ΜΙΚΡΑ ΤΕΡΑΤΑΚΙΑ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)

3 απαντήσεις

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Empty ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Πεμ Οκτ 01, 2015 12:58 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 1 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!


ΓΛΩΣΣΑ: Έλεγχος της ορθογραφίας που είχαν για το σπίτι - αναφορά στο μήνα Οκτώβριο που δε χρειάζεται μ (όπως ο Σεπτέμβριος ή ο Νοέμβριος)

Διδασκαλία:
- Βιβλίο Μαθητή, σελ. 26, το 8.
- Τετράδιο Εργασιών, σελ. 13, ασκήσεις 5 και 6.

Τετράδιο Γραμματικής: Γράψαμε το ρήμα "είμαι"

Ανάγνωση για το σπίτι: Το ποιηματάκι στη σελίδα 26 του βιβλίου μαθητή με τον τίτλο: Η σκάλα με τους τόνους.

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής):
1. Οι λέξεις: καλημέρα, καλησπέρα, καληνύχτα
2. Δίπλα στο σπίτι μας φυτέψαμε μια λεύκα (τετράδιο εργασιών, σελ. 14)

Να μελετήσουν και το ρήμα είμαι:

εγώ είμαι
εσύ είσαι
αυτός είναι
εμείς είμαστε
εσείς είστε
αυτοί είναι

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Από το βιβλίο μαθητή (δηλαδή το χοντρό βιβλίο), το 6ο μάθημα (σελ. 22 και 23)

Βρίσκω την αξία των ψηφίων στους διψήφιους αριθμούς.

Στο σπίτι μπορείτε να παίξετε παρόμοια παιχνίδια με αυτά που υπάρχουν στο μάθημα. Πχ να γράψετε σε χαρτονάκια τα ψηφία 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 και να ζητήσετε από το παιδί να φτιάξει διψήφιους αριθμούς. Μετά να δείξει με τα καλαμάκια του πόσες δεκάδες και πόσες μονάδες έχει ο αριθμός. Κατόπιν του δείχνετε εσείς με τα καλαμάκια έναν διψήφιο αριθμό και του ζητάτε να τον πει προφορικά και να τον γράψει.

Δίνουμε επίσης μερικούς διψήφιους αριθμούς (περίπου 5 κάθε φορά) και ζητούμε να τους ταξινομήσει ξεκινώντας από τον μικρότερο ή και το αντίθετο.

Παίζουμε παιχνίδια με τα δάχτυλα ζητώντας να σχηματίσει τον αριθμό 10. Ζητάμε πχ να ανοίξει 7 δάχτυλα και ρωτάμε πόσα θα ανοίξει ακόμα για να γίνουν 10.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Σήμερα εργαστήκαμε στο Τετράδιο Εργασιών και το πήραν μαζί τους για να εργαστούν και στο σπίτι. Έχουν να συμπληρώσουν στη σελίδα 5 τους κύκλους γύρω από το σχολείο με κτίρια και χώρους που βρίσκονται κοντά, μακριά ή πολύ μακριά από το σχολείο. Στη σελίδα 6 να συμπληρώσουν οι οικείοι του παιδιού τα πέταλα του λουλουδιού με κάτι "καλό" για εκείνο.
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Παρ Οκτ 02, 2015 12:40 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 2 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ, ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ


ΓΛΩΣΣΑ: Ολοκληρώσαμε τη 2η ενότητα, "Με το σεις και με το σας". Ξεκινήσαμε με επανάληψη στην Ορθογραφία και στη Γραμματική. Με αφορμή τη λεύκα, γράψαμε και το πεύκο και τον ευκάλυπτο αλλά και σύνθετες λέξεις με πρώτο συνθετικό το ευ - όπως και τις αντίθετες με πρώτο συνθετικό το δυσ.

Κάναμε την άσκηση 7 στο τετράδιο Εργασιών, σελ. 14 και στην ίδια σελίδα συμπληρώσαμε τον πίνακα αυτοαξιολόγησης όσων μάθαμε στη 2η ενότητα.

Κατόπιν ανοίξαμε τα ανθολόγιά μας στη σελίδα 3 και ... θαυμάσαμε τα κατορθώματα του Παπαγάλου του Ζαχαρία Παπαντωνίου.

Πήραμε για ανάγνωση στο σπίτι ολόκληρο το ποίημα (ή για όποιον δυσκολεύεται στην ανάγνωση, ένα μικρότερο κομμάτι).

Ορθογραφία: Οι δύο τελευταίοι στίχοι του ποιήματος.

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A111/671/4452,20004/

Ο παπαγάλος βήχει, ξεροβήχει,
μα τι να πει, ξανάπε «Καλησπέρα».

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το 6ο μάθημα από το Τετράδιο Εργασιών. (σελ. 16 και 17)

Εποπτικά υλικά και μέσα: Άβακας, καλαμάκια, δάχτυλα, μαγνητοπίνακας, χρήση υπολογιστή και βιντεοπροβολέα.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Παίξαμε το παιγνίδι που πρότεινε το Ανθολόγιο για το ποίημα "Ο παπαγάλος" και μετά κάναμε επίσκεψη στο ιχθυοπωλείο της γειτονιάς μας για να καμαρώσουμε την πλούσια πραμάτεια που από 1/10 φέρνουν και οι ανεμότρατες. Καρχαριάκια, πεσκανδρίτσες, μυλοκόπια, βακαλάους κλπ. Η αλιεία είναι ένας σημαντικός τομέας της οικονομίας της χώρας μας αλλά και σημείο σημαντικό για την περιβαλλοντική εκπαίδευση. Η Ευρωπαϊκή Ένωση σήμερα έχει θεσπίσει διάφορους κανόνες προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Πχ απαγόρευση αλιείας με ανεμότρατες κατά τους θερινούς μήνες. Όλα αυτά, οι τρόποι αλιείας, τα είδη των αλιευμάτων, τα σχετικά επαγγέλματα, οι κανόνες αλιείας, η διατροφή και η υγιεινή κλπ θα μας απασχολήσουν σε πολλές ακόμη διδακτικές ώρες της Ευέλικτης Ζώνης.

__________________

Ενημέρωση για τον έρανο: Όσα πράγματα δεν καταφέραμε να πάμε στη Μεταδράση στον Κολωνό, προωθήθηκαν στο Κοινωνικό Ιατρείο της Νέας Σμύρνης. Ευχαριστούμε και πάλι όσους έλαβαν μέρος και βεβαίως τις δύο δασκάλες του σχολείου μας, την κ. Παυλίνα και την κ. Άννα, που πήραν αυτή την όμορφη πρωτοβουλία.

Ανακοίνωση για τη Δευτέρα:

Αυτή τη Δευτέρα σε όλα τα σχολεία θα γίνουν εκδηλώσεις για την ημέρα του αθλητισμού. Φέτος το θέμα του εορτασμού είναι: «Σχολικός Αθλητισμός – Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα» Αν και δε θα γίνουν τα κανονικά μαθήματα, τα παιδιά να φέρουν τις τσάντες τους με όλα τα σχετικά που φέρνουν κάθε μέρα γιατί μας είναι απαραίτητα για τις δράσεις που θα κάνουμε μέσα στην αίθουσα.


2η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 2015-2016
Αρ.Πρωτ.141822/Δ5/10-09-2015/ΥΠΟΠΑΙΘ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Πληροφορίες : Δασκαλάκης Στέλιος
Τηλέφωνο : 210-3443516
FAX : 210-3442210
E-mail : physgram(ΑΤ)minedu.gov.gr

ΘΕΜΑ: «2η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού»

Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναγνωρίζοντας τη «παρεμβατική δυναμική» του Σχολικού Αθλητισμού, της Άθλησης και της Δια Βίου Άσκησης στην ισόρροπη ψυχοκινητική ανάπτυξη του μαθητικού πληθυσμού της χώρας, θεσμοθέτησε με την 143571/Γ4/10-09-2014 Υ.Α. ως Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, την πρώτη Δευτέρα του Οκτωβρίου κάθε σχολικού έτους. Η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού συνδέεται με κεντρικό «θεματικό άξονα» ευρύτερου μαθησιακού/συμπεριφορικού πεδίου που υλοποιείται βιωματικά μέσα από το Σχολικό Αθλητισμό καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Την ημέρα αυτή γίνεται επίσης η «εθιμική» έναρξη των Σχολικών Αγώνων (Αγώνες «ΑθλοΠΑΙΔΕΙ΄ΑΣ» και Πανελλήνια Πρωταθλήματα Λυκείων Ελλάδας & Κύπρου). Στις σχολικές μονάδες της χώρας δεν γίνονται μαθήματα αλλά διοργανώνονται αθλητικές και άλλες - επικουρικές ως προς το θεματικό άξονα - εκδηλώσεις.

Καθώς το 2016 είναι έτος διεξαγωγής Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, ο θεματικός άξονας του σχολικού έτους 2015-2016 είναι «Σχολικός Αθλητισμός – Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα». Για το σχολικό έτος 2015-16 ως Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού ορίζεται η 5η Οκτωβρίου 2015.

Την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, σε κάθε σχολείο της χώρας (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο) θα διεξαχθούν ενδοσχολικές αθλητικές αλλά και παράλληλες δραστηριότητες που θα επιλέξει ο Σύλλογος Διδασκόντων, με τη σχετική μέριμνα για τις διαφορετικές βαθμίδες εκπαίδευσης.

Οι σύλλογοι διδασκόντων καλούνται να μεριμνήσουν, με τον κατάλληλο σχεδιασμό, ώστε η προσέγγιση του ανωτέρω θεματικού άξονα να αναδεικνύει βιωματικά μέσω των αθλητικών δράσεων αλλά και των παράλληλων εκδηλώσεων το εύρος των Ολυμπιακών Αξιών που διαπερνούν τόσο τα Ολυμπιακά, όσο και τα Παραολυμπιακά αθλήματα (ενδεικτικά αναφέρουμε την αξία της συμμετοχής, τις ίσες ευκαιρίες χωρίς διακρίσεις, το «ευ αγωνίζεσθαι», την Ολυμπιακή Εκεχειρία κλπ.).

Επισημαίνεται ότι βασική επιδίωξη του σχολικού αθλητισμού στα Δημοτικά, τα Γυμνάσια και τα Λύκεια της χώρας είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετέχουν, να αποκομίζουν από την κάθε διοργάνωση τα ιδιαίτερα στοιχεία της ευρύτερης Παιδείας, που ο Αθλητισμός δύναται να προσφέρει μέσω της συμμετοχής, της προσπάθειας, του συναγωνισμού και της προσωπικής υπέρβασης.

Οι Δ/ντές των σχολικών μονάδων σε συνεργασία με το σύλλογο διδασκόντων, καλούνται να εντάξουν την προαναφερόμενη δράση στις δραστηριότητες του σχολείου και να ενεργήσουν έτσι ώστε να διευκολυνθεί η άρτια διοργάνωση της ημέρας.

Όπου δεν υπάρχει η σχετική υλικοτεχνική υποδομή δύναται να προγραμματιστούν οι αθλητικές και λοιπές δράσεις σε όμορη σχολική μονάδα ή αθλητικό κέντρο. Σε περίπτωση μετακίνησης να λαμβάνονται όλα τα προσήκοντα μέτρα ασφάλειας. Για τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών στις αθλητικές δράσεις απαιτείται έγκυρο Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) σύμφωνα με την Κ.Υ.Α. Φ.6/311/79278/21.05.2014 (Φ.Ε.Κ. 1296 τΒ΄21.05.2014).

Για την άρτια οργάνωση της 2ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, η Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής της Γενικής Γραμματείας Παιδείας & Θρησκευμάτων του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. εντέλλεται για την αποστολή σχετικής διευκρινιστικής εγκυκλίου.

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ−ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΚΙΑΟΥ−ΔΗΜΑΚΟΥ



Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Δευ Οκτ 05, 2015 3:46 pm

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) 031_Athens_2004_Olympic_Games_Mascots_Athena_Phevos%252520%2525281%252529


ΔΕΥΤΕΡΑ, 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015

Η μέρα σήμερα κύλησε με τις δραστηριότητας της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού.

Αξιοποιήσαμε υλικό που έχουμε αναρτήσει στο φόρουμ:

https://mikrateratakia.forumotion.com/t214-topic#1112

(κάντε κόπι - πέιστ το σύνδεσμο για να τον επισκεφθείτε, δυστυχώς για μη μέλη του φόρουμ δε λειτουργούν οι σύνδεσμοι αυτόματα)

Είδαμε δηλαδή βίντεο με την ιστορία των αρχαίων και των σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων, ακούσαμε τον Ολυμπιακό Ύμνο, θαυμάσαμε τη Νάντια Κομανέτσι, ακούσαμε ιστορίες αθλητών που νίκησαν ακόμη και σωματικά τους προβλήματα, μάθαμε για την Καλλιπάτειρα κλπ.

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Athens_2004

Χρησιμοποιήσαμε επίσης αφίσες από τους Ολυμπιακούς και Παρολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας το 2004, είδαμε τον κότινο, τις μασκότ (Φοίβος, Αθηνά και ο Πρωτέας για τους Παρολυμπιακούς) κλπ.

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) 120819163639799_dsc_0015-athens-2004-credit-fes.preview

Στο τετράδιο Αντιγραφής επιλέξαμε κάποιους όρους σχετικούς να τους μάθουμε και ως Ορθογραφία. Πχ:

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Logo

Ολυμπιακοί Αγώνες

κότινος

εκεχειρία

ειρήνη

ΑΘΗΝΑ 2004

αθλητής

Την τελευταία ώρα επιλέξαμε από το Ανθολόγιο και την ενότητα "Ειρήνη και Φιλία" μια τρυφερή ιστορία για ένα μικρό κάστορα που έψαχνε φίλους. Θα το βρείτε στη σελίδα 101. Για ανάγνωση στο σπίτι πήραν τον επίλογο της ιστορίας στη σελίδα 104.

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Foivos_Athina%252520%2525281%252529




Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Τρι Οκτ 06, 2015 2:06 pm

ΤΡΙΤΗ, 6 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015

ΓΛΩΣΣΑ:
Ξεκινήσαμε την 3η ενότητα - Στον κόσμο των κόμικς

Διδάχτηκαν από το βιβλίο μαθητή οι σελίδες 27, 28, 29, 30 και 31.

Η ανάγνωση και η αντιγραφή για στο σπίτι είναι στη σελίδα 30. Διαβάζουμε το κείμενο "Ιστορίες με εικόνες" και αντιγράφουμε πέντε φορές την πρόταση: "Στην Αίγυπτο έφτιαχναν ιστορίες με εικόνες πάνω σε παπύρους."

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Διδάχτηκε το 7ο μάθημα από το βιβλίο μαθητή (χοντρό βιβλίο). (σελ. 24 και 25)

Εξάσκηση στο σπίτι με την εύρεση του μισού διαφόρων αριθμών ως το 100. Προσοχή να είναι ζυγοί αριθμοί και να προσαρμόζουμε τις απαιτήσεις στις ικανότητες του παιδιού. Για μαθητές που δυσκολεύονται ξεκινάμε με τους αριθμούς ως το 10. Χρησιμοποιούμε ως εποπτικό υλικό καλαμάκια. Δουλεύουμε και με το διπλάσιο των αριθμών. Πχ Τα μισά παιδιά μιας τάξης είναι αγόρια και τα άλλα κορίτσια. Αν τα κορίτσια είναι 11, πόσα είναι όλα τα παιδιά;

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Εργαστήκαμε στο Τετράδιο Εργασιών. Αναφέραμε τι συμπληρώσαμε στο σπίτι. Δουλέψαμε ομαδοσυνεργατικά στη σελίδα 7, κάνοντας προτάσεις βελτίωσης της τάξης μας. Στο σπίτι μπορούν και οι γονείς να προσθέσουν τις δικές τους ιδέες!

____________________________________

Για αύριο το πρόγραμμα μένει ίδιο όπως την περασμένη εβδομάδα. Περιμένουμε μέρα με τη μέρα να στείλουν νέους εκπαιδευτικούς στο σχολείο, ήδη έχουν ανακοινωθεί τα ονόματα από τη Δ΄Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να ανακοινώσουμε πρόγραμμα για όλη την εβδομάδα. Συναφές πρόβλημα και η αδυναμία ορισμού ημέρας για συνεργασία με τους γονείς της τάξης. Ας ελπίσουμε από την άλλη βδομάδα να βρούμε τους κανονικούς ρυθμούς λειτουργίας.

1. Γλώσσα
2. Γλώσσα
3. Η δασκάλα του τμήματος ένταξης... (δραστηριότητες σχετικές με τις ειδικότητες που απουσιάζουν και το δικό της αντικείμενο - πχ εικαστικά, θεατρική αγωγή, γυμναστική)
4. κ. Βάνα - ΑΓΓΛΙΚΑ
5. Μαθηματικά
6. Μελέτη Περιβάλλοντος

Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Τετ Οκτ 07, 2015 1:44 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015

ΓΛΩΣΣΑ: Έλεγχος της ορθογραφίας που είχαμε για σήμερα και επανάληψη. - Έλεγχος της ανάγνωσης που είχαμε για σήμερα.

Διδασκαλία: Βιβλίο μαθητή ολόκληρη η σελίδα 32. Δίψηφα φωνήεντα και δίψηφα σύμφωνα. Τεχνικές ανάγνωσης (μάγισσα Ανάποδη, μάγος Μπερδεμένος, διάβασμα όπως οι ηθοποιοί... )

Ανάγνωση για το σπίτι: Η κάθε ομάδα πήρε και μία στροφή του ποιήματος. (Γοργόνες την 1η, Δελφίνια τη 2η και Αετοί την 3η).

Ορθογραφία (3 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής): Η 3η στροφή του ποιήματος.

Από το Τετράδιο Εργασιών, σελ. 15, κάναμε τις ασκήσεις 1 και 2. Ξεκινήσαμε και την άσκηση 3, στη σελ. 16, την οποία θα πρέπει να ολοκληρώσουν στο σπίτι.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το 7ο μάθημα στο Τετράδιο Εργασιών (λεπτό βιβλίο). Σελ. 18 και 19.

Στο σπίτι έχουν να τελειώσουν τα γεωμετρικά σχήματα της άσκησης α΄. Κατόπιν να τα κολλήσουν στο τετράδιο μαθηματικών (αυτό με τα τετραγωνάκια).

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Εργαστήκαμε και στο βιβλίο, σελ. 20, "Έχουμε κανόνες", και στο τετράδιο εργασιών, σελίδα 8, γράψαμε ομαδοσυνεργατικά κανόνες για την τάξη μας.

Στο σπίτι έχουν να γράψουν σε συνεργασία με την οικογένεια τους δικούς τους κανόνες! Στο τετράδιο της μελέτης (το μισό - μισό). Θα οριστούν και οι συνέπειες για τους παραβάτες των κανόνων. Πάντα σε συνεργασία με τα άλλα μέλη της οικογένειας. Προσοχή, οι κανόνες αυτοί αφορούν επιθυμίες του παιδιού, τι θέλει να κάνουν και τι όχι στο σπίτι του...
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Πεμ Οκτ 08, 2015 1:28 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015

ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΡΟΣΟΧΗ:

ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 9/10,

ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΣΤΙΣ 14.00!


Το πρόγραμμα των μαθημάτων για αύριο, θα ετοιμαστεί το απόγευμα. Οπότε δεν το ξέρω ούτε εγώ ακόμη... Το σίγουρο είναι πως αύριο θα σχολάσουμε στις 2 τα μαθήματά μας. Εκτός από τα παιδιά που πάνε στο Ολοήμερο και που θα συνεχίσουν κανονικά ως το απόγευμα.

ΓΛΩΣΣΑ: Έλεγχος ανάγνωσης - έλεγχος της άσκησης στο τετράδιο εργασιών που είχαν για το σπίτι.

Διδασκαλία: Από το βιβλίο η σελίδα 33.
Από το Τετράδιο Εργασιών: Η άσκηση 4, σελ. 16. Ξεκινήσαμε και την άσκηση 5, σελ. 17, την οποία θα ολοκληρώσουν στο σπίτι (Πότε βάζω κεφαλαίο Σ, πότε σ κανονικό και πότε ς τελικό)

Ανάγνωση για το σπίτι: Ολόκληρο το κείμενο "Ο Αρμπέν χάνει το δόντι του", βιβλίο, σελ. 33

Στο τετράδιο Αντιγραφής: Γράφουμε τρεις φορές τους τρεις πρώτους στίχους του ποιήματα "Το σαλιγκάρι", βιβλίο, σελ. 33 (εμπέδωση στη γραφή των δίψηφων συμφώνων)

Εξάσκηση στο σπίτι για όσα παιδιά δυσκολεύονται ακόμη στα δίψηφα φωνήεντα και σύμφωνα:

Χρησιμοποιήστε το υλικό που είχαμε αναρτήσει πέρυσι στο ιστολόγιο.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΩΣ ΤΟ ΜΠ http://prwtakia2014.blogspot.gr/2015/02/blog-post_9.html

Ντ: http://prwtakia2014.blogspot.gr/2015/02/blog-post_13.html

Τσ, στ, τζ: http://prwtakia2014.blogspot.gr/2015/02/blog-post_25.html

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΑ ΔΙΨΗΦΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ... ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΕΣ ΣΤΟΛΕΣ - στο φόρουμ μιας παλιάς πρώτης:

http://faros.forumotion.com/t660-topic

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στο φόρουμ οι σύνδεσμοι δε λειτουργούν αυτόματα. Πρέπει να κάνετε κόπι - πέιστ τη διεύθυνση για να τους επισκεφθείτε.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Έλεγχος της εργασίας που είχαν για το τετράδιο με τα τετραγωνάκια.

Διδασκαλία: Το 8ο μάθημα (συμμετρία) από το βιβλίο (σελ. 26 και 27) και από το τετράδιο εργασιών (σελ. 20 και 21).

Για το σπίτι έχουν να ολοκληρώσουν την άσκηση β, σελ. 20 του τετραδίου εργασιών.

Επίσης να παίξουν με τη συμμετρία φτιάχνοντας σχέδια σε διπλωμένες χαρτοπετσέτες και μαρκαδόρους ή κόβοντας διπλωμένα στα 2 ή και στα 4 χαρτιά Α4 ή και κόλλες γλασέ. Τα φέρνουν αύριο στο σχολείο.

Αρκετά παιδιά που είναι γεροί μαθητές στα υπόλοιπα μαθηματικά, δυσκολεύονται στο θέμα της συμμετρίας. Είτε γιατί δεν έχουν εξασκηθεί στο παρελθόν σε ανάλογα θέματα, είτε γιατί ακόμη δεν αντιλαμβάνονται σωστά το χώρο ή και για πιο σοβαρούς λόγους που επηρεάζουν γενικότερα και το θέμα της ανάγνωσης και της γραφής.

Μπορείτε στο τετράδιο με τα τετραγωνάκια να τους φτιάξετε εύκολα γεωμετρικά σχήματα και να ζητήσετε να τα αντιγράψουν. Κατόπιν ζητήστε να φτιάξουν το συμμετρικό σχέδιο. Μην ξεχάσετε να χαράξετε τον άξονα συμμετρίας (δείτε σχετικά στο βιβλίο και στο τετράδιο εργασιών του σχολείου).

Επίσης παίξτε μαζί τους με έναν καθρέφτη. Ο καθρέφτης δείχνει τα πράγματα συμμετρικά. Θα διασκεδάσουν πολύ. Χρησιμοποιήστε και επιγραφές...

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Διαβάσαμε (και διασκεδάσαμε πολύ) κανόνες που επέβαλαν τα παιδιά στους δικούς τους. Καθώς και τις λογικές συνέπειες για τους παραβάτες!

Από το βιβλίο, σελ. 21, κάναμε το κλείσιμο της ενότητας "Σχολείο" και είδαμε τι μάθαμε αυτό το διάστημα. Σειρά πλέον έχει η συνοικία μας!

___________________________________________

Η ΠΡΩΤΗ ΜΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΘΕΑΤΡΟ: Ο πόλεμος της κουτσουλιάς, του Ευγένιου Τριβιζά. Θέατρο Ακάδημος. Πέμπτη, 22/10/2015.

Τις επόμενες μέρες θα σας στείλουμε και την υπεύθυνη δήλωση να συμπληρώσετε. Το εισιτήριο για το θέατρο είναι 6 ευρώ και περίπου 3 υπολογίζουμε ότι θα μας έρθει το πούλμαν ανά μαθητή.

Σύνδεση με την επετειακή ενότητα για την 28η Οκτωβρίου και το μήνυμα λέμε ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ - ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ!
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Παρ Οκτ 09, 2015 12:56 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015

Το πρόγραμμα για τη Δευτέρα: (έναρξη μαθημάτων 8.10 - λήξη μαθημάτων 14.00)


1. ΓΛΩΣΣΑ
2. ΓΛΩΣΣΑ
3. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
4. ΑΓΓΛΙΚΑ (η νέα εκπαιδευτικός του σχολείου μας, κ. Εύη Κονδύλη)
5. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ (η κ. Δώρα)
6. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
7. ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ (κ. Ελένη)


ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

ΓΛΩΣΣΑ: Εξέταση της ανάγνωσης που είχαν στο σπίτι. (Ομάδα Κεραυνοί - δηλαδή τα αγόρια της τάξης)

Διδασκαλία: Από το βιβλίο του μαθητή, σελ. 33 και 34. Σημειώσαμε τις λέξεις του κειμένου "Ο Αρμπέν χάνει το δόντι του" που δεν έχουν τόνο.  Μετά κάναμε την εργασία 9.
Από το τετράδιο εργασιών κάναμε την άσκηση 6, στη σελίδα 17. (στον πίνακα εργάστηκαν οι ομάδες Νεράιδες και Μπαλαρίνες, δηλαδή τα κορίτσια).

Ακολούθησε ανάγνωση  του ποιήματος "Το ποταμάκι" του Ζαχαρία Παπαντωνίου. Εξηγήσαμε άγνωστες στα παιδιά λέξεις, εργαστήκαμε με συνώνυμα, αναφερθήκαμε στην προσωποποίηση, αναλύσαμε σε βάθος το ποίημα.  Κατόπιν ξαναδιαβάσαμε το ποίημα μοιράζοντας ρόλους σύμφωνα με το διάλογο.

Ανάγνωση για το σπίτι: Ολόκληρο το ποίημα
Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής): Οι δύο πρώτοι στίχοι του ποιήματος.

- Από πού είσαι ποταμάκι;
- Από κείνο το βουνό.

Τέλος συμπληρώσαμε τον πίνακα στη σελίδα 18 του τετραδίου εργασιών, αξιολογώντας τι μάθαμε.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το επαναληπτικό μάθημα στις σελίδες 28 και 29 του βιβλίου.

Η συμπλήρωση της αυτοαξιολόγησης έγινε ομαδοσυνεργατικά. Στο σπίτι τα παιδιά μπορούν να τη συμπληρώσουν με τη βοήθεια των δικών τους και ταυτόχρονα να δοθεί το ερέθισμα για επανάληψη των κεφαλαίων 1 έως 8.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Συγκρότηση ομάδων για το περιβαλλοντικό πρόγραμμα HELMEPA JUNIOR

Φέτος η δομή της τάξης επέβαλε τη δημιουργία μεικτών ομάδων. Έτσι φτιάξαμε τις εξής δύο ομάδες:

ΚΑΡΧΑΡΙΑΚΙΑ

Κορίτσια: Αθηνά, Χριστίνα, Εύα, Ειρήνη, Στέλλα, Ελένη.
Αγόρια: Στρατής, Αιμίλιος, Δημήτρης
Αρχηγός της ομάδας ψηφίστηκε ο Αιμίλιος.

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ

Κορίτσια: Σιαμάκα, Αγγελική, Ντεζιρέ, Λυδία, Αναστασία.
Αγόρια: Έκτορας, Πάρης, Φίλιππος
Αρχηγός της ομάδας ψηφίστηκε η Αναστασία.

Ο Ιάσονας, που απουσιάζει αυτές τις ημέρες, θα επιλέξει όταν με το καλό γυρίσει στο σχολειό, την ομάδα που επιθυμεί να συνεργαστεί.

Καλό Σαββατοκύριακο!


Μην ξεχνάτε τις μέρες αυτές που είναι πιο χαλαρές να διαβάζετε λογοτεχνία! Ή και περιοδικά για παιδιά. Με αφορμή και τον κόσμο των κόμικς που διδαχτήκαμε στην τελευταία ενότητα της Γλώσσας.

Προτάσεις από το βιβλίο δασκάλου για την ενότητα αυτή:

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) 3%2525CE%2525B7%252520%2525CE%2525B5%2525CE%2525BD%2525CF%25258C%2525CF%252584%2525CE%2525B7%2525CF%252584%2525CE%2525B1%252520%2525CE%2525B2%2525CE%2525B9%2525CE%2525B2%2525CE%2525BB%2525CE%2525AF%2525CE%2525B1%252520%2525CE%2525BB%2525CE%2525BF%2525CE%2525B3%2525CE%2525BF%2525CF%252584%2525CE%2525B5%2525CF%252587%2525CE%2525BD%2525CE%2525B9%2525CE%2525BA%2525CE%2525AC

Μπορούν ακόμη να φτιάξουν ένα δικό τους κόμικ. Πχ με θέμα τη συζήτηση που έγινε στο σπίτι για υιοθέτηση κανόνων, την αυτοαξιολόγηση στα Μαθηματικά, τη συγκρότηση ομάδων Helmepa Junior κλπ.

Τη Δευτέρα θα κάνουμε Ανθολόγιο και θα έχουν το χρόνο να παρουσιάσουν τι έφτιαξαν ή και να μας φέρουν περιοδικά με κόμικς για παιδιά να τα δουν και  οι υπόλοιποι.

Με αφορμή και την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού απολαύστε τις περιπέτειες του Αρχαιούλη στο Πένταθλο:

Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Δευ Οκτ 12, 2015 4:37 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015

Πάντα ελεύθεροι!!!!!!!!


(επέτειος της απελευθέρωσης της Αθήνας από τους Γερμανούς, 12/10/1944)

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) _3_1110

Η φωτογραφία

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Vvvvvv11

Η είδηση

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Apeley10

Χαρακτικό του Τάσσου: Η Απελευθέρωση της Αθήνας



Και η Μελισσάνθη του Χατζιδάκι.

Μουσική απ' την "Εποχή της Μελισσάνθης" του Μάνου Χατζιδάκι (1980), μια ελεγεία για την "μελαγχολική" απελευθέρωση που "δεν πρόλαβε να γίνει λ α ϊ κ ή. Την καταγράψαν μ' ευκολία ε θ ν ι κ ή, και την γιορτάζουνε στα Δημαρχεία και στις Νομαρχίες". Πλάνα αρχείου απ' την απελευθέρωση της Αθήνας (12 Οκτωβρίου 1944).

ΣΧΟΛΙΟ: Είναι πραγματικά να απορεί κανείς που αντί να γιορτάζουμε τη 12η Οκτώβρη, έχουμε ανακηρύξει γιορτή την 28η. Κι ούτε καν γνωρίζουμε τη μέρα αυτή πως η πατρίδα μας απέκτησε τη λευτεριά της. Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζουν και οι άλλες επέτειοι της 12ης Οκτωβρίου που με τη σειρά τους συνηγορούν στο να προσέξουμε την ημερομηνία αυτή:

1492 O Χριστόφορος Κολόμβος ανακαλύπτει την Αμερική. Ξεκίνησε στις 3 Αυγούστου του 1492, από το λιμάνι «Πάλος ντε λα Φροντέρα» φθάνοντας στο «Γουαναχάνι» Guanahani (στις σημερινές Μπαχάμες) στις 12 Οκτωβρίου 1492. Νομίζοντας πως βρίσκεται στις Δυτικές Ινδίες. Είχε όμως ανακαλύψει μια νέα ήπειρο!

1862 Οι Βαυαροί κηρύσσονται έκπτωτοι, ο Όθων και η Αμαλία φεύγουν για πάντα από την Ελλάδα με το αγγλικό ατμόπλοιο «Σκύλλα»

1944 Ο ΕΛΑΣ απελευθερώνει την Αθήνα από το Γερμανό κατακτητή. Μια απέραντη λαοθάλασσα πλημμυρίζει δρόμους. Το νέο ότι οι μαχητές του ΕΛΑΣ κατέβασαν το πρωί από την Ακρόπολη τη γερμανική σημαία κάνει αστραπιαία, στόμα με στόμα, το γύρο της πρωτεύουσας. «ΛΕΥΤΕΡΙΑ! ΛΕΥΤΕΡΙΑ! Η ΑΘΗΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ», γράφουν οι εφημερίδες την επόμενη μέρα. «Χάθηκε - σημειωνόταν στο ρεπορτάζ - το βρωμερό κουρέλι του Φασισμού απ' την Ακρόπολη(...).

1953 Ανακοινώνεται από τις κυβερνήσεις Ελλάδας και ΗΠΑ η συμφωνία για την εγκατάσταση των αμερικανικών βάσεων στην Ελλάδα.

1990 Σημειώνεται απόπειρα δολοφονίας κατά του Υπουργού Εσωτερικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, κατά τη διάρκεια προεκλογική συγκέντρωσης στο χωριό Όπεναου της Βάδης - Βυτερμβέργης. Γλίτωσε τη ζωή του αλλά καθηλώθηκε σε αναπηρικό καροτσάκι. Λέγεται πως αυτό του στοίχισε και την ανάδειξή του σε καγκελάριο...

Κάτι συμβαίνει με τη μέρα αυτή. Σημαδιακή ημερομηνία. Όσο για το εορτολόγιο της εκκλησίας σήμερα γιορτάζει η Ανδρομάχη. Θυμίζοντάς μας τον Τρωικό πόλεμο και τη μυθική νίκη του λαού μας. Ένας μάλιστα από τους γιους της Ανδρομάχης, όταν οδηγήθηκε αιχμάλωτη στην Ελλάδα κι έγινε γυναίκα του γιου του Αχιλλέα, ήταν ο Μολοσσός και από τη γενιά του γεννήθηκε η περίφημη Ολυμπιάδα, η μάνα του Μεγαλέξανδρου.

Αν ήμασταν στο Γυμνάσιο ή στο Λύκειο, θα κάναμε ένα ωραίο αφιέρωμα σήμερα. Ένα πρότζεκτ που μέσα από τις συμπτώσεις των επετείων θα διέτρεχε την ιστορία της χώρας μας αλλά και της παγκόσμιας. Είμαστε όμως Δευτεράκια του Δημοτικού. Και περιοριστήκαμε να αναφέρουμε πως σαν σήμερα λευτερώθηκε η Αθήνα και κατά προέκταση και η Ελλάδα από τους Γερμανούς.

Δεν αποφύγαμε όμως την παρέμβαση της Αθηνάς. "Και γιατί δε μας το είπατε το πρωί;"

Χαίρομαι χαρά μεγάλη με αυτά τα παιδιά. Το έχουν πιάσει το νόημα. Πως το γνώρισμα ενός έξυπνου ανθρώπου δεν είναι οι απαντήσεις και μάλιστα σε στιλ παπαγαλίας μα οι ερωτήσεις και οι α-πορίες!

ΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

ΓΛΩΣΣΑ: Διδαχθήκαμε από το Ανθολόγιο ένα ψέμα! Ένα πρωταπριλιάτικο ψέμα. Αξίζει να το διαβάσετε κι εσείς οι μεγάλοι. Γιατί ήταν ένα ψέμα που το αγάπησαν όλοι!!!

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A111/671/4453,20007/

Γράψαμε στη συνέχεια και τα δικά μας ψέματα. Και τα στολίσαμε στο δέντρο των ψεμάτων που αγαπάμε. Το τοποθετήσαμε έπειτα στο διάδρομο έξω από την αίθουσά μας. Να διαβάσουν τα ψέματα και άλλοι και να γράψουν αν θέλουν και τα δικά τους!

Ανάγνωση για το σπίτι: Από το βιβλίο της Γλώσσας, σελ. 34, οι προτάσεις της άσκησης 9.

Ορθογραφία: Θα γράψουμε από την ίδια σελίδα, την 34, δύο φορές στο τετράδιο αντιγραφής το ποιηματάκι για τους τόνους της σοφής Βάγιας της κουκουβάγιας. (Τόνοι έρχονται και πάνε κλπ)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το επαναληπτικό μάθημα στη σελίδα 22 στο λεπτό βιβλίο (τετράδιο εργασιών). Μας έβγαλε το λάδι η πρώτη άσκηση αλλά και η άσκηση δ με τη διπλή της συμμετρία.

Για το σπίτι έχουν να κάνουν την άσκηση ε, σελ. 23.

Αύριο θα συνεχίσουμε την επανάληψη.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Ξεκινήσαμε την ενότητα για τη συνοικία. Και προγραμματίζουμε την Πέμπτη, αν δε βρέχει, εξόρμηση στη συνοικία μας. Τις δύο τελευταίες ώρες. Θα ξεκινήσουμε περίπου στις 12.30. Με σημειωματάρια στα χέρια και φωτογραφικές μηχανές. Ρεπορτάζ κανονικό. Ευπρόσδεκτοι και γονείς (για μεγαλύτερη ασφάλεια). Αν φέρουν και κανένα κερασματάκι στα παιδιά, δε θα πούμε όχι... Κάτι μικρό και λίγο. Ίσα ίσα για τη χαρά και να βάλουν κάτι στο στόμα τους όταν κάνουμε στάση στην παιδική χαρά.

Οι σελίδες που διδαχτήκαμε από το βιβλίο είναι: 22 έως και 25.

Στο τετράδιο της Μελέτης Περιβάλλοντος έχουν να γράψουν τι συναντούν σε ένα περίπατο στη συνοικία τους. Πρέπει να αναφέρουν σε λίστα τα ακόλουθα:
- τι βλέπω
- τι μυρίζω
- τι ακούω
- τι αισθάνομαι
- ποιους συναντώ

________________________________

Τα κόμικς που μας στείλατε θα τα αξιοποιήσουμε αύριο στην ώρα της Ευέλικτης Ζώνης.

Πρόγραμμα αυριανής ημέρας:

ΤΡΙΤΗ, 13/10/2015

1. ΓΛΩΣΣΑ
2. ΓΛΩΣΣΑ
3. ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ (κ. Ελένη)
4. κ. Παυλίνα.... (Ευέλικτη Ζώνη)
5. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
6. ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
7. ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ (με τη δασκάλα της τάξης)

Λήξη μαθημάτων θα γίνεται πλέον κάθε μέρα στις 14.00. Εξαιρούνται τα παιδιά που είναι γραμμένα στο Ολοήμερο και συνεχίζουν το πρόγραμμά τους κι εκεί.

__________________________________

Μοιράστηκε στα παιδιά υπεύθυνη δήλωση για τη διδακτική επίσκεψη στο θέατρο Ακάδημος. Σύνολο χρημάτων για κάθε παιδί είναι 9 ευρώ.

__________________________________

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ:

Σύμφωνα με το νέο εβδομαδιαίο πρόγραμμα που μας έδωσαν σήμερα, κατάλληλη μέρα για συναντήσεις είναι η Δευτέρα. Οπότε την ερχόμενη Δευτέρα, 19 του μήνα, σας περιμένω. Ώρα 14.00 στην αίθουσά μας. Κι ελπίζοντας ως τότε να μη μας αλλάξουν πάλι το πρόγραμμα.

Καθώς τις δύο τελευταίες εβδομάδες δε δόθηκε μέρα συνάντησης, αν και κάποιοι γονείς ζήτησαν και κάναμε έκτακτη συνεργασία για επείγοντα ζητήματα, μπορείτε όσοι θέλετε να έρθετε και αυτή την Πέμπτη, την ώρα που τα παιδιά θα έχουν Αγγλικά. Δηλαδή 12 παρά τέταρτο έως 12.15. Λίγο αργότερα, στις 12.35, θα πάμε και τη βόλτα στη συνοικία μας, οπότε μπορείτε να το συνδυάσετε. Η συνεργασία μας θα γίνει στο γραφείο δασκάλων. Καλό είναι στην περίπτωση αυτή να είστε στο σχολείο στις 12 παρά τέταρτο για να σας ανοίξω να μπείτε και να μη δημιουργούμε αναστάτωση με το κουδούνι, το οποίο χτυπά μόνο στο γραφείο του διευθυντή.

________________________________

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ: Με ενημέρωσαν ότι εγκρίθηκε για την τάξη μας παράλληλη στήριξη για 12 ώρες.

ΤΕΝΤΑ: Επιτέλους σήμερα ήρθαν και την κατέβασαν για να την επισκευάσουν...

Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Τρι Οκτ 13, 2015 2:03 am

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) %2525CE%2525A0%2525CE%2525A1%2525CE%25259F%2525CE%252593%2525CE%2525A1%2525CE%252591%2525CE%25259C%2525CE%25259C%2525CE%252591

Οι ώρες λειτουργίας του σχολείου είναι:

Ωράριο: 8.10 ΕΝΑΡΞΗ - προσευχή. 8.15 - 8.55, 8.55 - 9.40 1η και 2η διδακτική ώρα. 9.40 - 10.00 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
10.00 - 10.45, 10.45 - 11.30 3η και 4η διδακτική ώρα. 11.30 - 11.45 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
11.45 - 12.25 5η διδακτική ώρα. 12.25 - 12.35 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
12.35 - 13.15 6η διδακτική ώρα. 13.15 - 13.25 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
13.25 - 14.00 7η διδακτική ώρα. 14.00 ΛΗΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

Ακολουθεί το Ολοήμερο για όσα παιδιά είναι γραμμένα σ' αυτό.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η κ. Παυλίνα έχει αναλάβει δύο ώρες της Ευέλικτης Ζώνης αλλά και μία τρίτη ώρα στη θέση της Θεατρικής Αγωγής που δεν έχουμε.

Επίσης έχουμε μια ώρα Μουσικής λιγότερη και η οποία έχει αντικατασταθεί με μια επιπλέον ώρα Εικαστικών.
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Τρι Οκτ 13, 2015 2:44 pm

ΤΡΙΤΗ, 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015

Καλημέρα σας, αγαπητοί γονείς.

Τα μαναράκια μας θέλουν, λένε, και άλλο μαξιλάρι. Γιατί όταν τους βάζουμε να δουν κάποιο βίντεο, δεν τους αρκεί να κάθονται οκλαδόν, θέλουν να ξαπλώνουν! Σήμερα που είδαμε κινούμενα σχέδια, έβαλαν το μαξιλάρι για προσκεφάλι και άλλα ανάσκελα και άλλα μπρούμυτα αφοσιώθηκαν στην ταινία. Πουθενά να ακούσουν ότι θα κρυώσουν πάνω στο μωσαϊκό.

Τι να κάνουμε; Δεύτερο μαξιλάρι θα μας δημιουργήσει πρόβλημα αποθήκευσης. Ίσως να φέρουν κάποια ψάθα ή κουρελού; Και καλύτερα ομάδα - ομάδα. Να είναι πάντως κάτι που να μαζεύεται εύκολα και να μην πιάνει πολύ χώρο.

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ

ΓΛΩΣΣΑ: Μπήκαμε στη νέα ενότητα του βιβλίου και ετοιμάζουμε ταξίδι για τη ... Χωχαρούπα! Διδάχτηκαν οι σελίδες 35, 36 και 37.

Ευρετήριο: Τα σχολικά της 4ης λίστας (σχολικά), σελ. 36 του βιβλίου. Τα γράφουν και πέντε φορές στο τετράδιο αντιγραφής.

Ορθογραφία: σελ. 37 του βιβλίου, οι δύο τελευταίοι στίχοι του ποιήματος "Ο φτεροπόδαρος". Να τους γράψουν στο τετράδιο αντιγραφής 5 φορές και να τους μάθουν και απέξω.

"Όποιος μυαλό δεν έχει

έχει πόδια, για να τρέχει!"


Ανάγνωση: Ποίημα "Ο φτεροπόδαρος", σελ. 37 του βιβλίου.

Ομάδα Νεράιδες: Την 1η στροφή και την τελευταία.

Ομάδα Κεραυνοί: Τη 2η στροφή και την τελευταία.

Ομάδα Μπαλαρίνες: Την 3η στροφή και την τελευταία.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Από το λεπτό βιβλίο οι επαναληπτικές ασκήσεις στη σελίδα 23.

Εξάσκηση στο σπίτι με εποπτικό υλικό. Ασκήσεις παρόμοιες με αυτές του επαναληπτικού (προσθέσεις και αφαιρέσεις)


ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Ασχοληθήκαμε με κόμικς! Είδαμε αποσπάσματα από ταινίες κινουμένων σχεδίων και έντυπο υλικό που μας στείλατε. Τα κρατήσαμε για λίγες μέρες στη δανειστική βιβλιοθήκη για να τα χαρούμε περισσότερο.

Δείτε και στο ιστολόγιο την πρόταση που υπάρχει για αυτή την Κυριακή. Δωρεάν πρόγραμμα για παιδιά, αρκεί να πάρετε τηλέφωνο και να δηλώσετε έγκαιρα συμμετοχή, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα animation. Μπορείτε να συνεννοηθείτε μεταξύ σας και για ομαδική επίσκεψη.

http://prwtakia2014.blogspot.gr/2015/10/blog-post_12.html

_____________________________________

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

1. Τα περισσότερα παιδιά έφεραν ήδη την υπεύθυνη δήλωση για την επίσκεψη την άλλη εβδομάδα στο θέατρο Ακάδημος και αρκετά και τα χρήματα. Παρακαλούμε να τα φέρουν και τα υπόλοιπα αύριο γιατί πρέπει έγκαιρα να ξέρουμε τον αριθμό συμμετοχής.

2. Πρόγραμμα μαθημάτων. Επιτέλους σας στείλαμε έντυπο με το πρόγραμμα ολόκληρης της εβδομάδας. Βρείτε το στην τσάντα του παιδιού σας και διαβάστε το. Δείτε δημοσιευμένο και στην προηγούμενη ανάρτηση.

Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Τετ Οκτ 14, 2015 12:44 pm

ΤΕΤΑΡΤΗ, 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015

ΓΛΩΣΣΑ: Εξέταση Ορθογραφίας και Ανάγνωσης (αυτά που είχαν για το σπίτι)

Διδασκαλία: Από το βιβλίο μαθητή οι σελίδες 38, 39 και 40.
Από το τετράδιο εργασιών σελ. 19 και 20 (εργασίες 1 και 2)

Για το σπίτι: Δείτε την αλφαβήτα στη σελίδα 21 (τετράδιο εργασιών) και κάντε ένα "ξεσκόνισμα" με τα παιδιά. Θα τους χρειαστεί αύριο για την εργασία 3.

Ευρετήριο: Καταχωρούμε στο Ευρετήριο τις λέξεις του Καταλόγου 2, σελ. 39 του βιβλίου (αδιάβροχο, γάντια κλπ) Δε χρειάζεται να τις γράψουν και στο τετράδιο αντιγραφής, μας ενδιαφέρει περισσότερο η εξάσκηση στην αλφαβητική σειρά. Αφήστε λοιπόν μόνα τους να βρουν στο Ευρετήριο το σωστό γράμμα που θα γράψουν τη λέξη και όπου χρειάζεται θυμίστε τους την αλφαβήτα.

Αντιγραφή (ορθογραφία): Γράφουμε μία φορά τις λέξεις από την άσκηση 6 (σελ. 40 του βιβλίου)

ασπίδα - αψίδα
σπάθα - ψάθα
ψαθί - σπαθί
σπίτι - ταψί

σκηνή - ξινή
σκύλος - ξύλο
σκίσιμο - ξύσιμο
ξυράφι - σκάκι

Αυτή είναι μια πολύ σημαντική άσκηση. Τα παιδιά θα πρέπει να μάθουν να διαβάζουν σωστά τους ήχους σπ - ψ (το ένα είναι ανάποδο του άλλου) καθώς και τους ήχους σκ - ξ. Αλλά και να γράφουν σωστά τις λέξεις που τους περιέχουν.

Για το λόγο αυτό έχουμε και ανάγνωση το αντίστοιχο κείμενο στη σελίδα 40 τις λέξεις αυτές καθώς και την παρατήρηση του Λουκά για το ξ και ψ.

Τετράδιο Γραμματικής: Αντιγράφουμε την παρατήρηση του Λουκά από τη σελίδα 40 του βιβλίου.

Το ξ και το ψ σαν δύο σύμφωνα τα ακούω.
Το ένα ακούγεται σαν κσ.
Το άλλο ακούγεται σαν πσ.
Πρέπει όμως να μάθω με ένα γράμμα να τα γράφω.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Διδάχτηκε από το χοντρό βιβλίο το μάθημα 9. Τα διδυμάκια των αριθμών... Πολύ σημαντικό μάθημα και αυτό για να εμπεδώσουν τα παιδιά την αξία του κάθε ψηφίου ανάλογα με τη θέση του στον αριθμό. Άλλο σημαίνει το 2 στον αριθμό 32 και άλλο στον αριθμό 25.

Στο σχολείο χρησιμοποιήσαμε άφθονο εποπτικό υλικό για να γίνει η κατανόηση της διαφοράς της αξίας ανάλογα με τη θέση. Καλαμάκια, άβακα, αριθμητήριο, μαγνητικό πίνακα. Μπορείτε και στο σπίτι να κάνετε εξάσκηση με ασκήσεις παρόμοιες με τις εργασίες 1,2 και 3 στη σελίδα 31 του βιβλίου και χρησιμοποιώντας καλαμάκια (άλλα σε δεκάδες δεμένα με λαστιχάκι και άλλα μεμονωμένα ως μονάδες). Πχ βρίσκω πόσο κάνει 22 και 22, ή 44 και 44 ή 26 και 26 ή 47 και 47 κλπ.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Συνέχεια για τη συνοικία. Σελίδες 26 και 27 του βιβλίου. Αύριο θα πάμε και την πραγματική βόλτα στη δική μας συνοικία. Θα χρειαστούμε μαζί μας σημειωματάρια και φωτογραφικές μηχανές. Παπούτσια κατάλληλα για περπάτημα και μερικές μανούλες για περισσότερη ασφάλεια στη βόλτα μας. Και στους μπαμπάδες λέμε ναι... Ραντεβού για αναχώρηση: 12.30 στην είσοδο του σχολείου.

Όσοι έρθετε, συνεννοηθείτε μεταξύ σας για ένα μικρό κέρασμα στα παιδιά. Πχ κανένα τυροπιτάκι ή κανένα γλυκάκι. Να μη βαρύνουν όμως το στομάχι τους, ίσα ίσα για τη χαρά.

-------------------------------------

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ:

Αύριο, 11.45 - 12.15: Ατομική ενημέρωση στους γονείς που έχουν καιρό να με ρωτήσουν ή νιώθουν ότι το έχουν ανάγκη. Στο γραφείο των δασκάλων.

Έχουμε και τη Δευτέρα, στις 14.00 ραντεβού για ενημέρωση. Στην αίθουσα της τάξης μας. Διαλέξτε πότε σας εξυπηρετεί.

Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Πεμ Οκτ 15, 2015 4:46 pm

ΠΕΜΠΤΗ, 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015

ΓΛΩΣΣΑ: Έλεγχος της ορθογραφίας που είχαμε για το σπίτι.

Διδασκαλία: Από το τετράδιο εργασιών οι εργασίες 3, 4 και 5 (σελ. 21, 22 και 23)

Για το σπίτι:

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής): Ο τίτλος του κειμένου στη σελίδα 23 του τετραδίου εργασιών

Το σκαντζοχοιράκι με τα κατσαρά μαλλιά

Ανάγνωση: Ολόκληρο το κείμενο της σελίδας 23 (και διορθώνοντας το ψεύδισμα).

Όταν ένα παιδί δυσκολεύεται στην ανάγνωση, περιορίζουμε το κείμενο που θα κάνει εξάσκηση.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μάθημα 9 από το τετράδιο εργασιών (σελ. 24 και 25)

Υποδοχή στην τάξη μας της νέας μας δασκάλας, της κ. Νάνσυ Κώστα, που θα προσφέρει παράλληλη στήριξη για 8 ώρες την εβδομάδα.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Διαθεματική διδασκαλία με θέμα "Η συνοικία μας".

Θερμά ευχαριστούμε τους γονείς που μας συνόδευσαν ώστε με μεγαλύτερη ασφάλεια να κάνουμε την εξόρμηση στη συνοικία του σχολείου.




Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Παρ Οκτ 16, 2015 3:02 pm

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015

ΓΛΩΣΣΑ: Έγινε έλεγχος της ορθογραφίας που είχαν για το σπίτι.

Διδασκαλία: Από το τετράδιο εργασιών, σελ. 24, η άσκηση 6 και η αξιολόγηση της ενότητας.

Στη συνέχεια αντί για το Ανθολόγιο (Το κείμενο "Ξ όπως ξιφίας", που το είχαμε διδαχτεί πέρυσι) διαβάσαμε το παραμύθι για τον ξυλοκόπο και το λιοντάρι από τον Β΄ τόμο των Ελληνικών Παραμυθιών του Γ. Α. Μέγα.

Ο ΓΕΡΟΣ ΞΥΛΟΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ


Μια φορά ήταν ένας γέρος πολύ φτωχός και είχε κάμποσα παιδιά. Κάθε μέρα έπαιρνε το γαϊδούρι του και πήγαινε στο δάσος κι έκοβε με το πελέκι του ξύλα. Χτυπούσε από δω, χτυπούσε από κει, όσο μπορούσε.

Μια μέρα έρχεται μπροστά του ένα λιοντάρι και του λέει:

- Κάτσε, γέρο, να ξεκουραστείς κι εγώ να σου κόψω τα ξύλα, να φορτώσεις το ζώο σου και να πας να τα πουλήσεις και να πάρεις τίποτε των παιδιών σου για να φάνε.

Έτσι και έγινε. Έκατσε ο γέρος να ξεκουραστεί, του έκοψε το λιοντάρι τα ξύλα, εφόρτωσε το γαϊδούρι του κι έφυγε ο γέρος...

Ύστερα από μερικές μέρες ξαναπήγεν ο γέρος στο δάσος και το λιοντάρι του είπε:

- Φέρνε, γέρο, το ζώο σου κάθε μέρα να σου το φορτώνω ξύλα.

Από τις πολλές φορές μια μέρα έκαμνε ζέστη φοβερή. Κουράστηκε το λιοντάρι κόβοντας τα ξύλα και είπε:

- Κάτσε, γέρο, αποκάτω από την ελιά που έχει δροσιά, να 'ρθω κι εγώ να βάλω το κεφάλι μου πάνω στα γόνατά σου, να ξεκουραστώ.

Ακούμπησε το κεφάλι του στα γόνατα του γέρου και τον ερώτησε:

- Είμαι όμορφος, μπάρμπα;
- Είσαι όμορφος, γιε μου.
- Είμαι αντρειωμένος;
- Είσαι, λιοντάρι μου, είσαι:
- Είμαι και νιούτσικος;
- Είσαι.
- Είδες τι παλικάρι είμαι εγώ; Έχω όλα τα χαρίσματα!
- Τα έχεις όλα τα καλά, μα έχεις κι ένα μεγάλο κακό... Βρωμάει πολύ το στόμα σου!

Το λιοντάρι αμέσως σηκώθηκε, φόρτωσε τα ξύλα στο γάιδαρο και είπε στο γέρο:

- Έλα τώρα, πάρε το πελέκι σου και δώσ' μου μια μέσα στο σβέρκο.

- Ποτέ δε θα το κάνω αυτό, γιε μου, να χτυπήσω μέσ' στο σβέρκο με το πελέκι ένα πλάσμα που μου έκαμε τόσο καλό!

- Μα εγώ το θέλω, είπε το λιοντάρι κι ο γέρος του έδωσε μια με το πελέκι του και του άνοιξε μια πληγή δυο δάχτυλα βαθιά...

Επήγαινε πάλι κάθε μέρα ο γέρος στο δάσος και το λιοντάρι, έτσι πληγωμένο που ήταν, έκοβε ξύλα κι ο γέρος τα φόρτωνε στο ζώο του.

Άμα πέρασε αρκετός καιρός, του λέει το λιοντάρι:

- Κοίτα, γέρο, πώς σου φαίνεται ο σβέρκος μου;

- Έγιανε τέλεια, καλέ γιε μου! του λέει ο γέρος.

- Κοτζάμ πληγή έγιανε, του απαντά το λιοντάρι, μα ο λόγος που μου είπες, πως βρωμάει το στόμα μου, έμεινε μέσα στην καρδιά μου, και άιντε φύγε και να μην ξανάρθεις πια, γιατί θα σε φάω.

Γι' αυτό λένε:

η μαχαιριά γιανίσκει
μα ο κακός λόγος μεινίσκει.


Αυτά ακούσαμε σήμερα από το παραμύθι του σοφού λαού μας. Κι αφού είχαμε θυμηθεί και το περσινό κείμενο για τον Ξέρξη τον ξιφία, που τον κορόιδευαν τα παιδιά στο σχολείο για τη μεγάλη μύτη του. Ώσπου μια μέρα με τη μυτάρα του έσωσε τους συμμαθητές τους από το δίχτυ που είχαν εγκλωβιστεί...

Και είπαμε να προσέχουμε λίγο τα λογάκια που λέμε κι εμείς στους συμμαθητές μας. Γιατί η γλώσσα κόκαλα δεν έχει, μα κόκαλα τσακίζει.

Να είμαστε όλοι αγαπημένοι και να μην αφήνουμε κανέναν έξω από το παιχνίδι παραπονεμένο και μοναχό του. Γιατί έτσι κελάηδησε ένα πουλάκι στη δασκάλα και στενοχωρήθηκε πολύ.

Στη συνέχεια, και με αφορμή την 28η του Οκτώβρη, κάναμε αναφορά στην Άννα Φρανκ και στο ημερολόγιό της. Ποια ήταν, πού έζησε, τι έπαθε από τους ναζί του Χίτλερ. Πληρώνοντας με την ίδια τη ζωή της και ας ήταν παιδί, το τέρας που λέγεται ρατσισμός.

Για το σπίτι δεν έχουμε ανάγνωση σχολική και αντιγραφή για εκμάθηση ορθογραφίας.

Έχουμε όμως να διαβάσουμε παραμύθια και άλλες όμορφες ιστορίες λογοτεχνικές.

Και να γράψουμε στο τετράδιο του ημερολογίου πώς περάσαμε το Σαββατοκύριακο!

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα 10 από το χοντρό βιβλίο. (σελ. 32 και 33)

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Αξιοποιώντας τη χτεσινή μας βόλτα, δουλέψαμε στη σελίδα 26 του βιβλίου και εντοπίσαμε τι απ' αυτά που βλέπουμε στην εικόνα υπάρχουν και στη δική μας συνοικία.

Κατόπιν κάναμε την ενότητα 2.3 "Κατοικίες και οικογένειες", στις σελ. 28 και 29. Στην 29 σελίδα μας δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουμε και για τους μετανάστες από άλλες χώρες που μένουν δίπλα μας. Αλλά και στη γλώσσα της πατρίδας τους και πώς λένε "καλημέρα".

Για τη Δευτέρα είπαμε να φέρουμε μια καλημέρα ο καθένας από άλλη χώρα!

Επίσης φτιάξαμε στο τετράδιο της Μελέτης Περιβάλλοντος μια αλφαβητική λίστα με τους δρόμους που συναντήσαμε στη χτεσινή μας βόλτα. (διαθεματική με τη γλώσσα)

Ευχαριστούμε θερμά τον Αιμίλιο για τις ωραίες φωτογραφίες που μας έφερε από τη χτεσινή εξόρμηση! Θα τις αξιοποιήσουμε δεόντως!

____________________________________

Τη Δευτέρα το μεσημέρι έχουμε συνάντηση γονέων για ατομική ενημέρωση. Ώρα 14.10 στην αίθουσα της τάξης μας.

Ευχαριστούμε την Ειρηνούλα για τα ωραία γλυκά που μας κέρασε λόγω των γενεθλίων της! Πολύχρονη, Ρηνούλα, και πάντα ευτυχισμένη! Καλή σου πρόοδο και να σε χαίρονται οι γονείς σου!

Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Δευ Οκτ 19, 2015 5:25 pm

ΔΕΥΤΕΡΑ, 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΑΣΚΑΛΑΣ - ΓΟΝΙΩΝ

Πραγματοποιήθηκαν δύο συναντήσεις για το μήνα Οκτώβριο, την Πέμπτη, 15/10, και τη Δευτέρα, 19/10, για ατομική ενημέρωση των γονέων. Η επόμενη συνάντηση θα οριστεί στις αρχές Νοέμβρη, με βάση και το πρόγραμμα του σχολείου.

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ - ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το 10ο μάθημα στο Τετράδιο Εργασιών, σελ. 26 και 27

Μαθητές που απουσίαζαν από το σχολείο, καλό είναι να κάνουν τις ασκήσεις αυτές στο σπίτι με τη βοήθεια των οικείων τους. Ως εξάσκηση των ήδη διδαχθέντων.

Όμως θα τονίσω για μια ακόμη φορά πως όσα έχει το εγχειρίδιο των μαθητών είναι στην πραγματικότητα για τη διδασκαλία στην τάξη ότι η κορυφή του παγόβουνου στη θάλασσα. Ο μαθητής που θα απουσιάσει είναι αδύνατον να τα αναπληρώσει όλα στο σπίτι. Και αρχίζει να παρουσιάζει κενά που τον εμποδίζουν τόσο στο γνωστικό τομέα όσο και στο συναισθηματικό. Μην το κάνετε αυτό στα παιδιά σας. Εκτός αν είναι άρρωστα και πρέπει για λόγους υγείας να μείνουν στο σπίτι. Ειδικά στο θέμα των Μαθηματικών θα έχουμε πρόβλημα.

ΓΛΩΣΣΑ (μόνο μια ώρα): Εισαγωγή στην 5η ενότητα, προετοιμασία για όσα θα διδαχθούν σ' αυτή. Κι εδώ ισχύει ό,τι είπα παραπάνω. Μέσα στην τάξη λέμε πολλά περισσότερα από όσα θα δείτε στο βιβλίο.

Διδασκαλία: Σελίδες 41 και 42 του βιβλίου.

Ανάγνωση στο σπίτι: Το κείμενο στη σελίδα 42. Τα κορίτσια θα εξασκηθούν στα τμήματα του διαλόγου που λέγονται από κορίτσια και τα αγόρια στα αντίστοιχα.

Ορθογραφία (5 φορές στο τετράδιο Αντιγραφής):

- Τι είναι η ημερομηνία λήξης;

Για αύριο φέρνουμε συσκευασίες προϊόντων και φροντίζουμε να μην είναι επικίνδυνες για τραυματισμό αλλά και καθαρές.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: Γνωρίζουμε τις υπηρεσίες της συνοικίας μας (βιβλίο - σελ. 30 και 31)

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ: Δανεισμός βιβλίων από τη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου. Να διαβάσουν με την ησυχία τους στο σπίτι το βιβλίο που πήραν και να το επιστρέψουν χωρίς φθορές όταν το τελειώσουν. Το δίνουν στη δασκάλα που έχει κρατήσει σημείωμα για το δανεισμό και σημειώνει ότι το βιβλίο επέστρεψε.

Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015) Empty Απ: ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ (ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2015)

Δημοσίευση από Admin Τρι Οκτ 20, 2015 3:10 pm

ΤΡΙΤΗ, 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ, ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ


ΓΛΩΣΣΑ: Έγινε ανάγνωση και ορθογραφία καθώς και επανάληψη (αναγκαστικά αφού χτες απουσίαζε το 1/6 της τάξης).

Διδασκαλία: Από το βιβλίο μαθητή, σελ. 43.

Ανάγνωση για το σπίτι: Από τη σελίδα 43 το ποίημα "Η διαφήμιση".

Ορθογραφία (3 φορές στο τετράδιο αντιγραφής): Η τρίτη στροφή του ποιήματος.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Από το χοντρό βιβλίο, το 11ο μάθημα, σελ. 34 και 35.

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ: Αγωγή του καταναλωτή - με βάση το μάθημα της Γλώσσας και το εποπτικό υλικό από άδειες καθαρές συσκευασίες που έφεραν τα παιδιά.

- Διαβάστηκαν επίσης εκθέσεις για έναν παπαγάλο και ξεραθήκαμε στα γέλια... και ημερολόγια για το πώς περάσαμε το Σαββατοκύριακο.

- Είδαμε φωτογραφίες της εκκλησίας μας που μας έφερε ο Αιμίλιος (από τη βόλτα που κάναμε την περασμένη Πέμπτη)

Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 1272
Registration date : 31/10/2007

https://mikrateratakia.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης