ΜΙΚΡΑ ΤΕΡΑΤΑΚΙΑ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑΚΙΑ ΤΟΥ Δ1

Πήγαινε κάτω

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑΚΙΑ ΤΟΥ Δ1 Empty ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑΚΙΑ ΤΟΥ Δ1

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Σαβ Δεκ 23, 2017 7:31 am

Ήρθαν τα Χριστούγεννα και άρχισαν οι διακοπές. Οι μαθητές θα παίξουν, θα ξεκουραστούν, θα πούνε κάλαντα κλπ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑΚΙΑ ΤΟΥ Δ1 Kalant10
Νικηφόρος Λύτρας, "ΚΑΛΑΝΤΑ", 1872

Κάποιες στιγμές όμως θα πρέπει να τις αφιερώσουν και στα μαθήματά τους. Συγκεκριμένα οι υποχρεώσεις που τους έχουν ανατεθεί είναι:

1. ΓΛΩΣΣΑ:  

- Επανάληψη Γραμματικής: Στο τέλος του 1ου τεύχους του βιβλίου της Γλώσσας που πρόσφατα τελειώσαμε, υπάρχουν 5 πρασινωπές σελίδες που περιέχουν τη Γραμματική του τεύχους αυτού. Στα παιδιά έχει ανατεθεί να κάνουν επανάληψη αυτών των σελίδων.

(Δείτε τη Γραμματική στο ηλεκτρονικό βιβλίο: )

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-D109/706/4681,21188/

- Ημερολόγιο: Σε ένα τετράδιο παρόμοιο με αυτό που έχουμε για τη Γλώσσα (50φυλλο, 17Χ25, με γραμμές) θα πρέπει να γραφτεί μια χριστουγεννιάτικη ιστορία από τα βιώματα των ημερών. Στο ίδιο τετράδιο θα συνεχίσουμε μετά τις διακοπές να γράφουμε μικρά κείμενα με τη μορφή του προσωπικού ημερολογίου και θα συνοδεύονται από σχετική ζωγραφιά.

- Λογοτεχνία: Θα διαβάσουμε τουλάχιστον ένα λογοτεχνικό βιβλίο και θα το παρουσιάσουμε στους συμμαθητές μας όταν επιστρέψουμε στο σχολείο.



2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Βρισκόμαστε στο κεφάλαιο για το μήκος. Η εργασία που ανατέθηκε στα παιδιά είναι η εξάσκηση στη μέτρηση μήκους με το χάρακα, με το γαλλικό μέτρο, με τη μεζούρα.

Επίσης με τη βοήθεια των γονιών  μπορούν να παίξουν με αληθινά νομίσματα και να εξασκηθούν σε προσθέσεις, αφαιρέσεις, πολλαπλασιασμούς, διαιρέσεις.  Και οπωσδήποτε στην προπαίδεια.  

Κάνουμε και μετατροπές μονάδων. Πχ ζητάμε από τα παιδιά να μας πουν πόσα εκατοστά είναι τα 2 μέτρα ή πόσα λεπτά είναι τα 3,25 ευρώ κλπ

3. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:

Στη νέα μας ενότητα για τον Πολιτισμό, σελίδα 37 του βιβλίου, ανατέθηκε στα παιδιά να εντοπίσουν από ένα έργο  του σημερινού πολιτισμού στους εξής τομείς:

-  Στις τέχνες
-  Στην αρχιτεκτονική
-  Στο γραπτό λόγο

και να φέρουν την εργασία τους στο σχολείο μετά τις διακοπές για να την παρουσιάσουν στους συμμαθητές τους. Πηγές που μπορούν να αξιοποιηθούν είναι: βιβλία, περιοδικά - εφημερίδες, διαδίκτυο, μουσεία, μαρτυρίες - συνεντεύξεις κλπ

Για τον τομέα της Παιδείας έχουμε ήδη προγραμματίσει επίσκεψη στο Μουσείο Παιδείας του πανεπιστημίου Αθηνών (την Παρασκευή, 12/1/2018) κι εκεί οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη διαχρονική εξέλιξη αυτού του τμήματος του πολιτισμού που τόσο τα ενδιαφέρει και τα ίδια.

Επίσης στις 21/2/2018 θα επισκεφθούμε το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο όπου και θα χαρούμε τον πολιτισμό των προγόνων μας στη γλυπτική.

Στις 6/3/2018 θα πάμε στο Μουσείο Ελληνικών Λαϊκών Μουσικών Οργάνων (Πλάκα) και θα γνωρίσουμε μια άλλη ενδιαφέρουσα πτυχή του ελληνικού πολιτισμού, τόσο αγαπητή στο λαό μας μέχρι σήμερα.

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑΚΙΑ ΤΟΥ Δ1 Aoy_i_10
ΜΕΛΜΟΚΕ, 3 Μαρτίου 2010

Και στα μέσα Μαΐου θα σκαρφαλώσουμε στον Ιερό Βράχο για να θαυμάσουμε τα έξοχα δείγματα της αρχιτεκτονικής όχι μόνο των Ελλήνων αλλά ολόκληρης της ανθρωπότητας.

Οι γονείς θα βοηθήσουν πολύ τα παιδιά αν τις μέρες αυτές των διακοπών πάνε με τα παιδιά σε μουσεία είτε της Αθήνας ή και του τόπου που θα περάσουν τις διακοπές τους. Πχ στο μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, που βρίσκεται και πολύ κοντά μας: Λεωφ. Καλλιρρόης και Αμβρ. Φραντζή (ΦΙΞ)

Σπουδαίο κομμάτι του πολιτισμού μας είναι όμως και τα έθιμά μας που ένα σημαντικό τμήμα τους αφορά την περίοδο των Χριστουγέννων.  Βοηθήστε τα παιδιά να τα γνωρίσουν και να τα ζήσουν!

Πολιτισμός και τα παραμύθια! Μη χάνετε ευκαιρία τις μέρες των Χριστουγέννων να διαβάζετε παραμύθια παρέα με τα παιδιά σας!


4. ΙΣΤΟΡΙΑ:

Στην Ιστορία ολοκληρώσαμε την επανάληψη για τα Αρχαϊκά Χρόνια και ίσα ίσα που μπήκαμε στο πρώτο μάθημα της επόμενης ενότητας για τα Κλασικά χρόνια. (σελ. 46 και 47 του βιβλίου)

Μια επανάληψη στα διδαχθέντα θα βοηθήσει αρκετά τα παιδιά να εμπεδώσουν όσα έμαθαν.  

Αλλά και μια επίσκεψη σε αρχαιολογικό μουσείο ή σε αρχαιολογικό χώρο θα βοηθήσει πολύ περισσότερο τα παιδιά να προσεγγίσουν την Ιστορία.  (πχ Μουσείο Ακρόπολης, Αρχαιολογικό Μουσείο Πειραιά, Ναός Ηφαίστου στο Θησείο,  Ναός Ποσειδώνα στο Σούνιο, τύμβος Μαραθώνα ή και άλλα μουσεία και χώρους στην υπόλοιπη Ελλάδα)


ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΤΑΡΤΑΚΙΑ ΤΟΥ Δ1 Az_20010
Σούνιο, 25/11/2008
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης