ΜΙΚΡΑ ΤΕΡΑΤΑΚΙΑ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

2 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Τετ Ιαν 09, 2019 6:35 pm

Καλησπέρα και Καλή Χρονιά σε όλους!



ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΓΛΩΣΣΑ: Από το Τετράδιο Εργασιών κάναμε την επανάληψη (σελίδες 52 και 53).

Στο τετράδιο Αντιγραφής έχουν να γράψουν δύο πράγματα:

1) Τετάρτη, 9 Γενάρη 2019

2) Στα γενέθλια του κόκορα.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε το μάθημα 31 από το χοντρό βιβλίο. (ασκήσεις με το συμπλήρωμα της πρόσθεσης, πχ 8 και πόσο κάνει 10 ή 8 + .... = 10)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Θυσιάστηκε στην προσαρμογή μας μετά τις διακοπές και στην προετοιμασία της αίθουσας. Μοιράσαμε επίσης τη βασιλόπιτα του συλλόγου γονέων και τυχερή στάθηκε η Γιόνα! Της ευχόμαστε τα καλύτερα για τη φετινή χρονιά και πάντα τυχερή να είναι στη ζωή της!

__________________________________


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Αύριο έχουμε επίσκεψη στο Μουσείο Παιχνιδιών:

Μουσείο Παιχνιδιών - Πάρκο Φλοίσβου, Λεωφ. Ποσειδώνος 14 & Τρίτωνος 1, Παλαιό Φάληρο

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Τηλ.: 212 6875280 - Email: toy-museum@benaki.gr

Τις πρώτες ώρες τα παιδιά θα κάνουν το πρόγραμμά τους με τους άλλους εκπαιδευτικούς (θεατρική αγωγή, φυσική αγωγή, μουσική) και στις 10.45 που τα παραλαμβάνω εγώ, θα αναχωρήσουμε για το μουσείο. Το ραντεβού μας εκεί είναι 11.30 έως 12.45. Να ντυθούν παρακαλώ καλά! Επειδή προβλέπεται βροχή, να έχουν αδιάβροχα ή παιδικές ομπρέλες χωρίς επικίνδυνη μεταλλική μύτη.

Όποιοι γονείς θέλουν να έρθουν μαζί μας, μπορούν να πάρουν το τραμ. Το μουσείο είναι ανάμεσα στη στάση ΦΛΟΙΣΒΟΣ και στη στάση ΤΡΟΚΑΝΤΕΡΟ. (κατεύθυνση προς ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑΣ). Πιο κοντά είναι το Τροκαντερό. Κατεβαίνετε εκεί, και γυρνάτε λίγο προς τα πίσω.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Aac_210

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Aac_110

Βιβλία τα παιδιά δε θα φέρουν αύριο. Θα έχουν μαζί τους το γνωστό σακίδιο για τις εκδρομές, με το κολατσιό τους, μπουκαλάκι με νερό και χαρτομάντιλα. Όσα θα πάνε μετά στο Ολοήμερο, θα φέρουν και το άλλο τσαντάκι με το φαγητό τους.

__________________________________

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Αύριο το απόγευμα στις 16.00 έχουμε τη μηνιαία συνάντηση των γονέων της τάξης με τη δασκάλα. Δεν είναι υποχρεωτικό να έρθετε παρά μόνο αν εσείς θέλετε κάτι να συζητήσετε μαζί μου ή και με τους άλλους γονείς (ομαδική δηλαδή συζήτηση).

__________________________________

ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!

Την Παρασκευή είπα στα παιδιά να φέρουν στο σχολείο το παιχνίδι που τους χάρισε ο Αη-Βασίλης την Πρωτοχρονιά ή για όσα παιδιά δεν πιστεύουν στον Άγιο Βασίλη, το παιχνίδι που τους χάρισαν οι δικοί τους αυτές τις ημέρες. Αρκεί βεβαίως να είναι κάτι μικρό και να μπορούν να το φέρουν στο σχολείο χωρίς κίνδυνο να τους χαλάσει. Αλλιώς ας διαλέξουν ένα άλλο παιχνίδι τους.

____________________________________



Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Παρ Ιαν 11, 2019 1:44 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ

Επανάληψη - Από το Τετράδιο Εργασιών οι σελίδες 54 & 55.

Ανάγνωση για το σπίτι: η άσκηση 7 (σελ. 54)

Ορθογραφία:

"Ο λαγός είναι στο καλάθι."

10 φορές στο τετράδιο αντιγραφής.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Τετράδιο Εργασιών - μάθημα 31

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

1. Ξεστόλισμα δέντρου

2. Βασιλόπιτα νούμερο 2! (ευχαριστούμε την κ. Ελένη, τη μητέρα των διδύμων)

3. Τα παιχνίδια μας!
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Τρι Ιαν 15, 2019 6:46 pm

ΤΡΙΤΗ, 15 ΓΕΝΑΡΗ 2019

ΓΛΩΣΣΑ

Σήμερα διδαχτήκαμε το δίψηφο "ου".

Σύμφωνα με τη σχολική γραμματική:

"Δίψηφα ονομάζονται δυο γράμματα μαζί που παριστάνουν έναν φθόγγο. Αυτός ο φθόγγος μπορεί να είναι είτε  φωνήεν (δίψηφο φωνήεν) είτε σύμφωνο (δίψηφο σύμφωνο)."

Δίψηφα φωνήεντα: ου, αι, ει, οι, υι

Δίψηφα σύμφωνα: μπ, ντ, γκ, γγ

Η θεωρία για τα Πρωτάκια λέει ότι το ο και υ όταν βρίσκονται μαζί έχουν συμφωνήσει να μη φωνάζουν το καθένα το δικό του όνομα αλλά να λένε και τα δυο μαζί "ου".

Αναφέρθηκε ότι το "ου" στα αρχαία ελληνικά σήμαινε "όχι" και ζητήθηκε από τα παιδιά να πούνε σήμερα πολλά "ου" στο σπίτι.

Εργαστήκαμε για να γνωρίσουμε καλά το δίψηφο τόσο στο μαγνητικό πίνακα

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3310

δημιουργώντας αρχικά το "ου" και στη συνέχεια τις συλλαβές του με τα ήδη διδαχθέντα σύμφωνα:

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3311

όσο και στον πίνακα της τάξης, προβάλλοντας ασκήσεις από αρχείο power point:

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3313

Βρίσκουμε και κυκλώνουμε με μαρκαδόρο μόνο όσα λένε "ου".

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3312

Ενώνω τη συλλαβή με την εικόνα που ταιριάζει. (του, όπως τούρτα, λου όπως λουλούδι κλπ)

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3314

Παρόμοια κι εδώ, αντιστοιχίζουμε τη συλλαβή με την εικόνα.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3315

Γράφω τη συλλαβή που λείπει.

Στη συνέχεια διαβάσαμε το μάθημα από το βιβλίο και βάλαμε τα "ου" σε κύκλο ή τα πατήσαμε με το φωσφοριζέ μας:

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3316

Ακολούθησε εξάσκηση στην Ανάγνωση. Σηκώθηκαν όλες οι ομάδες και διάβασαν ομαδικά το τμήμα του κειμένου που έχουμε για το σπίτι (το σκιασμένο με πράσινο χρώμα).

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3317

Κατόπιν έγινε η άσκηση στη σελίδα 63 του βιβλίου:

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3318

Έπειτα δόθηκε το τετράδιο αντιγραφής και ζητήθηκε από τα παιδιά να αντιγράψουν τον τίτλο του μαθήματος. Σε όσους δεν τα κατάφεραν, το έγραψε η δασκάλα.

Μετά μοιράστηκαν τα τετράδια ορθογραφίας και ζητήθηκε από τα παιδιά να γράψουν απέξω τον τίτλο του μαθήματος. Εξηγήθηκε στα παιδιά ότι είναι κι αυτός ένας τρόπος να μάθω την ορθογραφία, να γράφω απέξω αυτό που έχω να μάθω, και μετά να το διορθώνω βλέποντας το βιβλίο.

Για το σπίτι έχουμε ανάγνωση, αντιγραφή και καρτελάκια!

Επίσης μια μικρή ζωγραφιά στη Μελέτη Περιβάλλοντος σε χαρτάκι που τους δόθηκε από τη δασκάλα, ώστε να φτιάξουμε μια ομαδική απεικόνιση της γειτονιάς μας. Άλλος θα ζωγραφίσει μια πολυκατοικία, άλλος δέντρα, άλλος αυτοκίνητα, το σχολείο, κάποιο κατάστημα, ανθρώπους κλπ.  (μέγεθος χαρτιού 1/8 της σελίδας Α4)

1. Ανάγνωση: Σελ. 62 του βιβλίου, μάθημα "Μου χαρίζεις την ουρά σου", το σκιασμένο με πράσινο χρώμα τμήμα του κειμένου.

2. Αντιγραφή: Στη μια σελίδα θα αντιγράψουν ως κάτω τα "Ου - ου - ου" που τους έγραψα. Στην άλλη τις λέξεις "ΟΥΡΑΝΟΣ - ουρανός" ως τη μέση της σελίδας και από κάτω θα ζωγραφίσουν τον ουρανό και τέλος θα μάθουν για ορθογραφία τον τίτλο του μαθήματος (Μου χαρίζεις την ουρά σου; )  κάνοντάς τον αντιγραφή ως το τέλος της σελίδας.

3. Κατασκευάζουν τα καρτελάκια του ΟΥ και του ου. Δόθηκαν και τα καρτελάκια που είχαν ζητήσει οι γονείς για το ς το τελικό.
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Τρι Ιαν 15, 2019 7:30 pm

Admin έγραψε:ΤΡΙΤΗ, 15 ΓΕΝΑΡΗ 2019

ΓΛΩΣΣΑ

Σήμερα διδαχτήκαμε το δίψηφο "ου".

Σύμφωνα με τη σχολική γραμματική:

"Δίψηφα ονομάζονται δυο γράμματα μαζί που παριστάνουν έναν φθόγγο. Αυτός ο φθόγγος μπορεί να είναι είτε  φωνήεν (δίψηφο φωνήεν) είτε σύμφωνο (δίψηφο σύμφωνο)."

Δίψηφα φωνήεντα: ου, αι, ει, οι, υι

Δίψηφα σύμφωνα: μπ, ντ, γκ, γγ

Η θεωρία για τα Πρωτάκια λέει ότι το ο και υ όταν βρίσκονται μαζί έχουν συμφωνήσει να μη φωνάζουν το καθένα το δικό του όνομα αλλά να λένε και τα δυο μαζί "ου".

Αναφέρθηκε ότι το "ου" στα αρχαία ελληνικά σήμαινε "όχι" και ζητήθηκε από τα παιδιά να πούνε σήμερα πολλά "ου" στο σπίτι.

Εργαστήκαμε για να γνωρίσουμε καλά το δίψηφο τόσο στο μαγνητικό πίνακα

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3310

δημιουργώντας αρχικά το "ου" και στη συνέχεια τις συλλαβές του με τα ήδη διδαχθέντα σύμφωνα:

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3311

όσο και στον πίνακα της τάξης, προβάλλοντας ασκήσεις από αρχείο power point:

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3313

Βρίσκουμε και κυκλώνουμε με μαρκαδόρο μόνο όσα λένε "ου".

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3312

Ενώνω τη συλλαβή με την εικόνα που ταιριάζει. (του, όπως τούρτα, λου όπως λουλούδι κλπ)

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3314

Παρόμοια κι εδώ, αντιστοιχίζουμε τη συλλαβή με την εικόνα.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3315

Γράφω τη συλλαβή που λείπει.

Στη συνέχεια διαβάσαμε το μάθημα από το βιβλίο και βάλαμε τα "ου" σε κύκλο ή τα πατήσαμε με το φωσφοριζέ μας:

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3316

Ακολούθησε εξάσκηση στην Ανάγνωση. Σηκώθηκαν όλες οι ομάδες και διάβασαν ομαδικά το τμήμα του κειμένου που έχουμε για το σπίτι (το σκιασμένο με πράσινο χρώμα).

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3317

Κατόπιν έγινε η άσκηση στη σελίδα 63 του βιβλίου:

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Cimg3318

Έπειτα δόθηκε το τετράδιο αντιγραφής και ζητήθηκε από τα παιδιά να αντιγράψουν τον τίτλο του μαθήματος. Σε όσους δεν τα κατάφεραν, το έγραψε η δασκάλα.

Μετά μοιράστηκαν τα τετράδια ορθογραφίας και ζητήθηκε από τα παιδιά να γράψουν απέξω τον τίτλο του μαθήματος. Εξηγήθηκε στα παιδιά ότι είναι κι αυτός ένας τρόπος να μάθω την ορθογραφία, να γράφω απέξω αυτό που έχω να μάθω, και μετά να το διορθώνω βλέποντας το βιβλίο.

Για το σπίτι έχουμε ανάγνωση, αντιγραφή και καρτελάκια!

Επίσης μια μικρή ζωγραφιά στη Μελέτη Περιβάλλοντος σε χαρτάκι που τους δόθηκε από τη δασκάλα, ώστε να φτιάξουμε μια ομαδική απεικόνιση της γειτονιάς μας. Άλλος θα ζωγραφίσει μια πολυκατοικία, άλλος δέντρα, άλλος αυτοκίνητα, το σχολείο, κάποιο κατάστημα, ανθρώπους κλπ.  (μέγεθος χαρτιού 1/8 της σελίδας Α4)

1. Ανάγνωση: Σελ. 62 του βιβλίου, μάθημα "Μου χαρίζεις την ουρά σου", το σκιασμένο με πράσινο χρώμα τμήμα του κειμένου.

2. Αντιγραφή: Στη μια σελίδα θα αντιγράψουν ως κάτω τα "Ου - ου - ου" που τους έγραψα. Στην άλλη τις λέξεις "ΟΥΡΑΝΟΣ - ουρανός" ως τη μέση της σελίδας και από κάτω θα ζωγραφίσουν τον ουρανό και τέλος θα μάθουν για ορθογραφία τον τίτλο του μαθήματος (Μου χαρίζεις την ουρά σου; )  κάνοντάς τον αντιγραφή ως το τέλος της σελίδας.

3. Κατασκευάζουν τα καρτελάκια του ΟΥ και του ου. Δόθηκαν και τα καρτελάκια που είχαν ζητήσει οι γονείς για το ς το τελικό.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Κάναμε το επαναληπτικό μάθημα 32 από το χοντρό βιβλίο (τελευταίο μάθημα του 1ου τεύχους - μεθαύριο θα πάρουμε το δεύτερο τεύχος του βιβλίου και το 3ο τεύχος του τετραδίου εργασιών, έχουμε πια καλύψει τη μισή μας ύλη).

Για το σπίτι μπορεί να γίνει εξάσκηση σε προσθέσεις και αφαιρέσεις ως το 10.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:

Ολοκληρώσαμε το μάθημα για το σπίτι μας και ξεκινήσαμε να γνωρίζουμε τη γειτονιά μας. Σελίδες 51, 52 και 53. Πήραμε μια εύκολη εργασία για το σπίτι (ζωγραφική σε μικρό χαρτάκι ενός πράγματος από τη γειτονιά μας).

Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Τετ Ιαν 16, 2019 2:57 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 16/1/2019

ΓΛΩΣΣΑ: Τετράδιο Εργασιών σελ. 56 και 57, Βιβλίο Μαθητή, σελ. 63, το τραγουδάκι από τα Λάχανα και Χάχανα.


Ανάγνωση έχουν από το Τετράδιο Εργασιών, σελ. 57, την άσκηση 2. Την ίδια άσκηση θα τη γράψουν μία φορά στο τετράδιο αντιγραφής και από κάτω θα φτιάξουν μια όμορφη, ταιριαστή με το κείμενο, ζωγραφιά.

Στο τετράδιο αντιγραφής πρέπει επίσης να γράψουν 10 φορές τις λέξεις της άσκησης 3: "γουρούνι, αλεπού, κουνέλι"

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 32 στο Τετράδιο Εργασιών.

Εξάσκηση για το σπίτι: Ανεβαίνω - κατεβαίνω από το 1 ως το 50 και από το 50 ως το 1.

Μαθαίνω καλά προσθέσεις και αφαιρέσεις ως το 10.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Φτιάξαμε την ομαδική μας απεικόνιση της γειτονιάς μας και συζητήσαμε τι βλέπουμε, τι ακούμε κλπ στη γειτονιά μας. Σελ. 54 του βιβλίου.

Για το σπίτι: Γίνομαι μικρός δημοσιογράφος και καταγράφω με φωτογραφική μηχανή κάτι που μου αρέσει στη γειτονιά μου και κάτι που με ενοχλεί. Αντί για φωτογραφία μπορώ να καταγράψω στο τετράδιο της Μελέτης τα ίδια πράγματα. Τις φωτογραφίες τις στέλνω ηλεκτρονικά στη δασκάλα μου (μέσω face book, e-mail (mlampridoy@yahoo.gr), τις ανεβάζω με τη βοήθεια των γονιών μου στο φόρουμ ΜΙΚΡΑ ΤΕΡΑΤΑΚΙΑ:

https://mikrateratakia.forumotion.com/t412-topic

Μπορώ επίσης να εκτυπώσω τις φωτογραφίες και να τις φέρω στην τάξη.

Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Πεμ Ιαν 17, 2019 4:22 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 17 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ: Μόνο μία ώρα. Γράψαμε ορθογραφία και πήραμε για το σπίτι αντιγραφή μια προτασούλα:

"Μια ουρά από πούπουλα." (μια ολόκληρη σελίδα)

Διαβάσαμε το τραγουδάκι του Γλυκόσαυρου και είδαμε σχετικά βίντεο.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Πήραμε το 2ο τεύχος. Κάναμε το μάθημα 33 από το βιβλίο.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Παρουσίαση των εργασιών μας για τη γειτονιά μας (φωτογραφίες - κείμενα) και δημοσιεύσαμε στο φόρουμ της τάξης μερικές απόψεις παιδιών:

https://mikrateratakia.forumotion.com/t412-topic#3095

Από το βιβλίο κάναμε τη σελίδα 55 (οι άνθρωποι της γειτονιάς).
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Παρ Ιαν 18, 2019 1:56 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2019

ΓΛΩΣΣΑ:

Διδασκαλία του Β,β. Γράψαμε το νέο γράμμα στο Τετράδιο Εργασιών (σελ. 58) και διαβάσαμε το κείμενο στο βιβλίο μαθητή (σελ. 64). Επειδή το μάθημα αυτό περιλαμβάνει και τη διδασκαλία του Ω,ω, που θα γίνει τη Δευτέρα, για εξάσκηση στην Ανάγνωση έχουν μόνο τις 3 τελευταίες γραμμές του κειμένου.

Κυρίως εργαστήκαμε στον μαγνητοπίνακα, στον πίνακα με προβολή αρχείου power point και στα πρόχειρα τετράδια. Συμπληρώσαμε επίσης δύο τεστάκια σε φωτοτυπίες.

Για το σπίτι έχουν εκτός από την ανάγνωση που αναφέρθηκε και παραπάνω, εργασίες γραψίματος στο τετράδιο αντιγραφής και 3 φωτοτυπίες εμπέδωσης του νέου γράμματος (καρτελάκια, βιβλιαράκι γράμματος, κάρτα με συλλαβές).

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Μάθημα 33 από το 3ο τεύχος του Τετραδίου Εργασιών (μοιράστηκε σήμερα στα παιδιά).

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

1. Διαγωνισμός Helmepa Junior. Ατομική ζωγραφιά σε φύλλο Α4 με το θέμα του διαγωνισμού: "Κάνω βουτιά στον ωκεανό και ανακαλύπτω..." Θα φέρουν τις ζωγραφιές τους τη Δευτέρα για να αποφασίσει η ομάδα τους τι θα συμπεριλάβει στο ομαδικό έργο που θα κάνουμε.

2. Β, όπως βάρος. Μιλήσαμε για τη διατροφή μας, πήραμε σε φωτοτυπία ένα σχετικό κείμενο όπου θα πατήσουμε με φωσφοριζέ όλα τα β (ή θα τα κυκλώσουμε με μολύβι) και στην πίσω σελίδα θα γράψουμε δέκα τρόφιμα που αρχίζουν από β ή έχουν το β μέσα στο όνομά τους.







ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ
Εκτάκι
Εκτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 922
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Δευ Ιαν 21, 2019 4:58 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 21/1/2019

ΓΛΩΣΣΑ

Διδασκαλία του Ω,ω - αξιοποιήσαμε το αρχείο power point που μπορείτε να δείτε και κατεβάσετε στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://sites.google.com/site/protakiaa22018/glossa/parousiaseis-pp

Κάναμε όλες τις εργασίες από το Τετράδιο Εργασιών (σελ. 58 και 59).

Από το βιβλίο μαθητή διαβάσαμε το κείμενο στη σελίδα 64. Ανάγνωση για το σπίτι έχουν τις 5 πρώτες γραμμές του κειμένου ("-Νύχτωσε...... σωσίβιο")

Τετράδιο Αντιγραφής: Γράφουμε το νέο γράμμα (Ω-ω), τις λέξεις "ΩΡΑ - ώρα" και την Ορθογραφία: "Έλα. Έχω σωσίβιο."

Πήραν 2 φωτοτυπίες (βιβλιαράκι γράμματος και καρτελάκια).

Δόθηκαν επίσης διορθωμένα τα 2 τεστάκια της Παρασκευής για να δουν και οι γονείς πού βρίσκονται τα παιδιά τους.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Από το 2ο τεύχος του βιβλίου μαθητή το μάθημα 34 (Μονάδες και Δεκάδες)

Παρακαλώ να έχουν τα παιδιά στην τσάντα τους τα καλαμάκια που είχαμε πει δεμένα σε δεκάδες με λαστιχάκι. Μας είναι απαραίτητα στην παρούσα φάση.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Για τη γειτονιά μας...

Από το βιβλίο διδάχτηκαν οι σελίδες 56, 57 και 58. Αναφερθήκαμε και στα επαγγέλματα των γονιών μας.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

Είδαμε τις ζωγραφιές που φτιάξαμε στο σπίτι μας με θέμα: "Κάνω βουτιά στον ωκεανό και ανακαλύπτω..."

Την Παρασκευή σχεδιάζαμε να πάμε επίσκεψη στο ατελιέ ενός ζωγράφου που ζει και δημιουργεί στη γειτονιά μας. Δυστυχώς γυρνώντας στο σπίτι και ψάχνοντας την πρόβλεψη καιρού, είδα πως θα βρέχει. Άρα η επίσκεψη αναβάλλεται.

Πάντως ο διαγωνισμός τρέχει κι εμείς χρειαζόμαστε τα εξής για να ετοιμάσουμε τα έργα μας:

1. Ποδίτσα να φοράμε πάνω από τα ρούχα μας την ώρα που θα ζωγραφίζουμε. Έτσι κάνουν και οι μεγάλοι ζωγράφοι!!!

2. Πλαστικά μπουκαλάκια από νερό (1/2 του λίτρου) με το καπάκι τους (για να ξεπλένουμε τα πινέλα).

3. Παλιές εφημερίδες για να στρώνουμε στα θρανία την ώρα της ζωγραφικής.

4. Πινέλο ζωγραφικής για τέμπερες νούμερο 10.

5. Τέμπερες σε σωληνάρια.

6. Παλέτα

Ρίξτε μια ματιά στις φωτογραφίες από παλιότερη συμμετοχή του σχολείου μας στο διαγωνισμό για να καταλάβετε τι περίπου θα κάνουμε τα παραπάνω υλικά:

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ CIMG0792

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ CIMG0793

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ CIMG0796

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ CIMG0802
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Τρι Ιαν 22, 2019 12:37 pm

ΤΡΙΤΗ, 22/1/2019

ΓΛΩΣΣΑ

Από το βιβλίο μαθητή ολοκληρώσαμε τη διδασκαλία του β και του ω - ασκήσεις συμπλήρωσης γραμμάτων στη σελίδα 65 - και κάναμε ατομική ανάγνωση όλα τα παιδιά για να δούμε πού βρισκόμαστε τώρα που πέρασαν αρκετές ημέρες από τις διακοπές και πρέπει πια να ξαναβρούμε τους ρυθμούς μας.

Προχωρήσαμε μετά στη γνωριμία του Δ,δ

- προβάλλοντας το αρχείο power point για το γράμμα αυτό:

https://sites.google.com/site/protakiaa22018/glossa/parousiaseis-pp

- κάνοντας ασκήσεις στο μαγνητοπίνακα (σύνθεση συλλαβών του Δ,δ και λέξεων που περιέχουν το νέο γράμμα)

- συμπληρώνοντας φύλλα εργασίας σε φωτοτυπίες (ζωγραφική του κεφαλαίου και του μικρού, γράψιμο γράμματος, συμπλήρωση λέξεων με συλλαβές, πχ χελι_ _ νι, πηγά_ _ κλπ.

Είδαμε το βίντεο "Ένα γράμμα μια ιστορία":


Διαβάσαμε από το βιβλίο μαθητή το νέο κείμενο "Μόνος στο σκοτάδι" και συμπληρώσαμε τις ασκήσεις στην απέναντι σελίδα (σελ. 66 και 67 του βιβλίου).

Για το σπίτι έχουμε ανάγνωση: Τα κορίτσια θα διαβάσουν τα λόγια της Ιωάννας και της Μαρίνας και τα αγόρια τα λόγια του Άρη, του Σαμπέρ και του Ορφέα (σελ. 66 του βιβλίου).

Επίσης έχουμε αντιγραφή (γράφουμε το νέο γράμμα, τη λέξη ΔΩΡΟ - δώρο και την Ορθογραφία που σήμερα είναι ο τίτλος του μαθήματος: "Μόνος στο σκοτάδι".

Τέλος πήραμε να συμπληρώσουμε και μία φωτοτυπία, το βιβλιαράκι του Δ,δ.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Από το 3ο τεύχος του Τετραδίου Εργασιών κάναμε το μάθημα 34.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:

Περιβάλλον και γειτονιά. Σελίδα 59 του βιβλίου. Στο τετράδιο της Μελέτης Περιβάλλοντος γράφουμε το πρόβλημα που θεωρούμε πιο σημαντικό στη γειτονιά μας και που θα άξιζε να μιλήσουμε γι' αυτό και με το Δήμαρχο. Επίσης προτείνουμε λύσεις για τα προβλήματα που αναφέρθηκαν προφορικά στην τάξη.

__________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Τα υλικά για τη ζωγραφική θα τα χρειαστούμε την Παρασκευή.

Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Τετ Ιαν 23, 2019 4:38 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 23 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2019

1. Επίσκεψη στο Ναύπλιο: δεν εγκρίθηκε. (για πρώτη τάξη δεν επιτρέπεται λέει να πάνε εκτός νομού)

2. Θερμή παράκληση να μην αργούν τα παιδιά το πρωί. Καθημερινά αρκετά παιδιά έρχονται μετά το κουδούνι και αυτό έχει ως συνέπεια να χάνεται πολύτιμος διδακτικός χρόνος από το μάθημα της Γλώσσας.

ΓΛΩΣΣΑ

Ολοκλήρωση της διδασκαλίας του Δ,δ. Κάναμε τις εργασίες από το τετράδιο εργασιών σελ. 60 και 61 καθώς και την εργασία στο βιβλίο, σελ. 67.

Γράψαμε Ορθογραφία και εξεταστήκαμε στην Ανάγνωση.

Είδαμε το βίντεο από τα Λάχανα και Χάχανα:


Πήραμε αντιγραφή για το σπίτι: "Ένα δώρο για το κουτάβι." (αυτή είναι η αυριανή μας Ορθογραφία)

Παραδώσαμε τη φωτοτυπία με το βιβλιαράκι του γράμματος στη δασκάλα μας κι εκείνη μας έδωσε διορθωμένη τη φωτοτυπία που συμπληρώσαμε χτες με συλλαβές του δ, στην πίσω σελίδα της οποίας υπάρχει το μικρό δ να το ζωγραφίσουμε και να το γράψουμε μερικές φορές.

Έχουμε 2 ακόμη φωτοτυπίες, τα καρτελάκια του δ και την κάρτα με τις συλλαβές.

Ανάγνωση για αύριο: Τα κορίτσια θα διαβάσουν τα λόγια που λένε στο βιβλίο τα αγόρια (Άρης - Σαμπέρ - Ορφέας) και αντίστοιχα τα αγόρια έχουν για ανάγνωση τα λόγια της Μαρίνας και της Ιωάννας. Και όλοι έχουμε τα λόγια του παππού.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 35 από το χοντρό βιβλίο. Εξασκηθήκαμε στις δεκάδες και στις μονάδες με ασκήσεις στο μαγνητικό πίνακα, με τα καλαμάκια και γράφοντας στο τετράδιο με τα τετραγωνάκια.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Παρουσιάσαμε την εργασία που είχαμε για τα προβλήματα της γειτονιάς μας και αποφασίσαμε να στείλουμε γράμμα στο Δήμαρχο με τα παράπονά μας αλλά και τις προτάσεις μας για μια καλύτερη Νέα Σμύρνη.

_______________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Εκ μέρους της διεύθυνσης μοιράστηκε ανακοίνωση στα παιδιά με πληροφορίες για τη σχολική μας ψυχολόγο. (τηλέφωνο, πότε έρχεται στο σχολείο μας κλπ)
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Παρ Ιαν 25, 2019 12:18 am

ΠΕΜΠΤΗ, 24/1/2019

Λόγω πολλών προβλημάτων η σημερινή ενημέρωση δεν έγινε έγκαιρα.

Μόνο τυπικά πλέον σημειώνω ότι κάναμε επανάληψη στη Γλώσσα και μια πρώτη γνωριμία με το Φ,φ. Πήραμε αντιγραφή στο σπίτι για εξάσκηση στο Δ,δ:

"Δώσε μου δυο κόκαλα μεγάλα."

Και μια φωτοτυπία με το βιβλιαράκι του Φ,φ.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ κάναμε το μάθημα 35 από το τετράδιο εργασιών και στη

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ μπήκαμε σε νέα ενότητα για τον τόπο που ζούμε. (σελίδα 62 του βιβλίου).
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Παρ Ιαν 25, 2019 10:46 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 25/1/2019

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΡΗΓΟΡΙΑ

ευχαριστούμε για το υπέροχο κέρασμα!!! kardia  


Σήμερα, κατά το πρώτο δίωρο,  επισκέφθηκε προγραμματισμένα την τάξη μας η συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου, κ. Ζουγανέλλη Άννα, προκειμένου με τις γνώσεις της και το θεσμικό της ρόλο να μας βοηθήσει στην καλύτερη αντιμετώπιση των μαθησιακών προβλημάτων και των προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών του τμήματος, και τα οποία ως δασκάλα της τάξης είχα εκθέσει αναλυτικά στον απολογισμό μου κατά το κλείσιμο του 1ου τριμήνου, στις αρχές Δεκέμβρη, περιλαμβάνοντας όλα όσα συζητάμε στις ατομικές συνεργασίες με τους γονείς του κάθε παιδιού.

Ταυτόχρονα με πρωτοβουλία του κ. Διευθυντή και κατόπιν παλαιότερης απόφασης του Συλλόγου Διδασκόντων, μας επισκέφθηκαν και οι μαθητές του Στ2 με τη δασκάλα τους, στην προοπτική ενός προγράμματος "υιοθεσίας" των παιδιών της Πρώτης του σχολείου μας από τα Εκτάκια.

Καθώς 3η και 4η ώρα διδάσκουν άλλοι συνάδελφοι (Πληροφορική και Φυσική Αγωγή) αλλά και η μέρα σήμερα ήταν ιδιαίτερα δύσκολη λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων, βγήκαμε εκτός προγραμματισμού και δεν μπορώ να πω ότι κάναμε κάτι ιδιαίτερο στο μάθημα της Γλώσσας. Η ανάγνωση του κειμένου στη σελίδα 68 του βιβλίου ήταν ελλιπέστατη και για το λόγο αυτό δε θα ήθελα να ταλαιπωρήσετε τα παιδιά με εξάσκηση στην ανάγνωση. Θα δουλέψουμε, ελπίζω, τη Δευτέρα στην τάξη και θα καλύψουμε αυτό το κενό.

Στο τετράδιο εργασιών προλάβαμε και γράψαμε μόνο το νέο γράμμα.

Για το σπίτι έχουν αντιγραφή και μπόλικες φωτοτυπίες...

Στην αντιγραφή τους έβαλα το νέο γράμμα, τη λέξη ΦΩΣ - φως και μια προτασούλα από το μάθημα για ορθογραφία: "Φέρε τον φακό."

Οι φωτοτυπίες τους είναι πέρα από τις γνωστές 3 (βιβλιαράκια γράμματος, καρτελάκια, κάρτα συλλαβών) και μία ακόμη που τους έφτιαξα με ασκήσεις και μπορούν με τη βοήθειά σας προαιρετικά να συμπληρώσουν και να μου τη φέρουν τη Δευτέρα για διόρθωση.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Την 5η ώρα κάναμε τα Μαθηματικά μας. Όσο και όπως μπορούν τα μικρά παιδιά να εργαστούν σε ένα μάθημα με υψηλές απαιτήσεις όπως τα Μαθηματικά. Ευτυχώς το τμήμα μας αγαπά πολύ αυτό το μάθημα και τα περισσότερα παιδιά διαθέτουν ευχέρεια στη μαθηματική σκέψη. Σήμερα κάναμε και διασκεδαστικό μάθημα, όχι προσθέσεις που μας κούρασαν τις τελευταίες ημέρες... Δείτε τι κάναμε στις σελίδες 18 και 19 του χοντρού βιβλίου (μάθημα 36).

Στο ιστολόγιο της τάξης έχω αναρτήσει αρχείο για εξάσκηση των παιδιών. Μπορείτε να το κατεβάσετε στον υπολογιστή σας και να παίξετε με το παιδί σας.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Τα περισσότερα παιδιά έφεραν όσα ζητήσαμε για το διαγωνισμό ζωγραφικής και μας δόθηκε η ευκαιρία για μια πρώτη γνωριμία με τα εργαλεία και τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουμε. Αν και δεν ήταν έξω και ο χαμός από τη βροχή, ίσως να κάναμε και καμιά πινελιά. Δυστυχώς με τη σημερινή κατάσταση θα ήταν αδύνατο να πάμε στις τουαλέτες για πλύσιμο των εργαλείων μας...

Καλό Σαββατοκύριακο!


Και μην ξεχνάτε ότι αυτή την Τετάρτη είναι σχολική αργία καθώς γιορτάζονται οι προστάτες των γραμμάτων, οι 3 Ιεράρχες.

Μην ξεχνάτε και τις συναντήσεις με τη δασκάλα κάθε Πέμπτη!

Αυτή την Πέμπτη, 31/1, σας περιμένω για ατομική συνεργασία στις 13.20 και κατόπιν ραντεβού.

Την άλλη Πέμπτη, 7/2, θα γίνει η ομαδική συνάντηση στις 16.00.

Να θυμίσω ότι έχουμε και διδακτική επίσκεψη στις 4/2. Πάμε θέατρο και θα δούμε την Πεντάμορφη και το Τέρας! Το πουλμανάκι μας είναι μικρούλι. Δε θα μπορέσουμε να πάρουμε γονείς μαζί. Όποιος όμως γονέας θέλει να έρθει με δικό του μεταφορικό μέσο, φυσικά και είναι ευπρόσδεκτος!

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Aayaa211

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: Δευτέρα, 4 Φεβρουαρίου 2019

ΤΟΠΟΣ: Θέατρο Βασιλάκου- Προφήτου Δανιήλ 3 και Πλαταιών 10435 Κεραμεικός - 2110132002 έως 5

ΘΕΜΑ: «Η Πεντάμορφη και το Τέρας»

ΩΡΕΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ: 8.30 π.μ. – 13.00

ΤΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΤΗ: 10 € (7 € για το θέατρο – 3 € για το πούλμαν)

http://vasilakou.theater/project
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Δευ Ιαν 28, 2019 5:03 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 28/1/2019

Έγινε αναφορά στην επέτειο του Ολοκαυτώματος. Μιλήσαμε για την Άννα Φρανκ.

ΓΛΩΣΣΑ: Ολοκλήρωση της διδασκαλίας του Φ,φ.

Κάναμε όλες τις εργασίες από το τετράδιο εργασιών (σελ. 62 και 63).

Μιλήσαμε με αφορμή την άσκηση 2 αναλυτικά για τα ουσιαστικά και τα τρία γένη, αρσενικό, θηλυκό και ουδέτερο. Εστιάσαμε στην ορθογραφία των ουδετέρων σε -ι (κάτι που το είχαμε ξαναπεί 2 - 3 φορές ως τώρα) και σήμερα μιλήσαμε και για την έννοια των εξαιρέσεων ενός κανόνα αναφέροντας τα έξι ουδέτερα που γράφονται με -υ)

Με αφορμή την άσκηση 4 ακούσαμε το τραγούδι "Το σύννεφο έφερε βροχή."

Πήραμε αντιγραφή για το σπίτι την πρόταση "Φυσά δυνατά και φοβερά."

Συμπληρώσαμε τα Φ,φ στην άσκηση του βιβλίου - σελ. 69 - διαβάσαμε το παραμύθι και το έχουμε για εξάσκηση στην ανάγνωση στο σπίτι.

Για το σπίτι έχουμε και μια φωτοτυπία. Στην πρώτη άσκηση υπάρχουν λέξεις που αρχίζουν από φ, τις διαβάζουμε και μετά γράφουμε στο πρόχειρό μας προτάσεις προτάσεις με τις λέξεις αυτές. Στη δεύτερη άσκηση συμπληρώνουμε με φ και διαβάζουμε.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε το μάθημα 36 στο τετράδιο εργασιών και εξασκηθήκαμε και με ηλεκτρονικές ασκήσεις.

http://prwtakia2.blogspot.com/2019/01/blog-post_25.html

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Βιβλίο μαθητή, σελ. 63, "Ο τόπος που ζω". Περιγράφω τους τόπους που βλέπω στις εικόνες.
Σελ. 64, "Ακτές και θάλασσα".

Πήραμε εργασία να φέρουμε ένα ποίημα ή ένα τραγούδι για τη θάλασσα.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ

Οργάνωση τάξης και ομάδων για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό ζωγραφικής.

________________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

1. Θυμίζουμε ότι την Τετάρτη το σχολείο θα είναι κλειστό λόγω της εορτής των Τριών Ιεραρχών - δόθηκε σχετική ανακοίνωση από τη Διεύθυνση του σχολείου.

2. Μοιράστηκε η υπεύθυνη δήλωση για την επίσκεψη που θα πάμε την άλλη Δευτέρα στο θέατρο Βασιλάκου.

Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Empty Απ: ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

Δημοσίευση από Admin Τρι Ιαν 29, 2019 7:40 pm

ΤΡΙΤΗ, 29/1/2019

Το μάθημά μας σήμερα αναμορφώθηκε χάρη στους 3 Ιεράρχες που αύριο τιμούμε τη μνήμη τους. Έτσι και αφιερώσαμε αρκετό χρόνο μιλώντας για τους προστάτες των γραμμάτων και κάναμε σχετική καταγραφή στο Τετράδιο της Μελέτης Περιβάλλοντος.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 - ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ Ierarx10

ΓΛΩΣΣΑ

Κάναμε μια πρώτη γνωριμία με το Ξ,ξ. Εργαστήκαμε με το αρχείο power point που θα βρείτε εδώ

https://sites.google.com/site/protakiaa22018/glossa/parousiaseis-pp

Γράψαμε το νέο γραμματάκι στο τετράδιο εργασιών και πήραμε για το σπίτι αντιγραφή "Ξημέρωσε, Ήλιε μου, ξανά." και τις γνωστές 3 φωτοτυπίες. (λόγω και της αργίας αύριο θα έχουν το χρόνο να κάνουν βιβλιαράκι και καρτελάκια ταυτόχρονα).

Αντί για ανάγνωση στο βιβλίο, μπορούν να εξασκηθούν στη φωτοτυπία που έχει τις συλλαβές του ξ και τη λεξούλα "ξυλοκόπος".

Με αφορμή την πρώτη προσέγγιση του Ξ,ξ, κάναμε στη συνέχεια από το Ανθολόγιο ένα τρυφερό κείμενο που μιλά για έναν ξιφία, τον Ξέρξη, και θέμα του είναι το σχολικό μπούλινγκ. Μια μάστιγα που δυστυχώς ταλανίζει το εκπαιδευτικό μας σύστημα και πρέπει διαρκώς να παίρνουμε μέτρα. Το κείμενο θα το βρείτε αναρτημένο στο Ψηφιακό Σχολείο του Υπουργείου Παιδείας:

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A111/671/4452,20003/

Τέλος διαβάσαμε την ακόλουθη ιστορία:

Μια μικρή ιστορία με πολλά ξ:

«Ξημερώματα στου Καροτένιου και της Μαριορής»

Διάβασε την ιστορία και υπογράμμισε όλες τις λέξεις που έχουν ξ! Αν δεν ξέρεις να το κάνεις στον υπολογιστή, εκτύπωσε το κείμενο.
Φτιάξε μια δική σου ιστορία που να μιλά για τα ξημερώματα στο σπίτι σου! Να την υπαγορεύσεις στους γονείς σου και να τη φέρεις στο σχολείο! Μην ξεχάσεις να γράψεις τι πρωινό έφαγες…

ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΣΤΟΥ ΚΑΡΟΤΕΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΡΙΟΡΗΣ

- Ξύπνα, Καροτένιε, ξημέρωσε, φώναξε η Μαριορή.

- Δεν αγαπώ το πρωινό ξύπνημα. Άσε με λίγο ακόμη ξάπλα, ξέσπασε ο Καροτένιος.

- Μα έχουμε φιλοξενούμενους, Καροτένιε, και τους τάξαμε να τους πάμε στο ξωκλήσι της Οσίας Ξένης!

- Ωχ, το ξέχασα! Ποπό!

Και πήδηξε αμέσως από το κρεβάτι και έτρεξε ξιπόλητος στην κουζίνα.

- Τι έχουμε για πρωινό; ρώτησε ορεξάτος ορεξάτος.

- Ξινόγαλο, ξεροτήγανα και ξινόμηλα!

- Φάε φρούτα, φάε γάλα, φάε κι ένα από τα άλλα! Καλή μας όρεξη! ξεφώνιζε ο Καροτένιος.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κάναμε το μάθημα 37 από το βιβλίο. Πήραν να συμπληρώσουν στο σπίτι τις 3 τελευταίες ερωτήσεις στη σελίδα 21.


Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης