ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ
Σελίδα 1 από 1
ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ
https://vimeo.com/112274119
«PLEASE LISTEN TO ME» ('ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ'), Ντοκιμαντέρ 52' 2008
7 χρόνια πρινΠερισσότερο
Μαριάννα ΟικονόμουΣΥΝ
Μέσα από την επιθυμία και τον αγώνα του Κώστα να πάει σε κανονικό και όχι ειδικό γυμνάσιο, διαφαίνεται πόσο διαφορετικά αντιλαμβάνεται, βιώνει και διαχειρίζεται κάθε μέλος της οικογένειας της κινητικής του αναπηρίας. Η ταινία παρακολουθεί την ψυχολογική αναστάτωση που προκαλεί σε όλες τις διαδικασίες επιλογής του σχολείου, πράγμα που σηματοδοτεί την προσωπική ταυτότητα του Κώστα σε σχέση με τον εαυτό του και τους άλλους. Παράλληλα, ξετυλίγεται η ιδιαίτερη σχέση που έχει με την αδελφή του, μια σχέση καθοριστική για τη ζωή και των δυο.
"Αν πέσω, έχω τη δύναμη να σηκωθώ. Αν με κοροϊδέψουν, δεν θα κλάψω. Άσε με να έχω εγώ την ευθύνη του εαυτού μου" , λέει.
Η βαθιά επιθυμία του Κώστα να πάει σε γενικό λύκειο και όχι σε σχολείο για άτομα με ειδικές ανάγκες, αποκαλύπτει πόσο διαφορετικά αντιλαμβάνονται, βιώνουν και διαχειρίζονται τα μέλη της οικογένειάς του τη σωματική αναπηρία του Κώστα.
Η ταινία παρακολουθεί την καθημερινότητά του στο σπίτι και στο σχολείο και εκθέτει την ψυχολογική αγωνία, τα διλήμματα και τις συγκρούσεις που προκαλεί η επιλογή του σχολείου, ένα ερώτημα που για τον Κώστα ορίζει την ίδια την ουσία της ταυτότητάς του σε σχέση με τον εαυτό του και τους άλλους. Παρακαλεί τους ανθρώπους να πιστέψουν σε αυτόν και λέει: "Αν πέσω, έχω τη δύναμη να σηκωθώ. Αν με πειράζουν, δεν θα κλάψω. Επιτρέψτε μου να είμαι υπεύθυνος για τον εαυτό μου."
Σκηνοθεσία/παραγωγός: Μαριάννα Οικονόμου
Επιμέλεια: Σταύρος Κτώρης
(Βραβευμένο στο φεστιβάλ Emotion Pictures, στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Υγείας της Κω και από το Ελληνικό Υπουργείο Πληροφοριών. Συμμετείχε στο Entr' 2 Marches Festival Cannes 2011 και σε πολλά διεθνή φεστιβάλ. )
«PLEASE LISTEN TO ME» ('ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ'), Ντοκιμαντέρ 52' 2008
7 χρόνια πρινΠερισσότερο
Μαριάννα ΟικονόμουΣΥΝ
Μέσα από την επιθυμία και τον αγώνα του Κώστα να πάει σε κανονικό και όχι ειδικό γυμνάσιο, διαφαίνεται πόσο διαφορετικά αντιλαμβάνεται, βιώνει και διαχειρίζεται κάθε μέλος της οικογένειας της κινητικής του αναπηρίας. Η ταινία παρακολουθεί την ψυχολογική αναστάτωση που προκαλεί σε όλες τις διαδικασίες επιλογής του σχολείου, πράγμα που σηματοδοτεί την προσωπική ταυτότητα του Κώστα σε σχέση με τον εαυτό του και τους άλλους. Παράλληλα, ξετυλίγεται η ιδιαίτερη σχέση που έχει με την αδελφή του, μια σχέση καθοριστική για τη ζωή και των δυο.
"Αν πέσω, έχω τη δύναμη να σηκωθώ. Αν με κοροϊδέψουν, δεν θα κλάψω. Άσε με να έχω εγώ την ευθύνη του εαυτού μου" , λέει.
Η βαθιά επιθυμία του Κώστα να πάει σε γενικό λύκειο και όχι σε σχολείο για άτομα με ειδικές ανάγκες, αποκαλύπτει πόσο διαφορετικά αντιλαμβάνονται, βιώνουν και διαχειρίζονται τα μέλη της οικογένειάς του τη σωματική αναπηρία του Κώστα.
Η ταινία παρακολουθεί την καθημερινότητά του στο σπίτι και στο σχολείο και εκθέτει την ψυχολογική αγωνία, τα διλήμματα και τις συγκρούσεις που προκαλεί η επιλογή του σχολείου, ένα ερώτημα που για τον Κώστα ορίζει την ίδια την ουσία της ταυτότητάς του σε σχέση με τον εαυτό του και τους άλλους. Παρακαλεί τους ανθρώπους να πιστέψουν σε αυτόν και λέει: "Αν πέσω, έχω τη δύναμη να σηκωθώ. Αν με πειράζουν, δεν θα κλάψω. Επιτρέψτε μου να είμαι υπεύθυνος για τον εαυτό μου."
Σκηνοθεσία/παραγωγός: Μαριάννα Οικονόμου
Επιμέλεια: Σταύρος Κτώρης
(Βραβευμένο στο φεστιβάλ Emotion Pictures, στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Υγείας της Κω και από το Ελληνικό Υπουργείο Πληροφοριών. Συμμετείχε στο Entr' 2 Marches Festival Cannes 2011 και σε πολλά διεθνή φεστιβάλ. )
Αρέσει στους χρήστες Kobe και Tico-Moka
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|