσίαση την ερχόμενη Πέμπτη, την ώρα της Ευέλικτης ζώνης. Θέμα: Παίρνουμε συνέντευξη από κάποιον μεγαλύτερο  και του ζητάμε να μας μιλήσει για το επάγγελμά του.

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΪΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Δευ Μαϊος 16, 2016 2:55 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 16 ΜΑΪΟΥ 2016

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Γνωρίζουμε τον υπολογιστή τσέπης - λύνουμε προβλήματα με τη βοήθειά σου.

ΓΛΩΣΣΑ (1 ώρα)

Εισαγωγή στην 22η ενότητα - Βιβλίο μαθητή, σελίδα 51

Προαιρετικά: Κατασκευάζουμε στο σπίτι το τρενάκι (με φελλό και σπιρτόκουτο)

Ανάγνωση: Το ποίημα "Η Βαβυλωνία"

Ορθογραφία:

Μαζευτήκαν τα παιδιά
στην αυλή να παίξουν. (5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής)


ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Ο Τριγωνοψαρούλης του Βαγγέλη Ηλιόπουλου.

- Στη δανειστική μας βιβλιοθήκη
- Στο Ανθολόγιο σελ. 76 (κείμενο "Ο τελευταίο ιππόκαμπος")

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ:

Τα νέα της Helmepa Junior - ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες εν όψει της παγκόσμιας ημέρας περιβάλλοντος (5 Ιουνίου)



avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΪΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τρι Μαϊος 17, 2016 1:15 pm

ΤΡΙΤΗ, 17 ΜΑΪΟΥ 2016

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

ΓΛΩΣΣΑ:


Βιβλίο μαθητή, σελίδες 52 και 53.

Τετράδιο εργασιών: Σελίδες 63 και 64, ασκήσεις 1, 2 και 3.

Ανάγνωση:

Τετράδιο Εργασιών, σελ. 64, άσκηση 3 – διαβάζουμε και μαθαίνουμε απέξω το ποιηματάκι (λόγω του περιεχομένου του είναι ταυτόχρονα και ορθογραφία αφού διδάσκει στα παιδιά πώς να γράφουν το της και το τις)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Τετράδιο Εργασιών: Κάναμε τις σπαζοκεφαλιές στη σελίδα 41 και γραπτές επαναλήψεις στην προπαίδεια. Στο σπίτι να κάνουν επαναλήψεις στις προπαίδειες του 6, του 7, του 8 και του 9. Η σωστή επανάληψη γίνεται με γράψιμο και όχι μόνο προφορικά.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:

Βιβλίο μαθητή, σελίδες 115, 116 και 117:
- Τα προϊόντα ταξιδεύουν
- Κυκλοφορώ με ασφάλεια


ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΪΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Μαϊος 18, 2016 2:09 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 18 ΜΑΪΟΥ 2016

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

ΓΛΩΣΣΑ:

Βιβλίο μαθητή, σελίδες 54 και 58.

Τετράδιο εργασιών: Σελίδες 64 - 65, ασκήσεις 4, 5 και 6.

Ορθογραφία:

Πάρετε ένα μεγάλο γαλάζιο χαρτόνι. (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)

Ανάγνωση:

«Διαγωνισμός κολάζ» (βιβλίο μαθητή, σελ. 54)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Δίωρο αφιέρωμα στην παγκόσμια ημέρα μουσείων.

Βιβλίο μαθητή η σελίδα 123 και οι σελίδες 126 και 127:

«Πολιτισμός» - τι θα μάθουμε σ’ αυτήν την ενότητα.
«Στο Λαογραφικό Μουσείο»

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: Επίσκεψη σε μουσείο.

Ειδικά από τη Σιαμάκα περιμένουμε υλικό από κάποιο μουσείο του Μονάχου (πχ κάρτες ή φωτογραφίες) αφού έχει την τύχη να βρίσκεται αυτές τις μέρες σ’ αυτή την όμορφη πόλη!


__________________________

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ετήσια εκπαιδευτική εκδρομή του σχολείου μας στην Παρασκευή 27/5/2016.

Μοιράστηκε το έντυπο της υπεύθυνης δήλωσης σε όλους τους μαθητές. Τιμή συμμετοχής 8 ευρώ.

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΪΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Πεμ Μαϊος 19, 2016 2:34 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 19 ΜΑΪΟΥ 2016

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

ΓΛΩΣΣΑ:


Βιβλίο μαθητή, σελίδες 56, 57 και 58.

Ορθογραφία:

Η μικρή Ελένη κάθεται και κλαίει
γιατί δεν την παίζουνε οι φιλενάδες της.
Σήκω επάνω, κλείσε τα ματάκια σου,
κοίταξε τον ήλιο και ψάξε να μας βρεις.


Ανάγνωση:

Βιβλίο μαθητή, σελ. 56, από το κείμενο «Η μικρή Ελένη». (Τα κορίτσια ως τη μέση, δηλαδή ως και το τραγουδάκι, τα αγόρια από τη μέση και ως το τέλος του κειμένου.)

Να εργαστούν με όλες τις μεθόδους που έχουμε διδάξει στο σχολείο, το ανάποδο διάβασμα, το μακρόσυρτο, να ασκηθούν στο χρωμάτισμα της φωνής.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μοιράστηκε φωτοτυπία με προβλήματα και ασκήσεις που έγραψε η δασκάλα της τάξης. (Η διδακτέα ύλη των βιβλίων έχει εξαντληθεί.)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:

Βιβλίο μαθητή, σελίδες 118 και 119: Επικοινωνία και ενημέρωση – Τρόποι επικοινωνίας και ενημέρωσης.

Τετράδιο Εργασιών, σελ. 39, η πρώτη άσκηση. (να ολοκληρώσουν τη συμπλήρωση της πρώτης άσκησης στο σπίτι με βάση τα στοιχεία που δίνει το εισιτήριο επιβάτη)


ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ:

Παρουσίαση εργασιών – συνεντεύξεις σχετικά με το επάγγελμα που κάνουν οι άνθρωποι γύρω μας. Η εργασία να συνεχιστεί και να φέρουν τα παιδιά και άλλες συνεντεύξεις. Ιδιαίτερα όσοι είπαν πως το ξέχασαν ή δεν μπορούσαν κλπ.

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΪΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Μαϊος 20, 2016 4:00 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 20 ΜΑΪΟΥ 2016

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

ΓΛΩΣΣΑ
:

Ανθολόγιο, σελίδες 85 και 86, «Τα παιχνίδια του αγέρα».

Επανάληψη στην κλίση των ρημάτων της πρώτης συζυγίας στον ενεστώτα, τον παρατατικό και τον αόριστο.

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής):

«Μου βούτηξε το κέντημα απ’ το χέρι
Και σκέπασε τον κοιμισμένο γάτο.»



Ανάγνωση:

Το ποίημα «Τα παιχνίδια του αγέρα», σελ. 85 του Ανθολογίου

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A111/671/4455,20027/

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Επανάληψη στην προπαίδεια του 6, του 7, του 8 και του 9.

Σύνθετα προβλήματα από τη δασκάλα της τάξης και προσαρμοσμένα στην καθημερινότητα των μαθητών. (πχ για τα σοκολατάκια που μας κέρασε η Ελενίτσα για την ονομαστική της εορτή, τα παιχνίδια που θα αγοράσει η Σιαμάκα στη Γερμανία κλπ)

Χρησιμοποίηση και της φαντασίας και της δημιουργικής σκέψης στην επίλυση.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:

Βιβλίο μαθητή, σελίδες 120 και 121: Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Εργασίες:

1. Φέρνω στο σχολείο τη Δευτέρα ένα απόκομμα από εφημερίδα.
2. Παρουσιάζω σε φύλλο ντοσιέ την αγαπημένη μου τηλεοπτική εκπομπή.
3. Παίρνουμε συνέντευξη από γονείς της τάξης που το επάγγελμά τους σχετίζεται με τα ΜΜΕ (πχ δημοσιογράφος, γραφίστας κλπ)

_____________________________

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Πολλές ευχές στην Ελενίτσα για την ονομαστική της εορτή και την ευχαριστούμε για το κέρασμα!



ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΪΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Δευ Μαϊος 23, 2016 3:44 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 23  ΜΑΪΟΥ 2016

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Επίλυση σύνθετων προβλημάτων από την τράπεζα θεμάτων που είχαν δημιουργήσει τα ίδια τα παιδιά. Αλλαγή των αριθμών του προβλήματος. Αλλαγή στα λόγια. Εξάσκηση σε διάφορες στρατηγικές για την επίλυση (πχ ζωγραφική, δάκτυλα, εποπτικό υλικό, βιωματικές δραστηριότητες)

ΓΛΩΣΣΑ : (1 ώρα)

Εισαγωγή στη νέα ενότητα: "Για να γελάσουμε..." (23η ενότητα)

Βιβλίο μαθητή, σελίδα 59

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής):

« - Μπαμπά, αγόρασέ μου ένα τύμπανο να παίζω! παρακάλεσε ο Λάκης τον πατέρα του. »

Ανάγνωση:

Το ανέκδοτο με τον τίτλο ΜΠΟΥΜ ΜΠΟΥΜ, σελ. 59 του βιβλίου μαθητή

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ:

Ανάγνωση από τα Ψηλά Βουνά του Ζαχαρία Παπαντωνίου.

Δραματοποίηση κειμένου. Φαντάζομαι και όσα κρύβονται πίσω από τις λέξεις...

Εργασία: Ένα πρόβλημα Μαθηματικών μπορεί να παιχτεί σαν σκετσάκι. Μα και μια ιστορία μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα Μαθηματικών. Για αύριο φέρνω ένα πρόβλημα Μαθηματικών με βάση το κείμενο των Ψηλών Βουνών που έχουμε διαβάσει ως τώρα. Για τα 26 παιδιά που ανέβηκαν να ζήσουν επάνω στα βουνά. Μακριά από τους γονείς τους. Σε 8 καλύβες που τους έφτιαξαν οι ξυλοκόποι. Χρησιμοποιούμε και τη φαντασία μας.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ:

Θεατρικό παιχνίδι με θέμα: Η οικογένεια συζητά ποια εκπομπή θα δει στην τηλεόραση.


_____________________________

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Πολλές ευχές στον Αιμίλιο για την ονομαστική του εορτή και τον ευχαριστούμε για τα πολύ ωραία γλυκά που μας κέρασε!

avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΪΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τρι Μαϊος 24, 2016 1:27 pm

ΤΡΙΤΗ, 24 ΜΑΪΟΥ 2016

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

ΓΛΩΣΣΑ:


Βιβλίο μαθητή, σελίδες 60 και 61.

Τετράδιο εργασιών: Σελίδα 67, ασκήσεις 1, και 2.

Ανάγνωση:

Τετράδιο Εργασιών, σελ. 67, άσκηση 1, όπως την αντιγράψανε οι μαθητές στο τετράδιο αντιγραφής. (προσοχή: να γίνει διόρθωση λαθών με τη βοήθεια του βιβλίου)

Ορθογραφία: (5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής)

- Ήταν μια φορά ένα κοριτσάκι που το έλεγαν Κιτρινοσκουφίτσα.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

«Τα τρία γουρουνάκια και ο κακός λύκος» - είδαμε το παραμύθι σε βίντεο και έπειτα φτιάξαμε προβλήματα μαθηματικών βασισμένα στο παραμύθι. Λύσαμε τα προβλήματα των άλλων ομάδων ή και παιδιών που προτίμησαν να εργαστούν ατομικά.

Διαβάσαμε προβλήματα που γράψαμε στο σπίτι με βάση το μυθιστόρημα «Τα ψηλά βουνά» και τα λύσαμε. Παίξαμε αλλάζοντας αριθμούς στα προβλήματα και είδαμε πώς ένα πρόβλημα μπορεί να γυρίσει ανάποδα και να μας δώσει αντίστροφο πρόβλημα.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:

Βιβλίο μαθητή, σελίδα 122: «Τι μάθαμε για τις μεταφορές και την επικοινωνία – ενημέρωση».

Τετράδιο Εργασιών, σελίδες 39 και 40

Ακροστιχίδα στο Τετράδιο της Μελέτης Περιβάλλοντος με τη λέξη ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ και λέξεις σχετικές με τα μέσα μεταφοράς και τα μέσα επικοινωνίας.


…………………………………………..

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ευχαριστούμε θερμά τη Σιαμάκα για το κέρασμα που μας έφερε από τη Γερμανία!!!

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΪΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Μαϊος 25, 2016 4:46 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ,  25  ΜΑΪΟΥ 2016

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

ΓΛΩΣΣΑ:


Βιβλίο μαθητή, σελίδα 62 

Τετράδιο εργασιών: Σελίδα  68,  άσκηση 3  

Ανάγνωση:

Από το βιβλίο οι διάλογοι του Καραγκιόζη.

Ορθογραφία: (5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής)

-  Κύριε δικηγόρε, έβγα έξω κι ας μη φοράς τα επίσημά σου.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Λύσαμε προβλήματα που έγραψαν τα παιδιά - επανάληψη σε προσθέσεις κι  αφαιρέσεις ως το 100.  

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:

Βιβλίο μαθητή, σελίδα 124 - Μνημεία

Ο ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο - άλλοι ναοί στην περιοχή μας (Η Ακρόπολη και τα μνημεία της)

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΪΟΣ 2016)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Πεμ Μαϊος 26, 2016 2:27 pm

ΠΕΜΠΤΗ,  26  ΜΑΪΟΥ 2016

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

ΓΛΩΣΣΑ:


Βιβλίο μαθητή, σελίδες 63 (Πίνακες Περιεχομένων) και 64 (ανάγνωση του κειμένου "Άνοιξη στο Παγγαίο")


Τετράδιο εργασιών: Σελίδες  69  και 70,  ασκήσεις 4 και 5.   

Ανάγνωση:

Από το βιβλίο το κείμενο "Άνοιξη στο Παγγαίο"

Ορθογραφία: (5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής)

Ακόμη και τα ώριμα κεράσια της κερασιάς του παππού συμμετείχαν στη γιορτή.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Ασκήσεις με ψεύτικα ευρώ.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:

Βιβλίο μαθητή, σελίδα 124 και 125 - Μνημεία

Συνέχεια για τα υπόλοιπα μνημεία...

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ:

Η συμμαθήτριά μας η Σιαμάκα μας παρουσίασε υλικό από τα τρία μουσεία που επισκέφθηκε στη Γερμανία:

1. Μουσείο πηλού και πορσελάνης
2. Μουσείο καραβιών
3. Μουσείο παγκόσμιου πολιτισμού

Διαβάστηκαν εκθέσεις των υπόλοιπων παιδιών σχετικές με τα αεροπορικά ταξίδια.

___________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αύριο θα πραγματοποιηθεί η ομαδική διδακτική επίσκεψη του σχολείου μας σε αθλητικές εγκαταστάσεις στη Βούλα. Οι μαθητές να φορούν αθλητική ενδυμασία (μπλουζάκι που να προστατεύει τους ώμους τους από τον ήλιο) και καπελάκι στο κεφάλι.

Στο χώρο υπάρχει και κυλικείο για να ψωνίσουν νερό, χυμούς, τοστ κλπ. Το καλύτερο είναι να έχουν μαζί τους σε σακίδιο το κολατσιό τους. Μην ξεχάσετε να βάλετε στο σακίδιο και χαρτομάντιλα.
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 656
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΪΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Δευ Μαϊος 30, 2016 3:53 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 30 ΜΑΪΟΥ 2016

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Ασκήσεις και προβλήματα με ευρώ. Την Τετάρτη να έχουν μαζί τους το χοντρό βιβλίο των μαθηματικών για να κάνουμε τις Σπαζοκεφαλιές που έχει στο τέλος.

ΓΛΩΣΣΑ: (1 ώρα τη Δευτέρα)

Τετράδιο Εργασιών, σελίδα 71, οι ασκήσεις 6 και 7. Από την άσκηση 7 είναι και η ορθογραφία μας: Γράφουμε τα ζευγαράκια των λέξεων (βραδινός – βράδυ, εχθρικός – εχθρός, πήλινος – πηλός, παιδικός – παιδί, χάρτινος – χαρτί) πέντε φορές στο τετράδιο Αντιγραφής.

Βιβλίο Μαθητή, ολόκληρη η σελίδα 65. Από τη σελίδα αυτή ορίσαμε το ποίημα «Μακαρόνια» για αναγνωστική εξάσκηση στο σπίτι.

Εργασία:

Φτιάχνουμε τις δικές μας αστείες λέξεις όπως αυτές που διαβάσαμε στο ποίημα «Μακαρόνια».

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ:

Συνεχίσαμε την πορεία μας για τα ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ παρέα με τους ήρωες του Ζαχαρία Παπαντωνίου. Και ξαφνικά πετάχτηκε μπροστά μας ένα άγριο μαντρόσκυλο. Ευτυχώς που Δήμος ήταν πολύ θαρραλέος και αντιστάθηκε, αναγκάζοντας το σκυλί να βάλει την ουρά στα σκέλια και να φύγει. Είναι σημαντικό πράγμα να αντιστέκεσαι όταν δέχεσαι επίθεση! Ο τολμών νικά, που έλεγαν και οι αρχαίοι Έλληνες.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ:

Ομαδική συζήτηση για θέματα επιθετικής συμπεριφοράς.

_______________________________________

Σημείωση: Η δασκάλα της τάξης έχει ζητήσει για αύριο άδεια λόγω σοβαρού οικογενειακού θέματος. Οι μαθητές θα έρθουν κανονικά στο σχολείο για να κάνουν όλα τα υπόλοιπα μαθήματά τους.

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΪΟΣ 2016)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Ιουν 01, 2016 8:27 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 1 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016

Καλό μήνα – Καλό καλοκαίρι!!!



ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

ΓΛΩΣΣΑ:


Βιβλίο μαθητή, σελίδα 66.
Τετράδιο εργασιών: Σελίδα 72, άσκηση 8

Γράψαμε σε φύλλο ντοσιέ εκθεσούλα με θέμα μια από τις μεταφορικές φράσεις που διδαχθήκαμε.

Ορθογραφία:
Η γιαγιά δε χαρίζει κάστανα. (5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής)

Ανάγνωση:
Το κείμενο για τον Αρμπέν – εργασία 8 (βιβλίο μαθητή, σελίδα 66)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Σπαζοκεφαλιές (βιβλίο μαθητή, σελίδα 71)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:

Τετράδιο Εργασιών, σελίδα 41

Βιβλίο μαθητή, σελίδα 128. Αφιέρωμα σε παλιά αντικείμενα.

Εθελοντικά οι μαθητές μπορούν να φέρουν αύριο στο σχολείο ένα παλιό αντικείμενο και να το αφήσουν μέσα από τη δική τους φωνή να μας μιλήσει για τη ζωή του.

_________________________________

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Το καλοκαίρι έφτασε. Τα καπελάκια για τον ήλιο είναι πλέον απαραίτητα για την ώρα του διαλείμματος.

ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 319
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης