ΜΙΚΡΑ ΤΕΡΑΤΑΚΙΑ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

2 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Δευ Απρ 01, 2019 4:19 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019


ΓΛΩΣΣΑ

Κάναμε το μάθημα: "Τι κρύβει το μπαούλο", από το βιβλίο μαθητή και από το τετράδιο εργασιών.

Για το σπίτι πήραμε ανάγνωση:

- Το κλειδί μου! Ποιος το 'βαλε εδώ; Το 'ψαχνα παντού! Πίστευα πως το 'χα χάσει. Ιωάννα, εσύ το βρήκες;

- Όχι εγώ. Ο Μολύβιος, απάντησε η Ιωάννα.

- Μπράβο Μολύβιε! Σ' ευχαριστώ, είπε ο θείος Παύλος.

- Θείε, τι ανοίγεις μ' αυτό το κλειδί; ρώτησε η Ιωάννα.

- Το μπαούλο με τους θησαυρούς μου, απάντησε ο θείος Παύλος.

- Τι θησαυρούς, αληθινούς; ρώτησε η Ιωάννα.

- Και βέβαια αληθινούς. Είναι πράγματα που 'χω μαζέψει απ' τα ταξίδια μου, είπε ο θείος Παύλος.

Ορθογραφία: Την τελευταία άσκηση του τετραδίου εργασιών.

"Να πάω σ' ένα μακρινό νησί

με τ' άσπρο μου καράβι."


(τη γράψαμε μία φορά στο τετράδιο εργασιών και άλλες 9 θα τη γράψουμε στο τετράδιο αντιγραφής).  

Στη Γραμματική κάναμε την απόστροφο χωρίς να αναφερθούμε στην έκθλιψη, στην αφαίρεση και στην αποκοπή.

Πήραμε επίσης μία φωτοτυπία με ασκήσεις παρόμοιες με αυτές που κάναμε στο Τετράδιο Εργασιών. Το τετράδιο γραμματικής έμεινε στο σχολείο για έλεγχο και θα κολλήσουμε τις ασκήσεις της φωτοτυπίας αύριο.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε το μάθημα 52 από το τετράδιο εργασιών (δ΄ τεύχος).

Ευχαριστούμε για μια ακόμη φορά τους γονείς που μας έφτιαξαν τους άβακες γιατί σήμερα μας φάνηκαν πολύ χρήσιμοι.

Να γίνει εξάσκηση στο σπίτι στις προσθέσεις και αφαιρέσεις με δεκάδες ως το 70. Πχ 20+30, 50+10, 20+20, 60-30, 70-20 κλπ.

Επίσης να μάθουν να λένε τους αριθμούς ως το 70 και ανάποδα.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Προχωρήσαμε στην ενότητα για τα ζώα και κάναμε το πρώτο μάθημα: Ποια ζώα ζουν στον τόπο μου.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

Ασχοληθήκαμε με τα συναισθήματά μας. Διαβάσαμε από το Ανθολόγιο το κείμενο "Θα σ' αγαπώ ό,τι κι αν γίνει"

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A111/671/4451,19997/

και κάναμε τις σχετικές δραστηριότητες.
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Τρι Απρ 02, 2019 3:57 pm

ΤΡΙΤΗ, 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ

Σήμερα κάναμε το μάθημα: ΚΑΡΑΒΙΑ (βιβλίο και τετράδιο εργασιών)

Ανάγνωση: Έχουμε τη 2η παράγραφο το μαθήματος:

Κάθε φορά που γυρίζει απ' τα ταξίδια του, βγάζει τα καράβια από το μπαούλο.
Τα ξεσκονίζει, τα χαϊδεύει, τα καμαρώνει. Όλα τα καράβια έχουν ονόματα.
Το αγαπημένο του είναι η «Σαΐτα», ένα ξύλινο καΐκι με πανιά.
Το έφτιαξε ένα γέρος ναυτικός από τη Σκόπελο.

Ορθογραφία:

Μαϊμού, κοίτα τον εαυτό σου

και μη με κοροϊδεύεις.

Μία φορά στο τετράδιο εργασιών και 9 φορές στο τετράδιο αντιγραφής.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε το μάθημα 53 από το χοντρό βιβλίο: Εισαγωγή στον πολλαπλασιασμό.

Στο τετράδιο με τα τετραγωνάκια γράψαμε την προπαίδεια του 2. Τη γράφουμε ξανά και τη μαθαίνουμε απέξω.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Κάναμε από το βιβλίο το μάθημα: "Ποια είναι τα μέρη ενός ζώου."

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A105/220/1614,5067/

Προχωρήσαμε και στην επόμενη σελίδα και αρχίσαμε να κολλάμε εικονίτσες ζώων, δημιουργώντας τις εξής οικογένειες:

Ψάρια, Ερπετά, Πτηνά, Θηλαστικά
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Τετ Απρ 03, 2019 2:28 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019

ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΡΟΣΟΧΗ

Η διδακτική επίσκεψη της Δευτέρας αναβάλλεται για άλλη μέρα που θα έχει καλύτερο καιρό.



ΓΛΩΣΣΑ

Κάναμε το μάθημα: "Παιχνίδια που ταξιδεύουν"

Από το βιβλίο έχουμε ανάγνωση το τμήμα του κειμένου με τον τίτλο "Οδηγίες".

Ορθογραφία: "Εγώ θα πάρω αχλάδια από την αχλαδιά."

Τη γράφουμε μία φορά στο τετράδιο εργασιών και 9 φορές στο τετράδιο αντιγραφής. Θυμόμαστε να αφήνουμε μια άδεια γραμμή κάθε φορά που τελειώνει μια ορθογραφία, στην πρώτη γραμμή γράφουμε την ημερομηνία και στην τελευταία το όνομά μας. Επίσης δε χρειάζεται να αλλάζουμε κάθε μέρα σελίδα. Αφήνουμε απλά δυο - τρεις γραμμές άδειες από το προηγούμενο γράψιμο και γράφουμε την καινούργια ορθογραφία.

Γραμματική: Δόθηκε διορθωμένο το προχτεσινό φυλλάδιο. Να κόψουν το περιττό χαρτί και να το κολλήσουν στο τετράδιο Γραμματικής.

Πήραν επίσης μια καινούρια φωτοτυπία με ασκήσεις παρόμοιες με αυτές που έχουμε κάνει στο σχολείο. Να τη συμπληρώσουν και να τη φέρουν την Παρασκευή για διόρθωση. Όταν τους επιστραφεί διορθωμένη, θα την κολλήσουν στο τετράδιο Γραμματικής.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε το μάθημα 33 στο τετράδιο εργασιών (συνέχεια του πολλαπλασιασμού - η τελευταία άσκηση μας βάζει και στην έννοια της διαίρεσης).

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Ελέγξαμε τη χτεσινή άσκηση (δημιουργία πίνακα με οικογένειες ζώων).

Γράφουμε αντιγραφή το συμπέρασμα του μαθήματος.

Θα το βρείτε στο τέλος του μαθήματος "Οικογένειες ζώων":

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A105/220/1614,5067/

"Τα ζώα μπορούμε να τα χωρίσουμε σε διαφορετικές οικογένειες .... έντομα."


_____________________________________

Αύριο οι δασκάλες της Πρώτης θα πάμε σε υποχρεωτικό σεμινάριο. Για τους μαθητές δε μας είπαν τι πρέπει να κάνουν. Πάντως το δικό μας τμήμα έχει αύριο τις 3 πρώτες ώρες μαθήματα με ειδικότητες.

Την Παρασκευή να φέρουν μαζί τους ένα άδειο πλαστικό μπουκάλι, στεγνό εσωτερικά, που να έχει και το καπάκι του. Θα το χρωματίσουμε με τέμπερες και θα το μετατρέψουμε σε καράβι σύμφωνα με τις οδηγίες στο μάθημα της Γλώσσας. Το μέγεθος δεν ενδιαφέρει, μπορεί να είναι μεγάλο ή μικρό. Ίσως αν έχει λεία επιφάνεια να είναι καλύτερο για το χρωμάτισμα.
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Παρ Απρ 05, 2019 2:59 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ

Κάναμε το μάθημα "Το πετροκάραβο". (από το βιβλίο και από το τετράδιο εργασιών)

Το γραμματικό φαινόμενο αυτού του μαθήματος είναι ότι μπροστά από το μ, το β και το γ δε γράφουμε ποτέ ζ, αλλά σ! που ακούγεται σαν ζ!

Παράδειγμα: ύφασμα, Σμαρώ, σγουρός, σβήνω κλπ

Έτσι πατήσαμε με φωσφοριζέ όλες τις περιπτώσεις με σμ, σβ, και σγ και κάναμε και σχετική άσκηση στο τετράδιο εργασιών.

Ανάγνωση: Η τρίτη παράγραφος στη σελίδα 39 του βιβλίου μαθητή  ("Το καράβι έφτασε στο πέρασμα.....  ευχήθηκε η Σμαρώ.")

Ορθογραφία: "Γυρίζω, γυρίζω, τον κόσμο τριγυρίζω".

(1 φορά στο τετράδιο εργασιών, 9 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)

Πήραν και μια φωτοτυπία με ασκήσεις γραμματικής (ουδέτερα ουσιαστικά σε -ι και μετατροπή από τον ενικό στον πληθυντικό και από τον πληθυντικό στον ενικό.)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε το μάθημα 54 από το χοντρό βιβλίο, μόνο τη σελίδα 58.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

Συζήτηση για θέματα της τάξης μας και για έκδοση μαθητικής εφημερίδας. Τίτλοι εφημερίδας:

1. Σούπερ Καρχαρίες

2. Ιπτάμενοι Μονόκεροι
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Δευ Απρ 08, 2019 3:56 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ

1. Αφιέρωμα στη γενέθλια ημέρα του Εθνικού μας ποιητή.

2. Διαβάσαμε από το βιβλίο το ποίημα του Ν. Γκάτσου: "Μια Κυριακή του Μάρτη".

Έχουμε όλο το ποίημα για ανάγνωση και αντιγραφή (1 φορά).

Από το τετράδιο εργασιών κάναμε την τελευταία άσκηση στη σελίδα 42.

Από την ίδια σελίδα πήραμε για το σπίτι την άσκηση 5 και 6.

Επίσης έχουμε μια φωτοτυπία με επαναληπτικές ασκήσεις γραμματικής.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε τη σελίδα 59 από το χοντρό βιβλίο.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Κάναμε το μάθημα "Τα ζώα και το περιβάλλον", σελίδα 136.


ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ:

Λογοτεχνία: "Ο Τζίτζικας και ο Μέρμηγκας" του Αισώπου.
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Τρι Απρ 09, 2019 3:23 pm

ΤΡΙΤΗ, 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019

Ανακοινώθηκαν τα βραβεία της Helmepa Junior.

Το πρώτο βραβείο στους μικρούς εθελοντές:

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Photo110

Α’ Βραβείο: 14ο Νηπιαγωγείο Νίκαιας, Ομάδες 2557(Ν)-2558(Ν)-2559(Ν),

Το πρώτο βραβείο στους μεγάλους:  

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Photo210

Α’ Βραβείο: 1ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου Αττικής, Δ’ Τάξη, Ομάδα 3086(Β)

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΓΛΩΣΣΑ

Ολοκληρώσαμε τις ασκήσεις του επαναληπτικού από το Τετράδιο Εργασιών.

Ανάγνωση: Από το τετράδιο εργασιών, σελίδα 40, η άσκηση 1.

Ορθογραφία: Από το τετράδιο εργασιών, σελίδα 40, η άσκηση 3 (2 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)

Φωτοτυπία: Γράφω και μαθαίνω τις ημέρες της εβδομάδας - βάζω τόνους και διαλυτικά.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Το μάθημα 34 από το τετράδιο εργασιών.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:

Κάναμε ασκήσεις από το τετράδιο εργασιών (σελίδες 45, 46 και 47)

Για το σπίτι έχουν να συμπληρώσουν στη σελίδα 45 την άσκηση 1 με ζωάκια που συναντούν πηγαίνοντας από το σχολείο για το σπίτι.

Επίσης να γράψουν στο τετράδιο της μελέτης περιβάλλοντος τη συνέχεια του μύθου της άσκησης 3, σελίδ. 46.

________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ


1. Την Παρασκευή το πρωί θα πάμε εκκλησία. Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος.
Αν κάποιο παιδί δε θέλει να εκκλησιαστεί, μπορεί να έρθει στο σχολείο κατά τις 9.40 που αρχίζει το πρώτο διάλειμμα.

2. Τα χρήματα που συγκεντρώσαμε για τη διδακτική επίσκεψη,  θα επιστραφούν. Αν καταφέρουμε να πάμε μετά το Πάσχα, θα συγκεντρώσουμε εκ νέου χρήματα.

3. Τώρα που ο διαγωνισμός ζωγραφικής της Helmepa Junior ολοκληρώθηκε, μπορούμε να δείξουμε και τα δικά μας έργα. Θυμίζουμε ότι επειδή η δασκάλα της τάξης ήταν μέλος της κριτικής επιτροπής, τα έργα μας στάλθηκαν μεν στην Helmepa Junior αλλά δεν μπήκαν στον διαγωνισμό.

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Hpim8110


ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Hpim8111

Η ανακοίνωση της Helmepa Junior:

Αθήνα, 8 Απριλίου 2019

Τα Μέλη της Παιδικής HELMEPA

«κάνουν βουτιά» στον Ωκεανό και ανακαλύπτουν…


Με θέμα «Κάνω βουτιά στον Ωκεανό και ανακαλύπτω…» 2.521 παιδιά μέλη του Προγράμματος «Παιδική HELMEPA», 78 Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων της χώρας, ζωγράφισαν 230 ομαδικά έργα, στα οποία αποτύπωσαν την ομορφιά της θάλασσας, τους θησαυρούς του βυθού αλλά και το πρόβλημα της ρύπανσης που απειλεί τη θαλάσσια ζωή και κατ’ επέκταση τον άνθρωπο.

Ο Διαγωνισμός διεξήχθη χωριστά για 2 κατηγορίες ηλικιών: 5-7 ετών και 8-12 ετών. Τα έργα αξιολόγησε Επιτροπή, σύμφωνα με την προκήρυξη του Διαγωνισμού, που είχε την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας. Η επιλογή ήταν κατά κοινή μαρτυρία εξαιρετικά δύσκολη καθώς οι ζωγραφιές συναγωνίζονταν σε έμπνευση και πρωτοτυπία. Η Επιτροπή αποφάσισε τη βράβευση των ακόλουθων έξι (6) έργων:

Κατηγορία 5-7 ετών

Α’ Βραβείο: 14ο Νηπιαγωγείο Νίκαιας, Ομάδες 2557(Ν)-2558(Ν)-2559(Ν),
Β’ Βραβείο: Νηπιαγωγείο Κορησσίας Κέας, Ομάδες 2644(Ν)-2681(Ν)-2694(Ν)
Γ’ Βραβείο: 13ο Νηπιαγωγείο Νίκαιας, Ομάδες 2766(Ν)-2767(Ν)

Κατηγορία: 8-12 ετών

Α’ Βραβείο: 1ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου Αττικής, Δ’ Τάξη, Ομάδα 3086(Β)
Β’ Βραβείο: 4ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης, Δ’ Τάξη, Ομάδα 2996(Β)
Γ’ Βραβείο: Δημοτικό Σχολείο Λουτροχωρίου Πέλλας, Ε’ & Στ’ Τάξεις,
Ομάδα 436(Ε)

Το Α’ Βραβείο κάθε κατηγορίας εκτυπώνεται σε Αφίσα και θα διανεμηθεί ευρύτερα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ στα μέλη των Ομάδων που κέρδισαν τα Β’ και Γ’ Βραβεία, καθώς και τους Εκπαιδευτικούς τους, θα δοθούν αναμνηστικοί Έπαινοι Συμμετοχής.

Η HELMEPA συγχαίρει θερμά όλους τους μικρούς καλλιτέχνες για τις ευφάνταστες δημιουργίες τους, που μας θυμίζουν, μεταξύ άλλων, ότι απορρίμματα, πλαστικά και άλλα, δεν έχουν καμία θέση στους Ωκεανούς!
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Τετ Απρ 10, 2019 3:04 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ


Προχωρήσαμε σήμερα στην ενότητα "Άνοιξη".

Κάναμε το πρώτο μάθημα, τη Μετακόμιση. Δύο σελίδες από το βιβλίο και μόνο την πρώτη σελίδα από το τετράδιο εργασιών. Μας μένουν για το επόμενο μάθημα δύο σελίδες από το τετράδιο εργασιών.

Για το σπίτι πήραμε:

Ανάγνωση:

Η μετακόμιση

Την Κυριακή ένα μεγάλο φορτηγό σταμάτησε έξω από την πολυκατοικία που μένουν ο Άρης και η Μαρίνα.

- Στον πρώτο όροφο να τα ανεβάσετε παρακαλώ, ακούστηκε μια γυναικεία φωνή.

Τρεις εργάτες ανεβοκατέβαιναν τη σκάλα κουβαλώντας πράγματα. Ένα ψυγείο, μία κουζίνα, μία τηλεόραση, δύο βιβλιοθήκες, έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, μία κιθάρα, ένα πλυντήριο, καρέκλες, ένα μεγάλο τραπέζι, γλάστρες, κούτες…

Ορθογραφία: Γράφουμε δύο φορές το διάλογο του Μολύβιου.

Η μετακόμιση αρχίζει! Να η κουβέρτα μου,
το πιάτο μου, το παιχνίδι μου, η ζώνη μου.

Να οι κουβέρτες μας, τα πιάτα μας,
τα παιχνίδια μας, οι ζώνες μας.

Φωτοτυπία δεν πήραμε.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Κάναμε το μάθημα 55 από το χοντρό βιβλίο.

Πήραμε την άσκηση 4 για το σπίτι.

Να γίνει εξάσκηση στην αρίθμηση 10 - 10 μέχρι το 100. (για όσα παιδιά δυσκολεύονται).

Επίσης προσθέσεις και αφαιρέσεις με δεκάδες. Πχ 20 και 30 πόσο κάνει; 50 βγάζω 20 πόσο κάνει; 50 και 20 πόσο κάνει; 30 βγάζω 10 πόσο κάνει;

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Κάναμε το μάθημα:

5. Πώς φροντίζουμε τα φυτά και τα ζώα.
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Πεμ Απρ 11, 2019 4:35 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ

Ολοκληρώσαμε το μάθημα "Η μετακόμιση" - κάναμε τις ασκήσεις 4,5,6,7,8,9 και 10 του τετραδίου εργασιών. (σελίδες 44 και 45).

Για ανάγνωση πήραν την άσκηση 6.

Τα τετράδια αντιγραφής έμειναν στο σχολείο και δεν έχουν σήμερα να γράψουν. Θα τα πάρουν αύριο και θα γράψουν για τη Δευτέρα 9 φορές την άσκηση 10 (ορθογραφία).

Πήραν δύο φωτοτυπίες διορθωμένες που θα πρέπει να τις κολλήσουν στο τετράδιο γραμματικής και δύο καινούριες να τις συμπληρώσουν σήμερα και να τις φέρουν αύριο.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Πώς φροντίζουμε τα ζώα - η ιστορία του Δημήτρη.

___________________________________

Αύριο το πρωί έχουμε εκκλησιασμό. (2 πρώτες ώρες - από 8.15 ως 9.30)
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Παρ Απρ 12, 2019 1:56 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019

Τις 2 πρώτες ώρες έγινε ο εκκλησιασμός και δεν κάναμε μάθημα.

Μετά τα παιδιά έκαναν Πληροφορική και Φυσική Αγωγή (δηλαδή Γυμναστική)

5η ώρα: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Εξετάστηκε η άσκηση που είχαν για το σπίτι.

Κάναμε το μάθημα 55 από το Τετράδιο Εργασιών. (σελίδες 16 και 17)

6η ώρα: ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

Στα πλαίσια του προγράμματος της Helmepa Junior και ενόψει του Πάσχα, κατασκευάσαμε καλαθάκια πασχαλινά με χαρτί γκοφρέ και αξιοποιώντας "άχρηστα υλικά", όπως κεσεδάκια από γιαούρτι και χαρτόνια από συσκευασίες.

Στο σπίτι φτιάχνουμε και άλλα καλαθάκια και φέρνουμε ένα τουλάχιστον ο καθένας τη Δευτέρα στο σχολείο για να το χαρίσουμε στα νηπιάκια του γειτονικού μας νηπιαγωγείου.

_______________________________


Δόθηκε το τετράδιο Αντιγραφής και έχουν να γράψουν τη χτεσινή Ορθογραφία 9 φορές (Με χοντρή κλωστή θα υφάνω αδιάβροχο πανί.)

ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Δευ Απρ 15, 2019 8:31 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ


Κάναμε το μάθημα "Η Αγγελική", από το βιβλίο και από το τετράδιο εργασιών.

Πήραμε ανάγνωση από το βιβλίο: Από το σημείο που λέει "Τα παιδιά ανέβασαν το ποδήλατο" ως το τέλος.

Αντιγραφή - Ορθογραφία:

"Είμαι κι εγώ αθλητής.
Ρίχνω το ακόντιό μου μακριά."

Γραμματική:

Αντιγράφουμε την άσκηση 1 του τετραδίου εργασιών στο Τετράδιο Γραμματικής και βάζουμε τόνους όπου πρέπει. Προσοχή, κάποιες λέξεις θέλουν δύο τόνους.

Διαβάστε στη σχολική γραμματικής της Ε΄ τάξης περισσότερα για τους τόνους και πότε βάζουμε δύο τόνους.

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-E104/579/3759,16496/

Αυτό συμβαίνει όταν:



α) Τα ρήματα ακολουθούνται από αδύνατους τύπους αντωνυμιών

π.χ. κάλεσε + την → κάλεσέ την , πάρε + του + το → πάρε τού το

β) ουσιαστικά ή επίθετα ακολουθούνται από κτητικές αντωνυμίες

π.χ. ο δάσκαλος + μας → ο δάσκαλός μας ,

η όμορφη + σας τάξη → η όμορφή σας τάξη

γ) επιρρήματα ή άκλιτες μετοχές ακολουθούνται από ασθενείς αντωνυμίες.

π.χ. απέναντι + μας → απέναντί μας , ψάχνοντας + τα → ψάχνοντάς τα

Σε κάθε περίπτωση για να πάρει μια λέξη δεύτερο τόνο θα πρέπει να είναι προπαροξύτονη. Δηλαδή να τονίζεται στην 3η συλλαβή από το τέλος.

Προπαροξύτονες λέξεις: αίθουσα, δάσκαλος, πλοίαρχος, κάλεσε, γράφοντας, κόβοντας, γάιδαρος, αντίδωρο κλπ

Ο δεύτερος τόνος μπαίνει πάντα στη λήγουσα (δηλαδή στην τελευταία συλλαβή της λέξης).

Παραδείγματα

η αίθουσά μας
ο δάσκαλός σας
ο πλοίαρχός του
κάλεσέ τους
κόβοντάς τα
γάιδαρός της
αντίδωρο σου

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε το μάθημα 56 από το βιβλίο και από το τετράδιο εργασιών (συμμετρία).

Παίξαμε αρκετά και στον υπολογιστή φτιάχνοντας συμμετρικά σχήματα με τη βοήθεια της τεχνολογίας.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Κάναμε τη σελίδα 140 του βιβλίου (ζωγραφίζουμε φυτά και ζώα του τόπου μας)

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

Καμαρώσαμε τα καταπληκτικά καλαθάκια που έφεραν τα παιδιά...

Μάθαμε με τη βοήθεια της Γρηγορίας τα κάλαντα του Λαζάρου...


Είμαστε πια έτοιμοι να επισκεφθούμε το γειτονικό μας νηπιαγωγείο...
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Τρι Απρ 16, 2019 2:07 pm

ΤΡΙΤΗ, 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019

Την Πέμπτη, στις 11 η ώρα, θα πάμε επίσκεψη στο γειτονικό μας νηπιαγωγείο όπου και θα τραγουδήσουμε με τα νήπια τα όμορφα κάλαντα που ακούσαμε από τη Γρηγορία. Κρατώντας και τα πασχαλινά καλαθάκια που φτιάξαμε με τα χεράκια μας.

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ _210


ΓΛΩΣΣΑ

Κάναμε το μάθημα "Παίζουμε παντομίμα;" από το βιβλίο. Το τετράδιο εργασιών θα το δούμε την πρώτη ώρα αύριο. Τη δεύτερη ώρα θα πάμε στη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου για να δανειστούμε βιβλία για το Πάσχα.

Μετά την ανάγνωση του μαθήματος, παίξαμε παντομίμα κι εμείς. Επιλέξαμε το θέμα "Ζώα" και κάθε ομάδα παρουσίασε το ζωάκι που επέλεξε. Η ομάδα 1 έκανε τις πεταλούδες, η ομάδα 2 τις γοργόνες (κι ας μην είναι ζώα...) και οι ομάδες των αγοριών τους ταύρους σε ώρα ταυρομαχίας και τους δεινόσαυρους.

Έπειτα ασχοληθήκαμε με τον Μολύβιο και τη Γραμματική του! Την κλίση του ρήματος "είμαι".

ΕΝΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ

εγώ είμαι
εσύ είσαι
αυτός είναι

ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ

εμείς είμαστε
εσείς είστε (κάποιοι πλέον το λένε και είσαστε)
αυτοί είναι

Οι γονείς που δε γνωρίζετε καλά την ελληνική γλώσσα μπορείτε να συμβουλευτείτε τη σχολική γραμματική της Ε΄ τάξης:

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-E104/579/3766,16511/

Τα παιδιά πρέπει να μάθουν να κλίνουν το ρήμα αλλά δεν τα μπερδεύουμε αναφέροντας ορολογία γραμματικής. Πχ δεν τους λέμε για ενεστώτα, αντωνυμίες κλπ. Αυτά θα τα λέει η δασκάλα στο σχολείο, όταν και όπως πρέπει. Εσείς βοηθήστε τα μόνο να μάθουν να λένε και να γράφουν το ρήμα.

Ανάγνωση: Σελίδα 49 του βιβλίου, "Τα παιδιά της άλλης ομάδας συζητούν τις ιδέες τους..." ως το τέλος του μαθήματος.

Αντιγραφή μία φορά τα λόγια του Μολύβιου στη σελίδα 48 κάτω κάτω. Αφήνουμε άδεια γραμμή και γράφουμε από κάτω μία φορά μόνο το ρήμα είμαι:

εγώ είμαι
εσύ είσαι
αυτός είναι

εμείς είμαστε
εσείς είστε
αυτοί είναι

Εικονογραφούμε τη σελίδα μας με φεγγάρια, αστέρια, διαστημόπλοια κλπ.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε το επαναληπτικό (μάθημα 57) από το χοντρό βιβλίο. Ασχοληθήκαμε ιδιαίτερα με τη συμμετρία. Να ετοιμάσουμε στο σπίτι ένα σχέδιο σαν αυτό που περιγράφει η άσκηση 1 ή κάτι παρόμοιο. Μπορούμε επίσης να εργαστούμε με κόλες γλασέ. Κολλάμε την εργασία μας στο τετράδιο με τα τετραγωνάκια.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Κάναμε το μάθημα:

Αντικείμενα από το περιβάλλον μου - 1. Από τι είναι φτιαγμένα τα αντικείμενα στην τάξη μου.

Σελίδες 142 και 143 του βιβλίου.

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A105/220/1614,5068/

Μιλήσαμε για τα υλικά από τα οποία είναι φτιαγμένα τα πράγματα γύρω μας (ξύλο, πλαστικό, μέταλλο, χαρτί, ύφασμα, νερό κλπ)

Ρωτάμε τους παππούδες μας ή κάποιον ηλικιωμένο γείτονα αυτά που λέει η άσκηση:

Pωτάμε τον παππού ποια αντικείμενα είχε η δική του τάξη όταν πήγαινε στην Πρώτη Δημοτικού.

Aπό τι υλικά ήταν φτιαγμένα;

Γράφω τις απαντήσεις στο Τετράδιο της Μελέτης Περιβάλλοντος (το μισό μισό)

Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Τετ Απρ 17, 2019 1:57 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 17/4/2019

ΓΛΩΣΣΑ


Κάναμε όλες τις εργασίες του μαθήματος "ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΜΙΜΑ;" από το τετράδιο εργασιών.

Για το σπίτι η κάθε ομάδα διάλεξε ποια από τις ασκήσεις 1,2 ή 4 θα κάνει ανάγνωση στο σπίτι.

Γράψιμο:

Θα γράψουν την τελευταία άσκηση στο βιβλίο και θα την αντιγράψουν ακόμη δυο φορές στο τετράδιο αντιγραφής.

Επίσης θα αντιγράψουν 1 φορά τη Γραμματική που υπάρχει στο κάτω μέρος της σελίδας 49 του βιβλίου.

Τη δεύτερη ώρα της Γλώσσα την αφιερώσαμε στη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου μας όπου όλα σχεδόν τα παιδιά δανείστηκαν βιβλίο για τις ημέρες των διακοπών.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Από το τετράδιο εργασιών κάναμε το μάθημα 57 (επαναληπτικό). Τις μέρες των διακοπών ανάλογες ασκήσεις θα πρέπει να φροντίσουν οι γονείς να γίνονται και στο σπίτι.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Σελίδες 144 και 145 του βιβλίου:

2. Πόσα είδη υλικών υπάρχουν γύρω μου;

- Aντικείμενα από το περιβάλλον μου (κάνουμε τη δραστηριότητα αυτή στο σπίτι, προτείνοντας στερεά, υγρά και αέρια που θα χρησιμοποιήσουμε για τη διοργάνωση μιας γιορτής στο σχολείο).

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A105/220/1614,5068/


ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Πεμ Απρ 18, 2019 2:27 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 18 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019

Σήμερα επισκεφθήκαμε το γειτονικό μας νηπιαγωγείο, το 9ο νηπιαγωγείο Νέας Σμύρνης. Η επίσκεψη εντάσσεται στο πρόγραμμα ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό και από τη μεριά μας την εμπλουτίσαμε και με στοιχεία του προγράμματος Helmepa Junior. (Μιλήσαμε στα νηπιάκια για την προστασία της θάλασσας και των ακτών, τους χαρίσαμε αφίσες, σιντί, παραμυθάκι, εφημεριδάκι, τους εξηγήσαμε πως κάναμε τα καλαθάκια μας τα πασχαλινά με άχρηστα υλικά και τους δείξαμε και τις πάνινες τσάντες που κατασκευάσαμε. Φυσικά τους είπαμε και τα κάλαντα και ανταλλάξαμε ευχές και κεράσματα!

ΓΛΩΣΣΑ:

Κάναμε το μάθημα "Βόλτα στο βουνό" μόνο στο βιβλίο μαθητή (σελίδες 50 και 51).

Ανάγνωση: Σελίδα 50 του βιβλίου μαθητή, παράγραφο 2 ή 3. (αποφασίζει μόνο του το κάθε παιδί)

Αντιγραφή: Μία φορά στο τετράδιο Γραμματικής θα αντιγράψουμε όσα λένε τα σκυλάκια στο τέλος της σελίδας 50. Το γραμματικό φαινόμενο είναι η κλίση των ρημάτων: κρύβω, κρύβεις, κρύβει, κρύβουμε, κρύβετε, κρύβουν.

Από την απέναντι σελίδα, την 51, έχουμε να μάθουμε τα ονόματα των 4 εποχών (θα τα γράψουμε 5 φορές στο πρόχειρο τετράδιο) και μία στο Ευρετήριο.

Επίσης σε φύλλο ντοσιέ θα γράψουμε τη δεύτερη άσκηση της σελίδας 51 (πώς είναι η ροδακινιά κάθε εποχή).

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Μιλήσαμε για τα θρησκευτικά γεγονότα που εορτάζουμε τις ημέρες των διακοπών του Πάσχα.
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Παρ Απρ 19, 2019 4:30 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 19/4/2019

Η μέρα μας ξεκίνησε με τα κάλαντα του Λαζάρου που είπαμε μπροστά σε όλο το σχολείο, αμέσως μετά την πρωινή προσευχή και μετά τα Λαζαράκια που παρουσίασε το Β1.

ΓΛΩΣΣΑ

Εργαστήκαμε στο τετράδιο εργασιών, σελίδα 50 και 51. Συμπληρώσαμε τις ασκήσεις 1, 2 και 3. Με υπόδειγμα την άσκηση 1 ανατέθηκε προαιρετική εργασία για τις ημέρες του Πάσχα: Περιγραφή ενός ζώου και φωτογραφία του ή ζωγραφιά. Το υλικό θα αξιοποιηθεί για την εφημεριδούλα που θέλουμε να εκδώσουμε μετά το Πάσχα.

Προαιρετικά θα γίνει και η συμπλήρωση της άσκησης 4. Η απαραίτητη προεργασία έχει ήδη γίνει με αρίθμηση των προτάσεων της άσκησης 3.

Το επιθυμητό για τις μέρες του Πάσχα είναι τα παιδιά να ξεκουραστούν και να παίξουν. Και αν θέλουν και τα ίδια να διαβάσουν παραμύθια!!! Ή και να γράψουν στο προσωπικό τους ημερολόγιο και να στείλουν κάρτες με ευχές. Τα βοηθάμε να ζήσουν τα έθιμα των ημερών, να βοηθήσουν στη μαγειρική και να καταγράψουν συνταγές.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Παίξαμε το φιδάκι που περιγράφεται στη σελίδα 68 του χοντρού βιβλίου. Για τις ανάγκες του παιγνιδιού χωριστήκαμε σε δυο ομάδες, αγόρια - κορίτσια, και αντί για φιδάκι χρησιμοποιήσαμε τον μαγνητικό πίνακα της τάξης. Νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα των κοριτσιών.

(Στην πραγματικότητα κάναμε μια γερή επανάληψη σε προσθέσεις κι αφαιρέσεις και προτείνουμε να παίξετε τέτοιο φιδάκι και στο σπίτι τις ημέρες των διακοπών. Μπορείτε μάλιστα να φτιάξετε αριθμούς σε κάρτες από το 1 ως το 10 και να τις έχετε γυρισμένες ανάποδα. Ο κάθε παίκτης τραβά μια κάρτα στην τύχη και προχωρά μπροστά ή πίσω ανάλογα με τους κανόνες που έχει βάλει η ομάδα για τα μπλε και τα κόκκινα.)

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

Ακολουθώντας το πέταγμα του χελιδονιού (μάθημα Γλώσσας) επισκεφθήκαμε κι εμείς την Αφρική και είδαμε διάφορα ζωάκια.

----------------------------------

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Συγκεντρώσαμε αρκετές από τις υπεύθυνες δηλώσεις για την ημερήσια εκδρομή του σχολείου. Τα χρήματα που θα πληρώσουν οι μαθητές της τάξης μας θα είναι λιγότερα από το 10 ευρώ που αναφέρει το έντυπο του σχολείου. Θα βάλουμε χρήματα από το αποθεματικό μας και αν δεν πάμε τελικά στον Εθνικό Κήπο, θα αξιοποιήσουμε και τα 3 ευρώ που είχαν πληρώσει τα περισσότερα παιδιά.

Μοιράστηκε στα παιδια

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!

ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!









ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης