ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Απ: ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Β. ΔΙΑΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
1η ΕΝΟΤΗΤΑ
ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ
Στόχοι
Όπως ήταν καθισμένα στον κύκλο τα παιδιά , πήραν το φύλλο εργασίας με το σκίτσο, στο οποίο τους ζητήθηκε να σκεφτούν τα θετικά τους στοιχεία και χαρακτηριστικά που τους αρέσουν στον εαυτό τους και να τα απεικονίσουν στο σκίτσο. Τα χαρακτηριστικά αυτά μπορεί να αφορούν στην εμφάνιση, στο χαρακτήρα, στις επιδόσεις, στα συναισθήματά τους και στις ικανότητές τους. Μετά να ντύσουν το σκίτσο και να το τοποθετήσουν σε ένα περιβάλλον πραγματικό ή φανταστικό, εξωτερικό ή εσωτερικό.
Τα παιδιά με μεγάλη ευχαρίστηση προχώρησαν στην εργασία και απεικόνισαν τον εαυτό τους μέσα στη φύση, στον ουρανό, στο διάστημα ή σε φανταστικό τοπίο.
ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΩ
Στόχοι
Να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά ότι το γεγονός πως μεγαλώνουν και αλλάζουν , είναι μια φυσική διαδικασία
Ότι δεν συμβαίνει σε όλους με τον ίδιο ρυθμό
Ότι είναι φυσικό καμιά φορά να φοβούνται από τις αλλαγές να ανησυχούν αλλά και να ενθουσιάζονται
Δραστηριότητα
“Δυο πράγματα που παρατήρησες πως άλλαξαν”. Γίνεται συζήτηση για το πώς καταλαβαίνουμε ότι μεγαλώνουμε και γράφουμε τις διαπιστώσεις μας σε μεγάλα χαρτόνια.( δεν μας χωράνε τα ρούχα, τα παπούτσια, φτάνουμε πιο εύκολα τα πράγματα που είναι ψηλά, κλπ )
όλοι οι ζωντανοί οργανισμοί μεγαλώνουν και αλλάζουν όμως όχι με τον ίδιο ρυθμό
γιατί ο καθένας και η καθεμιά έχει το δικό του βιολογικό ρολόι
http://11dim-evosm.thess.sch.gr/?p=2591&page=2
1η ΕΝΟΤΗΤΑ
ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ
Στόχοι
Όπως ήταν καθισμένα στον κύκλο τα παιδιά , πήραν το φύλλο εργασίας με το σκίτσο, στο οποίο τους ζητήθηκε να σκεφτούν τα θετικά τους στοιχεία και χαρακτηριστικά που τους αρέσουν στον εαυτό τους και να τα απεικονίσουν στο σκίτσο. Τα χαρακτηριστικά αυτά μπορεί να αφορούν στην εμφάνιση, στο χαρακτήρα, στις επιδόσεις, στα συναισθήματά τους και στις ικανότητές τους. Μετά να ντύσουν το σκίτσο και να το τοποθετήσουν σε ένα περιβάλλον πραγματικό ή φανταστικό, εξωτερικό ή εσωτερικό.
Τα παιδιά με μεγάλη ευχαρίστηση προχώρησαν στην εργασία και απεικόνισαν τον εαυτό τους μέσα στη φύση, στον ουρανό, στο διάστημα ή σε φανταστικό τοπίο.
ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΩ
Στόχοι
Να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά ότι το γεγονός πως μεγαλώνουν και αλλάζουν , είναι μια φυσική διαδικασία
Ότι δεν συμβαίνει σε όλους με τον ίδιο ρυθμό
Ότι είναι φυσικό καμιά φορά να φοβούνται από τις αλλαγές να ανησυχούν αλλά και να ενθουσιάζονται
Δραστηριότητα
“Δυο πράγματα που παρατήρησες πως άλλαξαν”. Γίνεται συζήτηση για το πώς καταλαβαίνουμε ότι μεγαλώνουμε και γράφουμε τις διαπιστώσεις μας σε μεγάλα χαρτόνια.( δεν μας χωράνε τα ρούχα, τα παπούτσια, φτάνουμε πιο εύκολα τα πράγματα που είναι ψηλά, κλπ )
όλοι οι ζωντανοί οργανισμοί μεγαλώνουν και αλλάζουν όμως όχι με τον ίδιο ρυθμό
γιατί ο καθένας και η καθεμιά έχει το δικό του βιολογικό ρολόι
http://11dim-evosm.thess.sch.gr/?p=2591&page=2
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Απ: ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
https://drive.google.com/drive/folders/18iR3dqTq4ylC26IazIw52EgaFqHbqzHf?fbclid=IwAR0dadKclioTOpVKNpU-bD_fjktteQiYErt_FWyTAkFLyJW_y_PK6q8A4xM
ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ, ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ, ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ
ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ, ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ, ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ
Απ: ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση αφορά σε εκπαιδευτικές δράσεις γνώσης και κριτικής σκέψης καθώς και δράσεις καλλιέργειας δεξιοτήτων ζωής στα θέματα του φύλου, των δικαιωμάτων, της ψυχικής και σωματικής υγείας, της ασφάλειας, της προστασίας, του σεβασμού της γενετήσιας αξιοπρέπειας και της ισότητας. Η θεματολογία και το εκπαιδευτικό υλικό διαφοροποιείται κατά σχολική ηλικία. Στο νηπιαγωγείο επεξεργαζόμαστε τα συναισθήματα, τις επιθυμίες, τη φιλία ενώ στις μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού και στο γυμνάσιο τα ίδια θέματα εξετάζονται από την οπτική των δικαιωμάτων. Από τη νηπιακή ηλικία καλλιεργούμε τις δεξιότητες αυτομέριμνας και υγιεινής, τη διάκριση του καλού και του κακού ως προς την εκμετάλλευση και τη γενετήσια αξιοπρέπεια, την ενσυναίσθηση και την καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης με τους ενήλικες. Στο πνεύμα της σύγχρονης κοινωνίας του 21ου αιώνα η σωστή ενημέρωση και διαπαιδαγώγηση μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στην πρόληψη φαινομένων σεξουαλικής βίας και σεξουαλικής παρενόχλησης.
http://iep.edu.gr/el/sex-education
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση αφορά σε εκπαιδευτικές δράσεις γνώσης και κριτικής σκέψης καθώς και δράσεις καλλιέργειας δεξιοτήτων ζωής στα θέματα του φύλου, των δικαιωμάτων, της ψυχικής και σωματικής υγείας, της ασφάλειας, της προστασίας, του σεβασμού της γενετήσιας αξιοπρέπειας και της ισότητας. Η θεματολογία και το εκπαιδευτικό υλικό διαφοροποιείται κατά σχολική ηλικία. Στο νηπιαγωγείο επεξεργαζόμαστε τα συναισθήματα, τις επιθυμίες, τη φιλία ενώ στις μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού και στο γυμνάσιο τα ίδια θέματα εξετάζονται από την οπτική των δικαιωμάτων. Από τη νηπιακή ηλικία καλλιεργούμε τις δεξιότητες αυτομέριμνας και υγιεινής, τη διάκριση του καλού και του κακού ως προς την εκμετάλλευση και τη γενετήσια αξιοπρέπεια, την ενσυναίσθηση και την καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης με τους ενήλικες. Στο πνεύμα της σύγχρονης κοινωνίας του 21ου αιώνα η σωστή ενημέρωση και διαπαιδαγώγηση μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στην πρόληψη φαινομένων σεξουαλικής βίας και σεξουαλικής παρενόχλησης.
http://iep.edu.gr/el/sex-education
Απ: ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Τίτλος προγράμματος: Διαμορφώνοντας υγιείς σχέσεις ανάμεσα στα φύλα
Φορέας: Αγωγή Υγείας ΔΔΕ Α΄ Αθήνας
Επικοινωνία: Χιόνη Μαρία, 6973018324, 2107700690
Email: maryhioni@hotmail.com, agygeias@dide-a-ath.att.sch.gr
Περιγραφή:
Το πρόγραμμα με τίτλο «Διαμορφώνοντας υγιείς σχέσεις ανάμεσα στα φύλα» είναι ένα δίωρο εργαστήριο ευαισθητοποίησης μαθητών/τριών σε ζητήματα σεξουαλικής Αγωγής. Το περιεχόμενο βασίζεται στη θεματολογία της Περιεκτικής Σεξουαλικής Αγωγής (Comprehensive Sexuality Education). Η Περιεκτική Σεξουαλική Αγωγή είναι μία προσέγγιση της Σεξουαλικής Αγωγής η οποία βασίζεται στα δικαιώματα και επικεντρώνεται στο φύλο. Έχει ως στόχο να εφοδιάσει τους εφήβους με γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και αξίες που θα τους ενδυναμώσουν στο να αναπτύξουν μία θετική οπτική της σεξουαλικότητάς τους καθώς αναπτύσσονται συναισθηματικά και κοινωνικά.
Περιλαμβάνει:
Εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς Δημοτικού-Γυμνασίου
Πραγματοποιείται από εξειδικευμένους εκπροσώπους του φορέα
Υποστηρικτικό υλικό
A Microsoft Word file ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ_ΠΡΟΤΑΣΗ_ΓΙΑ_ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ_ΑΓΩΓΗ
A Microsoft Word file ΟΔΗΓΟΣ_ΓΙΑ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
http://iep.edu.gr/el/ekpaideftika-programmata-yliko
Φορέας: Αγωγή Υγείας ΔΔΕ Α΄ Αθήνας
Επικοινωνία: Χιόνη Μαρία, 6973018324, 2107700690
Email: maryhioni@hotmail.com, agygeias@dide-a-ath.att.sch.gr
Περιγραφή:
Το πρόγραμμα με τίτλο «Διαμορφώνοντας υγιείς σχέσεις ανάμεσα στα φύλα» είναι ένα δίωρο εργαστήριο ευαισθητοποίησης μαθητών/τριών σε ζητήματα σεξουαλικής Αγωγής. Το περιεχόμενο βασίζεται στη θεματολογία της Περιεκτικής Σεξουαλικής Αγωγής (Comprehensive Sexuality Education). Η Περιεκτική Σεξουαλική Αγωγή είναι μία προσέγγιση της Σεξουαλικής Αγωγής η οποία βασίζεται στα δικαιώματα και επικεντρώνεται στο φύλο. Έχει ως στόχο να εφοδιάσει τους εφήβους με γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και αξίες που θα τους ενδυναμώσουν στο να αναπτύξουν μία θετική οπτική της σεξουαλικότητάς τους καθώς αναπτύσσονται συναισθηματικά και κοινωνικά.
Περιλαμβάνει:
Εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς Δημοτικού-Γυμνασίου
Πραγματοποιείται από εξειδικευμένους εκπροσώπους του φορέα
Υποστηρικτικό υλικό
A Microsoft Word file ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ_ΠΡΟΤΑΣΗ_ΓΙΑ_ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ_ΑΓΩΓΗ
A Microsoft Word file ΟΔΗΓΟΣ_ΓΙΑ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
http://iep.edu.gr/el/ekpaideftika-programmata-yliko
Απ: ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΤΜΗΜΑ Στ΄3 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: Μαρία Λαμπρίδου
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 1ου τριμήνου
1η ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ: Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση
Ελλείψει κατάλληλου υλικού στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ, επιλέχθηκε το δοκιμασμένο στην Αγωγή Υγείας επί σειρά ετών πρόγραμμα του κ. Ασκητή: «Σεξουαλική Αγωγή και Διαφυλικές Σχέσεις»
https://www.askitis.gr/educational/view/seksoialiki_agogi_kai_diaphilikes_scheseis?fbclid=IwAR01T_eqtGTLhaRPli2EeFVcaGJ_4RdGofWVrbUH3yVAOjWUBISe1EUDG-M
Όπου χρειάζεται θα προσαρμόζεται το πρόγραμμα στις ανάγκες του τμήματός μας και στις γενικότερες συνθήκες λειτουργίας του σχολείου αυτή τη δύσκολη λόγω πανδημίας χρονιά. Και σίγουρα θα φροντίσουμε να υλοποιηθούν μέσω του προγράμματος οι στόχοι που θέτει το ΙΕΠ για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση:
«Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση αφορά σε εκπαιδευτικές δράσεις γνώσης και κριτικής σκέψης καθώς και δράσεις καλλιέργειας δεξιοτήτων ζωής στα θέματα του φύλου, των δικαιωμάτων, της ψυχικής και σωματικής υγείας, της ασφάλειας, της προστασίας, του σεβασμού της γενετήσιας αξιοπρέπειας και της ισότητας. Η θεματολογία, λόγω της ηλικίας των παιδιών, θα εξεταστεί κυρίως από την οπτική των δικαιωμάτων. Φροντίζοντας να καλλιεργηθούν δεξιότητες αυτομέριμνας και υγιεινής, διάκρισης του καλού και του κακού ως προς την εκμετάλλευση και τη γενετήσια αξιοπρέπεια, ενσυναίσθησης και καλλιέργειας σχέσεων εμπιστοσύνης με τους ενήλικες. Έχοντας κατά νου πως στο πνεύμα της σύγχρονης κοινωνίας του 21ου αιώνα η σωστή ενημέρωση και διαπαιδαγώγηση μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στην πρόληψη φαινομένων σεξουαλικής βίας και σεξουαλικής παρενόχλησης.»
Να σημειώσω ότι ήδη κάναμε δύο μαθήματα:
1. Διερεύνηση των αντιλήψεων των μαθητών για το τι είναι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση – ανίχνευση των θετικών και αρνητικών μας σημείων.
2. «Ο κανόνας του εσώρουχου» - με αφορμή από το κείμενο του Ανθολογίου «Σ΄ ένα συνοριακό σταθμό» του Αντώνη Σαμαράκη: «Το είχε λοιπόν μεγάλο μεράκι* να γίνει σταθμάρχης. Και τίποτα, μα τίποτα, δεν μπόρεσε να τον κάνει ν' αλλάξει γνώμη. Ούτε το ξύλο που ταχτικά έτρωγε από τη μάνα του ούτε που έμεινε στην ίδια τάξη δυο φορές ούτε και μια φορά που τον τράβηξε πίσω από κάτι βαγόνια ένας σιδηροδρομικός και του έκανε χειρονομίες.»
Στις επόμενες 5 συναντήσεις θα γίνει προσπάθεια να μιλήσουμε κυρίως για τα εξής:
- Η παρέα μου και οι φίλοι μου (φιλία – είμαι μοναδικός, συνεργάζομαι – επικοινωνώ)
- Οι σχέσεις μεταξύ αγοριών και κοριτσιών (επικοινωνώ, γνωρίζω το σώμα μου και το σώμα του άλλου φύλου – αναπαραγωγή – πρόληψη). Ήδη ένα μέρος αυτών των εννοιών έχουν διδαχτεί και επεξεργαστεί μέσω του μαθήματος της Φυσικής και το κεφάλαιο για το Αναπαραγωγικό Σύστημα.
- Σε ποιον θα ήθελα να μοιάσω
- Νιώθω εγώ, νιώθεις κι εσύ (εκφράζομαι, αναγνωρίζω, διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου)
- Όταν γίνω έφηβος
- Οι σχέσεις με την οικογένειά μου
- Τηλεόραση - Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης – Διαδίκτυο – Αυτοπροστασία – Αυτοσεβασμός
Υποστηρικτικά προς τα ανωτέρω θα αξιοποιηθούν οι παρουσιάσεις από το ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό και το ασφαλές διαδίκτυο, που προγραμματίσαμε με τα άλλα δύο τμήματα της Έκτης.
Επίσης θα αξιοποιηθεί το υλικό από το Τετράδιο Μαθητή του κ. Ασκητή για έντυπα φύλλα εργασίας,
http://askitis.gr/assets/books/sexoualiki_agogi_9-12_tetradio_mathiti.pdf
το φόρουμ της τάξης και το padlet.
Τεχνικές μάθησης: Ελεύθερος συνειρμός, παιχνίδι ρόλων, δραματοποίηση, καλλιτεχνική δημιουργία, μυθοπλασία, συζήτηση, εργασία σε ομάδες (το τελευταίο όσο μπορούμε λόγω των μέτρων της πανδημίας…)
Η δασκάλα της τάξης
Μαρία Λαμπρίδου
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 1ου τριμήνου
1η ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ: Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση
Ελλείψει κατάλληλου υλικού στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ, επιλέχθηκε το δοκιμασμένο στην Αγωγή Υγείας επί σειρά ετών πρόγραμμα του κ. Ασκητή: «Σεξουαλική Αγωγή και Διαφυλικές Σχέσεις»
https://www.askitis.gr/educational/view/seksoialiki_agogi_kai_diaphilikes_scheseis?fbclid=IwAR01T_eqtGTLhaRPli2EeFVcaGJ_4RdGofWVrbUH3yVAOjWUBISe1EUDG-M
Όπου χρειάζεται θα προσαρμόζεται το πρόγραμμα στις ανάγκες του τμήματός μας και στις γενικότερες συνθήκες λειτουργίας του σχολείου αυτή τη δύσκολη λόγω πανδημίας χρονιά. Και σίγουρα θα φροντίσουμε να υλοποιηθούν μέσω του προγράμματος οι στόχοι που θέτει το ΙΕΠ για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση:
«Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση αφορά σε εκπαιδευτικές δράσεις γνώσης και κριτικής σκέψης καθώς και δράσεις καλλιέργειας δεξιοτήτων ζωής στα θέματα του φύλου, των δικαιωμάτων, της ψυχικής και σωματικής υγείας, της ασφάλειας, της προστασίας, του σεβασμού της γενετήσιας αξιοπρέπειας και της ισότητας. Η θεματολογία, λόγω της ηλικίας των παιδιών, θα εξεταστεί κυρίως από την οπτική των δικαιωμάτων. Φροντίζοντας να καλλιεργηθούν δεξιότητες αυτομέριμνας και υγιεινής, διάκρισης του καλού και του κακού ως προς την εκμετάλλευση και τη γενετήσια αξιοπρέπεια, ενσυναίσθησης και καλλιέργειας σχέσεων εμπιστοσύνης με τους ενήλικες. Έχοντας κατά νου πως στο πνεύμα της σύγχρονης κοινωνίας του 21ου αιώνα η σωστή ενημέρωση και διαπαιδαγώγηση μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στην πρόληψη φαινομένων σεξουαλικής βίας και σεξουαλικής παρενόχλησης.»
Να σημειώσω ότι ήδη κάναμε δύο μαθήματα:
1. Διερεύνηση των αντιλήψεων των μαθητών για το τι είναι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση – ανίχνευση των θετικών και αρνητικών μας σημείων.
2. «Ο κανόνας του εσώρουχου» - με αφορμή από το κείμενο του Ανθολογίου «Σ΄ ένα συνοριακό σταθμό» του Αντώνη Σαμαράκη: «Το είχε λοιπόν μεγάλο μεράκι* να γίνει σταθμάρχης. Και τίποτα, μα τίποτα, δεν μπόρεσε να τον κάνει ν' αλλάξει γνώμη. Ούτε το ξύλο που ταχτικά έτρωγε από τη μάνα του ούτε που έμεινε στην ίδια τάξη δυο φορές ούτε και μια φορά που τον τράβηξε πίσω από κάτι βαγόνια ένας σιδηροδρομικός και του έκανε χειρονομίες.»
Στις επόμενες 5 συναντήσεις θα γίνει προσπάθεια να μιλήσουμε κυρίως για τα εξής:
- Η παρέα μου και οι φίλοι μου (φιλία – είμαι μοναδικός, συνεργάζομαι – επικοινωνώ)
- Οι σχέσεις μεταξύ αγοριών και κοριτσιών (επικοινωνώ, γνωρίζω το σώμα μου και το σώμα του άλλου φύλου – αναπαραγωγή – πρόληψη). Ήδη ένα μέρος αυτών των εννοιών έχουν διδαχτεί και επεξεργαστεί μέσω του μαθήματος της Φυσικής και το κεφάλαιο για το Αναπαραγωγικό Σύστημα.
- Σε ποιον θα ήθελα να μοιάσω
- Νιώθω εγώ, νιώθεις κι εσύ (εκφράζομαι, αναγνωρίζω, διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου)
- Όταν γίνω έφηβος
- Οι σχέσεις με την οικογένειά μου
- Τηλεόραση - Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης – Διαδίκτυο – Αυτοπροστασία – Αυτοσεβασμός
Υποστηρικτικά προς τα ανωτέρω θα αξιοποιηθούν οι παρουσιάσεις από το ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό και το ασφαλές διαδίκτυο, που προγραμματίσαμε με τα άλλα δύο τμήματα της Έκτης.
Επίσης θα αξιοποιηθεί το υλικό από το Τετράδιο Μαθητή του κ. Ασκητή για έντυπα φύλλα εργασίας,
http://askitis.gr/assets/books/sexoualiki_agogi_9-12_tetradio_mathiti.pdf
το φόρουμ της τάξης και το padlet.
Τεχνικές μάθησης: Ελεύθερος συνειρμός, παιχνίδι ρόλων, δραματοποίηση, καλλιτεχνική δημιουργία, μυθοπλασία, συζήτηση, εργασία σε ομάδες (το τελευταίο όσο μπορούμε λόγω των μέτρων της πανδημίας…)
Η δασκάλα της τάξης
Μαρία Λαμπρίδου
Απ: ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
8/10 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ
Θα εργαστούμε με βάση το Τετράδιο Εργασιών
http://askitis.gr/assets/books/sexoualiki_agogi_9-12_tetradio_mathiti.pdf
Γνωριμία με τους ήρωες και ανάγνωση του κειμένου στις σελ. 7,8 και 9
Απαντάμε σε φύλλο ντοσιέ τις ερωτήσεις που ακολουθούν στη σελίδα 9.
- Ποιοι είναι οι δικοί σου φίλοι
- Γιατί τους διάλεξες
- Τι σου αρέσει να κάνεις μαζί με τους φίλους σου
- Λες πάντα αυτό που σκέφτεσαι στους φίλους σου
- Τι σημαίνει φιλία για σένα
- Αφίσα για τη φιλία
Οδηγός εκπαιδευτικού, σελίδα 18
http://askitis.gr/assets/books/sexoualiki_agogi_9-12_egxeiridio_ekpaideytikoy.pdf
ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ
Θα εργαστούμε με βάση το Τετράδιο Εργασιών
http://askitis.gr/assets/books/sexoualiki_agogi_9-12_tetradio_mathiti.pdf
Γνωριμία με τους ήρωες και ανάγνωση του κειμένου στις σελ. 7,8 και 9
Απαντάμε σε φύλλο ντοσιέ τις ερωτήσεις που ακολουθούν στη σελίδα 9.
- Ποιοι είναι οι δικοί σου φίλοι
- Γιατί τους διάλεξες
- Τι σου αρέσει να κάνεις μαζί με τους φίλους σου
- Λες πάντα αυτό που σκέφτεσαι στους φίλους σου
- Τι σημαίνει φιλία για σένα
- Αφίσα για τη φιλία
Οδηγός εκπαιδευτικού, σελίδα 18
http://askitis.gr/assets/books/sexoualiki_agogi_9-12_egxeiridio_ekpaideytikoy.pdf
Απ: ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
29/10
Θα εργαστούμε με βάση το Τετράδιο Εργασιών
http://askitis.gr/assets/books/sexoualiki_agogi_9-12_tetradio_mathiti.pdf
Οι σχέσεις αγοριών και κοριτσιών.
Ανάγνωση του κειμένου στις σελ. 10,
Θα εργαστούμε με βάση το Τετράδιο Εργασιών
http://askitis.gr/assets/books/sexoualiki_agogi_9-12_tetradio_mathiti.pdf
Οι σχέσεις αγοριών και κοριτσιών.
Ανάγνωση του κειμένου στις σελ. 10,
Απ: ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
5/11/2021
Θα εργαστούμε με βάση το Τετράδιο Εργασιών
http://askitis.gr/assets/books/sexoualiki_agogi_9-12_tetradio_mathiti.pdf
Θα εργαστούμε με βάση το Τετράδιο Εργασιών
http://askitis.gr/assets/books/sexoualiki_agogi_9-12_tetradio_mathiti.pdf
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|