ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)
2 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 2
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)
ΔΕΥΤΕΡΑ, 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 48 από το Βιβλίο Μαθητή (σελίδες 52 και 53) και από το Τετράδιο Εργασιών (σελ. 22 και 23). Διαβάζω το ρολόι: Η ώρα "και μισή".
Εξάσκηση στο σπίτι με την έννοια του μισού. Κάποια παιδιά ακόμη δεν έχουν κατακτήσει πως από τα δυο μισά γεννιέται το 1 ολόκληρο. Χρησιμοποιούμε μήλα, αχλάδια, ποτήρια με νερό, μπουκάλια κλπ.
ΓΛΩΣΣΑ (μία ώρα κάθε Δευτέρα): Από το Βιβλίο Μαθητή (σελίδα 14). Το ποίημα του Σεφέρη "Λίγο ακόμα" - ανάγνωση και μία φορά αντιγραφή ολόκληρο στο τετράδιο αντιγραφής (με κατάλληλη εικονογράφηση).
Γραμματική: Η κλίση των ουδετέρων.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Συνεχίσαμε την ανάγνωση από το βιβλίο "Τα ψηλά βουνά" του Ζαχαρία Παπαντωνίου
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Μαθαίνουμε να δανειζόμαστε βιβλία με χρήση κάρτας αναγνώστη.
Προσοχή: Κάποιοι μαθητές έχουν δανειστεί από καιρό βιβλία και δεν τα έχουν επιστρέψει. Πρέπει να τα φέρουν στο σχολείο.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 48 από το Βιβλίο Μαθητή (σελίδες 52 και 53) και από το Τετράδιο Εργασιών (σελ. 22 και 23). Διαβάζω το ρολόι: Η ώρα "και μισή".
Εξάσκηση στο σπίτι με την έννοια του μισού. Κάποια παιδιά ακόμη δεν έχουν κατακτήσει πως από τα δυο μισά γεννιέται το 1 ολόκληρο. Χρησιμοποιούμε μήλα, αχλάδια, ποτήρια με νερό, μπουκάλια κλπ.
ΓΛΩΣΣΑ (μία ώρα κάθε Δευτέρα): Από το Βιβλίο Μαθητή (σελίδα 14). Το ποίημα του Σεφέρη "Λίγο ακόμα" - ανάγνωση και μία φορά αντιγραφή ολόκληρο στο τετράδιο αντιγραφής (με κατάλληλη εικονογράφηση).
Γραμματική: Η κλίση των ουδετέρων.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Συνεχίσαμε την ανάγνωση από το βιβλίο "Τα ψηλά βουνά" του Ζαχαρία Παπαντωνίου
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Μαθαίνουμε να δανειζόμαστε βιβλία με χρήση κάρτας αναγνώστη.
Προσοχή: Κάποιοι μαθητές έχουν δανειστεί από καιρό βιβλία και δεν τα έχουν επιστρέψει. Πρέπει να τα φέρουν στο σχολείο.
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)
ΤΡΙΤΗ, 29 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016
ΓΛΩΣΣΑ: Από το Βιβλίο Μαθητή διδάχτηκε η σελίδα 15 (μετατροπή επιθέτων σε τροπικά επιρρήματα, δημιουργία πρότασης).
Τετράδιο Εργασιών: Διδάχτηκαν οι ασκήσεις 4, 5, 6, 7, 8 και 9 (σελίδες 35, 36 και 37).
Η άσκηση 4 ορίστηκε ως ανάγνωση για το σπίτι. (σελ. 35 του Τετραδίου Εργασιών)
Στο τετράδιο Γραμματικής να αντιγράψουν τους δύο κανόνες που υπάρχουν στη σελίδα 37 του Τετραδίου Εργασιών για τα ρήματα σε -ίζω και τα ρήματα σε -αίνω καθώς και τις εξαιρέσεις τους.
Στο τετράδιο Αντιγραφής θα μελετήσουν ως ορθογραφία τα ρήματα που αποτελούν εξαιρέσεις για τους παραπάνω κανόνες:
πήζω, κελαρύζω, δακρύζω, αθροίζω, δανείζω
μένω, δένω, πλένω
(5 φορές το κάθε ρήμα)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 49 από το Βιβλίο Μαθητή (σελίδες 54 και 55) καθώς και άλλα σύνθετα προβλήματα που έβαλε η δασκάλα.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Από το Βιβλίο Μαθητή οι σελίδες 97 και 98 (Νερό παντού - Ο κύκλος του νερού)
ΓΛΩΣΣΑ: Από το Βιβλίο Μαθητή διδάχτηκε η σελίδα 15 (μετατροπή επιθέτων σε τροπικά επιρρήματα, δημιουργία πρότασης).
Τετράδιο Εργασιών: Διδάχτηκαν οι ασκήσεις 4, 5, 6, 7, 8 και 9 (σελίδες 35, 36 και 37).
Η άσκηση 4 ορίστηκε ως ανάγνωση για το σπίτι. (σελ. 35 του Τετραδίου Εργασιών)
Στο τετράδιο Γραμματικής να αντιγράψουν τους δύο κανόνες που υπάρχουν στη σελίδα 37 του Τετραδίου Εργασιών για τα ρήματα σε -ίζω και τα ρήματα σε -αίνω καθώς και τις εξαιρέσεις τους.
Στο τετράδιο Αντιγραφής θα μελετήσουν ως ορθογραφία τα ρήματα που αποτελούν εξαιρέσεις για τους παραπάνω κανόνες:
πήζω, κελαρύζω, δακρύζω, αθροίζω, δανείζω
μένω, δένω, πλένω
(5 φορές το κάθε ρήμα)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το μάθημα 49 από το Βιβλίο Μαθητή (σελίδες 54 και 55) καθώς και άλλα σύνθετα προβλήματα που έβαλε η δασκάλα.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Από το Βιβλίο Μαθητή οι σελίδες 97 και 98 (Νερό παντού - Ο κύκλος του νερού)
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ:
Ήρθε η ώρα να ψηφίσουμε τα καλύτερα έργα του διαγωνισμού ζωγραφικής. Παρακαλούνται οι μαθητές να δουν τα έργα μέσω διαδικτύου και να επιλέξουν εκείνα που τους αρέσουν ώστε να διευκολυνθεί η επιλογή έργου στην τάξη.
Δείτε τη σχετική ανακοίνωση της Helmepa Junior - εκεί και τα αρχεία με τα έργα που λαμβάνουν μέρος στο διαγωνισμό:
http://www.helmepajunior.gr/dnews2.php?article_id=688
Τα παιδιά να σημειώσουν στο πρόχειρο τετράδιο τον αριθμό των έργων που τους αρέσουν.
Τα δικά μας έργα είναι το 212 και το 213 - και σημειώνουμε ότι δεν έχουμε δικαίωμα να ψηφίσουμε τα δικά μας έργα!
Ήρθε η ώρα να ψηφίσουμε τα καλύτερα έργα του διαγωνισμού ζωγραφικής. Παρακαλούνται οι μαθητές να δουν τα έργα μέσω διαδικτύου και να επιλέξουν εκείνα που τους αρέσουν ώστε να διευκολυνθεί η επιλογή έργου στην τάξη.
Δείτε τη σχετική ανακοίνωση της Helmepa Junior - εκεί και τα αρχεία με τα έργα που λαμβάνουν μέρος στο διαγωνισμό:
http://www.helmepajunior.gr/dnews2.php?article_id=688
Τα παιδιά να σημειώσουν στο πρόχειρο τετράδιο τον αριθμό των έργων που τους αρέσουν.
Τα δικά μας έργα είναι το 212 και το 213 - και σημειώνουμε ότι δεν έχουμε δικαίωμα να ψηφίσουμε τα δικά μας έργα!
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)
ΤΕΤΑΡΤΗ, 30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016
ΓΛΩΣΣΑ: Εισαγωγή στην ενότητα 18 - Ένα βιβλίο που ταξιδεύει.
Για ανάγνωση στο σπίτι το κείμενο για τις Μηλιές του Πηλίου στη σελίδα 17.
Ορθογραφία: Η πρώτη πρόταση του ίδιου κειμένου.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο Εργασιών, μάθημα 49, σελίδες 24 και 25.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Πώς δημιουργείται η βροχή, το χαλάζι, το χιόνι, η ομίχλη... (βιβλίο μαθητή, σελίδα 98 - σύνδεση με τα φαινόμενα του καιρού)
ΓΛΩΣΣΑ: Εισαγωγή στην ενότητα 18 - Ένα βιβλίο που ταξιδεύει.
Για ανάγνωση στο σπίτι το κείμενο για τις Μηλιές του Πηλίου στη σελίδα 17.
Ορθογραφία: Η πρώτη πρόταση του ίδιου κειμένου.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Τετράδιο Εργασιών, μάθημα 49, σελίδες 24 και 25.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Πώς δημιουργείται η βροχή, το χαλάζι, το χιόνι, η ομίχλη... (βιβλίο μαθητή, σελίδα 98 - σύνδεση με τα φαινόμενα του καιρού)
Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2016)
ΠΕΜΠΤΗ, 31 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016
ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο Μαθητή, σελίδες 18, 19 και 20.
Ανάγνωση: Ένα από τα δύο ποιήματα της σελίδας 19 - το μαθαίνουν και απέξω. Αν δυσκολευτούν, ας μάθουν μόνο μία στροφή.
Ορθογραφία: Όσοι προτιμήσουν το πρώτο ποίημα (Πατρίδα του Γ. Μαρίνου), θα μελετήσουν την 1η στροφή (3 φορές στο τετράδιο αντιγραφής).
Όσοι προτιμήσουν το δεύτερο ποίημα (Ελλάδα της Μ. Γουμενοπούλου) θα μελετήσουν τη 2η στροφή (3 φορές στο τετράδιο αντιγραφής).
Τετράδιο Γραμματικής: Κλίνουμε το κύμα (σελίδα 20 του βιβλίου μαθητή)
Κάναμε επίσης από το Τετράδιο Εργασιών την άσκηση 1 - σελίδα 39.
______________________________
Τις άλλες ώρες τις αφιερώσαμε στο διαγωνισμό ζωγραφικής της Helmepa Junior και την επιλογή των καλύτερων έργων.
Η Ομάδα 1813 (Α) με αρχηγό την Αναστασία - ψήφισε:
214, 265 και 256 από την κατηγορία των μικρών παιδιών.
266 και 316 από την κατηγορία των μεγάλων παιδιών.
Η Ομάδα 1814 με αρχηγό τον Αιμίλιο - ψήφισε:
44, 73 και 215 από την κατηγορία των μικρών παιδιών.
68, 13, 61 από την κατηγορία των μεγάλων παιδιών.
Το e-mail στάλθηκε ήδη στην Helmepa Junior!
Καλή επιτυχία σε όλους και ας κερδίσει η καλύτερη ομάδα το βραβείο!
Έτσι κι αλλιώς η προσπάθεια μετράει σε τέτοιους διαγωνισμούς και όλοι όσοι συμμετείχαν θεωρούνται νικητές!
ΓΛΩΣΣΑ: Βιβλίο Μαθητή, σελίδες 18, 19 και 20.
Ανάγνωση: Ένα από τα δύο ποιήματα της σελίδας 19 - το μαθαίνουν και απέξω. Αν δυσκολευτούν, ας μάθουν μόνο μία στροφή.
Ορθογραφία: Όσοι προτιμήσουν το πρώτο ποίημα (Πατρίδα του Γ. Μαρίνου), θα μελετήσουν την 1η στροφή (3 φορές στο τετράδιο αντιγραφής).
Όσοι προτιμήσουν το δεύτερο ποίημα (Ελλάδα της Μ. Γουμενοπούλου) θα μελετήσουν τη 2η στροφή (3 φορές στο τετράδιο αντιγραφής).
Τετράδιο Γραμματικής: Κλίνουμε το κύμα (σελίδα 20 του βιβλίου μαθητή)
Κάναμε επίσης από το Τετράδιο Εργασιών την άσκηση 1 - σελίδα 39.
______________________________
Τις άλλες ώρες τις αφιερώσαμε στο διαγωνισμό ζωγραφικής της Helmepa Junior και την επιλογή των καλύτερων έργων.
Η Ομάδα 1813 (Α) με αρχηγό την Αναστασία - ψήφισε:
214, 265 και 256 από την κατηγορία των μικρών παιδιών.
266 και 316 από την κατηγορία των μεγάλων παιδιών.
Η Ομάδα 1814 με αρχηγό τον Αιμίλιο - ψήφισε:
44, 73 και 215 από την κατηγορία των μικρών παιδιών.
68, 13, 61 από την κατηγορία των μεγάλων παιδιών.
Το e-mail στάλθηκε ήδη στην Helmepa Junior!
Καλή επιτυχία σε όλους και ας κερδίσει η καλύτερη ομάδα το βραβείο!
Έτσι κι αλλιώς η προσπάθεια μετράει σε τέτοιους διαγωνισμούς και όλοι όσοι συμμετείχαν θεωρούνται νικητές!
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Σελίδα 2 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|