ΜΙΚΡΑ ΤΕΡΑΤΑΚΙΑ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014)

Σελίδα 2 από 2 Επιστροφή  1, 2

Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ  (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014) - Σελίδα 2 Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014)

Δημοσίευση από Admin Τετ Οκτ 22, 2014 1:32 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014

ΓΛΩΣΣΑ:
Έναρξη διδασκαλίας του Ε,ε.

Παρακολούθηση του βίντεο "Ο ερωτευμένος ελέφαντας".


Κατασκευή του γράμματος με πλαστελίνη, ζωγραφική (ατομική για το Ε και ομαδοσυνεργατική για το ε), γράψιμο του νέου γράμματος στο τετράδιο εργασιών (σελ. 22).

Ανάγνωση από το βιβλίο (σελ. 28) του κειμένου "Ένα χελιδόνι". Εντοπισμός του Ε, ε, με φωσφοριζέ μαρκαδοράκι. Διδασκαλία με ολική μέθοδο της λέξης "έχει, Έχει, ΕΧΕΙ", εντοπισμός της στο κείμενο. Ανάγνωση του κειμένου ανάποδα (Μάγισσα Ανάποδη) και ανακατεμένα (Μάγος Μπερδεμένος).

Δραματοποίηση των 4 τελευταίων γραμμών (από τρία παιδιά που ανέλαβαν τους ρόλους του Ορφέα, του Άρη και της Μαρίνας), σχετικές κινήσεις των χεριών.

Ανάγνωση για το σπίτι: Οι τέσσερις τελευταίες γραμμές (τις έχουν βάλει σε κύκλο τα παιδιά με το μολύβι τους και έγραψαν δίπλα τη σημείωση "Αν.", δηλαδή Ανάγνωση.

Συμπλήρωση της πρώτης εργασίας στη σελίδα 29 του βιβλίου.

Αντιγραφή για το σπίτι: Γραφή του γράμματος Ε,ε και της λέξης "ΕΧΕΙ, έχει".

Φωτοτυπίες για το σπίτι: Το βιβλιαράκι του γράμματος, καρτελάκια του Ε,ε.  (κάρτα με συλλαβές στα φωνήεντα δε δίνουμε στα πρώτα μαθήματα καθώς ελάχιστα σύμφωνα γνωρίζουν οι μαθητές).  Στις λέξεις που κολλάνε οι μαθητές στο βιβλιαράκι του γράμματος να πατάνε με φωσφοριζέ το νέο γράμμα, είτε είναι στην αρχή της λέξης, είτε ενδιάμεσα ή και στο τέλος.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθημα 12 στο βιβλίο (σελ. 36 και 37). Δεν κάναμε την άσκηση 4. Τα σύμβολα =, <, >. Τα παιδιά δυσκολεύτηκαν πολύ με τα σύμβολα. Θα χρειαστεί να επιμείνουμε αρκετά στο σημείο αυτό και ειδικά με μαθητές που παρουσιάζουν χαμηλή συγκέντρωση προσοχής και μειωμένη παρατηρητικότητα. Ή και συμπτώματα μαθησιακών δυσκολιών που επηρεάζουν την εκμάθηση γραπτών συμβόλων.

Για να διευκολύνουμε την κατανόηση είπαμε το παραμύθι με το Γίγαντα και το Νάνο που τους έπιασε η βροχή και έτρεξαν να σωθούν σε μια μικρή σπηλιά με σχήμα <. Ο Νάνος μπήκε από τη χαμηλή μεριά και ο Γίγαντας από την ψηλή.



Εργαστήκαμε επίσης με κυβάκια και μαγνητικά πλακίδια.

Στην περίπτωση του =, τοποθετούμε δυο χάρακες, ένα κάτω από τα αντικείμενα και έναν από πάνω.

Η άσκηση 2 να διαβαστεί μερικές φορές και στο σπίτι:

Ο πατέρας είναι μεγαλύτερος από το παιδί.
Το κορίτσι είναι ίσο με το αγόρι.
Το κορίτσι είναι μικρότερο από τον πατέρα.

Το 5 είναι μεγαλύτερο από το 2.
Το 2 είναι ίσο με το 2.
Το 2 είναι μικρότερο από το 5.  
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ  (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014) - Σελίδα 2 Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014)

Δημοσίευση από Admin Πεμ Οκτ 23, 2014 6:09 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014

ΓΛΩΣΣΑ:
Ολοκλήρωση της διδασκαλίας του Ε,ε.

Κάναμε τις ασκήσεις από το Τετράδιο Εργασιών, σελ. 23. Αξιοποιήσαμε την άσκηση 3 ως μια πρώτη μορφή ορθογραφίας αφού την είχαν γράψει χτες αρκετές φορές στο τετράδιο αντιγραφής. Άλλοι τα κατάφεραν, άλλοι όχι. Και στο  σημείο αυτό επηρεάζει το θέμα της συγκέντρωσης της προσοχής και ο βαθμός παρατηρητικότητας, όπως βεβαίως και τυχόν μαθησιακές δυσκολίες που σχετίζονται με το γραπτό λόγο. Για να μπορέσουμε να βελτιωθούμε στον τομέα αυτό, καθώς σε λίγα μαθήματα (στον Κύριο με το καπέλο) ξεκινά επίσημα η ορθογραφία, μπορούμε να κάνουμε τα εξής:

1. Αφήνουμε το παιδί να γράψει μόνο του την αντιγραφή που του έγραψε η δασκάλα στο τετράδιο. Κατόπιν ελέγχουμε αν έκανε λάθη (πχ αν ξέχασε τόνους, αν έγραψε σωστά τα γράμματα και τα σημεία της στίξης) και το βάζουμε να τα διορθώσει μόνο του. Χωρίς να του υποδείξουμε πού έκανε λάθος. Απλώς ζητάμε να κοιτάξει το υπόδειγμα της δασκάλας και να συγκρίνει τη λέξη που υπάρχει λάθος. Αν δυσκολεύεται, του υποδεικνύουμε ποιο είναι το λάθος, καλό όμως είναι να σύντομα να μπορεί να κάνει μόνο του τη διόρθωση.

2. Ζητάμε να δει την αντιγραφή καλά καλά και να τη βγάλει με τα μάτια του ... φωτογραφία! Κατόπιν  να κλείσει τα μάτια και να προσπαθήσει να δει τη φωτογραφία στο μυαλό του. Ανοίγει τα μάτια και του ζητάμε να γράψει τη λέξη ή τη φράση ή και την πρόταση στο πρόχειρο τετράδιο. Στις προτάσεις του υπαγορεύουμε τι να γράψει - δε χρειάζεται δηλαδή να παπαγαλίσει, μόνο να μάθει να γράφει σωστά.

3. Αφού γράψει, ακολουθεί και πάλι η φάση της διόρθωσης από το ίδιο το παιδί.

4. Φροντίζουμε τα σαββατοκύριακα να κάνουμε επαναλήψεις σε διδαχθείσες στο τετράδιο αντιγραφής λέξεις, φράσεις, προτάσεις. Αφενός με υπαγόρευση - γράψιμο - διόρθωση. Αφετέρου γράφοντας εμείς στο πρόχειρο τις λέξεις και παραλείποντας κάποιο γράμμα. Πχ  _α_ί     (παπί) ή π_τα (πέτα) ή _χει (έχει) κλπ. Από το παιδί ζητάμε να συμπληρώσει τα γράμματα που λείπουν για να λέει τη μία ή την άλλη λέξη.

Μετά τις ασκήσεις κάναμε έλεγχο στην ανάγνωση που είχαν για το σπίτι και στη συνέχεια ακούσαμε το τραγουδάκι "Ένα μυστήριο ελικόπτερο είδα" από βίντεο στο you tube (βιβλίο μαθητή, σελ. 29).

Για να το ακούσουμε μαζευτήκαμε σταυροπόδι μπροστά στον πίνακα της τάξης και αμέσως μετά ακολούθησαν ερωτήσεις κατανόησης. Τα παιδιά κατάλαβαν πως χρειάζεται κανείς να προσέχει, αλλιώς ακούει και δεν ξέρει τι άκουσε. Ξανακούσαμε το τραγούδι και αυτή τη φορά με μεγαλύτερη προσοχή. Το ίδιο μπορούν να κάνουν και οι γονείς στο σπίτι  με ανάγνωση μικρών κειμένων ή παραμυθιών, ακρόαση τραγουδιών. Οι ερωτήσεις που κάνουμε ξεκινάνε με τις λέξεις: Ποιος, πού, πότε, πώς. Ερωτήσεις που ξεκινούν με το "γιατί" είναι πιο δύσκολες και αφορούν τη βαθύτερη κατανόηση. Αργότερα θα περάσουμε και σε ερωτήσεις που αρχίζουν με το "αν", και προάγουν τη δημιουργική σκέψη.

Επειδή συχνά από δω και πέρα θα μαζευόμαστε σταυροπόδι μπροστά στον πίνακα, και έρχεται και χειμώνας, χρειάζεται οι γονείς να μας στείλουν ένα μαξιλαράκι για να μην κρυώνουν τα παιδιά και να κάθονται πιο άνετα.

Έπειτα γυρίσαμε στα θρανία μας και εντοπίσαμε στο τραγουδάκι το ε (φωσφοριζέ μαρκαδοράκι).

Παίξαμε επίσης με τα καρτελάκια μας. Δείξαμε τα γράμματα που ζήταγε η δασκάλα, σχηματίσαμε σε συνεργασία με την ομάδα μας λέξεις. Για να σημειώνουμε τον τόνο, η δασκάλα έδωσε στον καθένα ένα συνδετηράκι. Παρόμοια παιχνίδια μπορούν να παίζουν με τη βοήθεια των γονιών και στο σπίτι. Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα, αυτή τη στιγμή τα παιδιά έχουν μόνο ένα καρτελάκι από κάθε γράμμα. Θα χρειαστεί λοιπόν να δώσουμε φωτοτυπία με περισσότερα γράμματα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΔΩ

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnx4YXJpbnBhaWRlaWFzfGd4OjEwNGY0ZjVhMDQxZTA3MGQ

ΛΗΨΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ ΓΙΑ ΕΚΤΥΠΩΣΗ

https://sites.google.com/site/xarinpaideias/scholeio/prote-taxe/%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%9C%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%91.ppt?attredirects=0&d=1

Αντιγραφή: "Πέτα, πέτα!"  και "Εε, αετέ!"

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Εξάσκηση στα σύμβολα του μικρότερο, μεγαλύτερο, ίσον.

Από το βιβλίο μαθητή η άσκηση 4, σελ. 37.  Γράψαμε το ίδιο και στο τετράδιο με τα τετραγωνάκια. Στο σπίτι καλό είναι να ξαναγράψουν τα παιδιά 2 - 3 φορές τα ονόματα των αριθμών.

Τετράδιο Εργασιών, σελ. 32, η δραστηριότητα 1 και η μισή άσκηση 2.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Κάναμε επανάληψη με ασκήσεις στο Τετράδιο Εργασιών. Σελίδες 5 έως 9.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Η μισή ώρα αφιερώθηκε στην περιβαλλοντική αγωγή (πολικές αρκούδες - κλιματικές αλλαγές - αλλαγή τρόπου ζωής).

Σχετική αφίσα από την περιβαλλοντική γωνιά της τάξης μας:

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ  (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014) - Σελίδα 2 HELMEPA_Summer_Poster_2009

Η άλλη μισή στο πρότζεκτ παιχνίδια (το παραδοσιακό παιχνίδι πεντόβολα).
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ  (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014) - Σελίδα 2 Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014)

Δημοσίευση από Admin Παρ Οκτ 24, 2014 4:24 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014

ΓΛΩΣΣΑ - ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ:
28η Οκτωβρίου 1940 - Ελληνική σημαία

Ακούσαμε την ιστορία από τη δασκάλα μας, γράψαμε και ζωγραφίσαμε το ΟΧΙ. Φτιάξαμε σημαίες και στολίσαμε την τάξη μας. Αντιγραφή: "ΕΛΛΑΔΑ".

Αφιερώθηκε χρόνος και σε επανάληψη (ασκήσεις σε φωτοτυπίες για το π και το ε)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Σελ. 32 και 33 από το Τετράδιο Εργασιών.

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Παρακολούθηση βίντεο - ανάγνωση κειμένου με θέμα "ΕΙΡΗΝΗ - ΟΧΙ ΠΟΛΕΜΟΣ".

Τη Δευτέρα θα γίνει σχολική γιορτή για την 28η Οκτωβρίου 1940. Τα παιδιά θα έρθουν χωρίς βιβλία στις 8 και 25. Η γιορτή θα τελειώσει στις 9.30 περίπου και αμέσως μετά οι μαθητές θα αναχωρήσουν για τα σπίτια τους.

Την Τρίτη, ημέρα εθνικής γιορτής, το σχολείο θα παραμείνει κλειστό.

Μάθημα θα έχουμε πάλι την Τετάρτη, 29/10/2014.
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ  (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014) - Σελίδα 2 Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014)

Δημοσίευση από Admin Τετ Οκτ 29, 2014 2:22 am

ΤΕΤΑΡΤΗ, 29 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014

ΓΛΩΣΣΑ:
Ξεκινήσαμε το Σ,σ,ς.

Εργαστήκαμε με το υλικό που ακολουθεί:


Προσοχή, περιλαμβάνει και σελίδες που θα αξιοποιηθούν στις ώρες της Ευέλικτης Ζώνης.

Οι γονείς πάντως μπορούν να επιλέξουν κάποιες δραστηριότητες που ήδη κάναμε στο σχολείο να τις κάνουν και στο σπίτι.

- Διάκριση του γράμματος ανάμεσα σε άλλα όμοια (διαφάνειες 3, 5 και 8 )
- Ανάγνωση με ανάλυση - σύνθεση των λέξεων που ξεκινούν από συλλαβές του σ ή τελειώνουν και σε ς (σέλινο, σιτάρι, σοκολάτες, σαλάτες). (διαφάνειες 20 έως και 28)
- Συμπλήρωση του γράμματος σε λέξεις (διαφάνειες 18, 37, 43, 48 )
- Ανάγνωση μικρών λέξεων με γνωστές στα παιδιά συλλαβές (διαφάνειες 29 και 30)
- Εντοπισμός λέξεων που περιέχουν το νέο γράμμα (διαφάνειες 42, 44, 45) και (διαφάνειες 81, 82, 83, 84
- Εμπλουτισμός λεξιλογίου (διαφάνειες 38, 39, 43, 46,47

Ουσιαστικά δηλαδή μπορούν να επιλέξουν από τις πρώτες 50 διαφάνειες. Ακόμη και τα μικρά κείμενα (διαφάνειες  31 έως 36). Από την 50 και μετά οι διαφάνειες αφορούν διάφορα πρότζεκτ της τάξης ή και ασκήσεις επανάληψης που θα γίνουν τις προσεχείς ημέρες στο σχολείο. Δεν πρέπει λοιπόν να γίνουν σήμερα στο σπίτι.

Οι μαθητές έγραψαν το νέο γράμμα στο τετράδιο εργασιών, το έφτιαξαν με πλαστελίνη, διάβασαν το κείμενο στο βιβλίο.   Εργάστηκαν στη φωτοτυπία με τις συλλαβές (χρωματισμός γράμματος, διάκριση μέσα στο συννεφάκι). Στο σπίτι με αυτή τη φωτοτυπία πρέπει να γίνει εξάσκηση στην ανάγνωση συλλαβών και της πρότυπης λέξης με ανάλυση και σύνθεση.

Πήραν επίσης για το σπίτι 3 φωτοτυπίες για ζωγραφική του νέου γράμματος και εικόνων πραγμάτων που το περιέχουν.  Φωτοτυπίες για βιβλιαράκι και καρτελάκια θα δοθούν αύριο.

Στο τετράδιο αντιγραφής θα γράψουν το νέο γράμμα και την προτασούλα "Σοκολάτες, σοκολάτες!"

Εξάσκηση στην ανάγνωση του κειμένου του βιβλίου, σελ. 30, μόνο το σκιασμένο με γαλάζιο χρώμα τμήμα του κειμένου.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Από το βιβλίο των μαθηματικών (το χοντρό) το μάθημα 13 (σελ. 38 και 39). Πρόσθεση και ανάλυση των αριθμών ως το 5.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Από το Τετράδιο Εργασιών (δραστηριότητες σχετικά με την οικογένεια).

___________________________

Στα πλαίσια της Διαθεματικής προσέγγισης της ύλης:

1. Στη Φυσική Αγωγή χόρεψαν με τη γυμνάστριά τους, την κ. Ελένη Δημητριάδη, τη Σαμαρίνα.

2. Την ώρα της Θεατρικής Αγωγής, αφού στρώθηκαν κάτω με τα μαξιλαράκια τους και το χαλάκι που μας έστειλε η μαμά του Φίλιππου, κάτι πήρε το αυτί μου την κ. Ουρανία να τους λέει για ένα παιχνίδι με σκίουρους, σκυλάκια, σκουληκάκια και στρουθοκαμήλους (ξέρετε καλέ, αυτές που κρύβουν το κεφάλι τους όταν μυριστούν κίνδυνο!)...
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ  (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014) - Σελίδα 2 Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014)

Δημοσίευση από Admin Τετ Οκτ 29, 2014 2:45 pm

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ  (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014) - Σελίδα 2 %25CE%2591%25CE%2599%25CE%2598%25CE%259F%25CE%25A5%25CE%25A3%25CE%2591%2520001

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ  (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014) - Σελίδα 2 %25CE%2591%25CE%2599%25CE%2598%25CE%259F%25CE%25A5%25CE%25A3%25CE%2591%2520004

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ  (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014) - Σελίδα 2 %25CE%2591%25CE%2599%25CE%2598%25CE%259F%25CE%25A5%25CE%25A3%25CE%2591%2520007

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ  (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014) - Σελίδα 2 %25CE%2591%25CE%2599%25CE%2598%25CE%259F%25CE%25A5%25CE%25A3%25CE%2591%2520008

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ  (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014) - Σελίδα 2 %25CE%2591%25CE%2599%25CE%2598%25CE%259F%25CE%25A5%25CE%25A3%25CE%2591%2520009

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ  (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014) - Σελίδα 2 %25CE%2591%25CE%2599%25CE%2598%25CE%259F%25CE%25A5%25CE%25A3%25CE%2591%2520012

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ  (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014) - Σελίδα 2 %25CE%2591%25CE%2599%25CE%2598%25CE%259F%25CE%25A5%25CE%25A3%25CE%2591%2520016

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ  (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014) - Σελίδα 2 %25CE%2591%25CE%2599%25CE%2598%25CE%259F%25CE%25A5%25CE%25A3%25CE%2591%2520019
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ  (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014) - Σελίδα 2 Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014)

Δημοσίευση από Admin Πεμ Οκτ 30, 2014 3:15 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 30 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014

ΓΛΩΣΣΑ:
Ασκήσεις, ασκήσεις, ασκήσεις. Από το Τετράδιο Εργασιών (σε΄. 25), με μαγνητικά γράμματα, hot potatoes στη γωνιά υπολογιστή, στον πίνακα της τάξης (κάναμε όλοι μαζί στον πίνακα το σταυρόλεξο των hot potatoes - καθώς η διαδικασία ήταν πρωτόγνωρη για τα παιδιά και χρειαζόταν υποστήριξη).

ΔΕΙΤΕ ΤΑ HOT POTATOES ΕΔΩ:  https://sites.google.com/site/protakia2014/glossa/e-parea/hot-potatoes  

Ακούσαμε το τραγουδάκι από τα Λάχανα και Χάχανα (σελ. 31 του βιβλίου μαθητή).

Για το σπίτι έχουμε αντιγραφή: "ΣΑΛΑΤΕΣ - σαλάτες"  (Στο τέλος της αντιγραφής να γράφουν πάντα το όνομά τους.)  Στην απέναντι σελίδα έχουν να ζωγραφίσουν μια σαλάτα και με τη βοήθεια των γονέων  να καταγράψουν από κάτω τη συνταγή της!

Φωτοτυπίες: Πήραν να φτιάξουν στο σπίτι το βιβλιαράκι του γράμματος και τα καρτελάκια.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθημα 13 από το Τετράδιο Εργασιών (σελ. 34 και 35).  Δουλέψαμε με εποπτικό τρόπο (πλαστικά ζωάκια, πλαστικά κυβάκια, μανταλάκια, πλακέτες μαγνητικές). Στο σπίτι να αξιοποιηθούν τα κυβάκια των μαθητών για εξάσκηση. (Ιδέες μπορείτε να πάρετε από τις ασκήσεις - πχ ζητήστε να μοιράσουν με διάφορους τρόπους 4 κυβάκια ή 5 και μετά να κάνουν προσθέσεις (προσοχή, προσθέσεις με άθροισμα ως το 5).

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Από το βιβλίο σελ. 28 (Ποιος είμαι εγώ...) και από τη σελίδα 29 "Πώς ζούμε στην οικογένεια". Εστιάσαμε στα παιχνίδια που παίζουμε στην οικογένεια (διαθεματική με το πρότζεκτ παιχνίδια) και αναφέραμε με αφορμή το γράμμα σ από το μάθημα της γλώσσας το σκάκι. Εξηγήσαμε τους πρώτους βασικούς κανόνες του παιχνιδιού και η έκπληξη ήταν πως κάποια παιδιά ήξεραν ήδη να παίζουν. Οπότε στο διάλειμμα που ακολούθησε είδαμε και την πρώτη παρτίδα σκακιού στην τάξη μας! Σκακιστές ο Πάρης και ο Έκτορας!

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ  (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014) - Σελίδα 2 %25CE%2591%25CE%2599%25CE%2598%25CE%259F%25CE%25A5%25CE%25A3%25CE%2591%2520008b

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Αξιοποιήσαμε τις διαφάνειες από το πάουερ πόιντ για το γράμμα σ που αφορούν τη διατροφή.  Αφού φτιάξαμε μενού ολόκληρης της ημέρας με φαγητά που αρχίζουν από σ, περάσαμε στο διαχωρισμό των τροφών σε πέντε βασικές ομάδες (γαλακτοκομικά, δημητριακά, φρούτα, κρέατα, λαχανικά). Σε κάθε γεύμα μας είναι σημαντικό να υπάρχουν τροφές από 3 τουλάχιστον διαφορετικές ομάδες και μάλιστα η μία ομάδα πρέπει να είναι υποχρεωτικά από τα φρούτα ή τα λαχανικά.  Στο πρωινό των παιδιών δεν πρέπει να λείπει και το γάλα ή έστω κάποιο άλλο φαγητό από την ίδια ομάδα (πχ τυρί ή γιαούρτι). Με την ευκαιρία του πρότζεκτ για τη διατροφή δοκιμάσαμε σταφίδες και στραγάλια (από την κατηγορία των φαγητών που τα αποκαλούμε με την ξένη λέξη σνακ και που αντίθετα με πολλά άλλα τρόφιμα αυτής της κατηγορίας δεν κάνουν κακό αλλά καλό στην υγεία μας).

_____________________

Μοιράστηκε στα παιδιά υπεύθυνη δήλωση για τη διδακτική  επίσκεψη που θα πάμε την Τρίτη (κόστος συμμετοχής για κάθε παιδί 8 ευρώ). Παρακαλούμε να συμπληρωθούν οι δηλώσεις σήμερα και να ξέρουμε αύριο πόσα παιδιά θα έρθουν (αν δεν υπάρχει η νόμιμη συμμετοχή, δηλαδή τα 3/4 των παιδιών όλης της πρώτης τάξης του σχολείου μας, η επίσκεψη θα ματαιωθεί).  Τα χρήματα μπορείτε να τα στείλετε και τη Δευτέρα. Επίσης αν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα, ενημερώστε ιδιαιτέρως ή τη διευθύντρια του σχολείου ή τη δασκάλα της τάξης και θα φροντίσουμε εμείς να βρούμε λύση για να λάβει μέρος το παιδί σας στην επίσκεψη.
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ  (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014) - Σελίδα 2 Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014)

Δημοσίευση από Admin Παρ Οκτ 31, 2014 10:25 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Το μάθημα 14 από το Τετράδιο Εργασιών. Η χρήση συμβόλων στην πρόσθεση. Στην κατάλληλη στιγμή, αφού τη Δευτέρα θα διδαχτούν το κ και τη λεξούλα και ενώ ήδη κατά τη διδασκαλία του σ αναφέραμε το σταυρό και πως στα μαθηματικά το διαβάζουμε και ως συν. Σκοπός είναι να αντιληφθούν τα παιδιά πως τα Μαθηματικά αποτελούν γλώσσα και μάλιστα παγκόσμια. Και ως εκ τούτου και τρόπο σκέψης. Αυτό προσπάθησε και το Τετράδιο Εργασιών να τους περάσει, με την αναφορά σε λογοτέχνες και ζωγράφους.

Οι γονείς στο σπίτι μπορούν να βοηθήσουν μετατρέποντας καθημερινά βιώματα σε προβληματάκια μαθηματικών και για την περίοδο αυτή προβλήματα πρόσθεσης με τελικό άθροισμα το 5. Πχ πόσα μέλη έχει η οικογένεια, τόσους άντρες, τόσες γυναίκες, πόσοι είναι όλοι μαζί.

Ένα σημείο που φάνηκε να δυσκολεύονται τα παιδιά όταν ήρθε η ώρα να φτιάξουν δικά τους προβληματάκια για τις παραστάσεις του τύπου 3+1=4 ή 2+3=5 κλπ, ήταν η αδυναμία να καταλάβουν ότι δεν μπορούμε να προσθέτουμε ανόμοια πράγματα. Δεν μπορούμε δηλαδή να προσθέσουμε αχλάδια με κουτάλια ή ποτήρια με καρέκλες. Θα χρειαστούν λοιπόν εξάσκηση και σε αυτό το σημείο για να το εμπεδώσουν τι ακριβώς κάνει η πρόσθεση. Πχ μπορώ να προσθέσω αχλάδια και μήλα και το τελικό αποτέλεσμα θα εκφραστεί ως φρούτα, ή καρέκλες και πολυθρόνες που αποτελούν και τα μεν και τα δε καθίσματα.

ΓΛΩΣΣΑ (μία ώρα την Παρασκευή - ώρα επανάληψης) Κάναμε επανάληψη σε όλα τα διδαχθέντα κείμενα από την αρχή του βιβλίου και η πλειοψηφία των παιδιών φάνηκε να τα έχει κατακτήσει σε πολύ καλό επίπεδο. Επίσης γράψαμε την πρώτη μας ορθογραφία στο τετράδιο ορθογραφίας. Προετοιμασία για την επίσημη έναρξή της από το επόμενο μάθημα της Γλώσσας.

Να γίνει επανάληψη και στο σπίτι. Δόθηκε επίσης αντιγραφή: ΤΑΣΟΣ - Τάσος. (Μας ενδιαφέρει να μάθουν πως ένα κύριο όνομα γράφεται πάντα με το πρώτο γράμμα κεφαλαίο, το τελικό σίγμα σε μια λέξη γραμμένη ολόκληρη με κεφαλαία και στην ίδια λέξη όταν τη γράφουμε με πεζά γράμματα. Βεβαίως και το θέμα του τόνου.)

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Το παραμύθι των Αδελφών Γκριμ "Σταχτομπούτα" με παρακολούθηση βίντεο κινουμένων σχεδίων. Απόδοση στη συνέχεια με ζωγραφική σκηνών του παραμυθιού. Αυθόρμητα αρκετά παιδιά κατάλαβαν πως στην περίπτωση αυτή η ζωγραφική απόδοση είναι προτιμότερο να γίνει με μορφή κόμικ. Το όλο δηλαδή να αναλυθεί σε περισσότερες σκηνές. Και όπως ακριβώς αναλύουμε αυτό το διάστημα αριθμούς στα Μαθηματικά.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Περιβαλλοντικό πρόγραμμα Helmepa Junior - ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών.

___________________________

Ακολούθησε μετά τις 14.00 αλληλοενημέρωση με όσους γονείς προσήλθαν για ατομική συνεργασία με τη δασκάλα της τάξης.

Την Τρίτη θυμίζουμε ότι έχουμε διδακτική επίσκεψη. Περιμένουμε δηλώσεις και χρήματα τη Δευτέρα από όσους δεν τα έφεραν σήμερα.

Την Τετάρτη το Υπουργείο Παιδείας καλεί όλους τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ψηφίσουν αιρετούς εκπροσώπους στα υπηρεσιακά συμβούλια. Τα σχολεία τη μέρα αυτή θα μείνουν κλειστά. Έχει βγάλει σχετική ανακοίνωση και η Διευθύντρια του σχολείου στον πίνακα ανακοινώσεων προς τους γονείς.
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 2 από 2 Επιστροφή  1, 2

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης