ΜΙΚΡΑ ΤΕΡΑΤΑΚΙΑ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

2 απαντήσεις

Σελίδα 2 από 2 Επιστροφή  1, 2

Πήγαινε κάτω

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - Σελίδα 2 Empty Απ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Τρι Φεβ 24, 2015 6:17 pm

ΤΡΙΤΗ, 24 ΦΕΒΡΟΥΡΑΡΙΟΥ 2015

Σήμερα μας περίμενε μια δυσάρεστη έκπληξη. Διακοπή του ρεύματος για τις πέντε πρώτες ώρες. Έτσι δόθηκε στα παιδιά η ευκαιρία να διαπιστώσουν πώς γίνεται το μάθημα σε άλλες τάξεις που δε διαθέτουν βιντεοπροβολέα. Το κακό είναι πως και στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά είχαμε πολύ δύσκολες ενότητες και η διακοπή ρεύματος μας έκανε μεγάλη χαλάστρα...

ΓΛΩΣΣΑ: Ξεκινήσαμε το μάθημα "Κοντά στο τζάκι" (το μάθημα για το γγ και γκ, στη σελίδα 22 του βιβλίου θα διδαχτεί μετά)

Από το βιβλίο μαθητή έγιναν οι σελίδες 24 και 25. Από τη σελίδα 24 ορίστηκε ανάγνωση για το σπίτι το τμήμα του κειμένου από την αρχή ως το Σαμπέρ.

Αντιγραφή (ορθογραφία): Ο τίτλος του μαθήματος

Από το τετράδιο εργασιών κάναμε την άσκηση διάκρισης του τζ και στ (άσκηση 1, σελ. 24)

Τις λέξεις αυτής της άσκησης θα τις μελετήσουν τα παιδιά στο τετράδιο αντιγραφής μαζί με την ορθογραφία.

Σημειώνω ότι η διάκριση τσ, στ και τζ παρουσιάζει μεγάλη δυσκολία για τα παιδιά και θα χρειαστεί αρκετή εξάσκηση για να καταφέρουν να τα διαβάζουν και να τα γράφουν σωστά.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Ξεκινήσαμε την πιο δύσκολη έννοια για τα παιδιά της Πρώτης και όχι μόνο, την υπέρβαση της δεκάδας. Κάναμε (έστω και χωρίς βιντεοπροβολέα) το μάθημα αριθμός 42 από το χοντρό βιβλίο.

Να γίνει εξάσκηση και στο σπίτι με παρόμοιες ασκήσεις και κυρίως με το συμπλήρωμα του δέκα:

5 και πόσο κάνει 10;

7 και πόσο κάνει 10;

9 και πόσο κάνει 10;

Επιτρέπουμε να χρησιμοποιήσουν τα δάκτυλά τους.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Ολοκληρώσαμε την ενότητα για τις ανάγκες μας. Σελ. 78 και 79

Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - Σελίδα 2 Empty Απ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Τετ Φεβ 25, 2015 2:14 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015

ΓΛΩΣΣΑ:
Ολοκλήρωση της διδασκαλίας του τζ.

Κάναμε αρκετή εξάσκηση στο γράψιμο λέξεων με τζ, τσ ή στ.

Αύριο θα κάνουμε μάθημα από το Ανθολόγιο και δε θα προχωρήσουμε παρακάτω. (Το ποίημα "Η γελαστή οικογένεια", της Μαρίας Γουμενοπούλου). http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A111/671/4451,19992/

Θα μας δοθεί έτσι χρόνος για εμπεδωτική διδασκαλία και πάλι στα τζ, τσ και στ, καθώς όπως είπαμε ήδη παρουσιάζουν υψηλό βαθμό δυσκολίας για τα παιδιά. Σημαντικό ρόλο παίζει και ο προφορικός λόγος, η ακουστική δηλαδή διάκριση αυτών των τριών.

Ανάγνωση: Έχουν από το τετράδιο εργασιών την άσκηση 3.

Αντιγραφή (ορθογραφία): Τζίτζικα, πιες λίγο ζεστό τσάι.

Στο τετράδιο αντιγραφής να μελετήσουν και τις λέξεις - κλειδιά (σελ. 79 του βιβλίου):

τζάκι, φλιτζάνι, μουτζούρα

Τις λέξεις κλειδιά τις γράφουμε και στο τετράδιο - ευρετήριο.

Φωτοτυπίες: Ευτυχώς είχαμε ρεύμα και καταφέραμε να βγάλουμε τις τρεις γνωστές φωτοτυπίες (καρτελάκια, κάρτα συλλαβών, βιβλιαράκι του τζ)

Ζητήθηκε από τα παιδιά να έχουν μαζί τους αύριο και τις επόμενες μέρες τα καρτελάκια που έχουν ως τώρα κατασκευάσει για να κάνουμε δραστηριότητες και με αυτά.

Κάνουμε και στο σπίτι εξάσκηση με λέξεις που περιέχουν τζ, τσ, στ.

Υλικό μπορείτε να βρείτε στην ανάρτηση που κάναμε στο ιστολόγιο:

http://prwtakia2014.blogspot.gr/2015/02/blog-post_25.html

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα αριθμός 42 από το τετράδιο εργασιών. (υπέρβαση της δεκάδας)

Γράψαμε στο τετράδιο με τα τετραγωνάκια τα διπλά αθροίσματα ως το 20 και παρακαλούνται οι γονείς να κάνουν εξάσκηση στα παιδιά και στο σπίτι:

1+1, 2+2, 3+3, 4+4, 5+5, 6+6, 7+7, 8+8, 9+9, 10+10

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Γνωρίζω το σώμα μου, σελ. 80 και 81.

Ζητήθηκε από τα κοριτσάκια να φέρουν στο σχολείο μια κούκλα. Μπορούν και τα αγόρια να φέρουν αν έχουν αδερφούλα.

Θα αξιοποιήσουμε τις κούκλες και κατά τη διδασκαλία του ποιήματος από το Ανθολόγιο.

Ήδη σήμερα μιλήσαμε αναλυτικά για τη γλώσσα του σώματος και αναφερθήκαμε και σε περιστατικά επιθετικότητας που έχουμε (δυστυχώς) στο σχολείο και στην τάξη. Τα παιδιά ανέφεραν τι αισθάνονται όταν κάποιος πειράζει το σώμα τους (πχ τα σπρώχνει, τα χτυπά κλπ). Ποιο μήνυμα μεταβιβάζει αυτή η πράξη.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αύριο θα αφιερώσουμε τις τελευταίες μας ώρες για τη ζωγραφική του έργου που θα στείλουμε στην Helmepa Junior. Η προθεσμία λήγει την άλλη Παρασκευή. Δυστυχώς λόγω του κρύου της περασμένης εβδομάδας δεν μπορούσαμε να εργαστούμε με τέμπερες και να πηγαίνουν τα παιδιά στις βρύσες για να πλύνουν τα εργαλεία τους. Τώρα, τις μέρες που έμειναν, θα πρέπει να εργαστούμε εντατικά.

Τα περισσότερα παιδιά έχουν φέρει ήδη πινέλα και τέμπερες και τα άλλα εργαλεία που είχαμε ζητήσει. Να φέρουν και οι άλλοι για να πάρουν μέρος στη ζωγραφική. Σημειώνω ότι δε χρειαζόμαστε άλλα χαρτόνια.

Βοηθητικά θα λειτουργήσει στην έναρξη του έργου ζωγραφικής και το ποίημα που θα κάνουμε στη Γλώσσα. Είναι βασικό να καταλάβουν τα παιδιά πως μέσα από ένα έργο ζωγραφικής περνάμε μηνύματα. Μόνο έτσι θα μπορέσουν να αποδώσουν και το θέμα του διαγωνισμού: "Λιμάνια, ακτές και γαλάζιες θάλασσες".
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - Σελίδα 2 Empty Απ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Πεμ Φεβ 26, 2015 2:28 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 26 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015

ΓΛΩΣΣΑ:
Ανθολόγιο, "Η γελαστή οικογένεια" (σελ. 12)

Τα παιδιά έχουν πάρει το Ανθολόγιο στο σπίτι. Θα κάνουν εξάσκηση στην ανάγνωση σε όλο το ποίημα και καλό είναι προσπαθήσουν να μάθουν απέξω να το λένε.

Το Ανθολόγιο αυτό θα το έχουν και στη Δευτέρα τάξη. Θα διατηρηθεί καλύτερα αν το ντύσετε. Επίσης θα βοηθήσει στη χρήση του η ύπαρξη ετικέτας στο εξωτερικό μέρος του βιβλίου με το όνομα του μαθητή. Τα ανθολόγια θα μένουν συνήθως στο σχολείο, για να μη βαραίνουν οι τσάντες των παιδιών.

Αντιγραφή θα έχουν τον τίτλο του ποιήματος: Η γελαστή οικογένεια.

Καλό είναι να φτιάξουν στην ίδια σελίδα και μια κατάλληλη ζωγραφιά με τα μέλη της οικογένειας του κάθε παιδιού ή να κολλήσουν μια οικογενειακή φωτογραφία.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το επαναληπτικό μάθημα αριθμ. 43 από το χοντρό βιβλίο.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Γνωρίζω το σώμα μου, σελ. 82 του βιβλίου.

____________________________

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ - ΕΥΕΛΙΚΤΗ:

Έναρξη της δημιουργίας του έργου που θα στείλουμε στον πανελλήνιο διαγωνισμό της Helmepa Junior.

Τα παιδιά έχουν στην τσάντα τους την παλέτα του βρώμικη. Να καθαριστεί στο σπίτι με χλιαρό νερό και απορρυπαντικό πιάτων και να είναι αύριο ξανά στο σχολείο. Τα υπόλοιπα υλικά τους θα μένουν στην τάξη.


Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - Σελίδα 2 Empty Απ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Παρ Φεβ 27, 2015 3:40 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 27 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Κάναμε από το Τετράδιο Εργασιών το επαναληπτικό μάθημα αριθμ. 43.

ΓΛΩΣΣΑ: Επανάληψη στα τσ, στ, τζ (γραφή και ανάγνωση)

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Διαβάσαμε το παραμύθι για το σκαντζόχοιρο που ήθελε να φανεί χρήσιμος στους ανθρώπους.

http://www.paramithas.gr/%CE%BF-%CF%86%CE%AF%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%BF-%CF%83%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B6%CF%8C%CF%87%CE%BF%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%82-2/


ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Ζωγραφίσαμε καράβια σε χαρτί Α4 και κουβεντιάσαμε στις ομάδες πώς θα είναι τα καράβια που θα ζωγραφίσουμε στο έργο που θα στείλουμε στο διαγωνισμό. Συμβουλευτήκαμε έργα ζωγραφικής παιδιών από τη συλλογή του Μουσείου Παιδικής Τέχνης και φωτογραφίες αληθινών πλοίων.

ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 2 από 2 Επιστροφή  1, 2

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης