ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Πεμ Νοε 05, 2015 4:33 pm

Το νέο πρόγραμμα από Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015 και μέχρι να αλλάξει και πάλι...


Οι ώρες λειτουργίας του σχολείου είναι:

Ωράριο: 8.10 ΕΝΑΡΞΗ - προσευχή. 8.15 - 8.55, 8.55 - 9.40 1η και 2η διδακτική ώρα. 9.40 - 10.00 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
10.00 - 10.45, 10.45 - 11.30 3η και 4η διδακτική ώρα. 11.30 - 11.45 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
11.45 - 12.25 5η διδακτική ώρα. 12.25 - 12.35 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
12.35 - 13.15 6η διδακτική ώρα. 13.15 - 13.25 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
13.25 - 14.00 7η διδακτική ώρα. 14.00 ΛΗΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

Ακολουθεί το Ολοήμερο για όσα παιδιά είναι γραμμένα σ' αυτό.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι δάσκαλοι του σχολείου μας: κ. Παυλίνα, κ. Άννα και κ. Γιώργος έχουν αναλάβει προσωρινά να συμπληρώνουν μία ώρα της Ευέλικτης Ζώνης, μία ώρα Μουσικής και μία ώρα Θεατρικής Αγωγής - μέχρι να συμπληρωθούν οι ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό του σχολείου.

Για τον ίδιο λόγο η κ. Μαρία Πανταζή, των εικαστικών, έχει αναλάβει και τρίτη ώρα να διδάσκει αντί των δύο που είναι το μάθημα των εικαστικών.

* Κάθε Πέμπτη, την ώρα της Ευέλικτης Ζώνης, τα παιδιά επιστρέφουν τα βιβλία της δανειστικής βιβλιοθήκης που διάβασαν και δανείζονται νέα.
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Τεταρτάκι
Τεταρτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 468
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Πεμ Νοε 05, 2015 4:34 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 2 ΝΟΕΜΒΡΗ 2015

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 14 από το βιβλίο μαθητή - σελ. 40 και 41

Εξάσκηση στο σπίτι με τα τάγκραμ (αυτά που έκοψαν από το βιβλίο αλλά και μέσω διαδικτύου)

http://diadiktiakitajhig.blogspot.gr/2012/03/blog-post_29.html

http://eirinikar.blogspot.gr/2012/11/blog-post_4755.html  

Δείτε και τη σχετική ανάρτηση που είχαμε ανεβάσει πέρυσι στο ιστολόγιο:

http://prwtakia2014.blogspot.gr/2015/03/blog-post.html

Ανοίξτε επίσης το εκπαιδευτικό λογισμικό του υπουργείου παιδείας:

http://ts.sch.gr/repo/online-packages/dim-mathimatika-a-b/d04/cd/maths/startup.swf

Επιλέξτε ΕΝΑΡΞΗ, μετά τα  Μαθηματικά της Β΄ δημοτικού και μετά ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ. Στη συνέχεια πατήστε ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΑ και ζητήστε από το παιδί να σχηματίσει τα σχήματα και τις γραμμές που ζητάει η άσκηση. Έχουν ασκηθεί και στο σχολείο και ξέρουν τι να κάνουν.

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε επανάληψη της ενότητας που τελειώσαμε και αξιολόγηση τι μάθαμε.

Από το τετράδιο εργασιών πήραμε ανάγνωση και αντιγραφή στη σελίδα 30.

Θα διαβάσουν για ανάγνωση τις ερωτήσεις αξιολόγησης και θα γράψουν ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής) την τρίτη πρόταση.

"Έμαθα να λέω και να γράφω σωστά τις μέρες της εβδομάδας."

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Παραμύθι για τους 12 μήνες από τη συλλογή λαϊκών παραμυθιών του Γ. Μέγα.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ:  Παραλαβή της εφημεριδούλας της HELMEPA JUNIOR.

________________________________________________________

Αλλαγή στο πρόγραμμα της αυριανής ημέρας:

Η ώρα των εικαστικών αντικαταστάθηκε με την πρώτη για τη χρονιά αυτή ώρα Θεατρικής Αγωγής. Δάσκαλος μας ο νέος στο σχολείο μας εκπαιδευτικός, ο κ. Σπύρος Πετρίτης.
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Τεταρτάκι
Τεταρτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 468
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Πεμ Νοε 05, 2015 4:34 pm

ΤΡΙΤΗ, 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΓΛΩΣΣΑ: Έναρξη της 6ης ενότητας (Είμαστε έτοιμοι; )

Διδάχτηκαν οι σελίδες 51 και 52 από το βιβλίο μαθητή.

Γράψαμε μηνύματα σε χαρτάκια (και τα κολλήσαμε στην πόρτα της τάξης μας) και μέσω διαδικτύου (στο φόρουμ της τάξης).

Εντοπίσαμε στο χάρτη τις χώρες που αναφέρει το βιβλίο μας, τοποθετώντας δίπλα στον παγκόσμιο γεωφυσικό και έναν μικρότερο πολιτικό χάρτη.

Ανάγνωση για το σπίτι: Επιλέξαμε τα τέσσερα μηνύματα των ηρώων του βιβλίου στη σελίδα 51.

Ορθογραφία από τη σελίδα 52, 5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής:

"Βλέπει σε μια σελίδα πολλά ονόματα χωρών."

Εξάσκηση στο σπίτι: Ανταλλαγή γραπτών μηνυμάτων με τα άλλα μέλη της οικογένειας.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 14 από το τετράδιο εργασιών, σελ. 34 και 35 (φτιάχνω γεωμετρικά σχήματα)

Διαθεματική με τη Γλώσσα: Σημαίες ξένων χωρών.

Για το σπίτι: Άσκηση δ στη σελίδα 35. (κατασκευή πολυγώνου με 12 πλευρές)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Από το βιβλίο μαθητή, σελ. 39, "Στο χωριό και στην πόλη".

__________________________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ:

1. Δόθηκε στους μαθητές έντυπη υπεύθυνη δήλωση για το Κουκλοθέατρο που θα παρακολουθήσουν στο χώρο του σχολείου την ημέρα Παρασκευή. Κόστος ανά μαθητή 4 ευρώ.  Παρακαλούμε εφόσον επιτρέπετε στο παιδί σας να παρακολουθήσει την παράσταση, να μας στείλετε  αύριο συμπληρωμένη τη δήλωση και τα ανάλογα χρήματα.

2. Αύριο, Τετάρτη, τις 3 τελευταίες ώρες η δασκάλα της τάξης θα λάβει μέρος στη στάση εργασίας της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας και η οποία αφορά θέματα Ειδικής Αγωγής:

http://www.doe.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=443:to-d-s-tis-d-o-e-stirizei-tin-kinitopoiisi-ton-foreon-tis-eidikis-agogis&catid=89&Itemid=1353

Επομένως δε θα διδάξει τα Μαθηματικά (5η ώρα) και τη Μελέτη Περιβάλλοντος (την 6η ώρα). Τις ώρες αυτές όπως αποφάσισε η διεύθυνση του σχολείου, οι μαθητές θα μοιραστούν σε άλλες τάξεις. Την 7η ώρα θα διδάξει στο τμήμα η κ. Άννα Καψάλη, Ευέλικτη Ζώνη.  Κανονικά επίσης θα διδαχθούν οι 4 πρώτες ώρες της αυριανής ημέρας:
1. Γλώσσα
2. Γλώσσα
3. Αγγλικά
4. Γυμναστική

3. Την άλλη εβδομάδα, στις 12 Νοεμβρίου, έχει προκηρυχθεί 24ωρη απεργία από την ΑΔΕΔΥ και πάλι η δασκάλα της τάξης θα απεργήσει. Στην περίπτωση της απεργίας του δασκάλου της τάξης, οι μαθητές δεν έρχονται καθόλου στο σχολείο τη μέρα αυτή.
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Τεταρτάκι
Τεταρτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 468
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Πεμ Νοε 05, 2015 4:35 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015


ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΓΛΩΣΣΑ: Από το Τετράδιο Εργασιών κάναμε τις ασκήσεις 1, 2 και 3 (σελ. 31 και 32)

Από το Βιβλίο Μαθητή διαβάσαμε το κείμενο 2 στη σελίδα 53. Το έχουμε για ανάγνωση και για αντιγραφή (1 φορά).

Από τη σελίδα 54 έχουμε τις λέξεις που είναι στο γαλάζιο πλαίσιο (ειρήνη, θεϊκός κλπ) για ορθογραφία. (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Τεταρτάκι
Τεταρτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 468
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Πεμ Νοε 05, 2015 4:36 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΓΛΩΣΣΑ: Τετράδιο Εργασιών, σελ. 32, άσκηση 4 (χρήση διαλυτικών)

Βιβλίο Μαθητή, σελ. 55, "Στο καλό, χελιδονάκια"

Γραμματική: Το ενωτικό (γράψαμε σχετικά στο τετράδιο γραμματικής)

Ανάγνωση για το σπίτι: Ολόκληρο το κείμενο

Ορθογραφία: "Τα χελιδόνια φεύγουν. Πάνε σε ζεστές χώρες. Ελάτε να τα αποχαιρετήσουμε."

Επίσης αριθμήσαμε τις παραγράφους και φτιάξαμε χαρτογράφηση του κειμένου στον πίνακα για να μπορέσουμε να διηγηθούμε με δικά μας λόγια τι συμβαίνει στην ιστορία.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 15 από το χοντρό βιβλίο (σελ. 42 και 43). Η έννοια της περιμέτρου των γεωμετρικών σχημάτων - μέτρηση.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Από το βιβλίο, σελ. 40 και 41. Ο προσανατολισμός.

Μιλήσαμε για τα σημεία του ορίζοντα, τα εντοπίσαμε μέσα στην τάξη μας, τα είδαμε στον παγκόσμιο χάρτη. Μιλήσαμε για την πυξίδα, αναφέραμε πως είναι απαραίτητη και στα καράβια...

Γράφουμε στο σπίτι τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα και τον τίτλο του μαθήματος. Στο τετράδιο της Μελέτης Περιβάλλοντος. Στο λευκό χώρο φτιάχνουμε μια κατάλληλη ζωγραφιά.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Διαθεματική με τη Γλώσσα, τη Μελέτη Περιβάλλοντος και τα πρότζεκτ που κάνουμε φέτος: Στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, το πρόγραμμα "Ταξιδεύω, ταξιδεύω",  και στον τομέα του Πολιτισμού: "Η ιστορία του σχολείου μας".

Επικοινωνήσαμε μέσω διαδικτύου με τον παλιό απόφοιτο του σχολείου μας, κ. Μιχάλη Μέξη, υποπλοίαρχο του φορτηγού πλοίου ΑΛΚΥΩΝ.


ΚΑΛΑ  ΤΑΞΙΔΙΑ!

ΜΕ ΑΓΑΠΗ

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ Β΄1
ΤΟΥ 2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ


ΦΟΡΤΗΓΟ ΠΛΟΙΟ "ΑΛΚΥΩΝ"
05 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015
ΩΡΑ 08:55

ΠΑΡΑΝΑΓΟΥΑ ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΧΗ!!

ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΕΞΗΣ

ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΤΟΥ "ΑΛΚΥΩΝ"


Έγινε επίσης επιστροφή βιβλίων της δανειστικής βιβλιοθήκης και μάθαμε να γράφουμε τα στοιχεία ενός βιβλίου.

_____________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Αύριο, την 3η και 4η ώρα θα παρακολουθήσουν Κουκλοθέατρο στην αίθουσα τελετών. Επομένως δε θα γίνουν οι ώρες των Μαθηματικών και της Μελέτης Περιβάλλοντος.
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Τεταρτάκι
Τεταρτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 468
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Παρ Νοε 06, 2015 12:34 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 6/11/2015

ΓΛΩΣΣΑ: Από το βιβλίο μαθητή οι σελ. 56 και 57 (γραμματική για διφθόγγους και για απόστροφο)

Ανάγνωση: Η 3η και η 4η παράγραφος από το κείμενο "Ο αϊτός και το αηδόνι".

Ορθογραφία: "Είναι καλύτερο να σας αρέσει αυτό που είστε παρά να θέλετε να μοιάσετε με κάποιον άλλο!"

Να τελειώσουν στο σπίτι την εργασία 5, σελ. 33 από το τετράδιο εργασιών.
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 763
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Νοε 06, 2015 1:42 pm


Οι ώρες λειτουργίας του σχολείου είναι:

Ωράριο: 8.10 ΕΝΑΡΞΗ - προσευχή. 8.15 - 8.55, 8.55 - 9.40 1η και 2η διδακτική ώρα. 9.40 - 10.00 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
10.00 - 10.45, 10.45 - 11.30 3η και 4η διδακτική ώρα. 11.30 - 11.45 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
11.45 - 12.25 5η διδακτική ώρα. 12.25 - 12.35 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
12.35 - 13.15 6η διδακτική ώρα. 13.15 - 13.25 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
13.25 - 14.00 7η διδακτική ώρα. 14.00 ΛΗΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

Ακολουθεί το Ολοήμερο για όσα παιδιά είναι γραμμένα σ' αυτό.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η κ. Παυλίνα Κελαϊδή έχει αναλάβει προσωρινά να διδάσκει μία ώρα Μουσικής και μέχρι να μας στείλουν μουσικό. Η κ. Άννα Καψάλη έχει αναλάβει να διδάσκει δύο ώρες Ευέλικτης Ζώνης.
avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Τεταρτάκι
Τεταρτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 468
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Δευ Νοε 09, 2015 2:46 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 9 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Διδάχτηκε το μάθημα 15 από το Τετράδιο Εργασιών. σελ. 36 και 37

ΓΛΩΣΣΑ: Επανάληψη στις λέξεις που παίρνουν ενωτικό και στις διφθόγγους.

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Το τρομαγμένο χελιδονάκι, της Γ. Ταρσούλη, σελ. 87 - 90 του Ανθολογίου.

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής):

"Η Κατερίνα είχε κατεβεί στον κήπο για ν' αποχαιρετήσει τον κυρ Παντελή."

Ανάγνωση για το σπίτι:

Οι 9 τελευταίες γραμμές του κειμένου για το χελιδονάκι...


Εργασία: Συγκεντρώνουμε ιστορίες, τραγούδια, ποιήματα για τα πουλιά και φτιάχνουμε ένα δικό μας βιβλίο με τίτλο: "Τιτιβίσματα".

(δεκτές και ζωγραφιές - φωτογραφίες κλπ)

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Τοιχογραφίες από τη Θήρα (Σαντορίνη)

avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 763
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τρι Νοε 10, 2015 2:36 pm

ΤΡΙΤΗ, 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΓΛΩΣΣΑ: Ορθογραφία - Ανάγνωση (επανάληψη)

Κλείσιμο της 6ης ενότητας με αυτοαξιολόγηση των μαθητών (τετράδιο εργασιών, σελ. 34)

Εισαγωγή στην 7η ενότητα. Σελ. 59 του βιβλίου μαθητή.

(οι σελίδες 60 και 61 έχουν διδαχτεί με αφορμή την 28η Οκτωβρίου)

Διδασκαλία της σελίδας 62 και 63 (κάναμε το 3 και το 4).

Ανάγνωση για το σπίτι: Από τη σελίδα 62 οι προτάσεις της άσκησης 3.

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής): Οι ονομασίες των σημείων στίξης και το ανάλογο σύμβολο, όπως είναι στην άσκηση 4, σελ. 63 του βιβλίου.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Επαναληπτικό μάθημα. Από το βιβλίο μαθητή, σελ. 44 και 45. Διδάχτηκαν οι ασκήσεις 1, 2 και 3 (μόνο το πρώτο μέρος).

Στο σπίτι να κάνουν την αυτοαξιολόγηση στην αρχή της σελίδας 44 (εθελοντικά).

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Εργαστήκαμε στο Τετράδιο Εργασιών. (από σελ. 9 έως σελ. 12)

Στο σπίτι να συμπληρώσουν το 5ο φύλλο εργασίας, στη σελίδα 9. Μπορούν να γράψουν ή να ζωγραφίσουν ή να κολλήσουν φωτογραφίες, από όσα είδαμε, μυρίσαμε, ακούσαμε, συναντήσαμε στους δρόμους της συνοικίας μας.

Επίσης δόθηκε χρόνος μιας εβδομάδας για να συμπληρώσουν στη σελ. 10 τα στοιχεία που ζητά το 6ο φύλλο εργασίας (ονόματα γειτόνων - τόπος καταγωγής).

Το 7ο φύλλο, σελ. 12, συμπληρώθηκε στο σχολείο.

Στο 8ο φύλλο, σελ. 13, εργαστήκαμε στο 1 και στο 2.

_____________________________________________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Στα παιδιά μοιράστηκε έντυπο με το νέο πρόγραμμα, όπως αυτό εφαρμόζεται από χτες. Δείτε το και στο ιστολόγιο ή και στην ανάρτηση της Παρασκευής εδώ στο φόρουμ.

Ενημερώνονται οι γονείς ότι η δασκάλα της τάξης θα λάβει μέρος στην 24ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ την ημέρα Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου 2015.

Επίσης: Την ερχόμενη Τρίτη, 17 Νοεμβρίου, θα γίνει σχολική γιορτή για την επέτειο της εξέγερσης των φοιτητών του Πολυτεχνείου. Μαθήματα τη μέρα της σχολικής γιορτής δε θα γίνουν και το Ολοήμερο δε θα λειτουργήσει. Ακριβή ώρα προσέλευσης και αποχώρησης των μαθητών τη μέρα αυτή θα ανακοινώσει η διεύθυνση του σχολείου. Οι γονείς μπορούν να παρακολουθήσουν κι εκείνοι τη γιορτή του σχολείου.



avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Τεταρτάκι
Τεταρτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 468
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Τετ Νοε 11, 2015 1:57 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΓΛΩΣΣΑ: Από το Τετράδιο Εργασιών διδάχτηκαν οι εργασίες 1, 2, 3, 4 και 5 στις σελίδες 35 έως 37

Από το βιβλίο μαθητή διδάχτηκαν οι εργασίες 5 και 6 στις σελίδες 64 και 65.

Ανάγνωση στο σπίτι: Το κείμενο "Στο σινεμά", σελ. 64 του βιβλίου μαθητή.

Αντιγραφή (1 φορά): Το ποίημα "Το ερωτηματικό", σελ. 65

Από το ποίημα αυτό η πρώτη στροφή θα είναι και ορθογραφία. Επομένως θα τη γράψουν αυτή τη στροφή και 2 φορές ακόμη.

* Οι εργασίες για το βιβλίο ΤΙΤΙΒΙΣΜΑΤΑ θα γίνουν στο τέλος της ενότητας. Οπότε ως τότε τα παιδιά συγκεντρώνουν το υλικό τους!

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Επανάληψη και σήμερα. Ξεκινήσαμε από το χοντρό βιβλίο (σελ. 45) με τις ασκήσεις που δεν προλάβαμε χτες.

Συνεχίσαμε στο λεπτό βιβλίο, σελ. 38 και 39. Αφήσαμε για την Παρασκευή την τελευταία άσκηση, την στ.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Είδαμε την εργασία που είχαν για το σπίτι (την 9, από το τετράδιο εργασιών).

Και ασχοληθήκαμε στη συνέχεια με τα αξιοθέατα της συνοικίας μας. Τετράδιο εργασιών, σελ. 12, εργασία 3.

Την Παρασκευή, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα κάνουμε μια μικρή εξόρμηση στο πλησιέστερο αξιοθέατο της συνοικίας μας, τους αρχαίους τάφους (Αγίας Σοφίας και Αγάπης γωνία). Αν κάποιος γονέας μπορεί, ας έρθει να μας κάνει παρέα. Θα αναχωρήσουμε από το σχολείο στις 10 και θα γυρίσουμε κατά τις 11.

Στη διαδρομή μας θα κάνουμε και πρακτική εξάσκηση στα Μαθηματικά. Αγοράζοντας από καταστήματα της περιοχής μας μικροπράγματα...

________________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αύριο η δασκάλα της τάξης απεργεί. Επομένως οι μαθητές δε θα έρθουν καθόλου στο σχολείο.



avatar
ΜΑΡΙΟΡΗ
Τεταρτάκι
Τεταρτάκι

Αριθμός μηνυμάτων : 468
Registration date : 21/11/2007

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Παρ Νοε 13, 2015 1:43 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 13 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΓΛΩΣΣΑ: Διδάχτηκαν από το Τετράδιο Εργασιών οι ασκήσεις 6, 7 και 8, στις σελίδες 37 και 38.

Επίσης από το βιβλίο μαθητή διδάχτηκε η σελίδα 66.

Ανάγνωση για το σπίτι: Το ποίημα "Οι νότες", σελ. 66 του βιβλίου.

Ορθογραφία: Η 2η στροφή του ίδιου ποιήματος (3 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)

Τετράδιο Γραμματικής: Γράψαμε τους κανόνες χρήσης του τελικού νι στις λεξούλες μη(ν)  και δε(ν).

Βάζουμε νι στο τέλος όταν η παρακάτω λέξη αρχίζει από:

1. Φωνήεν (α, ε, η, ι, ο, υ, ω)
2. κ, π, τ
3. ξ, ψ
4. μπ, ντ, γκ, τσ και τζ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Διδάχτηκε η άσκηση στ΄ από το Τετράδιο Εργασιών, σελ. 39 και έγιναν στο τετράδιο με τα τετραγωνάκια επαναληπτικές ασκήσεις σε προσθέσεις και αφαιρέσεις ως το 100.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο της συνοικίας μας, στους αρχαίους τάφους του 4ου και του 5ου π.Χ. αιώνα, στη συμβολή των οδών Αγάπης και Αγίας Σοφίας. Ευχαριστούμε θερμά τις δύο μητέρες μαθητών που μας συνόδευσαν για λόγους ασφαλείας κατά την έξοδό μας από το σχολείο.


___________________________________________

ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

Δευτέρα, 16/11/2015, ώρα 14.10. Στην αίθουσα της τάξης μας.

avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 763
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Δευ Νοε 16, 2015 2:57 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 16/11/2015

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Από το χοντρό βιβλίο, μάθημα 16, σελ. 46 και 47 (γνωρίζω καλύτερα τα γεωμετρικά μοτίβα)

Οι τρεις ασθενείς μπορούν να συμπληρώσουν μόνοι τους την άσκηση στη σελίδα 47.

ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε επανάληψη και γράψαμε τεστ σε ορθογραφία και γραμματική.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Διαβάσαμε από το ανθολόγιο μια τρυφερή ιστορία για την αγάπη.

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A111/671/4456,20035/

Ανάγνωση στο σπίτι: Θα διαλέξουν μόνα τους 6 έως 8 γραμμές από το κείμενο για εξάσκηση.

Ορθογραφία: «Δώσε την αγάπη όπως δίνεις ένα μήλο. Έτσι απλά». (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής)

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Τη μία ώρα μιλήσαμε στην τάξη για την εξέγερση του Πολυτεχνείου. Την άλλη ώρα οι μαθητές παρακολούθησαν την τελική πρόβα της εορτής που έχει ετοιμάσει η Πέμπτη τάξη του Σχολείου μας.

Επομένως αύριο τα παιδιά που είδαν ήδη τη γιορτή, είναι δικαιολογημένα και να μην έρθουν στην επίσημη παρουσίαση η οποία θα γίνει από τις 8.30 έως τις 9.30.

Στη συνέχεια θα αναχωρήσουν με τους γονείς τους για το σπίτι ή όπου αλλού...

____________________________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Η βοήθεια των γονιών της τάξης και του συλλόγου γονέων του σχολείου για το θέμα της παράλληλης στήριξης απέδωσε τους πρώτους καρπούς. Σήμερα μας έστειλαν νέο συνάδελφο, τον κ. Αντρέα, αλλά και μια ακόμη συνάδελφο για άλλες περιπτώσεις του σχολείου. Έτσι ελπίζουμε οι ώρες στήριξης στο τμήμα μας να αυξηθούν.
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 763
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τετ Νοε 18, 2015 3:08 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ,  18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΓΛΩΣΣΑ: Εργαστήκαμε στο βιβλίο, σελ. 67 και 68

Ανάγνωση για το σπίτι: σελ. 67, το τμήμα του τέλους της ιστορίας του ψεύτη βοσκού.

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής): Η αρχή της ίδιας ιστορίας.

Το μεγαλύτερο μέρος του μαθήματος το αφιερώσαμε στην άσκηση που υπάρχει στη σελίδα 68 και που αφορά την παραγωγή γραπτού λόγου.

Με τις λέξεις που προτείνονται φτιάξαμε μια χαρτογράφηση και στη συνέχεια επιλέξαμε τους ήρωες της ιστορίας που θα φτιάξουμε (πειρατής, νάνος, παπαγάλος). Προσδιορίσαμε τον τόπο (νησί), το χρόνο (ημέρα) και ξεκινήσαμε να δημιουργούμε προτάσεις.

Η ιστορία που φτιάξαμε:

Ο ΝΑΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΕΙΡΑΤΗΣ

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας νάνος που είχε ένα διαμάντι.

Ένα πρωί ήρθε ένας πειρατής και του άρπαξε το διαμάντι! Ο νάνος πήρε μια πυξίδα και έψαχνε να βρει τον πειρατή. Μπήκε σε μια άμαξα και άρχισε το ψάξιμο.

Ξαφνικά πετάει ένας παπαγάλος και κάθεται πάνω στην άμαξα.

- Ε, νάνε, αυτό που ψάχνεις είναι σε εκείνο το νησί.

- Ποιο νησί;

- Το νησί του ήλιου!!!

Παίρνει ο νάνος ένα βαρέλι, το κάνει βάρκα και τραβάει για το νησί. Στο δρόμο έπαιζε βιολί και τραγουδούσε:

«Διαμάντι, διαμαντάκι,
που είσαι στο νησάκι,
έλα πάλι στο νανάκι!»

Τι έγινε μετά;;; Μα βάλτε λίγο κι εσείς τη φαντασία σας να δουλέψει! Όλα τα Δευτεράκια θα τα πουν;;;

Την ιστορία μας τη γράψαμε στο τετράδιο Γραμματικής και της βάλαμε τίτλο: Ο ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΑΝΟΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 16, στο 2ο τεύχος του Τετραδίου Εργασιών (που μοιράστηκε σήμερα στα παιδιά). Αντικείμενό μας και πάλι τα γεωμετρικά μοτίβα.











ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Με αφορμή την επίσκεψη στους αρχαίους τάφους της Νέας Σμύρνης, είδαμε σχετικές φωτογραφίες από την ανασκαφή και κρατήσαμε σημειώσεις στο Τετράδιο (μισό - μισό) της Μελέτης Περιβάλλοντος σχετικά με την αρχαιολογία και τους αρχαιολόγους.  Γνώσεις που θα μας χρειαστούν στο πρότζεκτ της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που ετοιμαζόμαστε να ξεκινήσουμε και επίσημα και τίτλο έχει: "Ταξιδεύω, ταξιδεύω" (περιλαμβάνοντας ταξίδια όχι μόνο σε τόπους αλλά και στο χρόνο).





Το αχλαδοειδές κάτοπτρο (καθρέφτης) ανασύρεται και τοποθετείται σε κουτί ... τούρτας του παρακείμενου ζαχαροπλαστείου!!!



Το καπάκι που έσπασε το κομπρεσέρ των εργατών της εταιρείας φυσικού αερίου, με αποτέλεσμα την ανακάλυψη του πρώτου τάφου.



Οι γείτονες παρακολουθούν με ενδιαφέρον την ανασκαφή. Να σημειώσουμε ότι στο σημείο αυτό σήμερα υπάρχει ο μοναδικός αρχαιολογικός χώρος της Νέας Σμύρνης. Κάτι που το απαίτησε εκείνη την ημέρα η γειτονιά μας από τον τότε δήμαρχο, τον κ. Κουτελάκη. Να μην πάρουν και τα πάνε όλα στο μουσείο, κάτι να μείνει και στη συνοικία μας και κατ' επέκταση και στην πόλη μας.



Τα εργαλεία των αρχαιολόγων.



Στο βάθος διακρίνεται και η περίφημη αρχαιολογική σκαπάνη που είναι το σήμα κατατεθέν των αρχαιολόγων.
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 763
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Πεμ Νοε 19, 2015 3:26 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 19 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΓΛΩΣΣΑ: Ορθογραφία γνωστή και άγνωστη - γραμματική στις λέξεις που παίρνουν 2 τόνους, οι συνδυασμοί αυ και ευ, ομόηχες λέξεις

Ανάγνωση: Στο κείμενο που είχαν να προετοιμάσουν.

Διδασκαλία: Από το τετράδιο εργασιών, σελ. 39, "Ο μάγος με τους κομήτες" του Τζ. Ροντάρι. Άσκηση στη χρονική σειρά μιας διήγησης (αρχή, μέση, τέλος)

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο αντιγραφής): Ο μάγος με τους κομήτες

Ανάγνωση: "Μια φορά κι έναν καιρό...............  να πουλήσει τους κομήτες του."  

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Από το χοντρό βιβλίο το μάθημα 17, σελ. 48 και 49. (Υπολογίζω με πολλούς τρόπους μέχρι το εκατό, Εισαγωγή στην προπαίδεια)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Εισαγωγή στην ενότητα του χρόνου. Χοντρό βιβλίο, σελ. 43.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Πρότζεκτ για την ιστορία του σχολείου μας (τρόποι μελέτης του παρελθόντος - αρχαιολογία, μουσεία, μαρτυρίες)

Την ώρα της Ευέλικτης Ζώνης είχε μια πρώτη επαφή με το τμήμα μας ο νέος δάσκαλος της παράλληλης στήριξης για γνωριμία μαζί μας. Συνολικά θα παίρνει μέρος 8 ώρες στη διδασκαλία των μαθημάτων.
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 763
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Την / Το Παρ Νοε 20, 2015 3:26 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ


Η παγκόσμια κοινότητα δεσμεύτηκε να προστατεύει τα δικαιώματα των παιδιών με την υιοθέτηση της Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Παιδιού στις 20 Νοεμβρίου του 1989. Από τότε, η 20η Νοεμβρίου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού.

Σήμερα ζούμε σε έναν κόσμο, όπου σχεδόν όλοι συμφωνούν πως οποιοσδήποτε κάτω των 18 ετών είναι παιδί και έχει δικαίωμα σε ειδική φροντίδα και προστασία. Όμως κάτι τέτοιο δεν συνέβαινε και στο παρελθόν. Μόνο μετά την 20η Νοεμβρίου του 1989, όταν η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών υιοθέτησε τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού, άρχισε η ανθρωπότητα να επωφελείται από μια δέσμη δικαιωμάτων για όλα τα παιδιά και τους νέους.

Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού είναι ο πρώτος παγκόσμιος νομικά δεσμευτικός κώδικας για τα δικαιώματα που όλα τα παιδιά πρέπει να απολαμβάνουν. Θέτει στοιχειώδεις αρχές για την ευημερία των παιδιών στα διάφορα στάδια εξέλιξής τους και αποτελείται από 54 άρθρα. Η Σύμβαση ξεκίνησε με πρωτοβουλία της Πολωνικής κυβέρνησης και της UNICEF, υιοθετήθηκε ομόφωνα απο τη Γεν. Συνέλευση του ΟΗΕ στις 20 Νοεμ. 1989 και τέθηκε σε ισχύ το 1990. Μέχρι σήμερα έχει επικυρωθεί σχεδόν από όλες τις χώρες του κόσμου, ενώ στην Ελλάδα επικυρώθηκε το 1992 (ΦΕΚ 192/2.12.92).

http://prwtakia2014.blogspot.gr/2015/11/20.html

Η πρώτη ώρα σήμερα των μαθημάτων μας διατέθηκε στην παγκόσμια ημέρα των δικαιωμάτων του παιδιού (αντί Μελέτης Περιβάλλοντος).

Ξεκινώντας με την καθιερωμένη διαδικασία, την ατζέντα της ημέρας, αξιοποιήσαμε γεγονότα της χτεσινής ημέρας στην αυλή του σχολείου αλλά και ένα επεισόδιο στην αίθουσα την ημέρα Τετάρτη, και αναφερθήκαμε ιδιαίτερα στο θέμα της βίας, σωματικής ή και λεκτικής.

Θεσπίσαμε τον κανόνα: ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!

Που σημαίνει δεν τον χτυπώ, δεν τον σπρώχνω, δε βάζω πάνω του αντικείμενα κλπ.

Γιατί στα δικαιώματα των παιδιών έχουν αναγνωριστεί και τα εξής:

Άρθρο 19

1. Τα Συμβαλλόμενα Κράτη λαμβάνουν όλα τα κατάλληλα νομοθετικά, διοικητικά, κοινωνικά και εκπαιδευτικά μέτρα, προκειμένου να προστατεύσουν το παιδί από κάθε μορφή βίας, προσβολής ή βιαιοπραγιών σωματικών ή πνευματικών, εγκατάλειψης ή παραμέλησης, κακής μεταχείρισης ή εκμετάλλευσης, συμπεριλαμβανόμενης της σεξουαλικής βίας, κατά το χρόνο που βρίσκεται υπό την επιμέλεια των γονέων του ή του ενός από τους δύο, του ή των νομίμων εκπροσώπων του ή οποιουδήποτε άλλου προσώπου στο οποίο το έχουν εμπιστευθεί.

2. Αυτά τα προστατευτικά μέτρα θα πρέπει να περιλαμβάνουν, όπου χρειάζεται, αποτελεσματικές διαδικασίες για την εκπόνηση κοινωνικών προγραμμάτων, που θα αποσκοπούν στην παροχή της απαραίτητης υποστήριξης στο παιδί και σε αυτούς οι οποίοι έχουν την επιμέλειά του, καθώς και για άλλες μορφές πρόνοιας και για το χαρακτηρισμό, την αναφορά, την παραπομπή, την ανάκριση, την περίθαλψη και την παρακολούθηση της εξέλιξής τους στις περιπτώσεις κακής μεταχείρισης του παιδιού που περιγράφονται πιο πάνω, και όπου χρειάζεται, για διαδικασίες δικαστικής παρέμβασης.

Μαθαίνω επίσης να αντιδρώ με το σωστό τρόπο στη βία, δεν την αποδέχομαι παθητικά, δεν την ανταποδίδω. Οι μεγάλοι πρέπει να είναι πάντα τριγύρω μου και να με προσέχουν. Τους λέω αμέσως τι μου συνέβη.

Μέτρον όμως άριστον. Δε στοχοποιούμε συμμαθητές μας για καθετί στραβό. Και δεν τους φέρνουμε σε κατάσταση να νιώθουν ΠΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΟΛΑ! Η γλώσσα κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει!

Συζητάμε όλοι μαζί το πρόβλημα, με ευγένεια και με αγάπη. Παίρνουμε μέτρα να μην ξανασυμβεί. Επιβραβεύουμε την καλή συμπεριφορά, στερούμε προνόμια όταν παραβιάζονται οι κανόνες. Λέμε όχι στις τιμωρίες, λέμε ναι στις λογικές συνέπειες της πράξης μας. Και σύμφωνα με αποφάσεις που παίρνουμε όλοι μαζί δημοκρατικά. Δίκαια και με σεβασμό στην προσωπικότητα του άλλου. Ποτέ δεν κάνω στον άλλο ό,τι δε θα ήθελα να μου κάνει.

Η αγάπη και η φιλία είναι τα πιο ισχυρά όπλα για να βοηθήσω τον άλλο να βελτιώσει τη συμπεριφορά του. Και βεβαίως η συνεργασία και η αλληλεγγύη, η δύναμη δηλαδή της ομάδας.

ΓΛΩΣΣΑ: Διαβάσαμε την ανάγνωση που είχαμε για το σπίτι, γράψαμε την ορθογραφία στον πίνακα.

Διδαχτήκαμε στη συνέχεια τη "Σφυρίχτρα" από το Ανθολόγιο, ένα λαϊκό γαλλικό παραμύθι. (σελ. 63)

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A111/671/4454,20016/

Ανάγνωση για το σπίτι:

Πόσο ευχαριστήθηκε όταν απόκτησε αυτή τη σφυρίχτρα! Άρχισε βάζοντας τα προβατάκια του να χορεύουν! Οι γονείς του που δούλευαν λίγο πιο πέρα στον αχυρώνα, έτρεξαν να δουν τι συμβαίνει! Ο μικρός, βλέποντάς τους, άρχισε να σφυρίζει και οι γονείς του έδωσαν τα χέρια και άρχισαν να χορεύουν!

[…] Εκείνη την ώρα περνούσε ένας καροτσιέρης που κουβαλούσε γυαλικά. Ο μικρός βοσκός σφύριξε με τη σφυρίχτρα του και ο καροτσιέρης, το άλογο, το κάρο, τα γυαλικά, όλα άρχισαν να χορεύουν!

Και αν ο μικρός βοσκός δεν έχει σταματήσει, θα χορεύουν ακόμα!

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής):

Και αν ο μικρός βοσκός δεν έχει σταματήσει, θα χορεύουν ακόμα!

Εργασία διαθεματική και για το διάστημα ως τα Χριστούγεννα (σελ. 64 του Ανθολογίου):

Κάθε λαός έχει τα παραμύθια του. Μόλις διάβασες ένα λαϊκό παραμύθι από τη Γαλλία. Ψάξε σε βιβλία και βρες ένα παραμύθι από άλλη χώρα. Αν οι συμμαθητές σου κάνουν το ίδιο, μπορείτε να φτιάξετε το βιβλίο με «Τα παραμύθια απ' όλο τον κόσμο».

Η εργασία αυτή θα ενταχθεί στο πρότζεκτ της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης της τάξης μας, με τον τίτλο "Ταξιδεύω, ταξιδεύω".

__________________________________

Τη δεύτερη ώρα της Γλώσσας ασχοληθήκαμε με το Τετράδιο Εργασιών. Κάναμε την άσκηση 11, σελ. 40 και 41. Γράψαμε με τη βοήθεια των εικόνων το παραμύθι και φανταστήκαμε τη συνέχεια. Μας είπε και η δασκάλα τη δική της συνέχεια κλέβοντας στοιχεία από τη μυθολογία και την περιπέτεια του Θησέα στο Λαβύρινθο.

Πήραμε για το σπίτι την άσκηση 10, να γράψουμε σε φύλλο ντοσιέ το δικό μας παραμύθι και να το εικονογραφήσουμε κατάλληλα.

Τέλος παραδώσαμε στη δασκάλα μας το υλικό για το βιβλίο "Τιτιβίσματα" και κάναμε δανεισμό νέων βιβλίων από τη δανειστική μας βιβλιοθήκη.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Διδασκαλία του 17ου μαθήματος από το Τετράδιο Εργασιών, σελ. 8 και 9. Δύσκολο μάθημα και εντελώς απαραίτητη η εποπτική διαδικασία προσέγγισης. Με άβακες, μαγνητικό πίνακα κλπ.

_________________________________________________________________

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ:


1. Τη Δευτέρα, 23/11, στις 14.10, θα γίνει ατομική ενημέρωση των γονέων που το επιθυμούν.

2. Στην τάξη μας δόθηκαν 8 ώρες παράλληλης στήριξης, όσες είχαμε και μέχρι την ημέρα που τραυματίστηκε η προηγούμενη εκπαιδευτικός. Ήδη χτες, την 7η ώρα, έγινε η πρώτη ώρα και σήμερα δύο ακόμη.

Το πρόγραμμα της παράλληλης στήριξης στην τάξη μας είναι:

ΔΕΥΤΕΡΑ: 2η ώρα (Πληροφορική), 3η ώρα (Μαθηματικά)
ΤΡΙΤΗ: 1η και 2η ώρα (Γλώσσα), 4η ώρα (Αγγλικά)
ΤΕΤΑΡΤΗ: ----------------
ΠΕΜΠΤΗ: 7η ώρα (Ευέλικτη Ζώνη)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 5η ώρα (Μουσική) και 6η ώρα (Γυμναστική).

Κατά τα άλλα το ωρολόγιο πρόγραμμα της τάξης μας παραμένει ως έχει. Και μόνο μία ώρα μουσικής διδάσκεται από δασκάλα του σχολείου και όχι από μουσικό. Όλες οι άλλες ώρες του προγράμματος γίνονται κανονικά και όπως προβλέπεται για τα σχολεία τύπου ΕΑΕΠ.

3. Η δασκάλα της τάξης θα παρακολουθήσει αυτή την Κυριακή σεμινάριο σχετικά με την παιδική επιθετικότητα.

Σεμινάριο "Παιδική επιθετικότητα. Τρόποι διαχείρισης από γονείς και εκπαιδευτικούς."
Κυριακή, 22 Νοεμβρίου, 11:00 πμ – 15:00 μμ
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
Κέντρο Χάρισμα Δωδεκανήσου 13, Άλιμος ( 2 λεπτά απο μετρό Ηλιούπολης)
ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: Δημακάκου Βέρα, Ψυχολόγος – Ειδική παιδαγωγός

http://www.kentroxarisma.com/%CF%83%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1/

Δυστυχώς είναι από ιδιωτικό φορέα και επομένως επ' αμοιβή. Θα ήταν όμως πολύ χρήσιμο αν μπορούσαμε και στο σχολείο να διοργανώσουμε κάτι ανάλογο. Ώστε μέσα από τη γνώση να βρούμε τους κατάλληλους και παιδαγωγικά ενδεδειγμένους τρόπους περιορισμού της επιθετικότητας. Προς όφελος όλων ανεξαιρέτως. Και για να ανέβει η ποιότητα του έργου μας.

Επιφυλάσσομαι τις όποιες γνώσεις από το σεμινάριο να τις μεταφέρω στην επόμενη ομαδική μας συνάντηση, την πρώτη εργάσιμη Δευτέρα του Δεκεμβρίου.

4. Την Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου, τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νέας Σμύρνης θα παραμείνουν κλειστά λόγω συνδικαλιστικής συνέλευσης των εκπαιδευτικών.

5. Υποβλήθηκαν σήμερα στη Διεύθυνση του σχολείου μας οι αιτήσεις για τα πρότζεκτ που θα κάνει η τάξη μας. Το ένα στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Ταξιδεύω, ταξιδεύω) και το άλλο στον τομέα των Πολιτιστικών και που θα αφορά την ιστορία του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Σμύρνης.

Οι αιτήσεις των προγραμμάτων έχουν αναρτηθεί εδώ:

https://sites.google.com/site/protakia2014/deutera-taxe/euelikte-zone

avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 763
Registration date : 31/10/2007

http://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης