ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΑ, ΘΑ ΞΑΝΑΒΑΦΑ ΓΑΛΑΖΙΑ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ - περιγραφή προγράμματος
Σελίδα 1 από 1
ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΑ, ΘΑ ΞΑΝΑΒΑΦΑ ΓΑΛΑΖΙΑ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ - περιγραφή προγράμματος
ΕΝΤΥΠΟ-ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017-18
ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ: Αρ. Πράξης: 17 - Ημερομηνία: 24 Νοεμβρίου 2017
Α. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Σμύρνης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: Βοσπόρου 78 – 17123 ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Β. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
Τάξη: Δ΄
Τμήμα: 1 Σύνολο Μαθητών/τριών: 18 ΑΓΟΡΙΑ: 8 ΚΟΡΙΤΣΙΑ: 10
Γ. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Π.Ε. :Λαμπρίδου Μαρία Δασκάλα
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: Κυριτσοπούλου Ευαγγελία Καλλιόπη
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
«Αν μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα,
θα ξανάβαφα γαλάζια τη θάλασσα!»
ΥΠΟΤΙΤΛΟΣ: « Θαλάσσια ρύπανση και Εθελοντική Δράση
για καθαρές θάλασσες και ακτές »
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
A. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
Ρύπανση και μόλυνση της θάλασσας και των ακτών:
- Οι περιπέτειες της χελώνας Σμαραγδένιας (παράκτια ρύπανση)
- Η Σμαραγδένια συναντά τον γλάρο Ιωνάθαν (ρύπανση από πλοία)
- Ο Ποσειδώνας του Αρτεμισίου (αρχαία ναυάγια)
Είδη θαλάσσιας ρύπανσης - Πηγές θαλάσσιας ρύπανσης - Τρόποι αντιμετώπισης
Οι εθελοντές της Helmepa Junior
- «Η θάλασσα πηγή ζωής» (η συνεργασία του σχολείου μας με την Helmepa Junior)
- «Τα τζιτζίκια του Ιλισσού» (ποτάμια της Αττικής άλλοτε και τώρα)
- «Οι φαροφύλακες της Ηγουμενίτσας» (λιμάνια της χώρας μας)
Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές αναμένεται:
Να γνωρίσουν τη διαφορά της ρύπανσης από τη μόλυνση
Να διαπιστώσουν ότι η ρύπανση της θάλασσας είναι ανθρωπογενούς προέλευσης
Να καταγράφουν τις πηγές ρύπανσης της θάλασσας
Να διακρίνουν τα είδη της ρύπανσης
Να αναζητήσουν τους τρόπους αντιμετώπισής της
Να αντιληφθούν την ατομική και συλλογική ευθύνη για τη διατήρηση του θαλάσσιου περιβάλλοντος καθαρού
Να προτείνουν λύσεις και να συνεργάζονται
Και βεβαίως να αγαπήσουν τη θάλασσα και να δραστηριοποιηθούν για την προστασία της αλλά και να διαδώσουν την ιδέα της έμπρακτης προστασίας του περιβάλλοντος εντός και εκτός σχολείου. Να αποκτήσουν έτσι στάσεις ζωής σχετικές με τον εθελοντισμό και να αποκομίσουν βιωματικά τη χαρά και τις χάρες της συνεργασίας.
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
Μέθοδος Project
Επιμέρους διδακτικές τεχνικές
Εργασία σε ομάδες
Καταιγισμός ιδεών
Μελέτη πεδίου
Ερωτηματολόγιο
Μελέτη περίπτωσης – Ο Σαρωνικός
Επίλυση προβλήματος- η ρύπανση στην Ακτή Αλίμου
Συζήτηση
Συνέντευξη από ψαράδες, ναυτικούς, κολυμβητές
Ββλιογραφική έρευνα - Έρευνα μέσω διαδικτύου
Συνεργασίες:
Helmepa Junior, ΕΛΚΕΘΕ, ΚΠΕ Αργυρούπολης, Σύλλογος Αλιέων Αλίμου
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Κυρίως με τη Μελέτη Περιβάλλοντος (Ενότητα 1, Ελλάδα η χώρα μας, Ενότητα 3, Η φύση είναι το σπίτι μας, Ενότητα 6, Μελετάμε το φυσικό κόσμο)
Θα αξιοποιηθούν όμως και κεφάλαια της Ιστορίας που αναφέρονται στη σχέση των Ελλήνων με τη θάλασσα (αποικισμός, ναυμαχίες, αθηναϊκή τριήρης, εκστρατεία Αλεξάνδρου) κεφάλαια της Γλώσσα που μιλούν για την προστασία του περιβάλλοντος (Ενότητα 4, Εμένα με νοιάζει) αλλά και των Μαθηματικών κατά τη διαδικασία της έρευνας.
Ε. ΠΙΘΑΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
ΚΠΕ Αργυρούπολης
Έκθεση Helmepa Junior
ΕΛΚΕΘΕ
Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
Παραλία για μελέτη πεδίου και καθαρισμό
Μουσείο Εμπορικής Ναυτιλίας
Μουσείο Γαία (Γουλανδρή)
Θωρηκτό Αβέρωφ (Άλσος ελληνικής ναυτικής παράδοσης)
Βραβευμένο έργο των μαθητών του σχολείου μας
Α΄βραβείο στο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής της Helmepa Junior (2006)
ΜΑΡΙΟΡΗ- Εκτάκι
- Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|