ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΕΜΠΤΗ, 31/1/2019
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις εργασίες για το Ξ στο τετράδιο εργασιών και η δασκάλα μας διάβασε το κείμενο από το βιβλίο, σελ. 70. Για το σπίτι ανατέθηκε αντιγραφή (ΕΝΑ ΜΑΚΡΙΝΟ ΤΑΞΙΔΙ - Ένα μακρινό ταξίδι.) και δυο φωτοτυπίες με εύκολες ασκήσεις για το Ξ,ξ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 37 από το τετράδιο εργασιών και πήραμε για το σπίτι να φτιάξουμε ένα δικό μας πρόβλημα με βάση τη δεύτερη εικόνα της άσκησης 3, σελ. 19.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Δεν προχωρήσαμε λόγω έκτακτου προβλήματος.
Αύριο Παρασκευή θα βάλουμε (λέμε) μπροστά τη ζωγραφική. Ήδη η αίθουσα έχει μετατραπεί σε εργαστήριο ζωγραφικής και περιμένει τους μικρούς καλλιτέχνες να βάλουν μπροστά τα έργα τους.
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τις εργασίες για το Ξ στο τετράδιο εργασιών και η δασκάλα μας διάβασε το κείμενο από το βιβλίο, σελ. 70. Για το σπίτι ανατέθηκε αντιγραφή (ΕΝΑ ΜΑΚΡΙΝΟ ΤΑΞΙΔΙ - Ένα μακρινό ταξίδι.) και δυο φωτοτυπίες με εύκολες ασκήσεις για το Ξ,ξ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 37 από το τετράδιο εργασιών και πήραμε για το σπίτι να φτιάξουμε ένα δικό μας πρόβλημα με βάση τη δεύτερη εικόνα της άσκησης 3, σελ. 19.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Δεν προχωρήσαμε λόγω έκτακτου προβλήματος.
Αύριο Παρασκευή θα βάλουμε (λέμε) μπροστά τη ζωγραφική. Ήδη η αίθουσα έχει μετατραπεί σε εργαστήριο ζωγραφικής και περιμένει τους μικρούς καλλιτέχνες να βάλουν μπροστά τα έργα τους.
Απ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
1Η ΦΛΕΒΑΡΗ 2019 - ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
2 πρώτες ώρες κάναμε ζωγραφική για το διαγωνισμό της HELMEPA
3η ώρα απουσίαζε η κ. Ροκούδη και κάναμε Μαθηματικά. Μάθημα 38 από το χοντρό βιβλίο (επαναληπτικό μάθημα)
4η ώρα - Φυσική Αγωγή
5η και 6η ώρα κάναμε Γλώσσα - γνωρίσαμε το Ψ!
Διαβάσαμε το μάθημα από το βιβλίο, συμπληρώσαμε όλες τις εργασίες, και στο βιβλίο και στο τετράδιο εργασιών. Πήραμε αντιγραφή (το νέο γράμμα, Ψ,ψ και τον τίτλο του μαθήματος με κεφαλαία και πεζά: ΨΙΧΑΛΕΣ - ψιχάλες)
Δόθηκαν οι γνωστές τρεις φωτοτυπίες, το βιβλιαράκι, τα καρτελάκια και η κάρτα συλλαβών.
Θυμίζω ότι τη Δευτέρα πάμε Θέατρο. Κάποια παιδιά θα απουσιάσουν και μπορούμε να πάρουμε μαζί μας δύο μαμάδες. Αυτή τη φορά έχουν ζητήσει να έρθουν η μαμά της Γρηγορίας και η μαμά της Αγγελικής και της Μαρκέλλας.
1Η ΦΛΕΒΑΡΗ 2019 - ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
2 πρώτες ώρες κάναμε ζωγραφική για το διαγωνισμό της HELMEPA
3η ώρα απουσίαζε η κ. Ροκούδη και κάναμε Μαθηματικά. Μάθημα 38 από το χοντρό βιβλίο (επαναληπτικό μάθημα)
4η ώρα - Φυσική Αγωγή
5η και 6η ώρα κάναμε Γλώσσα - γνωρίσαμε το Ψ!
Διαβάσαμε το μάθημα από το βιβλίο, συμπληρώσαμε όλες τις εργασίες, και στο βιβλίο και στο τετράδιο εργασιών. Πήραμε αντιγραφή (το νέο γράμμα, Ψ,ψ και τον τίτλο του μαθήματος με κεφαλαία και πεζά: ΨΙΧΑΛΕΣ - ψιχάλες)
Δόθηκαν οι γνωστές τρεις φωτοτυπίες, το βιβλιαράκι, τα καρτελάκια και η κάρτα συλλαβών.
Θυμίζω ότι τη Δευτέρα πάμε Θέατρο. Κάποια παιδιά θα απουσιάσουν και μπορούμε να πάρουμε μαζί μας δύο μαμάδες. Αυτή τη φορά έχουν ζητήσει να έρθουν η μαμά της Γρηγορίας και η μαμά της Αγγελικής και της Μαρκέλλας.
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΡΙΤΗ, 5 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019
Το κείμενο που διαβάσαμε σήμερα στο σχολείο (εξάσκηση στο ψ - διαθεματική με Helmepa Junior):
Για το σπίτι έχουμε την εργασία:
Τι θα ζητούσες εσύ αν πήγαινες για φαγητό σε ψαροταβέρνα; Γράψε την παραγγελία σου και να την φέρεις στο σχολείο. Ή:
Ετοίμασε έναν κατάλογο για ψαροταβέρνα.
(σε φύλλο ντοσιέ η παραγγελία και σε χαρτονάκι ο κατάλογος της ψαροταβέρνας - κάνουμε ή τη μία ή την άλλη εργασία)
Πήραμε επίσης ένα φύλλο εργασίας για το σπίτι που αναφέρει την ορθογραφία και τις λέξεις που θα αντιγράψουμε στο τετράδιο αντιγραφής καθώς και μερικές εύκολες ασκήσεις που θα τις συμπληρώσουμε στο σπίτι και θα τις φέρουμε αύριο στη δασκάλα μας.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Κάναμε το μάθημα 38 από το τετράδιο εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Φτιάξαμε με πλαστελίνη και ομαδική εργασία το δικό μας τόπο η κάθε ομάδα.
Το κείμενο που διαβάσαμε σήμερα στο σχολείο (εξάσκηση στο ψ - διαθεματική με Helmepa Junior):
ΣΤΗΝ ΨΑΡΟΤΑΒΕΡΝΑ
Σήμερα ο Καροτένιος ήθελε ψαράκι φρέσκο. Έψησε τη Μαριορή και μια και δυο ξεκίνησαν για την ψαροταβέρνα του Αλέκου.
Ψυχή δεν υπήρχε στο μαγαζί. Μόνο ο κυρ Αλέκος και τα ψάρια του!
Ο Καροτένιος έψαξε με προσοχή τον κατάλογο.
Παρακαλώ να μου φέρετε ένα σαργό ψητό στα κάρβουνα, ψιλές ψιλές πατατούλες τηγανητές, ψωμάκι ψημένο και ένα ψηλό ποτήρι με κόκα κόλα και παγάκια από την κατάψυξη.
Όχι, Καροτένιε, τον μάλωσε η Μαριορή. Νεράκι θα σου φέρουν. Είναι καλύτερο.
Κλάψες και φωνές ο Καροτένιος.
- Πάψε πια, Καροτένιε! Μου έβγαλες την ψυχή! Νερό θα πιούμε!
Ζήτησε επίσης από τον κυρ Αλέκο ξιφία σουβλάκι, μια ψιλοκομμένη σαλάτα λάχανο, γλυκό του ταψιού και μερικές άψητες μαρίδες!
¶ψητες; Τι θα τις κάνουμε τις άψητες; απόρησε ο Καροτένιος.
Είναι για την ψιψίνα μας, τον ενημέρωσε η Μαριορή. Θα μυρίζουμε ψαρίλα όταν γυρίσουμε και δε θέλω να ακούω νιαρ νιαρ… Εξάλλου είναι άδικο να φάμε του καλού καιρού εσύ κι εγώ και η γατούλα μας να είναι νηστική!
Έξω από το ταβερνάκι απλωνόταν η θάλασσα και πολλές ψαρόβαρκες ήταν δεμένες στο μικρό λιμανάκι. Ένας ψαράς ξεψάριζε τα δίχτυα του και τραγουδούσε: «Ξεκινά μια ψαροπούλα απΆ το γιαλό…»
Ζήλεψε ο Καροτένιος:
Να πάμε καμιά μέρα για ψάρεμα, Μαριορή! Θα έχει πλάκα!
Θα πάμε! υποσχέθηκε η Μαριορή.
Δε μου λες ψέματα; Θα πάμε σίγουρα;
Σίγουρα! Κόψε τώρα τα λόγια. Ήρθε το ψαράκι. Κι όταν τρώνε δε μιλάνε. Και προσοχή στα ψαροκόκαλα!
ΑΣΚΗΣΕΙΣ – ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ:
Να βρεις και να σημειώσεις όλες τις λέξεις που έχουν ψ.
Πώς λεγόταν η ψαροταβέρνα;
Τι ζήτησε να φάει ο Καροτένιος;
Για ποιον παράγγειλε η Μαριορή άψητες μαρίδες;
Ποιο τραγούδι έλεγε ο ψαράς;
Τι θα ζητούσες εσύ αν πήγαινες για φαγητό σε ψαροταβέρνα; Γράψε την παραγγελία σου και να την φέρεις στο σχολείο. Ή:
Ετοίμασε έναν κατάλογο για ψαροταβέρνα.
Ποιες λέξεις στο κείμενο ανήκουν στην ίδια οικογένεια με το ψάρι; Να τις υπογραμμίσεις και μετά να τις αντιγράψεις στο τετράδιο της αντιγραφής σου.
* Αν δυσκολεύεσαι στην ανάγνωση, διάβασε μόνο την πρώτη σελίδα και κάνε τις τρεις πρώτες ασκήσεις καθώς και την άσκηση 6.
Για το σπίτι έχουμε την εργασία:
Τι θα ζητούσες εσύ αν πήγαινες για φαγητό σε ψαροταβέρνα; Γράψε την παραγγελία σου και να την φέρεις στο σχολείο. Ή:
Ετοίμασε έναν κατάλογο για ψαροταβέρνα.
(σε φύλλο ντοσιέ η παραγγελία και σε χαρτονάκι ο κατάλογος της ψαροταβέρνας - κάνουμε ή τη μία ή την άλλη εργασία)
Πήραμε επίσης ένα φύλλο εργασίας για το σπίτι που αναφέρει την ορθογραφία και τις λέξεις που θα αντιγράψουμε στο τετράδιο αντιγραφής καθώς και μερικές εύκολες ασκήσεις που θα τις συμπληρώσουμε στο σπίτι και θα τις φέρουμε αύριο στη δασκάλα μας.
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΟΥ Ψ ΑΠΟ ΔΩ
https://sites.google.com/site/protakiaa22018/glossa/parousiaseis-pp
για να δείτε και άλλες ασκήσεις που κάναμε.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Κάναμε το μάθημα 38 από το τετράδιο εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Φτιάξαμε με πλαστελίνη και ομαδική εργασία το δικό μας τόπο η κάθε ομάδα.
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
Από τη χτεσινή εργασία στη Μελέτη Περιβάλλοντος
Θάλασσες, πεδιάδες, βουνά, χιονισμένα βουνά, ηφαίστεια...
ΤΕΤΑΡΤΗ, 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019
Σήμερα υπήρξε μια προγραμματισμένη αλλαγή προγράμματος καθώς η συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου οργάνωσε μια ενημέρωση και για τις τρεις δασκάλες της πρώτης από ψυχολόγο του Δήμου Νέας Σμύρνης για θέματα σχετικά με τη διαπαιδαγώγηση των μικρών μαθητών. Έτσι τη 2η ώρα έγινε Πληροφορική από την κ. Ροκούδη και αντίστοιχα την Παρασκευή θα διδάξει την 3η ώρα η δασκάλα της τάξης. Το μάθημα που "χάσαμε" σήμερα ήταν η Μελέτη Περιβάλλοντος και θα διδαχθεί την Παρασκευή.
1η ώρα κάναμε ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 39 από το βιβλίο μαθητή.
3η και 4η ώρα κάναμε ΓΛΩΣΣΑ: Ολοκληρώσαμε κάποιες ασκήσεις στο Ξ και στο Ψ που είχαμε παραλείψει, ασκηθήκαμε στην ανάγνωση, διαβάσαμε τα τραγουδάκια από τα Λάχανα και Χάχανα και είδαμε τα σχετικά βίντεο:
Εργαστήκαμε επίσης στο Τετράδιο Εργασιών στις σελίδες 68 και 69. Διαβάσαμε την Αλφαβήτα και συμπληρώσαμε τις λέξεις δίπλα στις εικονίτσες:
αχινός, βάτραχος, γάτα, δώρο, ελάφι, ζάχαρη, ήλιος, θάλασσα, ιπποπόταμος, κόκορας, λεμόνι, μήλο, νερό, ξύλο, ομελέτα, παπαγάλος, ρινόκερος, σκύλος, τρένο, υπολογιστής, φακός, χελιδόνι, ψωμί, ώμος
Ταυτόχρονα ξεκινήσαμε με τη βοήθεια των δακτύλων μας να μάθουμε την Αλφαβήτα απέξω. Σε πρώτη φάση θα προσπαθήσουμε ως το θήτα.
Ανάγνωση πήραμε την πρώτη άσκηση στη σελίδα 71 του βιβλίου μαθητή (Ξημέρωσε, Ήλιε....)
Αντιγραφή μία φορά το τραγουδάκι από την ίδια σελίδα: "Ταξιδεύει η Συννεφένια...." και από κάτω από την αντιγραφή κάνουμε μια ταιριαστή ζωγραφιά. Εναλλακτικά μπορούμε να γράψουμε το τραγουδάκι της σελίδας 73: "Όταν δακρύζει η Συννεφένια..."
_______________________________________
Αύριο σας θυμίζω ότι έχουμε συνάντηση στις 16.05. Ίσα δηλαδή να παραδώσω τα παιδιά που έχω εκείνη την ώρα στο Ολοήμερο και αμέσως θα ξεκινήσει η συνάντηση.
Η είσοδος των γονέων στο σχολείο για την ενημέρωση θα γίνει από την επάνω πόρτα που μπαίνει το εκπαιδευτικό προσωπικό. Στις 16.05. Και η συνάντηση θα λάβει χώρα στην αίθουσα του Α2.
Στην αρχή θα ειπωθούν κάποια γενικά θέματα και θα απαντηθούν απορίες που αφορούν όλους. Κατόπιν θα γίνουν ατομικές συνεργασίες με γονείς που έχουν πρόβλημα λόγω εργασίας να έρθουν στις 13.20 και κατά προτεραιότητα με όσους έχουν μεγάλο διάστημα να έρθουν στο σχολείο να μιλήσουμε.
Απ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019
ΓΛΩΣΣΑ
Πήραμε το 2ο τεύχος του βιβλίου και το 2ο τεύχος του τετραδίου εργασιών.
Ξεκινάμε τη διδασκαλία των δίψηφων. Πρώτο το έψιλον γιώτα (ΕΙ, ει)
Κάναμε ολόκληρο το μάθημα από το βιβλίο. Σελίδες 8 και 9.
Για το σπίτι έχουμε ορθογραφία τον τίτλο του μαθήματος. 5 φορές με πεζά και 5 με κεφαλαία:
"Το καπέλο περπατάει!" "ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ!"
Ανάγνωση έχουν τα λόγια της Ιωάννας. Όσα παιδιά δυσκολεύονται στην ανάγνωση, είναι προτιμότερο να διαβάσουν λιγότερο κείμενο, από το "Χθες πήρε το μολύβι μου..." ως το "ένα καπέλο περπατάει."
Στα παιδιά δόθηκαν και οι γνωστές φωτοτυπίες για καρτελάκια και βιβλιαράκι του έψιλον γιώτα.
Επίσης δουλέψαμε με ασκήσεις power point. Δείτε το αρχείο "Ο Καροτένιος και τα δίψηφα φωνήεντα" εδώ:
https://sites.google.com/site/protakiaa2/glossa/skantalies
Κάναμε τις διαφάνειες 4,5, 8 και 9.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Κάναμε το διασκεδαστικό μάθημα 40 από το βιβλίο!
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ:
Κατασκευάσαμε το ανθρωπάκι με τα γεωμετρικά σχήματα που ζητούσε το βιβλίο των Μαθηματικών.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:
(σήμερα κάναμε με τα παιδιά και την ώρα της Πληροφορικής, γιατί είχε γίνει αλλαγή προγράμματος την Τετάρτη, έτσι η Μελέτη Περιβάλλοντος που δεν έγινε την Τετάρτη, έγινε σήμερα)
Σελίδες 67, 68 και 69 από το βιβλίο (Πώς ζουν οι άνθρωποι σε ένα νησί, Ποτάμια - Λίμνες - Κάμποι)
_____________________________
Θυμίζω ότι την Τετάρτη η τάξη μας δε θα λειτουργήσει λόγω υποχρεωτικής επιμόρφωσης της δασκάλας σε Καινοτόμες δράσεις.
Επίσης δε θα γίνει η συνάντηση με τους γονείς την Πέμπτη, 14-2-2019, διότι εκείνη την ώρα θα γίνει συνεδρίαση του Συλλόγου διδασκόντων.
ΓΛΩΣΣΑ
Πήραμε το 2ο τεύχος του βιβλίου και το 2ο τεύχος του τετραδίου εργασιών.
Ξεκινάμε τη διδασκαλία των δίψηφων. Πρώτο το έψιλον γιώτα (ΕΙ, ει)
Κάναμε ολόκληρο το μάθημα από το βιβλίο. Σελίδες 8 και 9.
Για το σπίτι έχουμε ορθογραφία τον τίτλο του μαθήματος. 5 φορές με πεζά και 5 με κεφαλαία:
"Το καπέλο περπατάει!" "ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ!"
Ανάγνωση έχουν τα λόγια της Ιωάννας. Όσα παιδιά δυσκολεύονται στην ανάγνωση, είναι προτιμότερο να διαβάσουν λιγότερο κείμενο, από το "Χθες πήρε το μολύβι μου..." ως το "ένα καπέλο περπατάει."
Στα παιδιά δόθηκαν και οι γνωστές φωτοτυπίες για καρτελάκια και βιβλιαράκι του έψιλον γιώτα.
Επίσης δουλέψαμε με ασκήσεις power point. Δείτε το αρχείο "Ο Καροτένιος και τα δίψηφα φωνήεντα" εδώ:
https://sites.google.com/site/protakiaa2/glossa/skantalies
Κάναμε τις διαφάνειες 4,5, 8 και 9.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Κάναμε το διασκεδαστικό μάθημα 40 από το βιβλίο!
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ:
Κατασκευάσαμε το ανθρωπάκι με τα γεωμετρικά σχήματα που ζητούσε το βιβλίο των Μαθηματικών.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:
(σήμερα κάναμε με τα παιδιά και την ώρα της Πληροφορικής, γιατί είχε γίνει αλλαγή προγράμματος την Τετάρτη, έτσι η Μελέτη Περιβάλλοντος που δεν έγινε την Τετάρτη, έγινε σήμερα)
Σελίδες 67, 68 και 69 από το βιβλίο (Πώς ζουν οι άνθρωποι σε ένα νησί, Ποτάμια - Λίμνες - Κάμποι)
_____________________________
Θυμίζω ότι την Τετάρτη η τάξη μας δε θα λειτουργήσει λόγω υποχρεωτικής επιμόρφωσης της δασκάλας σε Καινοτόμες δράσεις.
Επίσης δε θα γίνει η συνάντηση με τους γονείς την Πέμπτη, 14-2-2019, διότι εκείνη την ώρα θα γίνει συνεδρίαση του Συλλόγου διδασκόντων.
Απ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ, 11 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019
ΓΛΩΣΣΑ
Ολοκληρώσαμε τη διδασκαλία του έψιλον γιώτα (ει). Σήμερα εργαστήκαμε στο Τετράδιο Εργασιών.
Για το σπίτι έχουμε ανάγνωση την άσκηση 2 του Τετραδίου Εργασιών (σελ. 7).
Την άσκηση 4 την έχουμε για ορθογραφία: "Το σκυλάκι θέλει να πάει στο σχολείο."
Πήραμε επίσης μια φωτοτυπία με τις συλλαβές του ει.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Κάναμε το μάθημα 40 από το Τετράδιο Εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η ζωή στα βουνά (από το βιβλίο, σελ. 70 έως και 72).
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ
Ομαδική ζωγραφική - συμμετοχή στο διαγωνισμό της Helmepa Junior.
ΓΛΩΣΣΑ
Ολοκληρώσαμε τη διδασκαλία του έψιλον γιώτα (ει). Σήμερα εργαστήκαμε στο Τετράδιο Εργασιών.
Για το σπίτι έχουμε ανάγνωση την άσκηση 2 του Τετραδίου Εργασιών (σελ. 7).
Την άσκηση 4 την έχουμε για ορθογραφία: "Το σκυλάκι θέλει να πάει στο σχολείο."
Πήραμε επίσης μια φωτοτυπία με τις συλλαβές του ει.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Κάναμε το μάθημα 40 από το Τετράδιο Εργασιών.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η ζωή στα βουνά (από το βιβλίο, σελ. 70 έως και 72).
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ
Ομαδική ζωγραφική - συμμετοχή στο διαγωνισμό της Helmepa Junior.
Απ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15/2/2019
ΓΛΩΣΣΑ:
Κάναμε το μάθημα ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ και από το βιβλίο και από το Τετράδιο Εργασιών. Κανόνας γραμματικής για το οι στα άρθρα του πληθυντικού και στις καταλήξεις.
Ανάγνωση όλο το μάθημα.
Ορθογραφία: Η τελευταία άσκηση του τετραδίου εργασιών (αυτή πάντα είναι η καθορισμένη ορθογραφία από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) 5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής.
Μιλήσαμε για μονοκατοικίες και πήραμε για εργασία να φωτογραφίσουμε μονοκατοικίες στη γειτονιά μας.
Φωτοτυπίες οι γνωστές 3.
Οι απόντες που ήταν σήμερα αρκετοί, μπορούν να τις βρουν αναρτημένες στο διαδίκτυο
https://sites.google.com/site/protakiaa2/glossa/dipsepha
Δείτε δεξιά και κάτω εκεί που γράφει
ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙΑ ΚΑΡΤΕΛΑΚΙΑ ΚΑΡΤΕΣ
και ανοίξτε τον κάθε σύνδεσμο για να βρείτε τη φωτοτυπία του οι (οικογένεια).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Μάθημα 41 από το τετράδιο εργασιών.
ΓΛΩΣΣΑ:
Κάναμε το μάθημα ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ και από το βιβλίο και από το Τετράδιο Εργασιών. Κανόνας γραμματικής για το οι στα άρθρα του πληθυντικού και στις καταλήξεις.
Ανάγνωση όλο το μάθημα.
Ορθογραφία: Η τελευταία άσκηση του τετραδίου εργασιών (αυτή πάντα είναι η καθορισμένη ορθογραφία από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) 5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής.
Μιλήσαμε για μονοκατοικίες και πήραμε για εργασία να φωτογραφίσουμε μονοκατοικίες στη γειτονιά μας.
Φωτοτυπίες οι γνωστές 3.
Οι απόντες που ήταν σήμερα αρκετοί, μπορούν να τις βρουν αναρτημένες στο διαδίκτυο
https://sites.google.com/site/protakiaa2/glossa/dipsepha
Δείτε δεξιά και κάτω εκεί που γράφει
ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙΑ ΚΑΡΤΕΛΑΚΙΑ ΚΑΡΤΕΣ
και ανοίξτε τον κάθε σύνδεσμο για να βρείτε τη φωτοτυπία του οι (οικογένεια).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Μάθημα 41 από το τετράδιο εργασιών.
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ, 18 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019
ΓΛΩΣΣΑ
Σήμερα κάναμε το πρώτο μέρος του μπ. Εργαστήκαμε μόνο στο βιβλίο μαθητή. Έχουν εξάσκηση στην ανάγνωση ολόκληρο το κείμενο ή αν δυσκολεύονται μπορούν να περιοριστούν στο μισό κείμενο, κατά προτίμηση στο δεύτερο μισό.
Ορθογραφία - Αντιγραφή: Τον τίτλο του κειμένου "Μπλε όνειρα", 5 φορές με πεζά (μικρά γράμματα) και 5 με κεφαλαία.
Φωτοτυπία μία - το βιβλιαράκι του γράμματος.
Με αφορμή τα "Μπλε όνειρα" της αδελφής του Πέτρου, μιλήσαμε για τα δικά μας μπλε όνειρα που ζωγραφίζουμε αυτόν τον καιρό. Επίσης το ατελιέ των καλλιτεχνών που είδαμε ζωγραφισμένο από επώνυμους ζωγράφους, μας έδωσε την ευκαιρία να μιλήσουμε αφενός για το ατελιέ του κ. Γεωργακόπουλου, του ζωγράφου της γειτονιάς μας, που προγραμματίζουμε να επισκεφθούμε, και αφετέρου για την επίσκεψή μας στο Μουσείο Παιδικής Τέχνης την 1η του Μάρτη, όπου και θα γίνουμε οι ίδιοι καλλιτέχνες!
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Το μάθημα 42 από το χοντρό βιβλίο - μάθημα σημαντικό καθώς μας εισάγει στους μηχανισμούς υπέρβασης της δεκάδας.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ανάγκες του ανθρώπου - το καθαρό νερό. Η ιστορία της Νου.
Για ποιους λόγους πολλά παιδιά στον κόσμο δεν έχουν καθαρό νερό να πιουν;
Tι κινδυνεύουν να πάθουν;
Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε
αυτά τα παιδιά;
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ
Αφού κάναμε το μπ στη Γλώσσα...
και μιλήσαμε για καθαρό πόσιμο νερό στη Μελέτη Περιβάλλοντος...
ασχοληθήκαμε με την ανακύκλωση μπαταριών που γίνεται στο σχολείο μας https://www.afis.gr/prostasia-perivallontos και βοηθά την προστασία των υπόγειων υδάτων από τις ουσίες που περιέχουν οι μπαταρίες.
ΓΛΩΣΣΑ
Σήμερα κάναμε το πρώτο μέρος του μπ. Εργαστήκαμε μόνο στο βιβλίο μαθητή. Έχουν εξάσκηση στην ανάγνωση ολόκληρο το κείμενο ή αν δυσκολεύονται μπορούν να περιοριστούν στο μισό κείμενο, κατά προτίμηση στο δεύτερο μισό.
Ορθογραφία - Αντιγραφή: Τον τίτλο του κειμένου "Μπλε όνειρα", 5 φορές με πεζά (μικρά γράμματα) και 5 με κεφαλαία.
Φωτοτυπία μία - το βιβλιαράκι του γράμματος.
Με αφορμή τα "Μπλε όνειρα" της αδελφής του Πέτρου, μιλήσαμε για τα δικά μας μπλε όνειρα που ζωγραφίζουμε αυτόν τον καιρό. Επίσης το ατελιέ των καλλιτεχνών που είδαμε ζωγραφισμένο από επώνυμους ζωγράφους, μας έδωσε την ευκαιρία να μιλήσουμε αφενός για το ατελιέ του κ. Γεωργακόπουλου, του ζωγράφου της γειτονιάς μας, που προγραμματίζουμε να επισκεφθούμε, και αφετέρου για την επίσκεψή μας στο Μουσείο Παιδικής Τέχνης την 1η του Μάρτη, όπου και θα γίνουμε οι ίδιοι καλλιτέχνες!
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Το μάθημα 42 από το χοντρό βιβλίο - μάθημα σημαντικό καθώς μας εισάγει στους μηχανισμούς υπέρβασης της δεκάδας.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ανάγκες του ανθρώπου - το καθαρό νερό. Η ιστορία της Νου.
Για ποιους λόγους πολλά παιδιά στον κόσμο δεν έχουν καθαρό νερό να πιουν;
Tι κινδυνεύουν να πάθουν;
Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε
αυτά τα παιδιά;
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ
Αφού κάναμε το μπ στη Γλώσσα...
και μιλήσαμε για καθαρό πόσιμο νερό στη Μελέτη Περιβάλλοντος...
ασχοληθήκαμε με την ανακύκλωση μπαταριών που γίνεται στο σχολείο μας https://www.afis.gr/prostasia-perivallontos και βοηθά την προστασία των υπόγειων υδάτων από τις ουσίες που περιέχουν οι μπαταρίες.
Απ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΡΙΤΗ, 19/2/2019
ΓΛΩΣΣΑ
Ολοκλήρωση της διδασκαλίας του μπ. - Εργαστήκαμε στο τετράδιο εργασιών
Για το σπίτι πήραν 2 φωτοτυπίες (καρτελάκια και κάρτα με συλλαβές) και 5 φορές την ορθογραφία να τη γράψουν στο τετράδιο αντιγραφής.
(Η ορθογραφία είναι πάντα η τελευταία άσκηση του τετραδίου εργασιών - "Ζωγραφίζω δύο μπλε μπαλόνια."
Με την ευκαιρία του μαθήματος αυτού μιλήσαμε για τα χρώματα, την ανάλυση του φωτός στα χρώματα του ουράνιου τόξου και για το δίσκο του Νεύτωνα - είδαμε και σχετικό βίντεο με δίσκο που μπορούν να φτιάξουν τα ίδια τα παιδιά.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Μάθημα 42 από το τετράδιο εργασιών.
Εξάσκηση στις προσθέσεις του 9 (τετράδιο με τετραγωνάκια):
9+1
9+2
9+3
9+4
9+5
9+6
9+7
9+8
9+9
9+10
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Εργαστήκαμε στο Τετράδιο Εργασιών.
Σελίδα 28: Βαφτίσαμε πίνακες ζωγραφικής που έδειχναν διάφορους τόπους (διαθεματική με τη Γλώσσα και το πρότζεκτ που τρέχουμε αυτό το διάστημα ενόψει του διαγωνισμού ζωγραφικής της Helmepa και της διδακτικής επίσκεψης στο Μουσείο Παιδικής Τέχνης.)
Μελετήσαμε επίσης τις ανάγκες μας (σελίδα 29, άσκηση 1) και τις ανάγκες της υγιεινής διατροφής (άσκηση 2).
ΓΛΩΣΣΑ
Ολοκλήρωση της διδασκαλίας του μπ. - Εργαστήκαμε στο τετράδιο εργασιών
Για το σπίτι πήραν 2 φωτοτυπίες (καρτελάκια και κάρτα με συλλαβές) και 5 φορές την ορθογραφία να τη γράψουν στο τετράδιο αντιγραφής.
(Η ορθογραφία είναι πάντα η τελευταία άσκηση του τετραδίου εργασιών - "Ζωγραφίζω δύο μπλε μπαλόνια."
Με την ευκαιρία του μαθήματος αυτού μιλήσαμε για τα χρώματα, την ανάλυση του φωτός στα χρώματα του ουράνιου τόξου και για το δίσκο του Νεύτωνα - είδαμε και σχετικό βίντεο με δίσκο που μπορούν να φτιάξουν τα ίδια τα παιδιά.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Μάθημα 42 από το τετράδιο εργασιών.
Εξάσκηση στις προσθέσεις του 9 (τετράδιο με τετραγωνάκια):
9+1
9+2
9+3
9+4
9+5
9+6
9+7
9+8
9+9
9+10
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Εργαστήκαμε στο Τετράδιο Εργασιών.
Σελίδα 28: Βαφτίσαμε πίνακες ζωγραφικής που έδειχναν διάφορους τόπους (διαθεματική με τη Γλώσσα και το πρότζεκτ που τρέχουμε αυτό το διάστημα ενόψει του διαγωνισμού ζωγραφικής της Helmepa και της διδακτικής επίσκεψης στο Μουσείο Παιδικής Τέχνης.)
Μελετήσαμε επίσης τις ανάγκες μας (σελίδα 29, άσκηση 1) και τις ανάγκες της υγιεινής διατροφής (άσκηση 2).
Απ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ, 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019
ΓΛΩΣΣΑ: Επανάληψη στα διδαχθέντα δίψηφα ει, οι, αι και μπ.
Για το σπίτι πήραν ανάγνωση και αντιγραφή μία φορά την άσκηση του βιβλίου στη σελίδα 15. Μαζί με την αντιγραφή έχουν να ζωγραφίσουν πώς φαντάζονται το εργαστήρι ενός καλλιτέχνη.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Το μάθημα 43 από το χοντρό βιβλίο (επαναληπτικό)
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τετράδιο εργασιών, σελ. 29, άσκηση 2: Μιλήσαμε για θέματα διατροφής και τις βασικές ομάδες τροφών. Προετοιμαζόμαστε για πρωινό στην τάξη.
ΓΛΩΣΣΑ: Επανάληψη στα διδαχθέντα δίψηφα ει, οι, αι και μπ.
Για το σπίτι πήραν ανάγνωση και αντιγραφή μία φορά την άσκηση του βιβλίου στη σελίδα 15. Μαζί με την αντιγραφή έχουν να ζωγραφίσουν πώς φαντάζονται το εργαστήρι ενός καλλιτέχνη.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Το μάθημα 43 από το χοντρό βιβλίο (επαναληπτικό)
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τετράδιο εργασιών, σελ. 29, άσκηση 2: Μιλήσαμε για θέματα διατροφής και τις βασικές ομάδες τροφών. Προετοιμαζόμαστε για πρωινό στην τάξη.
Απ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΕΜΠΤΗ, 21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019
ΓΛΩΣΣΑ: Έναρξη διδασκαλίας του ντ. Κάναμε τις δύο σελίδες από το βιβλίο (16 και 17).
Έχουν τον τίτλο του μαθήματος για ορθογραφία (5 φορές με πεζά γράμματα και 5 όλα τα γράμματα κεφαλαία στο τετράδιο αντιγραφής)
Ανάγνωση έχουν τον τίτλο και τις 6 τελευταίες γραμμές του κειμένου.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Το μάθημα 43 από το τετράδιο εργασιών (επαναληπτικό)
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τετράδιο εργασιών, σελ. 30. Συνδυάσαμε το μάθημα με την περίπτωση του μικρού Χριστόφορου και την πρωτοβουλία που ανέλαβε ο Σύλλογος Γονέων του σχολείου να συνδράμει και η κοινότητα του σχολείου μας στην προσπάθεια να σωθεί το παιδάκι.
Η μέρα μας έκλεισε δοκιμάζοντας τους δίσκους του Νεύτωνα που έφεραν η Έμιλυ και η Γιόνα:
ΓΛΩΣΣΑ: Έναρξη διδασκαλίας του ντ. Κάναμε τις δύο σελίδες από το βιβλίο (16 και 17).
Έχουν τον τίτλο του μαθήματος για ορθογραφία (5 φορές με πεζά γράμματα και 5 όλα τα γράμματα κεφαλαία στο τετράδιο αντιγραφής)
Ανάγνωση έχουν τον τίτλο και τις 6 τελευταίες γραμμές του κειμένου.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Το μάθημα 43 από το τετράδιο εργασιών (επαναληπτικό)
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τετράδιο εργασιών, σελ. 30. Συνδυάσαμε το μάθημα με την περίπτωση του μικρού Χριστόφορου και την πρωτοβουλία που ανέλαβε ο Σύλλογος Γονέων του σχολείου να συνδράμει και η κοινότητα του σχολείου μας στην προσπάθεια να σωθεί το παιδάκι.
Η μέρα μας έκλεισε δοκιμάζοντας τους δίσκους του Νεύτωνα που έφεραν η Έμιλυ και η Γιόνα:
Απ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ 27/2/2019
Σήμερα όπως και χθες αφιερώσαμε αρκετή ώρα στην ετοιμασία των έργων ζωγραφικής των ομάδων Helmepa Junior της τάξης μας. Και επιτέλους τώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, τα έργα έχουν πια παραδοθεί στην Περγάμου 5, Νέα Σμύρνη, στα γραφεία της Παιδικής Helmepa! Αν ρωτάτε τι ανακαλύψαμε βουτώντας στον ωκεανό; Τις απόκριες της θάλασσας!!! Επιφυλασσόμαστε όμως να δημοσιεύσουμε τα έργα μας αφού ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη!!!
Προλάβαμε πάντως να κάνουμε και μία ώρα Γλώσσα και λίγο Μαθηματικά.
ΓΛΩΣΣΑ:
Διαβάσαμε το ποίημα "Οι δυο φίλοι" από το βιβλίο μαθητή, σελίδα 18. Μιλήσαμε πάλι για στροφές και στίχους, εντοπίσαμε την ομοιοκαταληξία των στίχων, αναφερθήκαμε στον ποιητή, τον Ζαχαρία Παπαντωνίου, είπαμε με δικά μας λόγια το νόημα του ποιήματος και αναρωτηθήκαμε γιατί ο Παπαντωνίου έγραψε ένα τέτοιο ποίημα για τα παιδιά.
Για το σπίτι ο καθένας θα διαλέξει 4 - 5 στίχους για ανάγνωση, τους οποίους θα πρέπει να μάθει και απέξω.
Αντιγραφή: Μία φορά τους 4 τελευταίους στίχους στο τετράδιο Αντιγραφής, γράφουμε και τον τίτλο του ποιήματος και συνοδεύουμε την αντιγραφή μας με μια ταιριαστή ζωγραφιά.
Μην ξεχνάμε οι μεγάλοι ότι η αντιπαλότητα ανάμεσα σε γάτες και σκύλους συμβολίζει την αντιπαλότητα ανάμεσα σε όσους είναι διαφορετικοί και πως το θέμα της διδακτικής επίσκεψης την Παρασκευή είναι: «Μόνος ή Μοναδικός; Διαφορετικότητα και Ρατσισμός».
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Εργαστήκαμε στο χοντρό βιβλίο, μάθημα 46, σελ. 40. Για το σπίτι τα παιδιά πήραν την άσκηση 4 - σελίδα 41.
Σήμερα όπως και χθες αφιερώσαμε αρκετή ώρα στην ετοιμασία των έργων ζωγραφικής των ομάδων Helmepa Junior της τάξης μας. Και επιτέλους τώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, τα έργα έχουν πια παραδοθεί στην Περγάμου 5, Νέα Σμύρνη, στα γραφεία της Παιδικής Helmepa! Αν ρωτάτε τι ανακαλύψαμε βουτώντας στον ωκεανό; Τις απόκριες της θάλασσας!!! Επιφυλασσόμαστε όμως να δημοσιεύσουμε τα έργα μας αφού ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη!!!
Προλάβαμε πάντως να κάνουμε και μία ώρα Γλώσσα και λίγο Μαθηματικά.
ΓΛΩΣΣΑ:
Διαβάσαμε το ποίημα "Οι δυο φίλοι" από το βιβλίο μαθητή, σελίδα 18. Μιλήσαμε πάλι για στροφές και στίχους, εντοπίσαμε την ομοιοκαταληξία των στίχων, αναφερθήκαμε στον ποιητή, τον Ζαχαρία Παπαντωνίου, είπαμε με δικά μας λόγια το νόημα του ποιήματος και αναρωτηθήκαμε γιατί ο Παπαντωνίου έγραψε ένα τέτοιο ποίημα για τα παιδιά.
Για το σπίτι ο καθένας θα διαλέξει 4 - 5 στίχους για ανάγνωση, τους οποίους θα πρέπει να μάθει και απέξω.
Αντιγραφή: Μία φορά τους 4 τελευταίους στίχους στο τετράδιο Αντιγραφής, γράφουμε και τον τίτλο του ποιήματος και συνοδεύουμε την αντιγραφή μας με μια ταιριαστή ζωγραφιά.
Μην ξεχνάμε οι μεγάλοι ότι η αντιπαλότητα ανάμεσα σε γάτες και σκύλους συμβολίζει την αντιπαλότητα ανάμεσα σε όσους είναι διαφορετικοί και πως το θέμα της διδακτικής επίσκεψης την Παρασκευή είναι: «Μόνος ή Μοναδικός; Διαφορετικότητα και Ρατσισμός».
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Εργαστήκαμε στο χοντρό βιβλίο, μάθημα 46, σελ. 40. Για το σπίτι τα παιδιά πήραν την άσκηση 4 - σελίδα 41.
Απ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ, 28 ΦΛΕΒΑΡΗ 2019
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε 2 ώρες καθώς αυτή την εβδομάδα θυσιάσαμε ώρες Γλώσσας για το διαγωνισμό ζωγραφικής. Κάναμε το τσ! Τι άλλο;;; Τσικνίσαμε δηλαδή με τον τρόπο μας κι εμείς!
Ολοκληρώσαμε το μάθημα από το βιβλίο (σελίδες 20 και 21) και από το τετράδιο εργασιών (σελ. 20 και 21 επίσης).
Ανάγνωση έχουν το πρώτο μισό του μαθήματος (ως εκεί που γράφει παπούτσια).
Ορθογραφία: 5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής γράφουν την άσκηση 4 του τετραδίου εργασιών. (Ο βάτραχος είναι μέσα σε ένα αστείο παπούτσι.)
Την άσκηση 2 του τετραδίου εργασιών την έχουν για το σπίτι. (συμπληρώνουν τσ και διαβάζουν).
Πήραν επίσης τις γνωστές 3 φωτοτυπίες (καρτελάκια, βιβλιαράκια γράμματος και κάρτα με συλλαβές του τσ.)
Βρείτε εδώ το αρχείο του τσ για εξάσκηση στο σπίτι:
https://sites.google.com/site/protakiaa2/glossa/chameno-kleidi
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ολοκλήρωση του μαθήματος 46 από το χοντρό βιβλίο.
-----------------------------------------------
Αύριο έχουμε επίσκεψη στο Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης και θα φύγουμε αμέσως μετά την προσευχή. Τις τελευταίες δύο ώρες θα έχουμε γυρίσει στο σχολείο και θα ασχοληθούμε με αποκριάτικες κατασκευές. Ας έχουν μαζί τους ψαλιδάκι και κόλλα για να εργαστούν.
Μην ξεχάσετε αύριο να φορέσουν τα παιδιά μάρτηδες (ή μαρτίτσια) μη μας τα κάψει ο ήλιος!!!
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε 2 ώρες καθώς αυτή την εβδομάδα θυσιάσαμε ώρες Γλώσσας για το διαγωνισμό ζωγραφικής. Κάναμε το τσ! Τι άλλο;;; Τσικνίσαμε δηλαδή με τον τρόπο μας κι εμείς!
Ολοκληρώσαμε το μάθημα από το βιβλίο (σελίδες 20 και 21) και από το τετράδιο εργασιών (σελ. 20 και 21 επίσης).
Ανάγνωση έχουν το πρώτο μισό του μαθήματος (ως εκεί που γράφει παπούτσια).
Ορθογραφία: 5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής γράφουν την άσκηση 4 του τετραδίου εργασιών. (Ο βάτραχος είναι μέσα σε ένα αστείο παπούτσι.)
Την άσκηση 2 του τετραδίου εργασιών την έχουν για το σπίτι. (συμπληρώνουν τσ και διαβάζουν).
Πήραν επίσης τις γνωστές 3 φωτοτυπίες (καρτελάκια, βιβλιαράκια γράμματος και κάρτα με συλλαβές του τσ.)
Βρείτε εδώ το αρχείο του τσ για εξάσκηση στο σπίτι:
https://sites.google.com/site/protakiaa2/glossa/chameno-kleidi
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ολοκλήρωση του μαθήματος 46 από το χοντρό βιβλίο.
-----------------------------------------------
Αύριο έχουμε επίσκεψη στο Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης και θα φύγουμε αμέσως μετά την προσευχή. Τις τελευταίες δύο ώρες θα έχουμε γυρίσει στο σχολείο και θα ασχοληθούμε με αποκριάτικες κατασκευές. Ας έχουν μαζί τους ψαλιδάκι και κόλλα για να εργαστούν.
Μην ξεχάσετε αύριο να φορέσουν τα παιδιά μάρτηδες (ή μαρτίτσια) μη μας τα κάψει ο ήλιος!!!
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|